Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: znak towarowy

 

znak towarowy 1532 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

2010.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-108/10-7/ŁM
     ∟Czy w przypadku zbycia znaku towarowego przez Spółkę Gastronomiczną kosztem uzyskania przychodu Spółki Gastronomicznej ze zbycia znaku towarowego będzie wartość znaku towarowego określona w umowie Spółki Gastronomicznej / uchwale aportowej, nie wyższa jednak niż wartość rynkowa tego znaku towarowego z dnia wniesienia wkładu, pomniejszona o naliczone do momentu zbycia odpisy amortyzacyjne?

2010.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-108/10-6/ŁM
     ∟Czy w przypadku zakończenia procedury rejestracji znaku towarowego (uzyskania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie praw ochronnych do znaku towarowego) przed dniem dokonania aportu Działalności Gastronomicznej do Spółki Gastronomicznej odpisy amortyzacyjne dokonywane od wartości początkowej praw do znaku towarowego, które nie będą ujawnione w księgach jednoosobowej działalności gospodarczej na dzień dokonania aportu Działalności Gastronomicznej do Spółki Gastronomicznej stanowić będą koszt uzyskania przychodu Spółki Gastronomicznej?

2010.09.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-108/10-2/ŁM
     ∟W jaki sposób powinna zostać ustalona wartość wniesionych do Spółki Gastronomicznej w ramach Działalności Gastronomicznej składników majątku, w tym w szczególności znaków towarowych, będących podstawą dokonywania odpisów amortyzacyjnych dla celów podatkowych?

2010.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-283/10/AM
     ∟Czy dla celów podatku dochodowego od osób prawnych obciążenie za używanie znaku handlowego za okres od 1 stycznia 2006 r. do 23 grudnia 2007 r. należy w całości potraktować jako koszt uzyskania przychodu roku 2009, czy też wartość tego obciążenia powinna skorygować wartość początkową wartości niematerialnej i konsekwentnie jej amortyzację?

2010.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-837/10-5/AK
     ∟1. Czy udostępnienie użytkownikowi Znaków jest odpłatnym świadczeniem usługi podlegającym opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?2. Kiedy powstanie obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług z tytułu wykonania usługi internetowej polegającej na udostępnieniu Znaków?3. Czy w momencie realizacji Znaków poprzez wykonanie innej funkcjonalności internetowej dostępnej w Serwisie powstanie obowiązek podatkowy w zakresie podatku od towarów i usług?

2010.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-837/10-4/AK
     ∟1. Czy udostępnienie użytkownikowi Znaków jest odpłatnym świadczeniem usługi podlegającym opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?2. Kiedy powstanie obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług z tytułu wykonania usługi internetowej polegającej na udostępnieniu Znaków?3. Czy w momencie realizacji Znaków poprzez wykonanie innej funkcjonalności internetowej dostępnej w Serwisie powstanie obowiązek podatkowy w zakresie podatku od towarów i usług?

2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-645/10-4/AO
     ∟W jaki sposób, dla celów amortyzacji podatkowej, należy ustalić wartość początkową znaków towarowych wniesionych przez Wnioskodawcę do spółki osobowej lub cywilnej, a co się z tym wiąże, w jakiej wysokości należy dokonywać odpisów amortyzacyjnych stanowiących koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy z tytuły udziału w spółce osobowej lub cywilnej?

2010.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-605/10-6/AW
     ∟Opodatkowanie czynności wniesienia aportu w postaci praw do znaków towarowych do spółki osobowej lub cywilnej oraz prawo do odliczenia.

2010.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-605/10-5/AW
     ∟Opodatkowanie czynności wniesienia aportu w postaci praw do znaków towarowych do spółki osobowej lub cywilnej oraz prawo do odliczenia.

2010.08.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-588/10-4/PR
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktury dokumentującej wniesienie wkładu niepieniężnego w postaci znaków towarowych.

2010.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-336/10-5/MS
     ∟CIT w zakresie - amortyzacji wniesionych do Spółki w ramach aportu zorganizowanej części przedsiębiorstwa praw autorskich do niezarejestrowanych znaków towarowych (nieujętych w ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych podmiotu wnoszącego aport

2010.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-336/10-4/MS
     ∟CIT w zakresie ustalania momentu rozpoczęcia dokonywania przez wnioskodawcę odpisów amortyzacyjnych od wartości początkowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych wchodzących w skład objętego aportu

2010.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-336/10-3/MS
     ∟CIT - w zakresie zasady ustalania wartości początkowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych wchodzących w skład zorganizowanej części przedsiębiorstwa, które nie były wprowadzone do ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych prowadzonej przez podmiot wnoszący aport.

