Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: usługi

 

usługi 10842 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337

2008.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-150/08-2/AK
     ∟Czy usługi w zakresie archiwizacji, oznaczone w klasyfikacji PKWiU symbolem 92/51, są zwolnione od podatku VAT?

2008.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-256/08-2/KR
     ∟Czy Spółka prawidłowo przypisuje koszty pośrednie związane z wykonaniem usług telekomunikacyjnych do okresu rozliczeniowego według daty wystawienia faktury przez dostawcę tych usług?

2008.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-133/08-2/EWW
     ∟Usługi drukarskie czasopism specjalistycznych opodatkowane są stawka podstawową 22%.

2008.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-246/08-2/MB
     ∟Czy płatności wypłacane na rzecz jej kontrahentów (premie i wynagrodzenie za usługi/inne dziania) kalkulowane jako procent od osiągniętego obrotu produktami Spółki, stanowią koszty uzyskania przychodów dla Spółki? Czy opisana powyżej posiadana przez nią dokumentacja pozwoli udokumentować dla celów podatkowych faktyczne wykonanie danych usług?

2008.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-160/08/JJ
     ∟Stawki podatku za przyłączenie do sieci gazowej do budynku mieszkalnego.

2008.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-342/08-2/MS
     ∟spełnienie przez X warunków uprawniających ich do otrzymania od Spółki bonusu stanowić będzie świadczenie usług w rozumieniu przepisu art. 8 ust. 1 ustawy o VAT, podlegające opodatkowaniu podatkiem VAT, przy czym bonus stanowić będzie wynagrodzenie należne X od Spółki za tak rozumianą usługę

2008.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-306/08-2/MS
     ∟obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z faktur dokumentujących premie pieniężne

2008.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-96/08-2/MR
     ∟Jednostki organizacyjne gminy (w tym także OSiR jako jednostka budżetowa) posiadają status odrębnego od gminy podatnika podatku od towarów i usług – w przypadku, gdy dokonują sprzedaży (dostawy towarów bądź świadczenia usług) na rzecz osób trzecich zobowiązane są do dokonywania rozliczeń z tytułu tego podatku na zasadach ogólnych określonych w przepisach ustawy z dnia 11 marca 2004 roku.

2008.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-72/08/RSz
     ∟opodatkowanie podatkiem VAT bonusu pieniężnego za zrealizowanie rocznego poziomu sprzedaży produktów do Odbiorców

2008.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-65/08/WN
     ∟ewidencji usług niepodlegających opodatkowaniu na terytorium Polski.

2008.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-124A/08/JK
     ∟Opodatkowanie premii pieniężnych oraz sposób ich dokumentowania.

2008.04.28 - Minister Finansów - PT2/068/276/KIP10/708/EPT/07/PK344
     ∟Czy w miejscu przechowywania w Polsce dokumentacji dla celów podatku od towarów i usług czyli w siedzibie ustanowionego przedstawiciela podatkowego, Spółka może dołączać do wystawionych faktur kopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez polskiego notariusza listów przewozowych (CMR)?

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-190/08-2/DG
     ∟Jak długo ważny jest certyfikat rezydencji oraz czy płatnik, dokonujący płatności z tytułów określonych w art. 21 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych musi uzyskiwać go corocznie, czy jedynie w przypadku zmiany stanu faktycznego odnoszącego się do podatnika?

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-475/08/JP
     ∟Czy Wnioskodawca ma możliwość obniżenia podatku należnego o podatek naliczony zawartego w wydatkach poniesionych na zakup usług budowlanych, zakup wyposażenia i zakup usług ksero związanych z realizowanym projektem "Poprawa dostępności do diagnostyki i terapii schorzeń układu pokarmowego w Szpitalu B " w okresie grudzień 2005r. - listopad 2007r.?

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-68B/08/AD
     ∟W jaki sposób powinno być udokumentowane otrzymanie bonusu, rabatu retrospektywnego (premii pieniężnej)?

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-68A/08/AD
     ∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym otrzymanie bonusu, rabatu retrospektywnego (premii pieniężnej) rodzi obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług?

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-164/08/JK
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur VAT otrzymanych z tytułu wypłaconych premii pieniężnych.

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-96C/08/MM
     ∟Wskazanie, za wynagrodzeniem otrzymanym od podmiotu trzeciego, który wstąpi w prawa i obowiązki zbywcy wynikające z zawartej uprzednio umowy zakupu lub przedwstępnej umowy sprzedaży nieruchomości, jeżeli wypłacający uzyskuje korzyść z tego tytułu, podlega opodatkowaniu VAT.

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-96B/08/MM
     ∟Odstąpienie za wynagrodzeniem otrzymanym od podmiotu trzeciego, od przedwstępnej umowy zakupu lub przedwstępnej umowy sprzedaży - jeżeli wypłacający (podmiot trzeci)uzyskuje korzyść z tego tytułu - podlega opodatkowaniu VAT.

2008.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-96A/08/MM
     ∟Sprzedaż wierzytelności i długu wynikających z zawartej przedwstępnej umowy kupna nieruchomości, jeżeli ich nabywca (wypłacający) uzyskuje korzyść, podlega opodatkowaniu VAT.

2008.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-209/08-2/MO
     ∟Przychody uzyskane na podstawie umów o zarządzanie przedsiębiorstwem, kontraktów menedżerskich lub umów o podobnym charakterze, stanowić będą zawsze przychody z działalności wykonywanej osobiście, również, gdy są uzyskiwane przez spółkę osobową prawa handlowego np. komandytową oraz gdy zawierane są przez podatnika w ramach prowadzonej działalności gospodarczej

2008.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-73/08/BJ
     ∟Jaką stawką należy objąć usługi w zakresie montażu, remontów i konserwacji urządzeń dźwigowych instalowanych/zainstalowanych w budynkach objętych społecznym programem mieszkaniowym (z wyjaśnieniem jedną czy różnorodne stawki z uwagi na wielkość lokali w budynkach objętych społecznym programem mieszkaniowym)?

2008.04.23 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PV-I/4407/14-15/07/AŁ
     ∟ Interpretacje podatkowe   Rodzaj dokumentudecyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnatura1401/PV-I/4407/14-15/07/AŁData2008.04.23Referencje1473/WVO/443-77/07/AS, postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowegoAutorIzba Skarbowa w WarszawieTematPodatek od towarów i usług --> Wysokość opodatkowaniaSłowa kluczowełączenietowarusługiPytanie podatnikaOpodatkowania stawką podatku w wysokości 0% dostawy produktów na rzecz kontrahenta na podstawie § 7a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. D E C Y Z J A Na podstawie art. 233 § 1 pkt 1 w związku z art. 14a § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.) oraz w związku z art. 4 ust. 2 i art. 7 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590), po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 5 października 2007 r. wniesionego przez XXX, na postanowienie Naczelnika Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu z dnia 25 września 2007 r., znak: 1473/WVO/443-77/07/AS, wydanego w przedmiocie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie p o s t a n a w i a - odmówić zmiany postanowienia organu pierwszej instancji. U Z A S A D N I E N I E X. wnioskiem z dnia 22 czerwca 2007 r. wystąpiła do Naczelnika Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego Radomiu na podstawie art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, z późn. zm.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Przedstawiając stan faktyczny Strona podała, że sprzedawane jednemu ze swoich kontrahentów produkty zamierza łączyć w zestawy i pakować zgodnie ze zleceniem. W efekcie powstaną nowe produkty. Nie zawsze w chwili zakupu produktów kontrahent wie w jaki sposób zostaną one wykorzystane w przyszłości. Dlatego produkty pozostają w magazynie Spółki, a po uzyskaniu odpowiedniego zlecenia produkty zostaną wysłane na inny obszar produkcji celem świadczenia na nich usług. Spółka połączy je w zestawy, zapakuje i odeśle do kontrahenta. W większości przypadków w skład zestawów będą wchodziły nie tylko produkty wcześniej zakupione przez kontrahenta, ale również inne produkty produkowane przez Spółkę. Strona zaznaczyła, że będzie uzyskiwać odrębne zlecenia na produkcję towarów, na towary dołączone do zestawów w ramach świadczonej usługi oraz na samą usługę. Z uwagi, iż produkty dostarczane kontrahentom nie będą wywożone z Polski, Strona nie będzie mogła potraktować tych transakcji jako wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów opodatkowanej stawką podatku w wysokości 0%. Dlatego Spółka ma wątpliwości dotyczące możliwości opodatkowania stawką podatku w wysokości 0% dostawy produktów na rzecz kontrahenta na podstawie § 7a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Strona zatem zadała pytanie, czy w przedstawionym stanie faktycznym może skorzystać i zastosować do swojej „nowej/rozszerzonej” działalności przepisy § 7a w/w rozporządzenia. Spółka uważa, że spełnione są warunki zawarte w § 7a ust. 2 w/w rozporządzenia umożliwiające skorzystanie z 0% stawki VAT. Kontrahent jest bowiem podmiotem VAT zarejestrowanym w jednym z państw Unii, zidentyfikowanym na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych. Towary po wykonaniu na nich usług opuszczą terytorium kraju – Polski. Poza tym za wykonaną usługę zapłata nastąpi w ciągu 60 dni od dnia wydania towaru. Spółka zaś będzie prowadzić ewidencję, z której będzie wynikać, że towary przekazane do drugiego obszaru produkcyjnego, na których zostaną wykonane usługi, o których mowa w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy o VAT, zostaną po wykonaniu tych usług wywiezione z terytorium Polski. Naczelnik Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu postanowieniem z dnia 25 września 2007 r., znak: 1473/WVO/443-77/07/AS uznał stanowisko Strony za nieprawidłowe. Organ pierwszej instancji stwierdził, iż przepis § 7a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, wprowadza stawkę 0% dla dostawy towarów dokonywanej na rzecz podatnika podatku od wartości dodanej, które to towary przed dokonaniem ich ostatecznego wywozu, są poddawane w Polsce usługom na ruchomym majątku rzeczowym, po dokonaniu których są wywożone. Zastosowanie zaś stawki 0% uwarunkowane jest wystąpieniem łącznie przesłanek, o których mowa w tym przepisie. Z przedstawionego zaś przez Stronę stanu faktycznego wynika, że nie będą spełnione łącznie wszystkie warunki konieczne dla zastosowania stawki 0%. Towary nabywane przez podatnika podatku od wartości dodanej nie zostaną bowiem przekazane innemu podmiotowi, który wykonuje usługi na rzeczowym majątku ruchomym. W zażaleniu z dnia 5 października 2007 r. na powyższe postanowienie Naczelnika Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu Strona zarzuciła naruszenie: - § 7a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wykonanie niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, - art. 124 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa. Strona podniosła, że ustawodawca zrównał z dostawą wewnątrzwspólnotową sytuację polegającą na przekazaniu przez podatnika zarejestrowanego dla celów dokonywania transakcji wewnątrzwspólnotowej (VAT-UE) towarów nabytych przez podatnika podatku od wartości dodanej podmiotowi, który wykonuje usługi, o których mowa w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy o VAT. Poza tym ustawodawca nie umieścił w normie przepisu przesłanek wskazujących, iż podmiotem świadczenia usług wynikających z art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy o VAT nie może być podmiot dokonujący dostawy towarów. Zatem Strona uważa, iż fakt, że to producent towarów, a nie podmiot trzeci wykona na nich usługi określone w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy o VAT nie powinien dyskwalifikować prawa do zastosowania w stosunku do tej dostawy stawki 0% na podstawie § 7a w/w rozporządzenia. W dalszej części zażalenia Strona zarzuca naruszenie art. 124 Ordynacji podatkowej poprzez nie wyjaśnienie w sposób należyty zasadności przesłanek, którymi kierował się organ podatkowy przy załatwianiu sprawy. Mając na uwadze przedstawiony stan faktyczny i obowiązujący stan prawny, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie zauważa, co następuje: W art. 41 ust. 16 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm.) – dalej ustawa o VAT, ustawodawca zawarł delegację ustawową dla ministra właściwego do spraw finansów publicznych do obniżenia, w drodze rozporządzenia, stawki podatku do wysokości 0%, 3% lub 7% dla dostaw niektórych towarów i świadczenia niektórych usług albo dla części tych dostaw lub części świadczenia usług oraz określenia warunków stosowania obniżonych stawek, uwzględniając: 1) specyfikę obrotu niektórymi towarami i świadczenia niektórych usług; 2) przebieg realizacji budżetu państwa; 3) przepisy Wspólnoty Europejskiej. Na mocy powyższej delegacji Minister Finansów wydał rozporządzenie z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 97, poz. 970, z późn. zm.). W myśl przepisu § 7a ust. 1 w/w rozporządzenia obniżoną do wysokości 0% stawkę podatku stosuje się do towarów nabywanych przez podatnika podatku od wartości dodanej, zidentyfikowanego na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowych na terytorium państwa członkowskiego innego niż terytorium kraju, w przypadku gdy towary te są przeznaczone do wykonania na nich usług, o których mowa w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy, na terytorium kraju, a następnie do wywozu na terytorium państwa członkowskiego inne niż terytorium kraju. W ust. 2 cytowanego § 7a prawodawca przewidział, iż przepis ust. 1 stosuje się pod warunkiem, że podatnik dokonujący dostawy towarów: 1) jest zarejestrowany jako podatnik VAT UE i w zgłoszeniu rejestracyjnym zgłosi, że zamierza dokonać wewnątrzwspólnotowych dostaw towarów; 2) przekaże, nabyte przez podatnika podatku od wartości dodanej towary podmiotowi, który wykonuje usługi, o których mowa w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy; 3) wykaże w deklaracji podatkowej oraz w informacji podsumowującej za okres, w którym wystawił fakturę stwierdzającą dokonanie dostawy towarów, tę dostawę jako wewnątrzwspólnotową dostawę towarów; 4) otrzyma zapłatę na rachunek bankowy w banku krajowym w terminie 60 dni od dnia wydania towaru; otrzymanie zapłaty w terminie późniejszym uprawnia podatnika do dokonania korekty podatku należnego; 5) posiada dokumenty, z których wynika, że towary przekazywane podatnikowi, który wykonuje usługi, o których mowa w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy, zostaną po wykonaniu tych usług wywiezione z terytorium kraju. W tym miejscu należy wskazać, iż art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy o VAT, odnosi się do świadczenia usług na ruchomym majątku rzeczowym. Mając na uwadze przywołane powyżej regulacje Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie zauważa, iż zastosowanie obniżonej stawki uzależnione jest od ściśle określonych warunków, które muszą wystąpić łącznie. Przede wszystkim dostawca towarów musi być zarejestrowanym podatnikiem VAT UE i w zgłoszeniu rejestracyjnym zgłosić, że zamierza dokonywać wewnątrzwspólnotowych dostaw towarów. Następnie podatnik dokonujący dostawy towarów przekaże, nabyte przez podatnika podatku od wartości dodanej, towary podmiotowi, który wykonuje usługi, o których mowa w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy. Ustawodawca przewidział zatem wystąpienie trzech podmiotów, które biorą czynny udział w takiej transakcji. W związku z tym istnieją: - dostawca towarów zarejestrowany jako podatnik VAT UE, który w zgłoszeniu rejestracyjnym zgłosił, że zamierza dokonywać wewnątrzwspólnotowych dostaw towarów, - nabywca, który jest podatnikiem podatku od wartości dodanej, zidentyfikowanym na potrzeby transakcji wewnątrzwspólnotowej na terytorium państwa członkowskiego innego niż terytorium kraju, - podmiot, któremu na terytorium kraju zostanie przekazany towar, w celu wykonania usług na ruchomym majątku rzeczowym. Podatnik dokonujący dostawy towarów wykaże w deklaracji podatkowej oraz w informacji podsumowującej za okres, w którym wystawił fakturę stwierdzającą dokonanie dostawy towarów, tę dostawę jako wewnątrzwspólnotową dostawę towarów, poza tym otrzyma zapłatę na rachunek bankowy w banku krajowym w terminie 60 dni od dnia wydania towarów (otrzymanie zapłaty w terminie późniejszym uprawnia podatnika do dokonania korekty podatku należnego), oraz będzie posiadał dokumenty, z których wynika, że towary przekazane podmiotowi, który wykonuje usługi na ruchomym majątku rzeczowym, zostaną po wykonaniu tych usług wywiezione z terytorium kraju. W stanie faktycznym prezentowanym przez Stronę występują tylko dwa podmioty, tj. dostawca towarów oraz ich nabywca. Brakuje trzeciego podmiotu, przewidzianego przez ustawodawcę, któremu będzie przekazany towar w celu wykonania usług na ruchomym majątku rzeczowym. To Strona jako dostawca towarów ma być jednocześnie podmiotem świadczącym usługi na ruchomym majątku rzeczowym. Produkt też nie opuszcza zakładu Strony, jedynie jest kierowany z jednego obszaru produktu do magazynu, a następnie, po określeniu przez kontrahenta swoich wymagań, do innego obszaru produkcji celem świadczenia na nim usług. Usługa ta polega zaś na łączeniu produktów w zestawy i ich pakowaniu. Zdaniem Strony, fakt że to producent towarów, a nie podmiot trzeci wykonuje na nich usługi określone w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy o VAT, nie powinno dyskwalifikować prawa do zastosowania w stosunku do ich dostaw stawki 0% na mocy § 7a w/w rozporządzenia. Taka wykładnia przedmiotowego przepisu § 7a w/w rozporządzenia w ocenie Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie jest zbyt daleko idąca. Stan faktyczny sprawy nie wypełnia bowiem przesłanek przewidzianych w tej regulacji warunkujących zastosowania preferencyjnej stawki. Strona jako producent towaru nie przekazuje go żadnemu innemu podmiotowi, celem świadczenia usług na ruchomym majątku rzeczowym. W tym miejscu należy zaznaczyć, iż błędne jest rozumienie tego przepisu przez Stronę. Ustawodawca wprawdzie nie umieścił w normie tego przepisu przesłanek wskazujących , iż przedmiotowe usługi nie mogą być świadczone przez podmiot dokonujący dostawy, jednakże w omawianej regulacji ustawodawca przewidział wystąpienie podmiotu, któremu ma być przekazany towar celem wykonania na nim usług, określonych w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy o VAT. Nadto zobowiązał dostawcę do posiadania odpowiedniej dokumentacji. Oznacza to, że w przedmiotowej sprawie nie zostanie wypełniony warunek określony w § 7a ust. 2 pkt 2 w/w rozporządzenia. Nie można zgodzić się ze Stroną, że przesunięcie towaru z jednego obszaru produkcji do innego obszaru produkcji za pośrednictwem magazynu wypełni te przesłanki. Nadal bowiem towar pozostaje w gestii Strony ponieważ nie opuszcza zakładu. To Strona realizując wymagania swojego kontrahenta dokonuje pewnych czynności (łącenie w zestaw 2 produktów i ich zapakowanie) w ramach swojego zakładu do czasu postawienia do dyspozycji nabywcy produktu finalnego nie dochodzi jednak do wydania towarów z racji okoliczności, że towary znajdują się przez cały czas w posiadaniu Strony. Oznacza to więc brak możliwości „powierzenia” tych towarów samemu sobie. W konsekwencji Strona nie będzie również posiadała dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 2 pkt 5 w/w rozporządzenia, z których wynikać będzie, że towary przekazane podmiotowi, który wykona usługi, o których mowa w art. 27 ust. 2 pkt 3 lit. d ustawy, zostaną po wykonaniu tych usług wywiezione z terytorium kraju. Ewidencja prowadzona przez Stronę nie zastąpi tych dokumentów, bowiem jak to już zostało wyżej wskazane, Strona nie dokonuje przekazania towaru żadnemu podmiotowi, który by świadczył usługi na ruchomym majątku rzeczowym, w konsekwencji nie zostanie wypełniony również i ten warunek przewidziany przez ustawodawcę. W związku z tym, że prezentowany przez Stronę stan faktyczny nie wypełnia warunków przewidzianych przez prawodawcę w § 7a w/w rozporządzenia, a których łączne wypełnienia warunkuje zastosowanie obniżonej do wysokości 0% stawki podatku, nie można zarzucić postanowieniu Naczelnika Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu naruszenia w/w przepisu. Nie można również zgodzić się z zarzutem Strony, że doszło do naruszenia art. 124 Ordynacji podatkowej, w myśl którego organy podatkowe powinny wyjaśniać stronom zasadność przesłanek, którymi kierują się przy załatwianiu sprawy, aby w miarę możliwości doprowadzić do wykonania przez stronę decyzji bez stosowania środków przymusu. Organ pierwszej instancji bowi

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-175/08/MM
     ∟Montaż mebli kuchennych przez ich producenta gdzie cena towaru uwzględniona jest w cenie usługi podlega opodatkowaniu 22% stawką VAT?

2008.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-165/08/MM
     ∟Usługi konserwacyjne na sieciach wodociągowych i ciepłowniczych znajdujących się w budynkach mieszkalnych, jeżeli stanowią roboty konserwacyjne lub budowlano-montażowe, podlegają opodatkowaniu 7% stawką VAT.

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-130/08-2/PJ
     ∟Interpretacja przepisów prawa podatkowego dotycząca podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości wyboru 19% podatku liniowego jako formy opodatkowania działalności gospodarczej.

2008.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-128/08/PK
     ∟Opodatkowanie premii pieniężnych

2008.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-376/08-2/KCH
     ∟Jak należy interpretować powyższy przepis czy w/w termin oznacza dokładnie 30-tego dnia czy w ciągu 30 dni. Czy wcześniejsze wykonanie obowiązku podatkowego może spowodować zarzut, iż w miesiącu, w którym ten obowiązek powstałby zgodnie z tymi przepisami powstała zaległość podatkowa?

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-607/08-2/RK
     ∟Opodatkowanie premii pieniężnych i sposób dokumentowania

2008.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-606/08-2/RK
     ∟Interpretacja przepisów prawa podatkowego dotycząca podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnej .

317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj