Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: programy lojalnościowe
programy lojalnościowe 316 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2015.02.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1098/14-2/BH
∟Czynność wydania Nagrody stanowi odpłatną dostawę towarów lub odpłatne świadczenie usług na rzecz Uczestnika. Spółka posiada zatem prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących nabycie towarów i usług przeznaczonych na Nagrody w Programie PAYBACK oraz innych towarów i usług związanych z obsługą Sklepu z Nagrodami PAYBACK.
2015.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1233/14-4/AMN
∟Czy w związku z przyznaniem punktów przez Wnioskodawcę na rzecz Klienta (z tytułu dokonanych transakcji pomiędzy Wnioskodawcą a Klientem lub z tytułu konkursu) dochodzi do powstania przychodu podatkowego po stronie Klienta?
2015.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/2/415-939/14/MMa
∟Czy na Wnioskodawcy będą ciążyły jakiekolwiek obowiązki płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych w związku z udziałem jego pracowników w programie lojalnościowym organizowanym przez spółkę T. S.A.?
2015.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1029/14-2/AO
∟w zakresie uznania wydania nagród rzeczowych i nagród pieniężnych (kart przedpłaconych i kart paliwowych) za odrębną od usługi marketingowej czynność, dokumentowania czynności wydania nagród oraz prawa do odliczenia podatku VAT zawartego w cenie towarów, które w wyniku realizacji zobowiązań określonych umową zostaną wydane jako nagrody uczestnikom programów
2015.01.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-817/14-2/AS
∟Przekazywanie przez Spółkę w ramach akcji promocyjnej uczestnikom nagród w imieniu i na rzecz Klienta nie czyni Spółki płatnikiem podatku oraz nie spoczywają w związku z tym na Spółce obowiązki informacyjne.
2015.01.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-803/14-2/AM
∟1) Czy udzielając rabatu kwotowego Klientowi VIP (osobie fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej), który to rabat będzie realizowany przy kolejnych zakupach produktów N., Spółka będzie zobowiązana, na podstawie art. 42a w związku z art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, do wystawienia informacji PIT-8C dla Klienta VIP?
2) Czy udzielając rabatu kwotowego Klientowi VIP (osobie fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej), który to rabat będzie realizowany przy kolejnych zakupach produktów N., Spółka będzie zobowiązana, jako płatnik, na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 1a w związku z art. 13 pkt 8 lit. a) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zaliczyć do przychodów Klienta VIP - z działalności wykonywanej osobiście -wartość rabatu kwotowego i dokonać poboru zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od wartości takiego rabatu?
3) Czy jeśli Klient VIP (osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej) realizuje swój rabat kwotowy w ten sposób, że kupuje od Spółki jej produkt w postaci karty przedpłaconej o określonej wartości, to różnica pomiędzy ceną za kartę (tj. wartością środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku technicznym karty), a wartością zapłaconą Spółce przez Klienta VIP w formie pieniężnej (różnica ta to de facto wartość rabatu) będzie stanowić dla Klienta VIP przychód, co do którego Spółka będzie zobowiązana, na podstawie art. 42a w związku z art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, do wystawienia informacji PIT-8C?
Czy jeśli Klient VIP (osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej) realizuje swój rabat kwotowy w ten sposób, że kupuje od Spółki jej produkt w postaci karty przedpłaconej o określonej wartości, to różnica pomiędzy ceną za kartę (tj. wartością środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku technicznym karty), a wartością zapłaconą Spółce przez Klienta VIP w formie pieniężnej (różnica ta to de facto wartość rabatu) będzie stanowić dla Klienta VIP przychód z działalności wykonywanej osobiście, od którego Spółka będzie zobowiązana, jako płatnik, na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. la w związku z art. 13 pkt 8 lit. a) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, dokonać poboru zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych?
2014.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1001/14-2/KOM
∟brak obowiązku podatkowego w podatku VAT z tytułu wydania Uczestnikom nagród rzeczowych
2014.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-929/14-2/KBr
∟prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu nabycia kompleksowej usługi marketingowej
2014.11.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-971/14/MO
∟1. Czy Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na nabycie warrantów subskrypcyjnych, wydawanych członkom zarządu Wnioskodawcy i spółek z grupy w ramach programu motywacyjnego?
2. W razie pozytywnej odpowiedzi na pierwsze pytanie, w którym momencie Wnioskodawca może zaliczyć wskazane wydatki do kosztów uzyskania przychodów?
2014.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-861/14/MO
∟1) Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie warrantów subskrypcyjnych wydawanych w ramach programu motywacyjno - lojalnościowego będzie można zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodów (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)?
2) Jaki jest moment zaliczenia przedmiotowego kosztu do kosztów uzyskania przychodów (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)?
2014.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-887/14-2/JL
∟Wnioskodawcy będzie przysługiwało prawo do odliczenia kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług, które zostaną przekazane w ramach programu jako nagrody.
2014.10.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-591/14-2/AM
∟Korzystanie na jednakowych warunkach z programu lojalnościowego i z rabatów przy zakupie towarów lub usług przez nieograniczone grono osób nie powoduje powstania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Kwota udzielonego rabatu nie stanowi również nagrody związanej ze sprzedażą premiową i nie podlega opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. Biorąc powyższe pod uwagę, należy stwierdzić, że z tytułu udzielonego rabatu na Wnioskodawcy jako płatniku nie będą ciążyły obowiązki wynikające z treści 30 ust. 1 pkt 2 i art. 41 ust. 7 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2014.10.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-611/14-5/MK
∟Na Wnioskodawcy, jako podmiocie przyznającym Punkty o określonej wartości pieniężnej uprawniające do dokonania ich wymiany na Produkty nie będzie ciążyć obowiązek poboru zaliczek na podatek dochodowy od ich wartości co potwierdza treść ww. art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Jednak na Wnioskodawcy będzie ciążył obowiązek informacyjny polegający na sporządzeniu informacji według ustalonego wzoru (PIT-8C) o wysokości przychodów (w związku z dokonaniem ich wymiany na Produkty) i w terminie do końca lutego następnego roku podatkowego przekazaniu podatnikowi oraz urzędowi skarbowemu, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy według miejsca zamieszkania podatnika, a w przypadku podatników, o których mowa w art. 3 ust. 2a, urzędowi skarbowemu, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy w sprawach opodatkowania osób zagranicznych.
2014.10.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-663/14-5/BH
∟Otrzymanie przez Klienta Punktów jak i dokonanie ich wymiany na Produkty nie rodzi żadnych obowiązków podatkowych po stronie Wnioskodawcy.
2014.10.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-541/14-3/HW
∟Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania sprzedaży promocyjnej oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego od zakupów towarów, które służą tej sprzedaży.
2014.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-592/14-3/MS
∟Czy w przypadku, gdy wartość udzielonego przez Spółkę rabatu przekracza jednorazowo wartość 760 zł na Spółce ciąży obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego w trybie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.). [dalej: updof lub ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych]?
2014.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-592/14-2/MS
∟Czy w przypadku, gdy wartość udzielonego przez Spółkę rabatu przekracza jednorazowo wartość 760 zł na Spółce ciąży obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego w trybie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.). [dalej: updof lub ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych]?
2014.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-584/14/AS
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania nagród i prezentów w formie znaków legitymacyjnych i w formie towarów.
2014.09.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-579/14/MM
∟1. Czy Nagrody Pieniężne wypłacane w ramach planowanej przez Wnioskodawcę Akcji Promocyjnej Klientom dokonującym zakupów w punkcie sprzedaży Wnioskodawcy stanowić będą nagrody związane ze sprzedażą premiową, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2. W przypadku pozytywnej odpowiedzi na pytanie pierwsze, czy wypłacone Klientom nieprowadzącym działalności gospodarczej oraz Klientom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy nabywali towary objęte Programem na cele osobiste, nie związane z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą (tj. w transakcjach tych pomimo prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej będą występowali jako konsumenci, o których mowa w art. 22(1) Kodeksu cywilnego) Nagrody Pieniężne, których jednostkowa wartość nie przekroczy kwoty 760 zł, określonej w odniesieniu do jednego zdarzenia uprawniającego do jej otrzymania korzystać będą ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a na Wnioskodawcy nie będą ciążyły jakiekolwiek obowiązki w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym obowiązek złożenia informacji PIT-8C?
3. Czy w przypadku Nagród Pieniężnych, wypłacanych Klientom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy będą nabywali towary objęte Programem, w ramach i na cele prowadzonej działalności gospodarczej (nie będą występowali jako konsumenci, o których mowa w art. 22(1) Kodeksu cywilnego) na Wnioskodawcy będą ciążyły jakiekolwiek obowiązki na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w tym obowiązek złożenia informacji PITR-8C?
2014.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-441/14-2/MK
∟Nagrody pieniężne otrzymane przez Uczestników z tytułu uczestnictwa w Programie lojalnościowym stanowią nagrody związane ze sprzedażą premiową zgodnie z treścią art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Wartość Nagrody przyznanej z tytułu dokonania jednej transakcji stanowi „jednorazową wartość nagrody” o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy. Spółka nie będzie zobowiązana do sporządzenia i przekazania podatnikom oraz naczelnikom właściwych urzędów skarbowych informacji PIT-8C ani pobrania zryczałtowanego podatku którym mowa w art. 30 pkt 2 ww. ustawy.
2014.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-265/14-5/KO
∟Czy nagrody wydawane Klientom - Uczestnikom programu motywacyjnego (będącym osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej) w ramach prowadzonego przez Wnioskodawcę Programu Lojalnościowego stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a więc jeżeli ich wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, są zwolnione z podatku dochodowego, a na Operatorze nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?
2014.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-265/14-4/KO
∟1)Czy Uczestnicy programu motywacyjnego opisanego w zdarzeniu przyszłym, będący osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, którzy z tytułu uczestnictwa w tym Programie otrzymali nagrody rzeczowe, korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012, poz. 361, z późn. zm.)?
2)Czy Wnioskodawca zobowiązany jest wystawić Uczestnikom programu motywacyjnego, będącym osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, którzy z tytułu uczestnictwa w tym Programie otrzymali zgodnie z zasadami opisanymi w zdarzeniu przyszłym nagrody pieniężne, deklarację PIT-8C zgodnie z art. 42a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012, poz. 361, z późn. zm.)?
2014.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-533/14-2/MPe
∟w ramach świadczonej usługi marketingowej
2014.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-576/14/IB
∟1.Czy ewentualne przysporzenie majątkowe, uzyskane przez Wnioskodawcę, z tytułu realizacji praw wynikających z Jednostek Uczestnictwa, powinno zostać za kwalifikowane jako przychód z kapitałów pieniężnych?
2.Czy momentem powstania ewentualnego przychodu po stronie Wnioskodawcy będzie moment realizacji praw wynikających z Jednostek Uczestnictwa?
3.Czy ewentualny dochód uzyskany przez Wnioskodawcę z realizacji praw wynikających z Jednostek Uczestnictwa będzie podlegał opodatkowaniu według stawki podatku w wysokości 19%?
2014.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/2/415-219/14/MM
∟Czy Wnioskodawca słusznie postąpił wstrzymując się ze złożeniem zeznania i zapłaceniem należnego podatku do momentu sprzedania akcji?
2014.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-261/14-4/WM
∟Czy Wnioskodawca - jako organizator Programu wydający we własnym imieniu premie pieniężne lub rzeczowe Uczestnikom Programu, którzy są osobami fizycznymi i nie uczestniczą w Programie w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, a którzy uzyskali prawo do ww. premii pieniężnych lub rzeczowych zgodne z regulaminem Programu - jest zobowiązany wystawić informację podatkową PIT-8C zgodnie z art. 41 ust. 1 oraz art. 42a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz.U. z 2012 r. poz. 361 ze zm.)?
2014.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-226/14-5/EC
∟Czy Nagrody Pieniężne wypłacane Klientom prowadzącym działalność gospodarczą, którzy będą nabywali Premiowane Towary, Premiowane Usługi, Premiowane produkty lub dokonywali premiowanych Transakcji, w ramach i na cele prowadzonej działalności gospodarczej (nie będą występowali jako konsumenci o których mowa w art. 22#185; KC) w odniesieniu do których wartość jednej Nagrody Pieniężnej nie przekroczy kwoty 760 zł, nie będą podlegały zwolnieniu o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT? (pyt. 6)W razie pozytywnej odpowiedzi na pytanie szóste: czy na Agencji nie będą ciążyły obowiązki płatnika, jak również nie będą cią...
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-32/14-5/AS
∟● określenie przychodu z tytułu sprzedaży bonów elektronicznych w ramach programu lojalnościowego (pytanie nr 3);
● możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup bonów elektronicznych od Partnera (pytanie nr 4)
2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-42/14-2/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych uczestnictwa w programie motywacyjnym.
2014.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-23/14-3/BH
∟Sprzedaż przez Wnioskodawcę na rzecz Partnera bonów elektronicznych bonów elektronicznych oraz wartości pieniężnych w ramach programu lojalnościowego nie stanowi dostawy towarów bądź świadczenia usług w rozumieniu ustawy o VAT, sprzedaż ta nie będzie podlegała opodatkowaniu VAT.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.