Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi reklamowe
usługi reklamowe 532 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
2007.02.08 - Izba Skarbowa w KrakowiePublikatorniepublikowany - I SA/Kr 963/05
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentuwyrok zwykłego składu wojewódzkiego sądu administracyjnegoSygnaturaI SA/Kr 963/05Data2007.02.08ReferencjeIP-PP2-443-280/07-2/PS, interpretacja indywidualnaAutorIzba Skarbowa w KrakowiePublikatorniepublikowanyTematPodatek od towarów i usług --> Zakres opodatkowania --> Dostawa towarów i świadczenie usług --> Dostawa towarów Słowa kluczoweinterpretacja przepisówprzekazanie nieodpłatnereprezentacjausługi reklamoweTezaFakt wręczenie przez Spółkę nagrody w ramach „akcji lojalnościowej”, w trakcie świadczonej przez Nią na zlecenie usługi reklamowej, o której mowa w art. 7 ust. 2 pkt. 2 ustawy o PTU. UZASADNIENIE Pismem z dnia 12 stycznia 2005 r. ... Spółk...
2007.02.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-397/06/MK
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie gazetek reklamowych, umieszczanie materiałów reklamowych w placówkach, akcje promocyjne, otwarcie nowych sklepów i budżet powiększenia, konkursy, degustacje)?
2007.01.24 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-27/06/BT/KO
∟Strona wystąpiła o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania art. 27 ust. 3 w związku z art. 27 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług / Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm. /.
2007.01.19 - Urząd Skarbowy w Lwówku Śląskim - 423/1/25/PD/6/06
∟Czy za wystarczającą podstawę do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów poniesionych wydatków na sponsoring można uznać umowę sponsoringu oraz wyciągi bankowe spółki, potwierdzające przekazanie środków pieniężnych przelewem bankowym na konto sponsorowanego klubu sportowego, w sytuacji gdy podatnik (spółka akcyjna) nie otrzymał od klubu sportowego (stowarzyszenia) faktury/rachunku za świadczone usługi reklamowe?
2007.01.17 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-142B/06/JK
∟czy w przedmiotowej sprawie przysługuje zwrot podatku VAT zapłaconego w Polsce dla firm będących podwykonawcami Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa – Śródmieście, działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 oraz art. 216 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) w związku z wnioskiem Strony z dnia 10.10.2006 r. (wpływ do tut. urzędu 17.10.2006 r.), uzupełnionym pismem z dnia 04.01.2007 r. (wpływ do tu. urzędu 04.01.2007 r.), a także pismem z dnia 12.01.2007 r. (wpływ do tut. urzędu 12.01.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego postanawia uznać za prawidłowe stanowisko Strony w zakresie prawa do otrzymania zwrotu podatku naliczonego w...
2007.01.17 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-142A/06/JK
∟Czy z tytułu świadczenia usług reklamy na rzecz kontrahenta ze Szwajcarii przysługuje jej prawo do obniżenia podatku należnego wynikającego z faktur wystawionych przez podwykonawców jeżeli oprócz wykonywania ww. usług reklamy jednocześnie dokonuje sprzedaży opodatkowanej? Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Warszawa – Śródmieście, działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 oraz art. 216 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) w związku z wnioskiem Strony z dnia 10.10.2006 r. (wpływ do tut. urzędu 17.10.2006 r.), uzupełnionym pismem z dnia 04.01.2007 r. (wpływ do tu. urzędu 04.01.2007 r.), a także pismem z dnia 12.01.2007 r. (wpływ do tut. urzędu 12.01.2007 r.) o udzielenie pisemnej interpret...
2007.01.05 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-387/06/ST
∟Czy czynność polegająca na dystrybuowaniu przez Spółkę upominków, nagród, gadżetów reklamowych oraz ulotek i prospektów w ramach akcji promocyjnych świadczonych na rzecz Zleceniodawców, podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2006.12.22 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - II US-II/443/105/2006
∟Podatnik zwraca się z pytaniem: czy prawidłowe jest stanowisko, iż zorganizowanie stoiska na targach dla podatników z krajów członkowskich UE jest usługą reklamową i w związku z tym czynność ta nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług w Polsce?
2006.12.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-311/06/RM
∟Czy pozostaną kosztami uzyskania przychodów wydatki poniesione na działalność nie wymienioną w Akcie Założycielskim i KRS?
2006.11.29 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/021/443/54/06/IW
∟Pytanie dot. opodatkowania podatkiem VAT usług reklamowo-sponsorskich.
2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-143/2006/AF
∟Pytanie dotyczy wysokości stawki podatku od towarów i usług dla wpłat sponsorskich otrzymywanych przez stowarzyszenie w zamian za określone świadczenia ekwiwalentne.
