Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: urząd gminy
urząd gminy 740 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
2014.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-387/14/DK
∟-Prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy.
-Prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem numeru NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy.
-Prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu,
2014.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-502/14/RS
∟Prawo do złożenia przez Gminę korekt deklaracji VAT-7, wystawianie ewentualnych faktur sprzedaży, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, prawo do przyjmowania i wykazywania faktur wystawionych na Urząd, faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego, zwiększenie kwoty podatku naliczonego oraz prawa do odliczenie przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności korygowania takiej faktury za okres, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług był jedynie Urząd.
2014.07.08 - Minister Finansów - DD9/033/444/MWD/2013/RWPD-105428
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie zwolnień przedmiotowych.
2014.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-258/14-2/OS
∟Prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur zawierających dane Urzędu, wystawiania faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, przyjmowania i wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd.
2014.06.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-261/14/LŻ
∟1. prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd
2. prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd
3. prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd
4. prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd
5. prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd
6. prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego:
wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
wskazania Urzędu, jako nabywcy i nr NIP Urzędu
bez obligatoryjnej konieczności korygowania takich faktur
2014.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-154/14-3/MW
∟1. rozliczenie podatku od towarów i usług za miesiąc luty 2014r. przez Urząd Gminy
2. równoległe składania deklaracji VAT-7 od marca 2014r. przez Gminę i Urząd Gminy.
2014.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-154/14-2/MW
∟rejestracja Gminy jako podatnika podatku od towarów i usług
2014.05.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-205/14-5/MN
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego oraz korekty podatku naliczonego wynikającego z faktur VAT otrzymanych przez Gminę, wystawionych ze wskazaniem: Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Gminy, Gminy jako nabywcy i numeru NIP Urzędu, Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu.
2014.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-207/14/AJ
∟Prawo do dokonywania korekt, o których mowa w art. 91 przez Gminę w odniesieniu do faktur wystawionych na Urząd Gminy oraz prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości, dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności korygowania takich faktur.
2014.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-205/14-2/DG
∟W zakresie prawa do odliczenia podatku z faktur zawierających nieprawidłowości, dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności wystawiania noty korygującej w sytuacji gdy Gmina jest zarejestrowana dla potrzeb podatku VAT
2014.05.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-82/14/KJ
∟- przypisanie numeru NIP oraz statusu podatnika VAT wyłącznie dla podatnika Miasto,
- wystąpienie o nadanie odrębnego numeru NIP dla samorządowej jednostki budżetowej Urzędu Miasta,
- wyrejestrowania podatników VAT - samorządowych jednostek budżetowych,
- sposób ustalenia właściwości naczelnika urzędu skarbowego.
2014.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-126/14-2/AMN
∟Podatek dochodowyo od osób fizycznych w zakresie zwolnienia przedmiotowego.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-65/14/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego:
wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu
bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-64/14/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego:
wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu
bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-63/14/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego:
wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu
bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-46/14/DK
∟-Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd.
-Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd.
-Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
-Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były de facto przez Urząd.
-Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone de facto przez Urząd.
-Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego (i) wskazania Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez obligatoryjnej konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodzi związek o którym mowa w art. 86 ust. 1 ustawy o VAT.
2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-40/14/BS
∟(Pytanie 1.) Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT (za okres, za który nie doszło jeszcze do przedawnienia zobowiązania podatkowego w VAT)?
(Pytanie 2.) Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji złożonej pierwotnie przez Urząd (za okres, za który nie doszło jeszcze do przedawnienia zobowiązania podatkowego)?
(Pytanie 3.) Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podatku naliczonego bądź podwyższenia kwoty podatku naliczonego wykazanego poprzednio w deklaracji Urzędu (odnoszącej się do okresu, co do którego nie upłynął jeszcze termin wskazany w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT oraz analogicznego przepisu znowelizowanej ustawy o VAT)?
(Pytanie 4.) Czy Gmina będzie miała prawo do wystawiania ewentualnych faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, dotyczących transakcji ujmowanych pierwotnie w rozliczeniach VAT składanych przez Urząd (w stosunku do których obowiązek podatkówy wystąpił w okresie, za który nie doszło do przedawnienia zobowiązania podatkowego/prawo do odliczenia podatku naliczonego wystąpiło w okresie, co do którego nie upłynął jeszcze termin wskazany w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT oraz analogicznego przepisu znowelizowanej ustawy o VAT)?
(Pytanie 5.) Czy Gmina będzie miała prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w swoich rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych uprzednio na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, dokumentujących transakcje ujmowane pierwotnie w rozliczeniach VAT Urzędu (w stosunku do których obowiązek podatkowy wystąpił w okresie, za który nie doszło do przedawnienia zobowiązania podatkowego/prawo do odliczenia podatku naliczonego wystąpiło w okresie, co do którego nie upłynął jeszcze termin wskazany w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT oraz analogicznego przepisu znowelizowanej ustawy o VAT)?
