Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi reklamowe

 

usługi reklamowe 532 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

2008.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-692/07-3/SAP
     ∟Czy Spółka ma prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez sprzedawców a dokumentujących usługi reklamy i promocji świadczone zgodnie z umowami o współpracy i porozumieniami?

2008.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-687/07-4/AZ
     ∟Podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania dostawy książek .

2008.02.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-637/07-2/IG
     ∟Czy przedstawiona powyżej usługa stanowiąca usługę reklamy o której mowa wart. 27 ust. 4 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług podlega opodatkowaniu w miejscu w którym nabywca usługi posiada siedzibę tj. w tym przypadku w Republice Czeskiej?

2008.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-230/07/AP
     ∟Czy miejscem świadczenia usługi reklamy towarów kontrahentów zagranicznych na targach w kraju jest miejsce gdzie nabywca usługi posiada siedzibę zgodnie z art. 27 ust. 3 i ust. 4 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług, tym samym czynność ta nie podlega opodatkowaniu w kraju?

2008.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-179/07-2/EK
     ∟Czy Spółka prawidłowo uznaje za datę powstania przychodu z tytułu świadczonych usług najmu powierzchni na tramwajach i autobusach pod reklamę, datę wystawienia faktury (jednorazowo z góry), zgodnie z art. 12 ust. 3a pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, mimo że usługa świadczona jest w kilku okresach obrachunkowych (miesiącach) i niezależnie od przekroczenia roku kalendarzowego (obrachunkowego)?

2007.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-255/07-4/MP
     ∟Spółka postępuje prawidłowo wykazując faktury zaliczkowe z tytułu przedmiotowych usług ,wykonywanych poza terytorium kraju, w deklaracji podatkowej VAT-7 w poz. 21

2007.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-168/07-2/PS
     ∟Czy opisana we wniosku usługa reklamy podlega opodatkowaniu podatkiem VAT na terytorium Polski ?

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-141/07/WP
     ∟Czy koszty spotkań kadry zarządczej z przedstawicielami innych firm i ponoszone w związku z tym wydatki na zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych i upominków stanowią dla Podatnika w całości bieżący koszt uzyskania przychodów, czy też jako koszty reprezentacji nie mogą być zaliczone do kosztów podatkowych zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy ustawy z dnia 15 lutego1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych. (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Postanowienie

2007.09.13 - Urząd Skarbowy w Kędzierzynie-Koźlu - PP/443-41/07/TE
     ∟Czy obowiązek podatkowy w podatku VAT z tytułu świadczonych usług polegających na przygotowywaniu plików graficznych produktów oraz w zakresie przygotowywania i składu dokumentów reklamowych ciąży na kontrahentach będących podmiotami gospodarczymi zarejestrowanymi w krajach członkowskich Unii Europejskiej?

2007.09.13 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/vur1/443-100/07/jpi/3
     ∟"Czy w opisanych sytuacjach Wnioskodawca może wystawić klientowi fakturę VAT ze stawką podatku 22% za jakość świadczonych usług na podstawie zawartej umowy?

2007.09.13 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-100/07/JPI/1
     ∟Czy w opisanych sytuacjach Wnioskodawca może wystawić dostawcom mediów fakturę VAT ze stawką 22% za premię pieniężną związaną ze świadczeniem usług na podstawie podpisanej umowy?

2007.09.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-326/07/MF
     ∟Czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ma zastosowanie (czy będą to wydatki reprezentacyjne) w stosunku do wydatków poniesionych na upominki (książki, pióra, zegarki, talerze, kosmetyki w większości oznaczone logo miesięcznika “M”, którego wydawcą jest Spółka), przekazywane stałym kontrahentom-podmiotom zlecającym zamieszczenie reklamy w „M”, podczas akcji promocyjnych przeprowadzanych z okazji świąt i uroczystości m. in. Dnia Kobiet, Bożego Narodzenia, Dnia Wiosny?

2007.08.20 - Urząd Skarbowy w Wieliczce - OR/423-10/07
     ∟Czy Klub może wystawiać rachunki za reklamę lub sponsoring dla firm chcących wspierać finansowo działania Klubu?

2007.08.02 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-46/07/KO
     ∟1.czy w sytuacji, gdy Spółka prowadząc wyłącznie działalność reklamową dotyczącą produktów oferowanych przez inne podmioty (które nabywają od Spółki usługi reklamowe), zatrudnia przedstawicieli odpowiedzialnych za prowadzenie tej działalności w poszczególnych, przypisanych im regionach, powstaje po stronie Spółki określony a art. 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązek składania informacji CIT-ST ?,2.czy w związku z zatrudnianiem przedstawicieli medycznych odpowiedzialnych za poszczególne regiony kraju obowiązek składania informacji CIT-ST powstanie w przypadku rozszerzenia działalności Spółki o działalność handlową (sprzedaż produktów) ?

2007.07.03 - Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie - P-2/443-15/07
     ∟Czy usługi reklamowe tworzone w internecie, a wykonywanych na zlecenie firm z Unii Europejskiej i USA podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT?

2007.07.02 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu - PP/443-20/07/V13
     ∟Dotyczy dokumentowania czynności stanowiących import usług. Z pisma złożonego do tut. urzędu w dniu 2 kwietnia 2007r. uzupełnionego pismem z dnia 23 kwietnia 2007r. wynika, że Podatnik dokonuje zakupu usług reklamowych świadczonych przez Google Ireland Ltd . Zdaniem Podatnika jest to koszt związany bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą i jest to jednocześnie import usług w ramach Unii Europejskiej, a załączona do ww. wniosku faktura powinna być zaksięgowana do rejestru sprzedaży VAT jako faktura wewnętrzna. Stanowisko tutejszego organu:Zgodnie z art. 5 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz.535 z późniejszymi zmianami) opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, zwanym dalej „podatkiem...

2007.06.28 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/VUR1/443-41/07/JPI
     ∟Czy przedmiotowe usługi powinny być z punktu widzenia ustawy o podatku od towarów i usług traktowane jak usługi reklamy, a w konsekwencji powinny one podlegać opodatkowaniu VAT na podstawie art. 27 ust. 3 w związku z art. 27 ust. 4 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług - w miejscu, gdzie nabywca usługi posiada siedzibę, czyli w rozpatrywanym przypadku w Słowenii? Naczelnik Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie #8722; biorąc pod uwagę przedstawiony stan faktyczny oraz stan prawny postanawia uznać stanowisko Strony za prawidłowe. Ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku wynika, że Spółka w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zawarła ze słoweńskim Podmiotem (zwanym dalej Usługobiorcą) umowę o świadczenie usług reklamy, w któ...

2007.06.18 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-183/07/KM
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wykonywaniem czynności stanowiących reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 ustawy Prawo farmaceutyczne, w ramach usług reklamy świadczonych na rzecz zagranicznego usługobiorcy, stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?

2007.05.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-83/07/PAWA
     ∟Czy według przedstawionego stanu faktycznego czynność nieodpłatnego wydania towarów – w tym publikacji na płytach CD – dokonywana przez Spółkę na zlecenie i w imieniu Klienta powinna być rejestrowana przez Spółkę za pomocą kasy rejestrującej?

2007.05.02 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423/21/07/MK
     ∟Pytanie dotyczy kosztów organizowania spotkań promocyjnych oraz przekazywania towarów w ramach odpłatnego świadczenia usługi reklamowo-promocyjnej na rzecz zleceniodawcy.

2007.05.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-58/07/PAWA
     ∟Czy wartość nagród rzeczowych przekazywanych przez Spółkę laureatom Konkursów, w ramach wykonywanej na zlecenie klienta kompleksowej usługi reklamowej podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2007.04.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-77/07/MK
     ∟Czy wydatki związane ze świadczeniami rzeczowymi i pieniężnymi przekazywanymi przez spółkę "S"PP nieodpłatnie na rzecz Beneficjentów – jako koszt usługi świadczonej przez "S"PP na rzecz kontrahenta-podmiotu z Grupy "S" – są dla niej kosztami uzyskania przychodów? "S"PP w ramach działalności gospodarczej świadczy usługi reklamowe / promocyjne, których elementem jest udzielanie na podstawie umowy z usługobiorcą tzw. „darowizn” i grantów – "S"PP na polecenie zleceniodawcy przekazuje świadczenia na rzecz działających w służbie zdrowia: zakładów opieki zdrowotnej, fundacji, stowarzyszeń.

2007.04.26 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-23/07
     ∟Wnioskująca zwróciła się o potwierdzenie, iż w tak przedstawionym stanie faktycznym:1) usługi świadczone przez Spółkę, zakwalifikowane przez Urząd Statystyczny w Łodzi do usług pośrednictwa komercyjnego, stanowią usługi, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 11 ustawy o VAT (jako usługi agenta, pośrednika działającego w imieniu i na rzecz X w zapewnieniu świadczenia usług, o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt 1-10 ustawy o VAT);2) w świetle powyższej klasyfikacji usług, zgodnie z brzmieniem art. 27 ust. 3 ustawy o VAT, w przypadku świadczenia ww. usług przez Spółkę na rzecz X (podatnika mającego siedzibę na terytorium Wspólnoty, ale w kraju innym niż Polska), miejscem świadczenia tych usług będzie miejsce, gdzie X jako nabywca usługi posiada siedzibę (...

2007.04.11 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-11/07/UK
     ∟Wysokość stawki podatku VAT na usługi niematerialne w zakresie badania rynku i opinii publicznej, usługi doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania oraz usługi reklamy świadczone dla kontrahentów mających siedzibę poza Polską.

2007.04.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-52/07/KM
     ∟Czy na gruncie obowiązujących obecnie przepisów Ustawy CIT, z uwzględnieniem powołanej regulacji art. 52 Prawa farmaceutycznego wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z działalnością reklamową produktów leczniczych (które następnie są podstawą do wystawienia faktury za usługi reklamowe) są kosztem uzyskania przychodów w pełnej wysokości?

2007.04.02 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/DPC/415-19/07/PK
     ∟1. Czy na podmiocie wydającym nagrody w konkursach ciąży obowiązek poboru podatku dochodowego od osób fizycznych? 2. Jeśli tak to w którym momencie (nagrody wydawane są na raty)? 3.Czy jeśli konkurs promuje inny podmiot to nagrody korzystają ze zwolnienia z art. 21 ust. 1 pkt 68a updof? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka zajmuje się świadczeniem usług reklamowych i promocyjnych na rzecz swoich klientów. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka organizuje, na zlecenie klientów, w sposób kompleksowy, kampanie promocyjne, konkursy i loterie promocyjne. W ramach prowadzonych konkursów Spółka wykonuje przewidziane regulaminami i umowami z klientami zobowiązania i ponosi szereg kosztów. Istotnym elementem usługi reklamowej świadczonej...

2007.03.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-50/07/KM
     ∟Czy wydatki ponoszone przez xxx w celu wykonania umowy o świadczenie usług reklamowych oraz doradztwa branżowego na rzecz Zleceniodawcy stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Ipsen Polska?

2007.03.08 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PP II 443/1/585/22345/06
     ∟Pytanie podatnika dotyczy momentu powstania obowiązku podatkowego w sytuacji świadczenia usług reklamowych.

2007.03.07 - Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald - BP/443-99/06
     ∟W którym momencie powstanie obowiązek podatkowy z tytułu świadczenia usług rozliczanych w formie abonamentu rocznego? Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż wnioskodawca zawarł umowę wzajemnej promocji systemów informacyjnych z właścicielem serwisu (tzw. umowę barterową). Działanie promocyjne polegają na realizowaniu w danym okresie szeregu działań promocyjnych. Zgodnie z oświadczeniem strony, we wskazanych działaniach promocyjnych zawierają się następujące czynności; usługi reklamowe, usługi baz danych, sklasyfikowane zgodnie z nomenklaturą statystyczną odpowiednio w grupowaniu PKWiU 74.4.40 oraz 72.40. Strony oświadczyły, że ich wzajemne świadczeni są ekwiwalentne i będą rozliczane w formie rocznego abonamentu. Wierzytelno

2007.02.12 - Urząd Skarbowy w Nysie - PP/443-45/06/HM
     ∟Czy podlega opodatkowaniu podatkiem VAT koszt wynajmu powierzchni targowej firmom zagranicznym ?

3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj