Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: transakcja trójstronna

 

transakcja trójstronna 167 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6

2012.04.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/443-815/11-4/BA
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie rozpoznania momentu powstania obowiązku podatkowego w transakcji trójstronnej.

2012.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-20/12/RS
     ∟Możliwość zastosowania procedury uproszczonej dla transakcji trójstronnj

2012.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1523/11-2/KC
     ∟W zakresie rozliczenia dostawy towarów jak wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej w procedurze uproszczonej.

2011.12.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1397/11/AF
     ∟Czy transakcja podlega rozliczeniu na zasadach uproszczonej procedury rozliczenia wewnątrzwspólnotowych transakcji trójstronnych?

2011.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1114/11-2/MPe
     ∟W zakresie uznania transakcji za wewnątrzwspólnotową transakcję trójstronną, do której ma zastosowanie procedura uproszczona

2011.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-753/11-4/KC
     ∟W zakresie prawidłowości wykazywania transakcji trójstronnej w procedurze uproszczonej w deklaracji podatkowej oraz informacji podsumowującej.

2011.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-961/11/DG
     ∟Uznanie transakcji zakupu towaru w Hiszpanii i jego sprzedaży do Rumunii w sytuacji gdy transport organizuje ostateczny odbiorca, za transakcję trójstronną uproszczoną

2011.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-820/11/AF
     ∟Jak powinna zostać rozliczona transakcja w zakresie podatku od towarów i usług?

2011.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-563/11-2/LK
     ∟Uznanie transakcji za wewnątrzwspólnotową transakcję trójstronną, do której ma zastosowanie procedura uproszczona

2011.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-359/11-4/KC
     ∟W zakresie uznania dostawy produktu finalnego za wewnątrzwspólnotową transakcję trójstronną w procedurze uproszczonej oraz braku obowiązku wykazania wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów w Polsce

2011.06.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-384/11/AP
     ∟Sprzedaż towarów w transakcji trójstronnej podlega opodatkowaniu 0% stawką.

2011.03.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1287/10/MD
     ∟Prawo do zastosowania 0% stawki podatku dla dostawy na rzecz kontrahenta mającego siedzibę w Polsce, posługującego się niemieckim numerem identyfikacji podatkowej, realizowanej w ramach transakcji trójstronnej.

2011.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1138/10/AP
     ∟Opodatkowanie czynności nabycia i sprzedaży części do statku w transakcji łańcuchowej.

2010.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-791/10-2/KC
     ∟Uznanie transakcji za wewnatrzwspólnotową transakcję trójstronną, do której ma zastosowanie procedura uproszczona.

2010.07.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-298/10-4/MPe
     ∟W zakresie opodatkowania wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.

2010.06.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-154/10/AB
     ∟Określenie wymogów dla podatników uczestniczących w transakcji trójstronnej – procedura uproszczona. Sposób ustalania wynagrodzenia za dostawy.

2010.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-167/10-3/MPe
     ∟W zakresie opodatkowania wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.

2010.04.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-163/10-4/EWW
     ∟Czy w opisanym stanie faktycznym transakcja zakupu towaru od kontrahenta w Holandii stanowi dla Spółki wewnątrzwspólnotowe nabycie towaru oraz czy transakcja sprzedaży towaru kontrahentowi w Niemczech stanowi dla niej wewnątrzwspólnotową dostawę towaru?

2010.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-915c/09/RS
     ∟Możliwość zastosowania procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej, w sytuacji skorygowania notą korygującą adnotacji, o której mowa w art. 136 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.

2010.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-915b/09/RS
     ∟Rodzaje dokumentów niezbędnych do zastosowania procedury uproszczonej rozliczenia wewnątrzwspólnotowych transakcji trójstronnych.

2010.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-915a/09/RS
     ∟Możliwość zastosowania procedury uproszczonej do wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej.

2009.08.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-363b/09/MD
     ∟Czy jeżeli nie następuje przemieszczenie towarów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, można uznać dany zakup za wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów.

2009.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1162/08-6/SJ
     ∟Czy Spółka będzie dokonywać wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, o której mowa w art. 13 ust. 1 ustawy o VAT i będzie miała prawo do stosowania stawki 0% w przypadku spełnienia warunków wynikających z art. 42 ust. 1 ustawy o VAT?

2009.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1162/08-5/SJ
     ∟Czy Spółka będzie dokonywać wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów, o której mowa w art. 13 ust. 1 ustawy o VAT i będzie miała prawo do stosowania stawki 0% w przypadku spełnienia warunków wynikających z art. 42 ust. 1 ustawy o VAT?

2009.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1049/08-2/MN
     ∟Opodatkowanie wewnątrzwspólnotowej transakcji trójstronnej – procedura uproszczona. Podmiot holenderski dokonuje sprzedaży na rzecz Wnioskodawcy, który rozpoznaje wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów i odsprzedaje zakupione towary słowackiemu Kontrahentowi. Kontrahent, zgodnie z umową zakupu odbiera towary bezpośrednio z centrum logistycznego prowadzonego przez podmiot holenderski.

2009.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-806/08/DG
     ∟Czy dla zastosowania procedury uproszczonej wystarczy odpowiednie wypełnienie faktury uproszczonej dla ostatecznego nabywcy zgodnie z art. 135 i 136 ustawy o podatku od towarów i usług?

2008.11.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1500/08-2/BM
     ∟możliwość zastosowania uproszczonej procedury rozliczenia VAT

2008.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-750/08-2/JK
     ∟WDT. Zastosowanie 0% stawki podatku VAT.

2008.10.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-707/08-2/EWW
     ∟Zainteresowany będzie mógł potraktować dostawę towarów dla Spółki X jako wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, o której mowa w art. 13 ust. 1 ustawy oraz będzie miał prawo zastosować stawkę podatku dla tej transakcji w wysokości 0%, pod warunkiem posiadania dowodów potwierdzających, że Towary zostały wywiezione z terytorium kraju i dostarczone do nabywcy na terytorium państwa członkowskiego inne niż terytorium kraju, wymienionych w art. 42 ustawy.

2008.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-432/08/KO
     ∟Czy jeżeli Spółka sprzedając zakupioną aparaturę kontrahentowi z innego kraju Wspólnoty Europejskiej, nie dysponującego ważnym numerem NIP UE, musi z tytułu tej sprzedaży zarejestrować się w kraju ostatecznego odbiorcy i tam odprowadzić podatek?

1 2 3 4 5 6

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj