Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: programy lojalnościowe
programy lojalnościowe 316 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2007.08.21 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZP/443/72/07/BK
∟prowadzona przez Panią firma zajmująca się handlem artykułami przemysłowymi zamierza wprowadzić program lojalnościowy dla swoich klientów. Za każdorazowe zamówienie przekraczające określoną ilość towaru zamierza Pani wręczać kupony premiowe w wysokości do 100 zł. W związku z powyższym zwróciła się Pani m. in. z pytaniem #61548; czy wydanie kuponów określonym osobom niesie za sobą skutek opodatkowania tej czynności podatkiem od towarów i usług ?
2007.03.16 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/DF-1/415-239a/389/06/07/AG
∟Pytanie dotyczy zasad opodatkowania dochodu uzyskanego z tytułu uczestnictwa w „programie uzupełniania akcji” ?
2007.03.07 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-54/07/SZU
∟Zdaniem Strony, nieodpłatne wydanie nagród uczestnikom programu lojalnościowego nie podlega opodatkowaniu zgodnie z art. 7 ust. 2.
2007.01.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-803/06/KUP
∟Spółka wnosi o udzielenie odpowiedzi czy w powyższym przypadku istnieje obowiązek ewidencjonowania za pomocą kas rejestrujących wydanych w taki sposób nagród i premii.
2007.01.19 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPF/415-104/06/ML
∟Czy w omawianym przypadku, w momencie przekazania przez Spółkę nagrody rzeczowej o wartości przekraczającej jednorazowo 760 zł w programie lojalnościowym na Spółce ciążą obowiązki płatnika określone w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2007.01.05 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-735/06/SZU
∟Zdaniem Spółki, w związku z brzmieniem art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług, opodatkowaniu podatkiem VAT podlega nieodpłatne przekazanie towarów na cele inne niż związane z prowadzonym przedsiębiorstwem.
2006.12.01 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-290/06/AJ
∟Czy są kosztami uzyskania przychodów wydatki wynikające z Programu Motywacyjnego obowiązującego w Spółce w odniesieniu dla kluczowych pracowników oraz współpracowników Spółki? W ramach Programu Spółka zobowiązana jest w latach 2006-2008 składać każdemu z jego adresatów oferty nabycia po cenie nominalnej wyemitowanych przez Spółkę akcji zwykłych na okaziciela serii C, nabytych uprzednio w tym celu przez Spółkę na giełdzie lub pochodzących z nowej emisji.
2006.10.18 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PP/443-36/06
∟Czy przekazanie wskazanym osobom nagród podlega unormowaniu art. 111 ustawy o podatku od towarów i usług?
2006.09.15 - Urząd Skarbowy w Nysie - PDA/415-12/PE/06
∟Czy wydatki związane z zakupem prezentów dla pacjentów w ramach tzw. programu lojalnościowego powinny być zakwalifikowane do zakupów towarów handlowych nabytych na cele reprezentacji i reklamy tzw. niepublicznej i księgowane w kolumnie 12 podatkowej księgi przychodów i rozchodów w wartości netto wynikającej z faktur VAT do wysokości 0,25% przychodu oraz, co sie z tym wiąże czy podatek od towarów i usług należny z tytułu przekazania prezentów na cele reprezentacji i reklamy niepublicznej wynikający z faktur wewnętrznych VAT powinien być ujęty w kolumnie 14 podatkowej księgi przychodów i rozchodów ("pozostałe wydatki") w momencie przekazania prezentów pacjentom, p...
2006.08.08 - Urząd Skarbowy w Lesku - US-PDJ-415/11/06
∟Czy zakup towarów przekazywanych następnie nieodpłatnie klientowi w ramach wprowadzonego w aptece programu premiowania (tzw. program lojalnościowy) stanowi koszt uzyskania przychodów?
2006.06.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-126-181/06/AJ
∟Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie, 3) artykuły spożywcze, wykorzystywane w siedzibie w trakcie spotkań z kontrahentami oraz w niektórych punktach sprzedaży, gdzie gracz może bezpłatnie się nimi poczęstować stanowią koszt uzyskania przychodów, czy koszty te są kosztami reklamy podlegającej limitowi czy też reklamy nielimitowanej?
2006.04.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-239/06/US
∟czy ograniczenie zawarte w art. 88 ust. 1 pkt 3 ma zastosowanie w przypadku paliwa przekazywanego jako nagroda w programie lojalnościowym?
2005.05.27 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PD III 415/1/49/05AB
∟Spółka wystąpiła z zapytaniem w sprawie opodatkowania przekazanych uczestnikom programu partnerskiego nagród rzeczowych i świadczonych usług.
2005.03.31 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423/42/05/MP
∟Jakie są skutki w podatku dochodowym od osób prawnych otrzymania premii pieniężnej od dostawcy paliw, która może być wykorzystana tylko na finansowanie modernizacji stacji paliw? Premię Podatnik otrzymuje po spełnieniu określonych (w umowie o wzajemnej współpracy, na podstawie której uczestniczy on w programie lojalnościowym) warunków.
2005.03.17 - Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza - PBI-2/415/21/05
∟Czy nagrodę wypłaconą przez spółkę uczestnikowi programu lojalnościowego należy zaliczyć do przychodów z innych źródeł?
2004.11.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - US72/RPP1/443-626/2004/MK
∟Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że w ramach działalności gospodarczej Spółka prowadzi sprzedaż paliw na wyspecjalizowanych stacjach. Pomiędzy Spółką a dostawcą paliw istnieje umowa regulująca wzajemną współpracę w zakresie uczestnictwa w programie lojalnościowym. Jedną z korzyści tego programu jest uzyskiwanie, po spełnieniu określonych w Regulaminie Programu Lojalnościowego warunków, premii pieniężnej, która zostaje przeznaczona na modernizację stacji patronackiej. Zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535) opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług podlegają odpłatna dostaw...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.