2010.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-336/10-2/MS
     ∟CIT - w zakresie zasady ustalania wartości początkowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych wchodzących w skład zorganizowanej części przedsiębiorstwa, które były wprowadzone do ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych prowadzonej przez podmiot wnoszący aport

2010.08.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-282/10-2/AJ
     ∟Czy uznając - w stanie sprawy - że należności sprzedawcy będącego nierezydentem, który swoją rezydencję udokumentował stosownym certyfikatem rezydencji, nie będą opodatkowane u źródła, Wnioskodawca postąpił prawidłowo ?

2010.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/436-280/10-2/MZ
     ∟Czynność wniesienia prawa do używania znaku towarowego tytułem wkładu do Spółki nie mieści się w katalogu czynności objętych podatkiem od czynności cywilnoprawnych zawartym w art. 1 ustawy. W związku z tym nie podlega ona opodatkowaniu tym podatkiem. Należy jednak zauważyć, iż czynność wniesienia aportu do spółki jest czynnością wtórną do faktu zawarcia lub zmiany umowy spółki, czyli, co wykazano wyżej, czynności podlegających opodatkowaniu podatkiem od czynności cywilnoprawnych. Tym samym w przedmiotowej sprawie, bezprzedmiotowa staje się analiza wyłączenia z opodatkowania podatkiem od czynności cywilnoprawnych przedmiotu aportu w oparciu o art. 2 pkt 4 ustawy o podatku od czynności cywilnoprawnych.

2010.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-402/10-4/GC
     ∟1) Czy wniesienie przez Spółkę opisanego w stanie faktycznym wkładu niepieniężnego w postaci Dziełu Marketingu do Spółki Marketingowej w zamian za udziały taj Spółki Marketingowej skutkować będzie dla Spółki powstaniem po Jej stronie przychodu podatkowego?Jednocześnie w oparciu o art. 14n §1 pkt 1 Ordynacji podatkowej, Spółka jako podmiot planujący utworzenie Spółki Marketingowej, występuje z następującymi pytaniami dotyczącymi traktowania na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych planowanej transakcji:2) W jaki sposób powinna zostać ustalona wartość wniesionych do Spółki Marketingowej składników majątkowych wchodzących w skład opisanego w stanie faktycznym wkładu niepieniężnego w postaci Działu Marketingu, w tym w szczególności znaków towarowych Spółki, będąca podstawą dokonywania odpisów amortyzacyjnych dla celów podatkowych?3) Czy odpisy amortyzacyjne dokonywane od wartości początkowej praw do znaków towarowych wchodzących w skład Działu Marketingu, wniesionego aportem do Spółki Marketingowej, stanowić będą jej koszt uzyskania przychodu, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano aportu, tj. począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Spółka złoży oświadczenie o wniesieniu tych praw aportem do Spółki Marketingowej?

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-402/10-3/GC
     ∟1) Czy wniesienie przez Spółkę opisanego w stanie faktycznym wkładu niepieniężnego w postaci Dziełu Marketingu do Spółki Marketingowej w zamian za udziały taj Spółki Marketingowej skutkować będzie dla Spółki powstaniem po Jej stronie przychodu podatkowego?Jednocześnie w oparciu o art. 14n §1 pkt 1 Ordynacji podatkowej, Spółka jako podmiot planujący utworzenie Spółki Marketingowej, występuje z następującymi pytaniami dotyczącymi traktowania na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych planowanej transakcji:2) W jaki sposób powinna zostać ustalona wartość wniesionych do Spółki Marketingowej składników majątkowych wchodzących w skład opisanego w stanie faktycznym wkładu niepieniężnego w postaci Działu Marketingu, w tym w szczególności znaków towarowych Spółki, będąca podstawą dokonywania odpisów amortyzacyjnych dla celów podatkowych?3) Czy odpisy amortyzacyjne dokonywane od wartości początkowej praw do znaków towarowych wchodzących w skład Działu Marketingu, wniesionego aportem do Spółki Marketingowej, stanowić będą jej koszt uzyskania przychodu, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano aportu, tj. począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Spółka złoży oświadczenie o wniesieniu tych praw aportem do Spółki Marketingowej?

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-402/10-2/GC
     ∟1) Czy wniesienie przez Spółkę opisanego w stanie faktycznym wkładu niepieniężnego w postaci Dziełu Marketingu do Spółki Marketingowej w zamian za udziały taj Spółki Marketingowej skutkować będzie dla Spółki powstaniem po Jej stronie przychodu podatkowego?Jednocześnie w oparciu o art. 14n §1 pkt 1 Ordynacji podatkowej, Spółka jako podmiot planujący utworzenie Spółki Marketingowej, występuje z następującymi pytaniami dotyczącymi traktowania na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych planowanej transakcji:2) W jaki sposób powinna zostać ustalona wartość wniesionych do Spółki Marketingowej składników majątkowych wchodzących w skład opisanego w stanie faktycznym wkładu niepieniężnego w postaci Działu Marketingu, w tym w szczególności znaków towarowych Spółki, będąca podstawą dokonywania odpisów amortyzacyjnych dla celów podatkowych?3) Czy odpisy amortyzacyjne dokonywane od wartości początkowej praw do znaków towarowych wchodzących w skład Działu Marketingu, wniesionego aportem do Spółki Marketingowej, stanowić będą jej koszt uzyskania przychodu, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano aportu, tj. począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Spółka złoży oświadczenie o wniesieniu tych praw aportem do Spółki Marketingowej?

