Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: nagrody

 

nagrody 1684 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

2015.03.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-1311/14/MW
     ∟Czy od wygranej i przekazanej nagrody rzeczowej Organizator Konkursu miał obowiązek pobrać i odprowadzić zryczałtowany podatek dochodowy w wysokości 10% na podstawie art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych – czy też Wnioskodawca powinien o wartość nagrody zwiększyć dochód z działalności gospodarczej i odprowadzić podatek na zasadach ogólnych?

2015.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1102/12/15-S/EK
     ∟Prawo do odliczenia 100% podatku naliczonego w związku z nieodpłatnym przekazaniem samochodu osobowego jako narody w konkursie.

2015.03.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-1135/14/ENB
     ∟Opodatkowanie nagrody sportowej.

2015.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-1057/14-2/JK3
     ∟Na Wnioskodawcy nie będą ciążyły obowiązki płatnika, o których mowa w powołanym powyżej art. 30 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 41 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem Wnioskodawca będzie działać na rzecz podmiotu zlecającego, jego rola będzie ograniczać się tylko do pośrednictwa w wydawaniu nagród. Płatnikiem tego podatku będzie podmiot zlecający, ponoszący ekonomiczny (finansowy) ciężar organizacji konkursu oraz wypłaty nagród. Z uwagi na fakt, że Wnioskodawca nie jest płatnikiem podatku od nagród, tut. organ nie dokonał zatem oceny skutków podatkowych możliwości skorzystania ze zwolnienia wynikającego z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych od wypłaconych nagród.

2015.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-1022/14-2/MK
     ∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w ramach planowanych akcji marketingowych, których jednorazowa oraz łączna roczna wartość nie przekroczy kwoty 760 zł będą stanowić nagrody związane ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych /t. j. D. U. z 2012 r., poz. 361 ze zm./ (dalej jako: „ustawy PDOF”) w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 r. i w konsekwencji korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych, a na Banku nie będą ciążyć obowiązki pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od przyznanych i wypłaconych nagród oraz na Banku nie będą ciążyć obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 42 ust. 1a ww. ustawy?

2015.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1345/14-2/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych wypłacanych przez Brokera.

2015.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/4511-90/15/BJ
     ∟Czy zakupione upominki dla sportowców w postaci kart prezentowych podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych?

2015.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-941/14/BJ
     ∟Czy zakupione upominki dla sportowców w postaci kart prezentowych podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych?

2015.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-940/14/BJ
     ∟Czy upominki (nagrody rzeczowe) podarowane radnym (funkcjonariuszom publicznym) podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych?

2015.02.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-927/14-3/JK
     ∟Czy po dniu 1 stycznia 2015 r. na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy PDOF w brzmieniu obejmującym zmiany wprowadzone ustawą z dnia 29 sierpnia 2014 r. o zmianie ustawy PDOF, Bank jako płatnik podatku zryczałtowanego z tytułu świadczeń otrzymanych od banków w związku z oferowanymi promocjami będzie zobowiązany do poboru podatku w wysokości 19% w odniesieniu do świadczeń otrzymanych od Banku przez podatnika nieprowadzącego działalności gospodarczej w ramach akcji promocyjnych przedstawionych w stanie faktycznym (kwalifikowanych przez Bank jako sprzedaż premiowa), jeżeli jednorazowa wartość świadczenia (nagrody) nie przekroczy 760 zł oraz jeżeli świadczenia te nie zostaną otrzymane przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą?

2015.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1110/14-4/TR
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie zwolnienia przedmiotowego.

2015.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-942/14-5/JK
     ∟Na Wnioskodawcy nie będą ciążyły obowiązki płatnika, o których mowa w powołanym powyżej art. 30 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 41 ust. 4 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem Wnioskodawca będzie działać na rzecz podmiotu zlecającego, jego rola będzie ograniczać się tylko do pośrednictwa w wydawaniu nagród. Płatnikiem tego podatku będzie podmiot zlecający, ponoszący ekonomiczny (finansowy) ciężar organizacji konkursu oraz wypłaty nagród.

2015.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-913/14-2/MG
     ∟Z uwagi na to, że w niniejszej sprawie mamy do czynienia z organizowanym przez Spółkę konkursem, zawierającym elementy niezbędne do uznania tego przedsięwzięcia z konkurs – nie ulega wątpliwości, że wartość wydanej konsumentom nagrody podlega opodatkowaniu 10% zryczałtowanym podatkiem dochodowym, zgodnie z zacytowanym powyżej art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Na Spółce, jako organizatorze konkursu, wydającej przedmiotowe nagrody ciąży obowiązek poboru 10% zryczałtowanego podatku dochodowego, stosownie do treści art. 41 ust. 4 w powiązaniu z art. 41 ust. 7 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

2015.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1399/14/BG
     ∟w zakresie możliwości skorzystania ze zwolnienia przedmiotowego w części odnoszącej się do dochodu związanego z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi

2015.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-914/14-4/MG
     ∟W zakresie obowiązków Spółki jako płatnika związanych z wydawaniem nagród uczestnikom akcji promocyjnych organizowanych przez Spółkę.

2015.02.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-944/14-2/JK3
     ∟zwolnienie z opodatkowania wygranej w konkursie

2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-5/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.

2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-4/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.

2015.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1255/14-3/AMN
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank premii w ramach Programów Cash Back ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji do kwoty 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank nagród rzeczowych/dodatkowych usług w ramach promocji ponad kwotę 760 zł, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku, skutków podatkowych i obowiązków płatnika w związku z przyznaniem potencjalnym Klientom przez Bank prezentów w związku z programami polegającymi na promocji i reklamie oferty produktowej Banku.

2015.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1098/14-2/BH
     ∟Czynność wydania Nagrody stanowi  odpłatną dostawę towarów lub odpłatne świadczenie usług na rzecz Uczestnika. Spółka posiada zatem prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących nabycie towarów i usług przeznaczonych na Nagrody w Programie PAYBACK oraz innych towarów i usług związanych z obsługą Sklepu z Nagrodami PAYBACK.

2015.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1253/14-2/AMN
     ∟Czy w sytuacji, gdy wartość wygranych w konkursach organizowanych przez Wnioskodawcę opisanych powyżej, tj. konkursów z zakresu sportu i jednocześnie sztuki, w sytuacji gdy jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 760 zł jest Wnioskodawca zobowiązany do pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od dokonywanych wypłat (świadczeń) z tytułu określonego w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej „ustawa o PDOF”)?

2015.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1233/14-4/AMN
     ∟Czy w związku z przyznaniem punktów przez Wnioskodawcę na rzecz Klienta (z tytułu dokonanych transakcji pomiędzy Wnioskodawcą a Klientem lub z tytułu konkursu) dochodzi do powstania przychodu podatkowego po stronie Klienta?

2015.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1232/14-2/AMN
     ∟Czy Nagrody o maksymalnej wartości jednostkowej 760 zł wydawane przez Wnioskodawcę na rzecz Klientów w ramach Akcji Promocyjnych wypełniających znamiona sprzedaży premiowej będą korzystać od dnia 1 stycznia 2015 r. ze zwolnienia z opodatkowania na zasadach określonych w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy PIT?

2015.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-902/14/RS
     ∟Obowiązek wystawienia informacji PIT-8C w związku z przekazaniem nagród darczyńcom.

2015.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1181/14-4/AM
     ∟ustalenie przychodów i kosztów uzyskania przychodów w związku ze sprzedażą voucherów

2015.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-940/14-2/JK3
     ∟obowiązki płatnika związane ze sprzedażą premiową,

2015.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-383/14-2/KJ
     ∟Czy wydatki związane z wypłaconymi nagrodami dla pracowników, z wypracowanego zysku za rok poprzedni (zysku netto) stanowią koszt uzyskania przychodu?

2015.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-383/14-3/KJ
     ∟Czy koszty związane z opłaceniem (przekazaniem) od nagród z zysku składek na ZUS, Fundusz Pracy oraz na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, w przypadku gdy składki te nie zostały pokryte z zysku netto, ale ze środków bieżących Spółki i zaliczone do kosztów w rozumieniu ustawy o rachunkowości, w roku, w którym je opłacono, stanowią koszt uzyskania przychodu?

2015.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1029/14-2/AO
     ∟w zakresie uznania wydania nagród rzeczowych i nagród pieniężnych (kart przedpłaconych i kart paliwowych) za odrębną od usługi marketingowej czynność, dokumentowania czynności wydania nagród oraz prawa do odliczenia podatku VAT zawartego w cenie towarów, które w wyniku realizacji zobowiązań określonych umową zostaną wydane jako nagrody uczestnikom programów

2015.01.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-826/14-2/MG
     ∟w zakresie ciążących na Spółce obowiązkach płatnika związanych z przekazywaniem Klientom będącym osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej premii z tytułu nabycia określonej w regulaminie ilości lub wartości usług płatniczych

13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj