Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: gmina

 

gmina 30267 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1225/13/KJ
     ∟Prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem:- Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy,- numeru NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy,- Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu.

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1714/13/MS
     ∟Czy wydatki poniesione na przebudowę drogi publicznej, jako wydatki niezbędne do rozpoczęcia użytkowania budowanych hal, stanowią na podstawie art. 16g ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wartość zwiększającą wartość początkową budowanych hal, czy też wydatki te stanowią koszt uzyskania przychodu określony w art. 15 ust. 1?

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1224/13/DK
     ∟prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem: - Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy, - numeru NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, - Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu,

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1220/13/DK
     ∟prawo do odliczenia podatku VAT z faktur, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione na: - „Urząd Gminy C.” z podaniem numeru NIP Gminy, - „Gminę C.” z podaniem numeru NIP Urzędu, - „Urząd Gminy C.” z podaniem numeru NIP Urzędu,

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1219/13/DK
     ∟prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem: - Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy, - numeru NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, - Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu,

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITTP1/443-1352/13/KM
     ∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia podatku naliczonego związanego z inwestycją w proporcji do pozostałego okresu korekty, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług?

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-68/14/AJ
     ∟Zwolnienie od podatku dostawy nieruchomości zabudowanej drogą wewnętrzną.

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1374/13/MN
     ∟Czy pobieranie przez Z. opłat za zatrzymanie na przystankach, którego właścicielem albo zarządzającym jest jednostka samorządu terytorialnego nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?Czy – jeśli opłata za zatrzymanie na przystankach, którego właścicielem albo zarządzającym jest jednostka samorządu terytorialnego nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług – Z. powinien wystawić faktury korygujące, a tym samym pomniejszyć wykazany w deklaracjach VAT-7 podatek należny?

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1355/13/MN
     ∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia podatku naliczonego związanego z ww. inwestycją w proporcji do pozostałego okresu korekty, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług?

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1351/13/MN
     ∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia podatku naliczonego związanego z ww. inwestycją w proporcji do pozostałego okresu korekty, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług?

2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1350/13/MN
     ∟Czy Gmina będzie uprawniona do odliczenia podatku naliczonego związanego z ww. inwestycją w proporcji do pozostałego okresu korekty, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług?

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-889/13-5/MK
     ∟1. Prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług związanych z czynnościami opodatkowanymi, niepodlegającymi opodatkowaniu oraz zwolnionymi z opodatkowania podatkiem VAT.2. Brak obowiązku uwzględniania w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 ust. 3 ustawy, zdarzeń spoza zakresu ustawy.3. Brak obowiązku stosowania jakiejkolwiek innej, wstępnej lub późniejszej, alokacji podatku naliczonego (klucza podziału, współczynnika proporcji, etc.) niż wynikającej z art. 90 ust. 3 ustawy.

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-58/14-2/KW
     ∟w zakresie braku możliwości odzyskania podatku VAT w związku z zakupem sprzętu do utrzymania rowów i zieleni przydrożnej na terenie Gminy

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-50/14-3/JS
     ∟brak obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystania wydatków mieszanych

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-50/14-2/JS
     ∟prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego – czynności opodatkowane, niepodlegające opodatkowaniu i zwolnione z opodatkowania, brak obowiązku zastosowania innej alokacji podatku naliczonego niż z art. 90 ust. 3 ustawy oraz brak obowiązku uwzględniania w kalkulacji proporcji sprzedaży zdarzeń spoza zakresu ustawy

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-19/14-4/JS
     ∟brak możliwości odzyskania podatku VAT w związku z realizacją projektu

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-102/14-2/IR
     ∟W zakresie prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na budowie platformy internetowej.

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1226/13-5/AKr
     ∟Czy planowany aport nieruchomości gruntowej niezabudowanej, przeznaczonej pod lokalizację zbiornika wyrównawczego wody pitnej będzie czynnością podlegającą opodatkowaniu według podstawowej stawki?

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1226/13-4/AKr
     ∟Czy planowany aport nieruchomości zabudowanych budynkami/budowlami wytworzonymi przez Spółkę będzie czynnością podlegającą opodatkowaniu według podstawowej stawki VAT?

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1226/13-3/AKr
     ∟Czy planowany aport nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkami/budowlami stanowiącymi własność Gminy, która przez okres co najmniej 2 lat była wydzierżawiona na rzecz Spółki. będzie dostawą towarów zwolnioną z VAT?

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1539/13/KG
     ∟- opodatkowanie czynności odpłatnego udostępnienia infrastruktury kanalizacyjnej stawką 23%;- prawo do odliczenia podatku naliczonego w części z tyt. zakupów związanych z budową infrastruktury kanalizacyjnej oddanej do użytkowania w przeszłości z zastosowaniem korekty wieloletniej, o której mowa w art. 91 ustawy o VAT oraz ustalenia części podatku naliczonego, podlegającego odliczeniu;- prawo do odliczenia podatku naliczonego na zasadach wynikających z art. 86 ust. 1, ust. 10–13 oraz ust. 13 ustawy o VAT w przypadku gdy zawarcie porozumienia i na jego podstawie decyzja o odpłatnym udostępnieniu części infrastruktury nastąpi jeszcze w trakcie trwania lub bezpośrednio ...

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-1536/13/UH
     ∟Prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego (odzyskania podatku) w związku z realizacją projektu pn. „…”.

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1216/13/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd i wymagającej skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w zakresie rozliczeń prowadzonych przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji w zakresie rozliczeń prowadzonych przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd albo przez Gminę w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, bez konieczności korygowania takich faktur, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji ujętych w rozliczeniach prowadzonych przez Urząd; - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji ujętych w rozliczeniach prowadzonych przez Urząd; - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT;

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1207/13/DK
     ∟ Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.  Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.  Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji Gminy, jeżeli błąd będzie dotyczyć omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile będzie zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1412/13/EK
     ∟Prawo do skorygowania nieodliczonego podatku naliczonego związanego z modernizacją kotłowni w budynku świetlicy w proporcji do okresu korekty.

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-34/14-4/IG
     ∟Czy Gmina w odniesieniu do planowanego zadania ma prawną możliwość odliczenia podatku VAT?

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1110/13-9/AD
     ∟Czy w przypadku wniesienia w okresie korekty 10 letniej zasobu komunalnego do zakładu budżetowego na podstawie decyzji administracyjnej (zarząd mieniem) albo na podstawie umowy użyczenia, gmina będzie zobowiązana do dokonania proporcjonalnej korekty części odliczonego podatku VAT?

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1110/13-8/AD
     ∟Czy podatek odliczony przez gminę w trakcie realizacji inwestycji podlega następnie korekcie 10-letniej, o której mowa w art. 91 ust. 2 ustawy o VAT?

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1110/13-7/AD
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1124/13-3/NS
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków inwestycyjnych ponoszonych na infrastrukturę wodno-kanalizacyjną nieodpłatnie udostępnianą ZUK.

662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj