Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: poczęstunki

 

poczęstunki 582 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

2009.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1363/09/MO
     ∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne stanowią koszty uzyskania przychodu, jako koszty ogólne działalności i nie są kosztami reprezentacji w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-729/09/WN
     ∟ustalenie czy nieodpłatne przekazanie na terenie przedsiębiorstwa produktów w postaci m.in. kawy, herbaty, ciastek, paluszków, cukierków, napoi gazowanych jako poczęstunku zarówno kontrahentom jak i pracownikom rodzi powstanie obowiązku naliczania podatku VAT należnego udokumentowanego wewnętrzną fakturą

2009.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-731/09-7/ES
     ∟Czy kwoty stanowiące zwrot poniesionych kosztów dojazdu na posiedzenia i szkolenia są przychodem dla członków organów?

2009.10.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-731/09-5/ES
     ∟Czy wartość poczęstunku podczas posiedzeń organów jest przychodem osób w nim uczestniczących?

2009.09.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-444/09-2/JC
     ∟Wydatki na drobny poczęstunek podawany podczas spotkań z kontrahentami w biurze Wnioskodawcy mogą stanowić koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Jednakże wydatki na posiłki (lunch, obiad, kolacja) w trakcie spotkań z kontrahentami w restauracjach oraz koszty zakwaterowania i wyżywienia podczas spotkania biznesowego poza siedzibą Spółki nie mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów.

2009.09.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-497/09-3/KS
     ∟Czy koszty zakupu wyżej wymienionych artykułów spożywczych na użytek pracowników w sytuacjach, o których mowa w punkcie 54, stanowią koszt uzyskania przychodu, w szczególności nie mieszcząc się w zakresie wyłączenia, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 45 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.09.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-566/09/AK
     ∟Koszty reprezentacji.

2009.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-736/09/PP
     ∟Spółka dokonuje zakupu kawy, herbaty, napojów bezalkoholowych, owoców, drobnych słodyczy oraz innych artykułów spożywczych w celu przygotowania we własnym zakresie kanapek. Artykuły te zużywane są podczas posiedzenia Rady Nadzorczej czy też Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Spółki. Zakupy wspomnianych artykułów spożywczych udokumentowane są fakturami VAT i finansowane są ze środków bieżących Spółki.

2009.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-483/09-2/EŻ
     ∟Czy Spółdzielnia może uznać za koszty uzyskania przychodu artykuły spożywcze będące poczęstunkiem dla dzieci, młodzieży, osób starszych (Klubu Seniora), gości i artystów podczas imprez, wystaw i przedstawień?

2009.08.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-762/09
     ∟Czy taki poczęstunek przygotowany w siedzibie Spółki na spotkania z kontrahentami można uznać za koszt uzyskania przychodów Spółki?

2009.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-281/09/MK
     ∟Czy Spółka może zaliczyć wydatki na zorganizowanie szkolenia dla głównych kontrahentów na Krecie do kosztów uzyskania przychodów?

2009.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-305/09-2/DG
     ∟Czy wydatki na poczęstunek dla klientów (napoje, owoce oraz słodycze, obiad, kanapki) nie należy traktować jako wydatki na reprezentację i czy można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-274/09-2/DG
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę na organizację Targów wydatki związane z transportem części uczestników targów, kosztami noclegu, wynajmem powierzchni targowej, sceny, nagłośnienia, gadżetami z logo Spółki, ulotkami, folderów, katalogów, wystroju stoisk targowych, wynajęciem ochrony Targów, posiłków w czasie trwania targów oraz kosztu występu artystycznego oraz poczęstunku alkoholem stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-138/09/AM
     ∟Czy wydatki na poczęstunek w trakcie spotkań biznesowych stanowią koszty uzyskania przychodu?

2009.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-192/09-5/MC
     ∟Czy Spółka prawidłowo ujmuje zakupy na poczęstunek osób zaproszonych spoza Spółki w kosztach uzyskania przychodów?

