Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: kontrahenci
kontrahenci 1234 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
2010.03.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-115/10-2/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-882/09-4/GJ
∟Czy wypłacona przez Spółkę kontrahentowi ( właścicielowi towaru) kwota roszczenia za skradzione telewizory wraz z należnymi odsetkami i kosztami sądowymi będzie stanowiła dla Spółki koszt uzyskania przychodów?
2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-770/09-2/JC
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki, zaprezentowane w stanie faktycznym, nie stanowią wydatków na reprezentację, wyłączonych z katalogu kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 28 UPDOP i w konsekwencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
2010.02.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-838/09-2/EŻ
∟Czy koszty całej akcji marketingowej i koszty zakupu i organizacji wyjazdu do Meksyku dla pracowników firm wygrywających konkurs oraz dla 3 pracowników Wnioskodawcy stanowią koszty uzyskania przychodu?
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1130/09-3/AP
∟Czy wydatki na usługi gastronomiczne - koszty posiłków w restauracjach – ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki w świetle regulacji art. 15 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 tejże ustawy?
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1121/09-3/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. nr 54 poz. 654).
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1121/09-2/AP
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na konsumpcję realizowaną w trakcie spotkań z kontrahentami w placówkach gastronomicznych (restauracjach, kawiarniach) mogą stanowić koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. nr 54 poz. 654)?
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-854/09-2/AM
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-754b/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących kosztów promocji Spółki.
2010.02.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-754a/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących wydatków na reprezentację, tj. na usługi gastronomiczne i noclegowe w związku z organizacją spotkań z kontrahentami.
2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-741a/09/MK
∟1. Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami zarówno w siedzibie spółki, jak i poza granicami kraju, ponoszone na kawę, herbatę, słodycze,napoje stanowią koszty uzyskania przychodów spółki? 2. Czy zakup ciepłego posiłku na koszt Spółki w bufecie na terenie Spółki w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowi koszt uzyskania przychodów spółki? 3. Czy wydatki poniesione na zorganizowanie spotkań biznesowych na terenie miasta mogą stanowić koszt uzyskania przychodu, jako wydatek niezwiązany z reprezentacją, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-741/09/MK
∟1. Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami zarówno w siedzibie spółki, jak i poza granicami kraju, ponoszone na kawę, herbatę, słodycze, napoje stanowią koszty uzyskania przychodów spółki? 2. Czy zakup ciepłego posiłku na koszt Spółki w bufecie na terenie Spółki w związku z organizacją spotkań z kontrahentami stanowi koszt uzyskania przychodów spółki? 3. Czy wydatki poniesione na zorganizowanie spotkań biznesowych na terenie miasta mogą stanowić koszt uzyskania przychodu, jako wydatek niezwiązany z reprezentacją, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-780/09-4/JC
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w celu organizacji spotkań z kontrahentami obejmujące wydatki na nabycie napojów, posiłków lub drobnego poczęstunku stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ?
2010.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-12/10-2/EC
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone w związku z zapraszaniem kontrahentów na spotkania w restauracjach, itp. o ile spotkania takie służą załatwianiu spraw służbowych i nie mają charakteru uroczystego, wytwornego czy okazałego lecz polegają na zapewnieniu jedynie standardowego poczęstunku, zwyczajowo przyjętego w takich okolicznościach?
2010.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-700/09/DK
∟Czy koszty poniesione przez Spółkę na wyjazd dla kontrahentów można uznać jako koszty uzyskania przychodu?
2010.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1319/09/JS
∟czy stanowisko Izby o zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup posiłków na spotkania opłatkowe oraz posiedzenia i zjazdy członków zarządu z nie koliduje z Ustawą o podatku dochodowym?
2010.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-725c/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na zakup posiłków, spożywanych w trakcie spotkań biznesowych, odbywających się w restauracjach lub hotelach.
2010.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-725b/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na zakup drobnego poczęstunku nabywanego w formie usług cateringowych oraz artykułów spożywczych (np. kawy, herbaty, napojów, słodyczy) przeznaczonego na spotkania o charakterze biznesowym na terenie firmy.
2010.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-771/09-4/JC
∟1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z podejmowaniem działań wskazanych w punkcie od 1 do 3 skierowanych do Klientów posiadających „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszty promocji i wsparcia sprzedaży i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?2. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacja corocznych Bali w których uczestniczą Klienci posiadający „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszt reklamy i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-7/MC
∟Czy wydatki poniesione przez przedstawicieli handlowych na posiłki i napoje w czasie narad ze swoimi przełożonymi oraz współpracownikami odbywającymi się poza siedzibą firmy, tj. w restauracjach, zajazdach lub innych lokalach gastronomicznych (Stan faktyczny nr 3), w czasie których omawiane są wyłącznie zagadnienia związane z funkcjonowaniem Wnioskodawcy i rozdziałem obowiązków pomiędzy poszczególnych przedstawicieli handlowych, stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-6/MC
∟Czy wydatki poniesione przez pracowników na posiłki i napoje w czasie spotkań z kontrahentami (zarówno dostawcami, jak i klientami - Stan faktyczny 2) mających ścisły związek z prowadzoną przez Wnioskodawcę działalnością gospodarczą stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1051/09-3/MC
∟Czy wydatki poniesione przez pracowników na posiłki i napoje w czasie spotkań z kontrahentami (zarówno dostawcami, jak i klientami - stan faktyczny nr 2) mających ścisły związek z prowadzoną przez Wnioskodawcę działalnością gospodarczą stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423--1051/09-4/MC
∟Czy wydatki poniesione przez przedstawicieli handlowych na posiłki i napoje w czasie narad ze swoimi przełożonymi oraz współpracownikami odbywającymi się poza siedzibą firmy, tj. w restauracjach, zajazdach lub innych lokalach gastronomicznych (Stan faktyczny 3), w czasie których omawiane są wyłącznie zagadnienia związane z funkcjonowaniem Wnioskodawcy i rozdziałem obowiązków pomiędzy poszczególnych przedstawicieli handlowych, stanowią koszty reprezentacji, czy też można je uznać za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1385/09/MS
∟Czy wydatki ponoszone na obiad (kolację, lunch) z kontrahentami ponoszone na spotkaniu odbywanym w celach biznesowych, a nie w celu okazania przepychu (wytworności itp.) stanowią koszty uzyskania przychodu przy ustalaniu podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych?Czy wydatki na drobny poczęstunek oraz napoje (kawa, herbata) dla kontrahentów w siedzibie firmy są kosztami uzyskania przychodu przy ustalaniu podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych?
2010.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-711/09-3/AJ
∟Czy kupony wydane kontrahentom / pacjentom stanowią koszt uzyskania przychodów przy zachowaniu opisanej dokumentacji ? Czy kupony wydane kontrahentom / pacjentom będą nadal stanowiły koszt uzyskania przychodów jeżeli Spółka zrezygnuje z rozbicia na pojedyncze nominały przy ich wydawaniu (zakładając pozytywną odpowiedź na pytanie nr 1) ? Czy dla nagród o małej wartości można zrezygnować ze szczegółowej ewidencji pozwalającej na ustalenie tożsamości osób obdarowanych w przypadku kuponów o wartości do 10 złotych ?
2010.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-14/10-2/JC
∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na połączone z poczęstunkiem spotkania z przedstawicielami klientów lub potencjalnych klientów Wnioskodawcy odbywające się w kawiarniach lub restauracjach stanowią koszty uzyskania przychodów dla Wnioskodawcy w rozumieniu ustawy CIT?
2010.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1018/09-3/MC
∟Czy wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1010/09-2/MC
∟Czy wydatki na posiłek spożywany w restauracji w czasie spotkania biznesowego, opisany powyżej, zaliczają się do kosztów uzyskania przychodów?
2010.02.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-847/09-4/JC
∟Czy w wyżej opisanym stanie faktycznym wydatki związane z organizacją spotkań (wydatki na zwyczajowy poczęstunek/obiad/napoje) mogą być zaliczane do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j. Dz. U. z 2000 r. nr 54, poz. 654 z późn. zm.)?
2010.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-698/09-4/PJ
∟3. Czy zapłacony podatek należny jest kosztem podatkowym?
18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.