2006.11.20 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-68-1-GK/06
∟Zakup od kontrahenta niemieckiego folderów reklamowych wykonanych z jego materiałów.
2006.11.14 - Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów - 1433/NG/GV/443-120/2/2006/LŚ
∟Podatnik wykonuje usługi reklamowe. Usługi te polegają na całościowym wykonaniu reklamy telewizyjnej na zlecenie producentów krajowych i zagranicznych. Na podstawie otrzymanego zlecenia Spółka wykonuje we własnym zakresie szereg czynności aby zrealizować zlecenie. W tym celu zatrudnia podwykonawców, artystów oraz wykonuje usługi we własnym zakresie co zakłada m.in. przeniesienia praw autorskich. Wynagrodzenie z tytułu dokonanych czynności jest określone całościowo jako wynagrodzenie za wykonanie usługi reklamowej. W związku ze świadczeniem w/w usługi, wnioskodawca pyta czy w przypadku gdy nabywcą usługi jest podatnik podatku od wartości dodanej mający siedzibę (miejsce zamieszkania) na terytorium Wspólnoty lub podmiot z kraju trzeciego to obowiązek podatkowy...
2006.11.14 - Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów - 1433/NG/GV/443-120/1/2006/LŚ
∟Podatnik wykonuje usługi reklamowe. Usługi te polegają na całościowym wykonaniu reklamy telewizyjnej na zlecenie producentów krajowych i zagranicznych. Na podstawie otrzymanego zlecenia Spółka wykonuje we własnym zakresie szereg czynności aby zrealizować zlecenie. W tym celu zatrudnia podwykonawców, artystów oraz wykonuje usługi we własnym zakresie co zakłada m.in. przeniesienia praw autorskich. Wynagrodzenie z tytułu dokonanych czynności jest określone całościowo jako wynagrodzenie za wykonanie usługi reklamowej. W związku ze świadczeniem w/w usługi, wnioskodawca pyta czy prawidłowo traktuje ją jako świadczoną kompleksową usługę reklamową oraz w którym momencie w stosunku do niej powstaje obowiązek podatkowy w podatku VAT. Zdaniem Spółki opisane czynno...
2006.11.07 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-64-2-GK/06
∟Dotyczy miejsca świadczenia usługi reklamowej
2006.10.26 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-302/06/ST
∟Czy w przypadku świadczenia usług reklamowych i elektronicznych dla zagranicznego kontrahenta, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. miejscem świadczenia tych usług jest miejsce gdzie nabywca usługi posiada siedzibę - stałe miejsce prowadzenia działalności i w związku z powyższym tak wykonana usługa jest usługą niepodlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej?
2006.10.18 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PP/443-36/06
∟Czy przekazanie wskazanym osobom nagród podlega unormowaniu art. 111 ustawy o podatku od towarów i usług?
2006.10.13 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/4407/110/06
∟Czy podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT kwoty otrzymane od instytucji rządowych i samorządowych, a stanowiące zwrot wydatków poniesionych w związku z organizacją koncertów muzycznych przez Fundację?Czy Fundacja ma prawo do odliczenia podatku od wydatków związanych z organizacją koncertów, które jednocześnie służą do wykonanaia usług reklamowych?
2006.10.10 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP1-443/080/06
∟Czy moment powstania obowiązku podatkowego z tytułu importu usług winien rozpoznawać w dacie wystawienia faktury przez zagranicznego dostawcę tzn. przed wykonaniem usługi? Czy też nie powinien kierować się datą wystawienia faktury przez zagranicznego dostawcę i rozpoznać moment powstania obowiązku podatkowego z chwilą faktycznego wykonania tych usług, nie później jednak niż w 7 dniu od dnia ich wykonania? P O S T A N O W I E NI E Na podstawie art. 216 i art. 14a §1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu pisemnego wniosku bez znaku z dnia 10.07.2006 r. uzupełnionego pismem z dnia 10.09.2006 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego co do...
2006.10.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-278b/06/AR
∟Strona zwróciła się o potwierdzenie stanowiska, iż wszystkie transakcje powinny być wykazywane w deklaracji VAT-7 za miesiąc, w którym przypada siódmy dzień od dnia wykonania usługi. Jeśli przed tym terminem Strona wystawi fakturę lub otrzyma zaliczkę, wówczas transakcje te (w całości lub odpowiedniej części tego świadczenia) należy ująć w deklaracji VAT-7 za miesiąc, w którym przypada data wystawienia faktury lub data otrzymania całości lub części zapłaty. Dotyczy to także przypadków, kiedy faktura zostałaby wystawiona przed wykonaniem usługi. W przypadku rejestracji Strony dla celów podatku na Litwie lub Łotwie świadczenie przedmiotowych usług będzie p...
2006.10.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-278a/06/AR
∟ Strona zwróciła się z pytaniem, jaką stawkę podatku należy stosować na wystawianych przez Stronę fakturach na rzecz następujących kontrahentów:1)podmiotów będących podatnikami podatku VAT zarejestrowanymi w Polsce,2)będących podmiotami posiadającymi siedzibę bądź miejsce zamieszkania na terytorium Polski, nie będących zarejestrowanymi podatnikami VAT w Polsce, 3)będących podatnikami podatku od wartości dodanej zarejestrowanymi w innym kraju Unii Europejskiej, 4)podmiotów, nie będących podatnikami podatku od wartości dodanej, mających miejsce zamieszkania lub posiadającymi siedzibę na terytorium Unii Europejskiej.
2006.10.04 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/96/06/MK
∟Czy koszty zakupu usług reklamowych, które znane są co do rodzaju i kwoty, oraz zostały zarachowane przez Spółkę w danym miesiącu kalendarzowym stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 w zw. z art. 15 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2006.09.22 - Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza - PP1-443/50/06
∟Czy dokonując refakturowania kosztów reklamy i wystawiając fakturę bez podatku VAT postąpiono prawidłowo?
2006.09.07 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-539/06/SZU
∟Zdaniem Podatnika, czynność przekazania w ramach świadczonej usługi, materiałów o charakterze promocyjno – reklamowym nie stanowi dostawy towarów w rozumieniu art. 7 ust. 2 ustawy o VAT i nie podlega opodatkowaniu.
2006.09.06 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/423/35/AMK/06
∟Czy należy pobrać zryczałtowany podatek dochodowy od wypłat należności z tytułu usług prawnych i reklamowych świadczonych przez firmy zagraniczne na terytorium swych państw na rzecz Spółki? Wnioskiem Nr PK/16/2006 z 02.06.2006 r. (data wpływu 06.06.2006 r.) Spółka zwrócił się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Spółka świadczy usługi budowlane na terenie państw Unii Europejskiej. Posiada oddziały w Niemczech, Irlandii i Wielkiej Brytanii, które w rozumieniu umów o unikaniu podwójnego opodatkowania spełniają ...
2006.08.28 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/621/93/B/2006/GW
∟Czy z tytułu nabywanych usług powstaje po stronie Spółki obowiązek podatkowy w imporcie usług? (usługi reklamowe)
2006.08.07 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-40-2-GK/06
∟Spółka zadała pytanie, kiedy powstanie obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług z tytułu importu przedmiotowych usług, oraz jaki należy zastosować kurs przeliczenia waluty obcej na PLN.
2006.08.07 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-40-1-GK/06
∟Spólka zakupiła usł. reklamową od kontrahenta z siedzibą na Ukrainie, polegającą na rozmieszczeniu bilbordów reklamowych. Czy miejscem świadczenia usług reklamowych jest terytorium kraju?
2006.07.26 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-171/06/ST
∟Czy usługi świadczone przez Spółke na rzecz Usługobiorcy na podstawie zawartej Umowy, jako usługi reklamy w rozumieniu art. 27 ust. 4 pkt 2 ustawy o VAT, zgodnie z art. 27 ust. 3 tej ustawy podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT w kraju siedziby usługobiorcy?Czy Spółka nie musi naliczać polskiego VAT od wynagrodzenia wykazywanego na fakturach wystawianych na rzecz Usługobiorcy mając jednocześnie na podstawie art. 86 ust. 8 pkt 1 ustawy o VAT pełne prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego w związku z zakupem towarów i usług niezbędnych do wykonywania świadczonych usług reklamy?
2006.07.24 - Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów - 1433/NG/GV/443-54/2006/LŚ
∟Podatnik zamierza podjąć współpracę z zagranicznym wydawcą książek do nauki języków obcych. Do zadań podatnika wynikających z umowy będzie należeć projektowanie i realizowanie na rzecz usługobiorcy kompleksowych kampanii reklamowych. Spółka, zobowiązuje się do m.in. budowania wizerunku marki, organizowania prezentacji produktów, przeprowadzania sondaży konsumenckich, organizowania imprez promocyjnych, udziału w targach i wystawach, kreacji i produkcji materiałów reklamowych, opracowywania i współorganizowania sprzedaży premiowanej, organizowania konkursów i loterii. W ramach umowy wnioskodawca będzie organizować akcje promocyjne, programy lojalnościowe i motyw...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.