Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: sponsoring
sponsoring 229 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2007.03.13 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-4/07/MK
∟Czy w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2007 r. są reklamą zgodnie z definicją reklamy produktów leczniczych z art. 52 ust. 1 i 2 Prawa farmaceutycznego czynności wykonywane przez Spółkę w ramach usług na rzecz usługobiorcy – podmiotu z Grupy, kierowane głównie do osób uprawnionych do wystawiania recept i prowadzących zaopatrzenie w produkty lecznicze, a wydatki na taką reklamę są kosztami uzyskania przychodów w takim samym zakresie i na takich samych zasadach, jak to było w stanie prawnym obowiązującym do 31 grudnia 2006 r.?
2007.02.12 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - IV-434/25/07/BA/EL
∟W maju 2006 r. została zawarta umowa sponsoringu pomiędzy towarzystwem ubezpieczeniowym, zwana dalej Towarzystwem a Podatnikiem występującym w umowie jako Obdarowanym. Zgodnie z treścią umowy Towarzystwo przekazało Obdarowanemu kwotę 6.000 zł z przeznaczeniem na zakup roweru dla syna obdarowanego. W zamian za przekazaną kwotę Obdarowany zobowiązuje się do udostępnienia Towarzystwu dokumentacji zdjęciowej z trasy rowerowej oraz reportażu.Podatnik stoi na stanowisku iż otrzymana od Towarzystwa kwota 6.000 zł stanowi darowiznę dla jego syna i syn jest zobowiązany do zapłaty podatku na podstawie przepisów ustawy o podatku od spadków i darowizn.Zgodnie z treścią art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 28 lipca 1983r o podatku od spadków i darowizn (Dz. U. z 2004 r. Nr 1...
2007.01.19 - Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim - 423/1/25/PD/6/06
∟Czy za wystarczającą podstawę do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów poniesionych wydatków na sponsoring można uznać umowę sponsoringu oraz wyciągi bankowe spółki, potwierdzające przekazanie środków pieniężnych przelewem bankowym na konto sponsorowanego klubu sportowego, w sytuacji gdy podatnik (spółka akcyjna) nie otrzymał od klubu sportowego (stowarzyszenia) faktury/rachunku za świadczone usługi reklamowe?
2007.01.19 - Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim - 423/1/24/PD/5-1/06
∟Czy poniesione przez podatnika - spółkę akcyjną wydatki związane z finansowaniem umowy sponsoringu w zamian za świadczenia niepieniężne ekwiwalentne o charakterze reklamowym ze strony sponsorowanego klubu sportowego - stowarzyszenia na rzecz podatnika stanowią koszty uzyskania przychodów?
2006.12.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-682/06/SAPI
∟Zagadnienie, o rozstrzygnięcie którego zwraca się Spółka, dotyczy powstania (po stronie Spółki) obowiązku podatkowego w podatku od towarów i usług z tytułu wydania przez nią nagrody zwycięzcy konkursu.
2006.12.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-680/06/SAPI
∟Zagadnienie, o rozstrzygnięcie którego zwraca się Spółka, dotyczy opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności wykonywanych przez Spółkę w ramach patronatu medialnego na rzecz organizatora danego wydarzenia oraz innych Patronów.
2006.11.29 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/021/443/54/06/IW
∟Pytanie dot. opodatkowania podatkiem VAT usług reklamowo-sponsorskich.
2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-144/2006/AF
∟Pytanie dotyczy wysokości stawki podatku od towarów i usług dla wpłat uczestników imprez organizowanych przez stowarzyszenie.
2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-117/2006/AF
∟Pytanie dotyczy prawidłowości wyliczenia kwoty uprawniającej do zwolnienia z podatku od towarów i usług.
2006.11.20 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/83/06
∟Czy wydatki związane z zawartą umową sponsoringu (zapłatę faktury za usługę reklamową, zakup materiałów reklamowych przekazanych stowarzyszeniu) spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, a VAT zawarty w fakturach zakupu odliczyć na ogólnych zasadach?
2006.10.31 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.II/443/113/2006/MM
∟Czy VAT zawarty w fakturach zakupu materiałów reklamowych przekazanych stowarzyszeniu w związku z umową sponsoringu oraz w fakturze za usługę reklamową można odliczyć na ogólnych zasadach?
2006.10.24 - Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto - PDF-3/415-78/06
∟Do czyich obowiązków, Spółki czy sponsora, należy sporządzenie informacji PIT-8C zaproszonym osobom, zgodnie z przedstawioną przez sponsora listą, w związku z pokryciem przez Spółkę kosztów ich uczestnictwa w sympozjum oraz noclegów, na podstawie zawartej ze sponsorem umowy sponsoringu?
2006.09.07 - Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer - US1439/ZV/P/Pr/63/2006
∟Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Stowarzyszenie zawarło umowy sponsoringu z firmami farmaceutycznymi, które przewidują przekazanie Stowarzyszeniu na cele działalności statutowej określonych kwot.
2006.08.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423/85/06/JB
∟Czy przysługuje Spółce prawo zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kwot wydatkowanych na fundowane nagrody pieniężne dla zwycieżców konkursu w zamian za promowanie i reklamowanie usług Spółki przez organizatora konkursu?
2006.07.11 - Urząd Skarbowy w Nowym Dworze Mazowieckim - 1414/PP/PO/443-23/06/JW
∟Czy promocja wizerunku u Sponsora w ramach prowadzonej kampanii społecznej będzie opodatkowana podatkiem od towarów i usług ? Z przedstawionego w zapytaniu stanu faktycznego wynika, że Fundacja jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług prowadzącym działalność pożytku publicznego w zakresie kultury i sztuki oraz nauki i edukacji. Fundacja nie prowadzi działalności gospodarczej, pozyskane od różnych podmiotów środki finansowe przeznaczone są na jej działalność statutową, nie mającą charakteru zarobkowego. Jednym z celów działania fundacji jest wspieranie inicjatyw służących popularyzacji i rozwojowi edukacji. Pytający jest inicjatorem i organiza...
2006.05.12 - Urząd Skarbowy Łódź-Polesie - US II/423/4/06
∟W którym momencie należy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione z tytułu umowy, której przedmiotem jest reklama ? W dniu 21.03.2006 r. wpłynęło do tutejszego Organu pismo Podatnika z dnia 20.03.2006 r. dotyczące interpretacji ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W powyższym piśmie Spółka przedstawia następujący stan faktyczny:Spółka zawarła umowę na okres od 15.12.2005 r. do 30.06.2006 r. ze Stowarzyszeniem ... o świadczenie reklamy poprzez umieszczenie i utrzymanie w estetycznym stanie tablic reklamowych na koronie stadionu, umieszczenie logotypu Zleceniodawcy w holu budynku klubu oraz w serwisie internetowym Klubu, poinformowanie mediów...
2006.05.08 - Urząd Skarbowy Warszawa-Praga - 1434/PV/443-65a/06/MAS
∟Stowarzyszenie, zgodnie z zapisami w statucie prowadzi działalność wydawniczą, będącą wynikiem prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych oraz pozostałych nauk humanistycznych i społecznych. W efekcie przeprowadzonych prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej i sporcie Stowarzyszenie wydaje książkę, pozyskując na ten cel środki z darowizn i od sponsora. Sponsor przekazuje środki finansowe w zamian za wydrukowanie w powyższej książce jego reklamy. W przedmiotowej sprawie Strona przedstawia stanowisko, iż środki otrzymane od sponsora na wydanie książki podlegają zwolnieniu od podatku VAT, gdyż zdaniem ...
2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-129/06/AJ
∟Czy wydatki związane z wykonaniem przez Spółkę usługi marketingowej na rzecz podmiotu powiązanego stanowią koszty reprezentacji i reklamy Spółki?
2006.04.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-45-127/06/AJ
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi w formie sponsoringu usługami marketingowymi, uwzględniane w bazie kosztowej będącej podstawą wyliczenia wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu świadczenia tych usług. stanowią w całości koszt uzyskania przychodów?
2006.03.27 - Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1449/2BV/443/2006/135/KA
∟Czy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług wpłata dokonana przez firmę XXX na pokrycie kosztów organizacji spektaklu "YYY" tj. kosztów tantiem dla ZAiKSu, honorariów dla akustyka, strażaka, za dyżur dyrekcyjny?
2006.01.11 - Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie - PP.005/68/2005
∟Czy wypłacona przez sponsora nagroda, związana z umową reklamową, za zdobycie tytułu Drużynowego Mistrza Polski jest opodatkowana podatkiem od towarów i usług?
2005.11.16 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-415/18/05/AG
∟Zapytanie Spółki dotyczy zwolnienia z opodatkowania przychodów osoby fizycznej z tytułu umowy sponsoringu zgodnie z art. 10 ust. 1 pkt 9 oraz art. 21 ust. 32b ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2005.11.14 - Urząd Skarbowy w Lublińcu - NUS-PD-4111/158/2005/AJ
∟MOMENT ZALICZENIA W KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODU I ROZCHODU PONIESIONEGO WYDATKU Z TYTUŁU SPONSORINGU.
2005.10.03 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-156/05/AW
∟Czy Stronie przysługuje możliwość odliczenia VAT naliczonego związanegoz zakupem towarów przekazywanych w zamian za umieszczenie firmy w folderze wystawowym, przy jednoczesnym wyłączeniu tych towarów z opodatkowania podatkiem VAT?
2005.08.30 - Urząd Skarbowy w Żarach - USX-443-P/34/DN/05
∟Czy przekazanie akcesoriów sportowych dla klubu sportowego podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług? W jaki sposób należy to przekazanie udokumentować? Postanowienie
2005.07.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-176/166/05/PK
∟Czy sponsorowanie imprez organizowanych przez inny podmiot dla publicznego odbiorcy stanowi reklamę publiczną, a wydatki z tym związane w pełni są kosztem uzyskania przychodu? Spółka przekazała do Urzędu Miasta lampki rowerowe w ramach sponsoringu organizowanego publicznie przez urząd programu, w zamian za umieszczenie w miejscu publicznym znaków firmowych Spółki.
2005.07.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/37/05/BK
∟Potwierdzenie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów dokonanej na rzecz Fundacji dobrowolnej wpłaty w wysokości 5 tysięcy zł, oraz czy powyższy wydatek może być zakwalifikowany do kosztów reklamy publicznej
2005.07.05 - Urząd Skarbowy w Łęcznej - DM-415/4/05
∟Czy i w jaki sposób można zaliczyć w koszty uzyskania przychodu pomoc świadczoną na rzecz klubu sportowego? Prowadzę działalność gospodarczą opodatkowaną w formie podatku liniowego. Chciałabym wesprzeć finansowo klub sportowy, działajacy w formie stowarzyszenia zarejestrowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym. W związku z tym zamierzam zawrzeć umowę sponsoringu, w której zobowiążę się do zakupu określonych rzeczy np. koszulek, butów, napoi itp. w zamian za umieszczenie nazwy mojej firmy na stadionie w czasie rozgrywanych zawodów sportowych. Umieszczenie reklamy mojej firmy podczas imprez sportowych stanowić będzie niewątpliwie rekalmę publiczną nie objętą limite...
2005.06.16 - Lubuski Urząd Skarbowy - I-3/423/3/30/JW/2005
∟Czy wydatki ponoszone na sponsoring mogą stanowić u podatnika koszt uzyskania przychodu?
2005.05.27 - Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie - P-3/423-12/05
∟Czy reklamowanie sponsora na imprezie sportowej wykracza poza działalność stowarzyszenia kultury fizycznej i czy środki uzyskiwane w ten sposób mogą być przychodem na cele statutowe Klubu oraz czy Klub może wystawić rachunek dla sponsora za reklamę na imprezie. Klub Sportowy jako stowarzyszenie kultury fizycznej organizuje zawody , imprezy sportowe i rekreacyjne pozyskując środki na te cele od darczyńców. Środki te są niezbędne między innymi na opłacenie sali , uprawnionych sędziów , oprawy muzycznej itp. Jednak sponsorzy chcieliby przekazywać środki nie w postaci darowizny , lecz w zamian za reklamę firmy sponsora. Klub sportowy ma wątpliwości, czy reklamowanie ...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.