Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: artykuły spożywcze
artykuły spożywcze 736 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
2009.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-444/09/PC
∟Czy koszty wynajmu takich sal konferencyjnych i koszty w/w konsumpcji można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
2009.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-167/09-4/KK
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne i zakup artykułów spożywczych ponoszone przez Spółkę w trakcie spotkań z aktualnymi i potencjalnymi partnerami biznesowymi F Austria mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów jako wydatki nieodłącznie związane z przychodem?
2009.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-123/09-2/AM
∟Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki na nabycie produktów spożywczych (w tym catering), które będą przeznaczone na potrzeby sekretariatów i na obsługę posiedzeń roboczych mogą być uznane za stanowiące koszt uzyskania przychodów ?
2009.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-770/08/MT
∟Czy wydatki na poczęstunek dla kontrahentów, pracowników Spółki, pracowników spółek powiązanych, członków Zarządu, członków Rady Nadzorczej, przedstawicieli związków zawodowych, osób odwiedzających Spółkę są kosztem uzyskania przychodów?
2009.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1704/08-2/KK
∟Czy wydatki na artykuły spożywcze przeznaczone na spotkania z kontrahentami w siedzibie Spółki oraz usługi cateringu zamawiane w przypadku kilkugodzinnych spotkań mogą stanowić koszt uzyskania przychod6w Spółki?
2009.02.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-737/08/AK
∟Czy zakup sprzętów AGD oraz artykułów spożywczych koniecznych do produkcji potraw prezentowanych na portalu może stanowić koszt uzyskania przychodu?
2009.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-232/08-2/AS
∟Poniesione przez Spółkę wydatki na druk i wysyłkę imiennych zaproszeń oraz wydatki na artykuły spożywcze ponoszone przez Spółkę w związku z zamkniętymi imprezami organizowanymi w prowadzonych przez Spółkę restauracjach i wydatki na zakup alkoholi oferowanych gościom w czasie imprez zamkniętych, stanowią wydatki na reklamę Spółki. Można zatem uznać je na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych za koszty uzyskania przychodów, pod warunkiem jednak, iż wydatki te pozostają w związku przyczynowo – skutkowym z uzyskiwanymi przychodami (zachowaniem, zabezpieczeniem źródeł przychodów) oraz są prawidłowo udokumentowane.
2009.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1683/08-2/EŻ
∟Odnosząc powyższe do stanu faktycznego przedstawionego przez wnioskodawcę, można uznać, że ponoszone wydatki na usługi gastronomiczne – catering, nie mają charakteru reprezentacyjnego - nie mają na celu kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, nie są związane z podejmowaniem klientów. Zatem, przedmiotowych wydatków poniesionych przez Spółkę nie należy traktować jako kosztów reprezentacji, o których mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. W związku z powyższym, przy spełnieniu wymogów art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki na zakup usług cateringowych oraz artykułów spożywczych takich jak żywność, napoje, mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów. Podkreślić należy, że wydatki te muszą być racjonalne co do zasady i co do wielkości oraz odpowiednio udokumentowane.
2009.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1399/09/JS
∟czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na napoje, posiłek w restauracji) można uznać za koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2009.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-236/08-2/MW
∟Czy koszty poniesione na zakup drobnych artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek dla kontrahentów na spotkaniach z władzami i organami uczelni, pracownikami i studentami należy uznać za wydatki na cele reprezentacji, tj. nie stanowiące kosztów uzyskania przychodu w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.01.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-155/08-2/MW
∟Czy w/w wydatki dotyczące przedmiotów do biura stanowią koszt podatkowy w myśl ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Czy zakup w/w artykułów spożywczych (kawy, herbaty, cistek, wody, soków, słodyczy itp.) wykorzystywanych na potrzeby sekretariatu oraz podczas spotkań z pracownikami, kontrahentami stanowi koszt uzyskania przychodu w myśl ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2008.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-810/08-4/AA
∟Czy wydatki ponoszone na zakup art. spożywczych takie jak kawa, herbata, napoje bezalkoholowe, słone paluszki, ciastka, owoce można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2008.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-500/08/JCi
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach VAT dokumentujących zakup produktów spożywczych służących do prezentacji urządzenia „T”.
2008.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-481/08-5/AŻ
∟Czy zwrot pracownikowi kosztów poniesionych na zakup artykułów spożywczych wykorzystanych do przygotowania przez pracownika posiłków profilaktycznych jest zwolniony od podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 11 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? Czy kwota zapłacona pracownikowi powinna być doliczona do przychodów pracownika z umowy o pracę?
2008.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-431/08-2/JB
∟O konieczności składania informacji CIT-ST decyduje miejsce świadczenia pracy pracownika. A zatem, skoro miejsca świadczenia pracy przedstawicieli handlowych, wynikające z umowy o pracę znajdują się poza gminą właściwą dla siedziby Spółki, to Spółka powinna traktować ich, jako wyodrębniony organizacyjnie zakład i w związku z tym składać stosowne informacje CIT-ST
2008.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-752/07/IG
∟Czy Wnioskodawca może wydatki na zakup wody, kawy, herbaty, cukru, śmietanki, mleka do kawy dla pracowników firmy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.