2010.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-338/10-6/MS
     ∟W zakresie dochodu do opodatkowania w przypadku sprzedaży przez Spółkę składników majątkowych stanowiących elementy przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa otrzymanej tytułem wkładu niepieniężnego, które nie były wprowadzone do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Spółki wnoszącej aport np. prawa ochronne na znaki towarowe, zapasy, towary, produkty, produkcja w toku.

2010.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-338/10-4/MS
     ∟W zakresie zasady ustalania wartości składników majątkowych wchodzą w skład wkładu niepieniężnego stanowiącego przedsiębiorstwo lub jego zorganizowaną część, np. praw ochronnych na znaki towarowe, zapasów, towarów, produkcji w toku), w przypadku gdy wystąpi dodatnia wartość firmy.

2010.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-269/10-2/PD
     ∟CIT - w zakresie ustalenia wartości początkowej znaków towarowych wnoszonych w formie wkładu niepieniężnego do Spółki Osobowej oraz podstawy prawnej amortyzacji ww. znaków towarowych.

2010.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-198/10-5/MS
     ∟CIT - w zakresie zasady ustalania wartości początkowej oraz kosztów uzyskania przychodów w momencie zbycia składników majątkowych, w szczególności - praw do znaków towarowych zgłoszonych lub zarejestrowanych w Urzędzie Patentowym i objętych ochroną wynikającą z Ustawy Prawo własności przemysłowej - wchodzących w skład wkładu niepieniężnego, które u wnoszącego aport nie były ujęte w ewidencji wartości niematerialnych i prawnych a u obejmującego aport zostaną rozpoznane jako spełniające warunki art. 16a oraz art. 16b ujęte w stosownej ewidencji.

2010.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-454/10-4/ISz
     ∟prawo do odliczenia przy wniesieniu aportem znaku towarowego

2010.07.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-302/10-6/MS
     ∟Jak należy określić dochód do opodatkowania w przypadku sprzedaży przez Spółkę składników majątkowych stanowiących elementy przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa otrzymanej tytułem wkładu niepieniężnego, które były wprowadzone do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Spółki wnoszącej aport, a w szczególności jak należy ustalić wysokość kosztów uzyskania przychodów na moment sprzedaży?

2010.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-303/10-6MS
     ∟Czy w przypadku otrzymania przez Spółkę wartości niematerialnych i prawnych w postaci zarejestrowanych znaków towarowych wchodzących w skład wnoszonego aportem do Spółki przedsiębiorstwa/zorganizowanej części przedsiębiorstwa, nieujętych w ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Spółki wnoszącej, Spółka powinna ustalić ich wartość początkową w wartości nie wyższej niż ich wartość rynkowa?

2010.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-301/10-6/MS
     ∟Jak należy określić dochód do opodatkowania w przypadku sprzedaży przez Spółkę składników majątkowych stanowiących elementy przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa otrzymanej tytułem wkładu niepieniężnego, które były wprowadzone do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Spółki wnoszącej aport, a w szczególności jak należy ustalić wysokość kosztów uzyskania przychodów na moment sprzedaży?

2010.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-300/10-6/MS
     ∟Jak należy określić dochód do opodatkowania w przypadku sprzedaży przez Spółkę składników majątkowych stanowiących elementy przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa otrzymanej tytułem wkładu niepieniężnego, które były wprowadzone do ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Spółki wnoszącej aport, a w szczególności jak należy ustalić wysokość kosztów uzyskania przychodów na moment sprzedaży?

2010.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-299/10-6/MS
     ∟Czy w przypadku otrzymania przez Spółkę wartości niematerialnych i prawnych w postaci zarejestrowanych znaków towarowych wchodzących w skład wnoszonego aportem do Spółki przedsiębiorstwa/zorganizowanej części przedsiębiorstwa, nieujętych w ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Spółki wnoszącej, Spółka powinna ustalić ich wartość początkową w wartości nie wyższej niż ich wartość rynkowa?

2010.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-361b/10/AK
     ∟Czy Wnioskodawca będzie uprawniony do rozpoznania kosztów uzyskania przychodów w postaci odpisów amortyzacyjnych naliczonych od zarejestrowanych znaków, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym na mocy decyzji Urzędu Patentowego w miejsce praw ze zgłoszeń znaków uzyskane zostaną prawa ochronne na znaki towarowe, wprowadzone do ewidencji wartości niematerialnych i prawnych spółki osobowej, proporcjonalnie do posiadanego udziału?

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj