Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi reklamowe
usługi reklamowe 532 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
2012.02.20 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu
- ILPP2/443-1592/11-5/SJ
∟Czy Spółka ma prawo do odliczania podatku naliczonego związanego z ponoszonymi kosztami na wydanie bezpłatnego tygodnika?
2012.02.20 -
Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu
- ILPP2/443-1592/11-4/SJ
∟Czy wydawanie bezpłatnego tygodnika o sprawach regionalnych zawierającego treści reklamowe, informacyjne i publicystyczne będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT?
2012.02.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-518/11-5/JG
∟Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2012.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-1133/11/RM
∟Dot. momentu uzyskania przychodu z tytułu zawarcia umowy o świadczenie usług promocji
2012.01.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1381/11-3/LK
∟określenie miejsca świadczenia usług oraz prawa do odliczenia z tytułu ich nabycia
2011.12.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1331/11-2/SM
∟Opodatkowanie świadczeń na rzecz pracowników w związku z wykonywaną usługą marketingową
2011.12.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1350/11-2/JK
∟opodatkowanie towarów przekazywanych w ramach świadczonej usługi marketingowej
2011.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1291/11-2/MPe
∟W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w ramach usług promocyjno – reklamowych
2011.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1134/11-2/KG
∟W zakresie uznania czynności nieodpłatnego przekazanie towarów na rzecz uczestników w ramach akcji promocyjnej za czynność niepodlegającą ustawie o podatku od towarów i usług
2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1294/11-3/BS
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego, wykazanego na fakturach wystawianych przez Agencje marketingowe z tytułu świadczonych na rzecz Spółki usług reklamowych. Rozliczenie podatku VAT należnego z tytułu przekazywania towarów przez Agencje w ramach nabywanych przez Spółkę usług reklamowych.
2011.11.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1161/11-2/SM
∟brak opodatkowania przekazania upominków i gadżetów reklamowych w ramach świadczonych usług
2011.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1455/11-2/RD
∟Czy czynność polegająca na przekazaniu towarów w ramach darowizn w ramach usług o charakterze promocyjno - reklamowym świadczonych na rzecz Zleceniodawców nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2011.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-810/11-2/AM
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne, cateringowe oraz artykuły spożywcze ponoszone przez Spółkę w celu świadczenia usług reklamowych mogą być zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów na gruncie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, jeżeli wydatki te (powiększone o marżę) są doliczane do wynagrodzenia należnego Spółce za świadczenie usług reklamowych na rzecz zagranicznego zleceniodawcy?
2011.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1200/11/MN
∟Opodatkowanie wydawania bezpłatnej gazety.
2011.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1000/11-4/JW
∟Czy rozdając lub w inny sposób nieodpłatnie dystrybuując upominki, gadżety reklamowe oraz nagrody dla kontrahentów w ramach usług promocyjno - reklamowych świadczonych na rzecz T. Wnioskodawca powinien wystawiać faktury wewnętrzne i wykazywać VAT należny z tytułu nieodpłatnych świadczeń na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług?
2011.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1001/11-4/IZ
∟Dotyczy rozliczenia podatku VAT należnego z tytułu wydań towarów w ramach usług promocyjno-reklamowych
2011.11.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1339/11-2/MP
∟Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia całej kwoty podatku VAT zawartego w fakturach wystawionych przez L. z tytułu świadczenia usług promocji produktów leczniczych.
2011.11.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1109/11-2/JK
∟opodatkowanie czynności wydania towarów w ramach akcji marketingowych oraz prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów
2011.10.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1013/11-4/JK
∟Opodatkowanie czynności wydania towarów w ramach akcji marketingowych oraz prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów
2011.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-963/11-4/KB
∟Określenie miejsca świadczenia usług reklamowo-marketingowo-promocyjnych
2011.09.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-1040/11-2/AS
∟opodatkowanie wydań towarów i świadczenia usług bez wynagrodzenia realizowanych w ramach usługi marketingowej
2011.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-859/11-2/KT
∟Przekazywanie towarów w ramach darowizn, dokonane w związku ze świadczoną usługą marketingową, nie stanowi odrębnego przedmiotu opodatkowania podatkiem VAT jako odpłatna dostawa towarów.
2011.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2-443-675/11-4/AK
∟wydanie towarów w ramach zleconej usługi reklamowej oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawianych przez świadczącego usługi reklamowe
2011.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-814/11-4/JK
∟prawo do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur dokumentujących usługi reklamy i promocji otrzymanych od agencji reklamowej
2011.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-815/11-2/KT
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usług reklamowych.
2011.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-858/11-2/JK
∟Opodatkowanie przekazywanych w ramach akcji promocyjnych upominków, nagród, gadżetów reklamowych oraz ulotek i prospektów
2011.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-776/11-2/JK
∟opodatkowanie przekazywanych w ramach usługi reklamowej rzeczy (sprzęt medyczny, komputery, gadżety) oraz poczęstunków spożytych przez lekarzy podczas konferencji i szkoleń a także prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z ich zakupem
2011.08.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-650/11-4/KT
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem towarów i usług w celu realizacji umowy z kontrahentem zagranicznym.
2011.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-651/11-2/KG
∟Opodatkowanie podatkiem VAT czynności wydania materiałów-nagród w ramach akcji marketingowych oraz prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych materiałów-nagród
2011.07.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-938/09/11-7/S/PW/KOM
∟Usług świadczonych przez Wnioskodawcę nie można zatem zaliczyć do usług reklamy. Nie mieszczą się one więc w katalogu wyjątków dotyczących miejsca świadczenia usług, wymienionych w art. 27 ust. 2 - 6 oraz art. 28 ustawy o VAT. Wobec powyższego w analizowanej sprawie znajdzie zastosowanie zasada ogólna wynikająca z przepisu art. 27 ust. 1 ustawy. Miejscem świadczenia usług w takim wypadku jest miejsce, gdzie świadczący usługę posiada siedzibę, a w przypadku posiadania stałego miejsca prowadzenia działalności, z którego świadczy usługi - miejsce, gdzie świadczący usługę posiada stałe miejsce prowadzenia działalności; w przypadku braku takiej siedziby lub stałego miejsca prowadzenia działalności - miejsce stałego zamieszkania, z zastrzeżeniem ust. 2-6 i art. 28, tj. terytorium Polski.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.