(Pytanie 6.) Czy Gmina będzie miała prawo realizowania „na bieżąco” tzw. korekty wieloletniej (o której mowa w art. 91 ust. 2-9 ustawy o VAT oraz analogicznych przepisach znowelizowanej ustawy o VAT, tj. odpowiednio w okresie 5-letnim lub 10-letnim), w odniesieniu do zakupów towarów i usług udokumentowanych fakturami wystawionymi przez dostawców tych towarów i usług wskazującymi dane Urzędu wraz z NIP Urzędu, w sytuacji gdy Gmina rozpocznie wykorzystywanie nabytych towarów / usług do wykonywania czynności opodatkowanych VAT (tj. gdy Gmina wcześniej nie miała prawa do odliczenia, a następnie zmieniło się to prawo do odliczenia VAT od wspomnianych towarów / usług)?
(Pytanie 7.) Czy Gmina będzie miała prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego:
wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy,
wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy,
wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu,
bez konieczności korygowania takiej faktury, zarówno w obecnie obowiązującym stanie prawnym, jak i w świetle przepisów znowelizowanej ustawy o VAT obowiązujących od 1 stycznia 2014 r.?
2014.04.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-89/14/DK
∟Gminie przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione z nieprawidłowym oznaczeniem nabywcy.
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-101/14-3/AD
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do korekty, o której mowa w art. 91 ustawy, w przypadku błędnego oznaczenia nabywcy (w tym numeru NIP) na fakturze.
2014.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-101/14-2/AD
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego oraz prawa do korekty, o której mowa w art. 86 ust. 13 ustawy w przypadku błędnego oznaczenia nabywcy (w tym numeru NIP) na fakturze.
2014.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-46/14-2/AMN
∟Czy dotacja otrzymana z budżetu jednostki samorządu terytorialnego na dofinansowanie działalności przedszkola niepublicznego prowadzonego przez osobę fizyczną w roku 2014 będzie objęta zwolnieniem z podatku dochodowego od osób fizycznych?
2014.03.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-12/14-2/NS
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w przypadku błędnego oznaczenia nabywcy (w tym numeru NIP) na fakturze.
2014.03.26 - Minister Finansów - DD3/033/38/OBQ/14/RD-29023/14
∟Uczestnictwo radnych w szkoleniach mających na celu podnoszenie ich wiedzy i kompetencji związanych z pełnieniem obowiązków obywatelskich oraz korzystanie z telefonu komórkowego przez Przewodniczącego Rady Gminy w celu wykonywania swoich obowiązków należy zaliczyć do narzędzi niezbędnych w realizowaniu obowiązków radnego, a wydatki ponoszone na ten cel z budżetu Wnioskodawcy nie generują po stronie radnych przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Konsekwencją tego jest brak podstaw do pobierania zaliczek na podatek dochodowy.
2014.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1232/13/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT prowadzonych przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji złożonej przez Urząd.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego z tytułu rozliczeń podatku VAT prowadzonych przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.
2014.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1226/13/BM
∟- prawa do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd,
- prawa do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd,
- prawa do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd,
- prawa do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd,
- prawa do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd,
- prawa do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem:
Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy,
numeru NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy,
Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu,
- stwierdzenia czy Gmina dokonując korekty przeszłych rozliczeń VAT Gminy, będzie zobowiązana do wykazania w swoich skorygowanych rozliczeniach VAT - w tym w swoich skorygowanych deklaracjach VAT - podatku należnego oraz podatku naliczonego wykazanego dotychczas w deklaracjach złożonych przez Urząd, bez konieczności korygowania deklaracji VAT-7 złożonych dotychczas przez Urząd
2014.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-4/14-2/AO
∟W zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości w postaci wskazania Urzędu jako nabywcy przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu bez konieczności korygowania takiej faktury
2014.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1231/13/DK
∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7K (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7K złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu.
- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7K złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu.
- Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.
- Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji Gminy, jeżeli błąd będzie dotyczyć omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile będzie zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.
2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1224/13/DK
∟prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem:
- Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy,
- numeru NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy,
- Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu,
2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1220/13/DK
∟prawo do odliczenia podatku VAT z faktur, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione na:
- „Urząd Gminy C.” z podaniem numeru NIP Gminy,
- „Gminę C.” z podaniem numeru NIP Urzędu,
- „Urząd Gminy C.” z podaniem numeru NIP Urzędu,
2014.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1219/13/DK
∟prawo do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem:
- Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy,
- numeru NIP Urzędu przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy,
- Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu,
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.