Interpretacje do przepisu
art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
747/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
2014.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-975/13/MK
∟Jakie są zasady opodatkowania nagród wypłacanych w ramach sprzedaży premiowej z tytułu zakupów pośrednich?
2014.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-767/13-2/MG
∟organizowane przez Wnioskodawcę konkursy są konkursami z dziedziny sztuki, zatem wygrane w tych konkursach podlegają zwolnieniu przewidzianemu w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT.
2014.01.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-744/13-4/MG
∟Czy obowiązek odprowadzenia podatku w związku z wydaniem nagrody w akcji promocyjnej organizowanej przez Kontrahenta, premiującej zakup produktów Kontrahenta w punktach handlu detalicznego, obciąża Spółkę jako podmiot odpowiedzialny za wydanie i wydający nagrody laureatom w rozumieniu art. 41 ust. 1 i 4 podatku dochodowego od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody o wartości nie przekraczającej 760 złotych brutto, w akcji promocyjnej promującej zakup towarów wprowadzanych do obrotu przez Kontrahenta (realizowany ten zakup) w placówce handlu detalicznego (niezależnej od Kontrahenta), korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w ar...
2014.01.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-745/13-4/MG
∟Czy obowiązek odprowadzenia podatku w związku z wydaniem nagrody w akcji promocyjnej organizowanej przez Kontrahenta, premiującej zakup produktów Kontrahenta w punktach handlu detalicznego, obciąża Spółkę jako podmiot odpowiedzialny za wydanie i wydający nagrody laureatom w rozumieniu art. 41 ust. 1 i 4 podatku dochodowego od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody o wartości nie przekraczającej 760 złotych brutto, w akcji promocyjnej promującej zakup towarów wprowadzanych do obrotu przez Kontrahenta (realizowany ten zakup) w placówce handlu detalicznego (niezależnej od Kontrahenta), korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w ar...
2014.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-993/13-2/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
2014.01.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-757/13-2/MK1
∟Czy uczestnicy programu lojalnościowego opisanego w stanie faktycznym, którzy z tytułu uczestnictwa w tym Programie otrzymali nagrody o wartości nieprzekraczającej jednorazowo 760 zł korzystają ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 52, poz. 307 z póżn. zm.) oraz, czy w związku z powyższym Wnioskodawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać podatnikom oraz naczelnikom właściwych urzędów skarbowych informację o wysokości przychodów (PIT-8C) zgodnie ar. 42a tej ustawy?
2013.12.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1126/13-2/AMN
∟1. Czy w ramach zorganizowania Akcji Promocyjnej i korzystania z niej przez Klientów, wystąpi u Wnioskodawcy obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku z tytułu udzielonego rabatu?2. Czy Wnioskodawca jest zobowiązany do wystawienia informacji PIT-8C w związku z przyznaniem swoim Klientom rabatu w ramach Akcji Promocyjnej?
2013.12.20 - Minister Finansów - DD3/033/315/MCA/13/RD-132627/13
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych przyznawania nagród w części dotyczącej zwolnienia z opodatkowania wartości nagród przyznawanych uczestnikom akcji promocyjnej nieprowadzącym działalności gospodarczej za realizację odpowiedniego wolumenu zakupu oraz określenia jednorazowej wartości świadczeń.
2013.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-874/13/BJ
∟Zasady opodatkowania nagród przyznanych w ramach programu lojalnościowego w części, w której powiązane są z zakupem towarów.
2013.12.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-875/13/BJ
∟Zasady opodatkowania nagród przyznanych w ramach programu lojalnościowego w części, w której powiązane są z nabyciem usług, pobieraniem materiałów reklamowych oraz aktywnością sportową.
2013.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-975/13-2/ES
∟obowiązki płatnika z tytułu otrzymania nagród ( usługi assistance) przez Abonentów (osoby fizyczne prowadzące dzialalność gospodarczą) w ramach zakupu usług telekomunikacyjnych
2013.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-607/13-2/JK4
∟Wykonywanie obowiązków płatnika z tytułu otrzymania nagród przez Abonentów (osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej) w ramach zakupu usług telekomunikacyjnych.
2013.12.09 - Minister Finansów - DD3/033/136/CRS/11/RD-127337/13
∟Czy prawidłowym będzie opodatkowanie nagród uzyskiwanych przez zawodników i trenerów wg zasad określonych w art. 30 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (podatek 10%), z uwzględnieniem zwolnienia określonego w art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy?
2013.12.05 - Minister Finansów - DD3/033/137/ILG/11/RD-126333
∟opodatkowanie nagród wypłacanych zawodnikom i trenerom
2013.12.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-761/12/13-5/S/AS
∟To, że akcje sprzedaży premiowej realizowane są na zlecenie dużych podmiotów gospodarczych, klientów Wnioskodawcy - podstawą ich realizacji jest każdorazowo zlecenie zawarte między Spółką a Kontrahentem oraz przygotowany przez Spółkę regulamin nie zmienia istoty sprzedaży premiowej w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 u.p.d.o.f., którego treść wskazuje, iż jest pojęciem szerszym niż sprzedaż w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
2013.12.05 - Minister Finansów - DD3/033/138/ILG/11/RD-126371/13
∟opodatkowanie nagród otrzymanych przez zawodników i trenerów z tytułu wygrania lub zremisowania meczu
2013.12.05 - Minister Finansów - DD3/033/139/ILG/11/RD-126675/13
∟opodatkowanie nagród otrzymanych przez zawodników i trenerów z tytułu zajęcia pierwszego, drugiego lub trzeciego miejsca w rozgrywkach piłkarskich
2013.12.04 - Minister Finansów - DD3/033/134/CRS/11/RD-125980/13
∟Opodatkowanie przychodów z tytułu nagród pieniężnych otrzymywanych przez zawodników i ich trenerów.
2013.12.04 - Minister Finansów - DD3/033/135/CRS/11/RD-126125/13
∟Opodatkowanie przychodów z tytułu nagród pieniężnych otrzymywanych przez zawodników i ich trenerów.
2013.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-816/13/MK
∟Jakie są skutki podatkowe wynagradzania konsumentów nagrodami, których wartość przekracza i nie przekracza kwoty 760 zł?
2013.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/415-801/13/IB
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-815/13/MK,IBPBII/1/415-816/13/MK
∟Jakie są skutki podatkowe wynagradzania konsumentów nagrodami, których wartość przekracza i nie przekracza kwoty 760 zł?
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-618/13-3/PW
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-619/13-3/PW
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-627/13-3/PW
∟Czy nagrody wydawane Konsumentom w ramach prowadzonego Programu stanowią nagrody uzyskane w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, są one zwolnione z podatku dochodowego i na Spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku?Czy w przypadku gdy jednorazowa wartość nagród przekroczy kwotę, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, na Spółce będą ciążyły obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego?
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-621/13-3/MK
∟Powyższy sposób opodatkowania przedmiotowych nagród nie będzie stał w sprzeczności z systemem obsługującym program, który pozwala na bezpośrednią alokację punktów uzyskanych przez konsumentów do zakupu u poszczególnych Organizatorów. Bowiem jak wskazał Wnioskodawca taki mechanizm zapewnia możliwość bezpośredniego powiązania pomiędzy nabyciem towarów i usług od poszczególnych Organizatorów, a wydaną nagrodą.Zatem spółka będzie miała wiedzę o ilości zdobytych punktów z tytułu zakupionych przez Konsumentów towarów i usług.
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-617/13-4/MK
∟PIT - w zakresie skutków podatkowych powstałych po stronie uczestników Programu lojalnościowego organizowanego przez Spółkę związanych z otrzymaniem nagrody oraz ciążących na spółce obowiązkach informacyjnych
2013.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-620/13-4/MK
∟Sposób opodatkowania przedmiotowych nagród nie będzie stał w sprzeczności z systemem obsługującym program, który pozwala na bezpośrednią alokację punktów uzyskanych przez konsumentów do zakupu u poszczególnych Organizatorów. Bowiem jak wskazał Wnioskodawca taki mechanizm zapewnia możliwość bezpośredniego powiązania pomiędzy nabyciem towarów i usług od poszczególnych Organizatorów, a wydaną nagrodą.Zatem spółka będzie miała wiedzę o ilości zdobytych punktów z tytułu zakupionych przez Konsumentów towarów i usług.
2013.11.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-608/13-4/MG
∟Nagrody/premie otrzymywane przez klientów w ramach akcji promocyjnych stanowią dla klientów Spółki przychód, który należy zakwalifikować do przychodu z innych źródeł, o którym mowa w art. 20 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym na ogólnych zasadach, przy zastosowaniu skali podatkowej. Na Spółce dokonującej na rzecz swoich klientów świadczeń spoczywa obowiązek określony w art. 42a ww. ustawy, tj. przekazania podatnikowi oraz właściwemu dla podatnika urzędowi skarbowemu, w terminie do końca lutego roku następującego po roku podatkowym informacji PIT-8C o wysokości u...
2013.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-663/13-2/LS
∟Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w ramach planowanych Promocji, których jednorazowa oraz łączna roczna wartość nie przekroczy kwoty 760 zł, będą stanowić nagrody związane ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych /t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zm./ (dalej jako: „ustawy PDOF”) i w konsekwencji korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych, a na Banku nie będą ciążyć obowiązki pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od przyznanych i wypłaconych nagród oraz na Banku nie będą ciążyć obowiązki informa...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.