Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reprezentacja
reprezentacja 1971 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
2010.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-721/10-2/JC
∟Czy wydatki na organizację spotkań (wyjazdów) integracyjnych lub integracyjno-szkoleniowych mogą stanowić koszty uzyskania przychodu Spółki?
2010.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-640/10-4/JC
∟Czy w świetle art. 15 ust. 1 i art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych - wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2010.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-1181/10/ESZ
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup poczęstunku dla kontrahentów organizowanych w restauracji
2010.11.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-536/10-4/JC
∟Czy wydatki związane z organizacją spotkań o charakterze biznesowym, opisanych w lit. a) stanu faktycznego, przede wszystkim koszty posiłków stanowią koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1582/10/CzP
∟„Czy koszty urządzenia zieleni stanowią koszt uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 4)”
2010.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1578/10/CzP
∟„Czy koszty urządzenia zieleni stanowią koszt uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 4)”
2010.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-476b/10/PS
∟W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących kosztów promocji i reklamy towarów Spółki.
2010.11.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-476a/10/PS
∟W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z ozdobieniem ścian i innych powierzchni w ramach promocji nowych towarów Spółki.
2010.11.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-596/10-2/JC
∟Wydatki poniesione na usługi gastronomiczne (zapłata za posiłek) w trakcie spotkań z kontrahentami w restauracjach, zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych nie mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów.
2010.11.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-591/10-2/JC
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z usługami gastronomicznymi?
2010.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1515/10/MS
∟Czy przekazane prezenty (gadżety) z logo firmy oraz przekazane w ramach prezentu towary handlowe (np. model samochodu) są kosztem podatkowym?
2010.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1011/10/MS
∟Czy przekazane prezenty (gadżety) z logo firmy oraz przekazane w ramach prezentu towary handlowe (np. model samochodu) są kosztem podatkowym?
2010.11.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-604/09/10-S/MK
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań z kontrahentami (w tym wydatki na nabycie drobnego poczęstunku, napojów, zapłata za posiłek w restauracji) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2010.11.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-952/10-3/AG
∟Czy pracodawca może uznać rachunki związane z zakupem gotowego posiłku typu catering, jedzenie na wynos, Fast-food, pizza, czy też produkty spożywcze dla pracowników pracujących w godzinach nadliczbowych jako koszty uzyskania przychodów?
2010.11.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1032/10/AP
∟Czy wydatek na zakup artykułów spożywczych zakupywanych dla potrzeb sekretariatu zużywanych w czasie wewnętrznych narad pracowniczych, mogą być uznawane za koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o CIT?
2010.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-648/10/EK
∟Mając jedną fakturę od firmy zewnętrznej za organizację imprezy, która obejmuje część artystyczną, oprawę muzyczną, udostępnienie sali i pokoi gościnnych oraz usługę gastronomiczną – w tym alkohol – Spółka zwraca się z pytaniem o możliwość uznania w całości wydatku za koszt uzyskania przychodu.
2010.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-979/10/AK
∟Czy kwota niepodlegającego odliczeniu, na podstawie art. 88 ust. 1 pkt 4 ustawy o VAT, podatku naliczonego VAT przy nabyciu usług gastronomicznych stanowi koszt uzyskania przychodów?
2010.10.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2-443-513/10-4/KG
∟Nieodpłatne przekazanie drukowanych materiałów reklamowych oraz słodyczy, napojów itp.
2010.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-972/10/MS
∟Czy wszystkie wymienione powyżej koszty spotkania promocyjnego: koszty obiadu, wynajmu sali, koszty poczęstunku w ramach przerwy kawowej, koszty noclegu autora lub edukatora, koszty biletów na przedstawienie teatralne lub seans filmowy będą stanowiły w Spółce koszty uzyskania przychodu w myśl art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób pranych, który mówi, że kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 16 ust. 1?
2010.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-356b/10/MK
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań w siedzibie firmy z inwestorem, inspektorem nadzoru budowlanego, członkami komisji odbioru technicznego, kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodu dla Spółki?
2010.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-356a/10/MK
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań w restauracji z inwestorem, inspektorem nadzoru budowlanego, członkami komisji odbioru technicznego, kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodu dla Spółki?
2010.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-356/10/MK
∟Czy wydatki ponoszone w związku z organizacją spotkań na budowie prowadzonej przez Spółkę z inwestorem, inspektorem nadzoru budowlanego, członkami komisji odbioru technicznego, kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodu dla Spółki?
2010.10.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-921/10/MS
∟Czy zakładając, że Spółka będzie w stanie ustalić jaka część wynagrodzenia Organizatora przypada na poszczególne elementy składowe konferencji (na podstawie kosztorysu), Spółka będzie miała prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie następujących usług organizacji merytorycznej części konferencji jubileuszowej, tj. pierwszego jej dnia:– drobny poczęstunek serwowany podczas odwiedzin fabryki Spółki,– przejazd na konferencję jubileuszową,– przerwa kawowa,– organizacja prezentacji i przemówienia przedstawicieli Spółki,– wykład naukowy wygłoszony przez zewnętrznego eksperta (naukowca),– posiłek (z wyłączeniem wydatków na wyroby alkoholowe),– inne powiązane z powyższymi wydarzeniami wydatki, tj. koszty nabycia/wytworzenia zaproszeń, gadżetów z logo Spółki, banerów reklamowych, drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych?
2010.10.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1342/10/MS
∟Czy zakładając, że Spółka będzie w stanie ustalić jaka część wynagrodzenia Organizatora przypada na poszczególne elementy składowe konferencji (na podstawie kosztorysu), Spółka będzie miała prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na nabycie następujących usług organizacji merytorycznej części konferencji jubileuszowej, tj. pierwszego jej dnia:– drobny poczęstunek serwowany podczas odwiedzin fabryki Spółki,– przejazd na konferencję jubileuszową,– przerwa kawowa,– organizacja prezentacji i przemówienia przedstawicieli Spółki,– wykład naukowy wygłoszony przez zewnętrznego eksperta (naukowca),– posiłek (z wyłączeniem wydatków na wyroby alkoholowe),– inne powiązane z powyższymi wydarzeniami wydatki, tj. koszty nabycia/wytworzenia zaproszeń, gadżetów z logo Spółki, banerów reklamowych, drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych?
2010.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-916/10/AP
∟Czy wydanie alkoholi w celach degustacyjnych stanowić będzie dla spółki koszt uzyskania przychodu ?
2010.09.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-626/10-2/BS
∟Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur VAT, dokumentujących wydatki na nabycie towarów i usług w celu promocji i reprezentacji podmiotów dystrybucyjnych w ramach świadczenia przez Spółkę usług na podstawie zawartej Umowy z wyłączeniem usług gastronomicznych i noclegowych.
2010.09.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-767/10-2/AGr
∟Czy wymienione w poz. 54 wydatki możemy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2010.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-341b/10/AW
∟Czy wpłacane ze środków finansowych Spółki wynagrodzenie dla pełnomocnika powołanego przez Zgromadzenie Wspólników do reprezentowania Spółki przy zawieraniu umów z jej zarządem ma prawo strona od miesiąca maja 2010 r. zaliczać do kosztów uzyskania przychodu?
2010.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-378/10-2/DG
∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie usług marketingowych
2010.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-377/10-2/DG
∟CIT - w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na świadczenie usług marketingowych
19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.