Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: ekspozycja
ekspozycja 48 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2
2009.06.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-325/09-4/EWW
∟Mając na uwadze powyższe stwierdzić należy, iż gdy Wnioskodawca świadczyć będzie usługi polegające na projektowaniu, przygotowaniu stoiska wystawienniczego, jego aranżacji i zabudowy na terytorium innych niż Polska krajów Unii Europejskiej, zgodnie z art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. a ustawy, miejscem świadczenia przedmiotowych usług, a tym samym miejscem opodatkowania, będzie miejsce gdzie usługi są faktycznie świadczone, a więc poszczególne państwa UE.
2009.06.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-325/09-3/EWW
∟Mając na uwadze powyższe stwierdzić należy, iż gdy Wnioskodawca świadczyć będzie usługi polegające na projektowaniu, przygotowaniu stoiska wystawienniczego, jego aranżacji i zabudowy na terytorium innych niż Polska krajów Unii Europejskiej, zgodnie z art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. a ustawy, miejscem świadczenia przedmiotowych usług, a tym samym miejscem opodatkowania, będzie miejsce gdzie usługi są faktycznie świadczone, a więc poszczególne państwa UE.
2008.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-669/08-2/ISN
∟Stawka podatku VAT dla eksploatacji węzłów cieplnych i legalizacji liczników.
2007.12.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-231/07-2/AJ
∟Wydatki związane z nabyciem prawa do wykorzystania koncepcji marketingowej urządzeń ekspozycji i logo znaku powinny być powinny być rozliczone proporcjonalnie do okresu trwania umowy
2007.10.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-28/07-2/HS
∟Czy zakupione od producentów i dealerów maszyny i urządzenia wchodzące w skład konkretnej linii produkcyjnej przez kontrahenta Wnioskodawcy, a następnie po zmontowaniu w jedną linię i przeprowadzeniu testów (m.in. produkcji testowej) zostaną przez Wnioskodawcę zakupione, będzie można uznać za nowe środki trwałe w rozumieniu przepisów o specjalnych strefach ekonomicznych?
2007.09.04 - Urząd Skarbowy w Rykach - PD/415-14/07
∟Podatnik zwrócił się z zapytaniem: - czy sposób zaliczania w koszty działalności nakładów na wykonanie ekspozycji towarów jest prawidłowy, tj. zgodny z art. 22 ust. 5 ustawy z dnia 26.07.1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, oraz - czy prawidłowe jest zaliczenie w koszty podatkowe wydatków na zakup materiałów (przedmiotów) od XYZ w miesiącach płatności rat przez okres 2 lat.
2007.03.16 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/65/07/AT
∟Dotyczy wpływu na podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych działania polegającego na ustawieniu w sklepach ekspozytorów prezentujących wyroby Spółki, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).
2007.03.16 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/64/07/AT
∟dotyczy możliwości zaliczenia ekspozytorów do środków trwałych, a dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych do kosztów uzyskania przychodów. Działając na podstawie przepisów art. 14 a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie możliwości zaliczenia ekspozytorów do środków trwałych, a dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych do kosztów uzyskania przychodów na podstawie przepisów art. 15 ust. 6 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.)u z n a j eza prawidłowe stanowisk...
2007.03.16 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/212/06/AT
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów całości wydatków na zakup lub wytworzenie we własnym zakresie ekspozytorów do prezentacji płytek ceramicznych.
2007.02.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-397/06/MK
∟Czy jest kosztem uzyskania przychodów Spółki wynagrodzenie wypłacane sieci sklepów / punktom handlowym za realizację odpowiedniej wysokości obrotów produktami Spółki oraz, na podstawie porozumień o współpracy, za usługi reklamowe i promocyjne (zapewnienie odpowiedniej ekspozycji produktom Spółki w sklepach, stałe zapełnianie półek produktami, sprawne wprowadzanie nowych produktów w sklepach, wydawanie gazetek reklamowych, umieszczanie materiałów reklamowych w placówkach, akcje promocyjne, otwarcie nowych sklepów i budżet powiększenia, konkursy, degustacje)?
2006.11.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-292/06/RM
∟Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów „point of sale” („materiały wsparcia punktu sprzedaży” – przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w zamian za zobowiązanie do wykorzystania ich do ekspozycji i sprzedaży wyłącznie produktów Spółki oraz 2) serwis tych urządzeń są kosztami uzyskania przychodów?
2006.10.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-275/06/DP
∟Czy wydatki na zakup regałów i stojaków opatrzone logo Spółki, w które Spółka wyposaża punkty sprzedaży Klientów są kosztem uzyskania przychodów nie podlegającym limitowi określonemu w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Stojaki i regały służą uwidocznieniu sprzedaży produktów Spółki prowadzonej przez Klientów.
2006.10.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/107/06/MK/1
∟Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów rezerw celowych tworzonych na ekspozycje związane z emisją bonów korporacyjnych, nabywanych bezpośrednio od emitenta.
2006.07.27 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-184/242/06/PK
∟Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki za usługi świadczone przez odbiorcę towarów-sieć handlową zgodnie z umowami współpracy (1/ odbiorca zobowiązuje się do sprzedaży towarów Spółki za pośrednictwem katalogu i przez sklep internetowy, 2/ sprzedaż towarów Spółki jako towaru promocyjnego, 3/ umowy z supermarketem, zgodnie z którymi towar jest zamieszczany w gazetce, wystawiany do akcji promocyjnej, odpowiednio eksponowany, opatrzony informacją "dobra cena", usługi marketingowe i reklamowe w związku z otwarciem i przekształceniem sklepów, 4/ konsultacja handlowa w miejscu powstania nowej hali, urodzinowa karta okolicznościowa, korzystanie z centralnie wynegocjowa...
2006.06.22 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-155/198/06/MC
∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki dotyczące usług takich jak: testowanie nowych produktów, usługi marketingowe, reklamowe, logistyczne, promocyjne, pośrednictwa handlowego oraz inne mające na celu intensyfikację sprzedaży, świadczonych przez odbiorcę towarów oraz usług świadczonych przez dystrybutora są kosztem uzyskania przychodu?
2006.06.05 - Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu - DPP-005-23/06/9315
∟Czy nieodpłatne i bezzwrotne przekazanie takich materiałów wspierających sprzedaż jset opodatkowane podatkiem od towarów i usług? W związku z art. 5 ust. 1 pkt 1, art. 7 ust. 2 pkt 2 i art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług / Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm./i po rozpatrzeniu wniosku o pisemną interpretację co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie opodatkowania materiałów o charakterze użytkowym,
2006.05.22 - Urząd Skarbowy w Pruszkowie - 1421/BF/415-34/GJ/06
∟Czy zakup towarów handlowych przeznaczonych na stałą ekspozycję w sklepie winien być zaksięgowany w kosztach zakupu towarów, a na koniec roku podatkowego wykazany w remanencie ?
2006.04.10 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-1/06
∟Czy umowa ekspozycyjna rodzi jakikolwiek obowiązek z tytułu podatku od towarów i usług?
1 2
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.