2009.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-96/09-5/MC
     ∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę na opisany w stanie faktycznym nr 1 poczęstunek w trakcie konferencji (szkolenia) oraz podawanie napojów w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej czy soku podczas spotkań z gośćmi Spółki, a także skromnych ciepłych posiłków w przypadku, gdy szkolenia trwają ponad 6 godzin stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-117/09-5/MC
     ∟1. Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka prawidłowo zalicza do kosztów podatkowych wydatki na wymienione w niniejszym piśmie działania reklamowe produktów leczniczych, tj. zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych, usług cateringowych?2. Czy zakup kwiatów i galanterii cukierniczej Spółka prawidłowo kwalifikuje do kosztów reprezentacji, co powoduje wyłączenie wydatków z kosztów podatkowych?

2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-117/09-4/MC
     ∟1. Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka prawidłowo zalicza do kosztów podatkowych wydatki na wymienione w niniejszym piśmie działania reklamowe produktów leczniczych, tj. zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych, usług cateringowych?2. Czy zakup kwiatów i galanterii cukierniczej Spółka prawidłowo kwalifikuje do kosztów reprezentacji, co powoduje wyłączenie wydatków z kosztów podatkowych?

2009.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-123/09-2/AM
     ∟Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki na nabycie produktów spożywczych (w tym catering), które będą przeznaczone na potrzeby sekretariatów i na obsługę posiedzeń roboczych mogą być uznane za stanowiące koszt uzyskania przychodów ?

2009.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-2135/08-6/PR
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków poniesionych na usługi cateringowe, kwiaty i upominki związane z organizacją premier filmów

2009.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-58/09-4/MC
     ∟Czy i po spełnieniu jakich warunków, dla celów podatku dochodowego od osób prawnych, wymienione we wniosku wydatki, poniesione przez Spółkę na świadczenie kompleksowej usługi organizacji spotkania branżowego - Spółka może traktować jako wydatki stanowiące koszt uzyskania przychodów?

2009.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-770/08/MT
     ∟Czy wydatki na poczęstunek dla kontrahentów, pracowników Spółki, pracowników spółek powiązanych, członków Zarządu, członków Rady Nadzorczej, przedstawicieli związków zawodowych, osób odwiedzających Spółkę są kosztem uzyskania przychodów?

2009.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1399/09/JS
     ∟czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na napoje, posiłek w restauracji) można uznać za koszty uzyskania przychodów dla Spółki?

2009.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-236/08-2/MW
     ∟Czy koszty poniesione na zakup drobnych artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek dla kontrahentów na spotkaniach z władzami i organami uczelni, pracownikami i studentami należy uznać za wydatki na cele reprezentacji, tj. nie stanowiące kosztów uzyskania przychodu w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-81/09-3/AMN
     ∟Czy wino zużyte na bezpłatne degustacje win podlega opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych i w jakiej formie zaliczyć je do kosztów?

2009.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-873/08-2/AG
     ∟Czy koszty określone na podstawie powyższej faktury są kosztami uzyskania przychodów?

2008.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-810/08-4/AA
     ∟Czy wydatki ponoszone na zakup art. spożywczych takie jak kawa, herbata, napoje bezalkoholowe, słone paluszki, ciastka, owoce można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2008.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1208/08-2/AG
     ∟Czy Spółka może uznać za koszty uzyskania przychodu art. spożywcze będące poczęstunkiem dla dzieci podczas imprez społecznych oraz dla gości i artystów podczas wystaw i koncertów?

2008.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-518/08-4/MC
     ∟Czy organizacja szkoleń, targów, spotkań promocyjnych, udział w targach branżowych, w związku z którymi Spółka ponosi koszty wyżywienia, zakwaterowania, przejazdu uczestników tych spotkań kwalifikuje zaliczenie ww. wydatków do kosztów reklamy, będących w całości kosztem uzyskania przychodów?

2008.10.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-696/08/PC
     ∟ Czy wymienione wydatki mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?

7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj