Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: gmina
gmina 30267 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674
2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-112/14-3/AKr
∟Czy z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, w pewnej części także do zdarzeń spoza zakresu VAT (C-D), Gmina jest zobowiązana do naliczania podatku należnego?
2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-112/14-2/AKr
∟1. Czy w odniesieniu do wydatków mieszanych, tj. zarówno towarów jak i usług, Miasto ma prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży (dalej również: współczynnik sprzedaży), o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?
2. Czy występujące po stronie gminy zdarzenia spoza zakresu VAT (C-D) Miasto powinno uwzględniać w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT?
3. Czy w celu określenia powyższej kwoty podatku naliczonego podlegającej częściowemu odliczeniu, poza proporcją sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy o VAT, Miasto w odniesieniu do wydatków mieszanych, jest dodatkowo/równolegle zobowiązane do zastosowania również jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji, etc.), a jeśli tak, to w jaki sposób Gmina powinno ją wyliczyć i zastosować?
2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-84/14/MN
∟opodatkowanie świadczonych przez Gminę usług wynajmu i dzierżawy Obiektu, prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących wydatki na rewitalizację, użytkowanie i utrzymanie Obiektu, prawo do korekty podatku naliczonego w związku ze zmiana przeznaczenia wykorzystania części budynku podatku naliczonego
2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-365/14/AJ
∟Brak prawa do odzyskania podatku naliczonego w związku z realizacją projektu.
2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-94b/14/EK
∟Wskazanie okresu rozliczeniowego, w którym należy dokonać korekty nieodliczonej kwoty podatku naliczonego.
2014.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-94a/14/EK
∟Prawa do odliczenia podatku naliczonego na podstawie proporcji sprzedaży w przypadku wydatków związanych jednocześnie z czynnościami podlegającymi opodatkowaniu oraz niepodlegającymi opodatkowaniu, brak obowiązku uwzględniania w kalkulacji proporcji sprzedaży zdarzeń spoza zakresu ustawy o podatku od towarów i usług, brak obowiązku stosowania wstępnej lub późniejszej alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika, proporcji itp.), itd.
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-16/14-4/BM
∟Proporcja, jaką należy zastosować przy dokonywaniu korekty nieodliczonej kwoty podatku naliczonego, okres rozliczeniowy, w którym należy dokonać korekt deklaracji podatkowych.
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-13/14-5/OS
∟w zakresie braku obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-13/14-4/OS
∟w zakresie prawa do częściowego odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług związanych z czynnościami opodatkowanymi, niepodlegającymi opodatkowaniu oraz zwolnionymi z opodatkowania podatkiem VAT oraz braku obowiązku zastosowania w tym przypadku innej alokacji podatku naliczonego niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy oraz braku obowiązku uwzględniania w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, zdarzeń spoza zakresu ustawy
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-153/14-2/JN
∟Wnioskodawca nie będzie miał prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu.
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-135/14-2/MH
∟prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP5/443-56/14-2/PG
∟Czy gmina i jej jednostki budżetowe powinny być traktowane dla celów rozliczeń VAT jako jeden podatnik i dokonywać jednego rozliczenia deklaracyjnego przez Gminę?
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-92/14-4/AI
∟Obowiązek naliczania podatku należnego w związku z wykorzystaniem wydatków mieszanych - towarów i usług w pewnej części do zdarzeń niepodlegających opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-92/14-3/AI
∟Podatek od towarów i usług w zakresie wyłączenia od opodatkowania czynności, które Gmina wykonuje w ramach reżimu publicznoprawnego oraz kalkulacji współczynnika struktury sprzedaży.
2014.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-92/14-2/AI
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami mieszanymi.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-141/14-2/UNR
∟Czy Gminie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur, które są związane z realizacją przedmiotowej inwestycji?
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-81/14-4/MH
∟prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-151/14-2/IG
∟Czy w związku z realizacją projektu Partner projektu tj. Gmina będzie miał możliwość odliczenia podatku VAT w całości lub części?
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-136/14-2/AK
∟prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-109/14-2/MH
∟prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-65/14/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego:
wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu
bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-64/14/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego:
wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu
bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-63/14/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego:
wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu
bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-46/14/DK
∟-Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd.
-Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd.
-Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
-Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd.
-Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone de facto przez Urząd.
-Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego (i) wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-114/14/AT
∟Prawo do odzyskania VAT w związku z realizacją projektu.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-113/14/AT
∟Prawo do odliczenia VAT w związku z realizacją projektu.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-342/14/AJ
∟Odliczenie. Korekta podatku.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-184/17/AJ
∟Czy w związku z zamiarem realizacji powyższego projektu Gminie, w zakresie wykonywania czynności opodatkowanych podatkiem od towarów i usług (sprzedaż, dzierżawa), przysługiwać będzie uprawnienie do pomniejszenia podatku należnego o podatek naliczony zapłacony wykonawcom, którzy na podstawie zawartych umów wykonają prace i wystawią w związku z tym Gminie faktury VAT zawierające podatek?
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-116/14/RS
∟Prawo do odliczenia podatku. Uwzględnienie faktur dotyczących sprzedaży przez Gminę, kiedy podatnikiem był Urząd a faktury zawierały dane urzędu.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-168/14/DM
∟Opodatkowanie świadczenia usług cmentarnych i stawki podatku obowiązującego do tych usług, prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków na usługi administrowania, wydatków bieżących i inwestycyjnych związanych z cmentarzem oraz podmiotu zobowiązanego do wykazania świadczenia ww. usług w deklaracji VAT-7.
654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.