Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reprezentacja
reprezentacja 1971 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
2011.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-413a/11/MT
∟Czy opisane koszty spotkań negocjacyjnych i promujących związanych z realizacją inwestycji Spółka powinna uwzględniać w wartości początkowej środków trwałych czy zaliczać je wprost do kosztów uzyskania przychodów?
2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-980/11-2/RS
∟Czy koszty poniesione przez Wydawnictwo w związku z zakupem usług gastronomicznych i produktów spożywczych spożytych podczas opisanych w stanie faktycznym spotkań stanowią koszty uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-979/11-2/RS
∟Czy koszty poniesione przez Wydawnictwo w związku z zakupem usług gastronomicznych i produktów spożywczych spożytych podczas opisanych w stanie faktycznym spotkań stanowią koszty uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-393/11-2/JG
∟Czy dla celów podatku dochodowego od osób prawnych Spółka prawidłowo dokonała podziału łącznej kwoty kosztów spotkania integracyjnego pracowników z okazji Dnia Pracownika Komunalnego na koszty przypadające na pracowników Spółki i koszty przypadające na zaproszonych gości?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-218/11-2/PM
∟Czy koszt wyliczony statystycznie na pracowników stanowi koszt uzyskania przychodu?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-7/MM
∟Czy w stanie faktycznym nr 4 przy założeniu, że przekazanie nieodpłatne innych materiałów reklamowych (nie będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, podatek należny naliczony przez Spółkę na podstawie art. 7 ust. 2 będzie kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych a same wydatki netto (bez VAT) na nabycie takich innych materiałów reklamowych będą kosztem uzyskania przychodów?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-6/MM
∟1. Czy w stanie faktycznym nr 3 wydatki poniesione na zakup drukowanych materiałów reklamowych informacyjnych oraz prezentów małej wartości i próbek wydawanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?2. Czy w stanie faktycznym nr 5 przy nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom drobnych upominków, nie posiadających logo Spółki, Spółka może zaliczyć poniesione wydatki w wartości netto do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w dacie ich poniesienia a naliczony podatek należny do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-5/MM
∟Czy w stanie faktycznym nr 2 Spółka może zaliczyć poniesione wydatki netto do kosztów uzyskania przychodów a podatek należny naliczony na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-976/11-2/RS
∟Czy, w świetle przedstawionego stanu faktycznego wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w celu wykonania usługi kompleksowej polegającej na organizacji i obsłudze Programu, w tym wydatki poniesione na zakup nagród rzeczowych wydawanych Uczestnikom, stanowić będą dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu, o których mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tj. Dz. U. z 2011 r., Nr 74, poz. 397 z późn. zm)?
2011.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-898/11-2/RS
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, iż w stanie faktycznym przedstawionym we Wniosku, wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z nabywaniem Usług Cateringowych od podmiotów trzecich będą stanowiły dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodu podatku CIT?
2011.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-895/11-3/RS
∟Czy wydatki, które będą ponoszone przez przedstawicieli handlowych Wnioskodawcy na spotkania z kontrahentami w restauracjach, w sytuacji gdy będą odbywać się one w miejscowości, gdzie Wnioskodawca nie posiada siedziby ani lokalu, Wnioskodawca będzie mógł zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP?
2011.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-944/11-3/TW
∟Czy wydatek na zakup kawy, herbaty, ciastek, innych słodyczy, wody oraz mleka i śmietanki do kawy na potrzeby sekretariatu i w celu poczęstowania klientów oraz poczęstowania klientów oraz potencjalnych klientów może być kosztem uzyskania przychodów?
2011.10.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-1071/11/LŻ
∟czy nieodpłatne wydanie towarów w ramach klubu lojalnościowego oraz w ramach reprezentacji stanowi dostawę towarów
2011.10.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1057/11/MS
∟Czy przysługuje Pani prawo do odliczenia całości VAT od zakupu środka trwałego w miesiącu otrzymania faktury lub 2-ch następnych okresach rozliczeniowych?
2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-830/11-2/RS
∟1. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z działaniami wsparcia sprzedaży polegającymi na bezpośrednim dostarczeniu do punktów sprzedaży detalicznej produktów Spółki w celu pokrycia strat danego punktu z tytułu obniżki cen produktów Spółki w konsekwencji zbliżającego się upływu terminu ich przydatności, oraz koszty związane z wymianą w takich punktach produktów przeterminowanych lub innych nie nadających się do dalszej sprzedaży (np. uszkodzonych) na produkty pełnowartościowe, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki?2. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z przeprowadzaniem akcji promocyjnych polegających na sprzedaży produktów Spółki przez punkty sprzedaży detalicznej po obniżonej cenie. tj. koszty produktów przekazanych nieodpłatnie do punktów sprzedaży detalicznej w celu zrekompensowania strat takiego podmiotu z tytułu sprzedaży produktów Spółki po obniżonej cenie, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki? 3. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z działaniami wsparcia sprzedaży w formie akcji promocyjnej, tj. koszty produktów przekazanych nieodpłatnie do punktów sprzedaży detalicznej w konsekwencji zakupu przez punkt sprzedaży detalicznej określonego asortymentu produktów Spółki lub produktów o określonej wartości od hurtowni, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki? 4. Czy koszty poniesione przez Spółkę w związku z przeprowadzaniem akcji promocyjno- reklamowych polegających na oferowaniu poczęstunku składającego się z produktów Spółki (degustacje), tj. koszty produktów Spółki przekazanych do punktów sprzedaży detalicznej na cele degustacji, będą stanowić koszty uzyskania przychodów dla Spółki?
2011.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-713/11-5/JC
∟3. Czy wydatki na spotkania z kontrahentami mające charakter eventów stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?4. Czy spotkania mające na celu reklamowanie działalności kontrahentów Spółki stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?
2011.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-713/11-4/JC
∟1. Czy wydatki na organizację spotkań z kontrahentami, które odbywają się w siedzibie Spółki, stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?2. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na organizację spotkań z kontrahentami poza siedzibą Spółki stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?
2011.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-716/11-2/RS
∟1. Czy wydatki związane z wyjazdami konkursowymi opisanymi powyżej stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z przepisami Ustawy?2. Czy wydatki związane z wyjazdami szkoleniowymi opisanymi powyżej stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z przepisami Ustawy?3. Czy wydatki związane z wyjazdami reprezentacyjnymi opisanymi powyżej stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki zgodnie z przepisami Ustawy?
2011.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1168/11/JD
∟Czy koszt publikacji przekazywanych jako forma reklamy, reprezentacji oraz przekazywanych publikacji na rzecz bibliotek, zgodnie z właściwą ustawą, zaprzyjaźnionym instytucjom kultury (muzea, domy kultury, szkoły) oraz przekazania egzemplarzy autorskich, a także przekazania publikacji w celach informacyjnych na rzecz własnych pracowników jako egzemplarze robocze jest kosztem uzyskania przychodu?
2011.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-912/11/AP
∟Czy w świetle powyższych wyjaśnień prezenty wręczane byłym pracownikom, posiadającym już status emeryta, sfinansowane ze środków obrotowych, będą stanowiły dla Spółki jako podatnika podatku dochodowego od osób prawnych koszt uzyskania przychodu?
2011.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-762/11/AP
∟Czy w świetle powyższych wyjaśnień prezenty wręczane pracownikom odchodzącym na emeryturę, sfinansowane ze środków obrotowych, będą stanowiły dla Spółki jako podatnika podatku dochodowego od osób prawnych koszt uzyskania przychodu?
2011.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-684/11/ZK
∟Czy Organizator akcji promocyjnych i reklamowych kierowanych do pracowników Klienta może zaliczyć do swoich kosztów uzyskania przychodów, zarówno wydatki związane z organizacją szkolenia jak również wartość nagród przekazywanych pracownikom Klienta za uczestnictwo w zorganizowanej akcji promuj i reklamuj produkty marki?
2011.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-710/11-3/RS
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym ponoszone przez Spółkę koszty stanowiące element kalkulacyjny wynagrodzenia wynikającego z zawartych umów (w tym związane z promocją Zleceniodawców, w tym np.: koszty posiłków, napojów, drobnych upominków) nie są objęte dyspozycją przepisu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) i stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki?
2011.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-258a/11/AW
∟Czy koszty związane z organizacją jubileuszu można zaliczyć do kosztów „uzyskania dochodu”, z wyjątkiem wydatków na alkohol serwowany podczas spotkania wieczornego?
2011.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-658/11/PC
∟Czy wydatki na zakup kawy, herbaty, cukru dla pracowników Spółki można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2011.09.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-657/11/PC
∟Czy koszty związane ze zorganizowaniem takiej imprezy (koszty dowozu pracowników, poczęstunek) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2011.09.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-270/11/MK
∟Czy wydatki ponoszone w restauracjach są kosztami uzyskania przychodu?
2011.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-178/11-2/DS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2011.08.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-146/11-5/PM
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na zakup posiłków i napojów bezalkoholowych w restauracji, w związku ze spotkaniem biznesowym z kontrahentem, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.08.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-146/11-4/PM
∟Czy ponoszone przez Spółkę wydatki na zakup posiłków i napojów bezalkoholowych w restauracji, w związku ze spotkaniem biznesowym z kontrahentem, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.