Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: promocja
promocja 1090 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
2015.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-864/15-2/JK2
∟Czy wydawane przez Wnioskodawcę klientom (pożyczkobiorcom) w ramach Programu Promocyjnego karty przedpłacone, które Wnioskodawca uprzednio zasili drobną kwotą pieniężną, są objęte zwolnieniem z podatku dochodowego?
2015.09.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-694/15-4/MP
∟Podstawa opodatkowania towarów promocyjnych;
2015.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-694/15-2/AK
∟1. Rozpoznanie przychodu ze sprzedaży towarów pośrednikom w ramach akcji promocyjnej w wysokości ceny promocyjnej (za symboliczną złotówkę)
2. Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku ze sprzedażą pośrednikom towarów w ramach akcji promocyjnej po cenie promocyjnej (za symboliczną złotówkę).
2015.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/4511-305/15-4/MD
∟Płatnik – nagrody w związku z akcją promocyjną powiatu
2015.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-379/15-2/SJ
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia kwoty podatku VAT należnego o kwoty podatku VAT naliczonego wykazanego na fakturach dokumentujących zakup Towarów w ramach Programu Lojalnościowego oraz określenie podstawy opodatkowania dla sprzedaży tych Towarów klientom Zleceniodawcy za symboliczną kwotę (pytania oznaczone we wniosku nr 1 i 2).
2015.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-530/15-4/MAO
∟Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenie promocyjnej.
2015.08.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB6/4510-82/15-6/AM
∟Kiedy dystrybutor produktów farmaceutycznych będzie miał prawo do zaliczenia kwoty netto udzielonego rabatu w koszty podatkowe? Czy jest to moment wystawienia noty rabatowej, czy też zapłaty tej noty?
2015.08.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-548/15-3/AK
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na z tytułu świadczenia usług reklamowych i marketingowych (premie pieniężne, rabaty pośrednie)
2015.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-199/15-4/KS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2015.07.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-188/15-4/JG
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2015.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/4512-636/15/RSz
∟brak możliwości obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „…” realizowanego w ramach działania 421 „Wdrażanie projektów współpracy” w ramach osi IV Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
2015.07.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4511-569/15-2/MG
∟Czy w związku z przekazywaniem świadczeń osobom fizycznym będącym zarejestrowanymi użytkownikami Darmowego Sklepu Internetowego X., nie będącymi pracownikami X. ani osobami pozostającymi w stosunku cywilnoprawnym z X. w ramach promocji, X. będzie zobowiązany do wystawienia informacji rocznej PIT-8C zgodnie z art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2015.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-297/15-2/ISZ
∟W zakresie uznania sprzedaży zestawu promocyjnego za dostawę poszczególnych produktów wchodzących w skład tego zestawu
2015.06.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-345/15-4/JS
∟Czy w związku ze zwrotem części ceny (kwoty Cashback) wypłaconej na rzecz Klienta końcowego będącego przedsiębiorcą (osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą) na Wnioskodawcy ciążą obowiązki płatnika - czy Wnioskodawca zobowiązany jest wystawić informację PIT-8C i czy jest zobowiązany do uregulowania zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych?
2015.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-368/15/ENB
∟Czy w związku z opisanymi promocjami po stronie klientów powstanie przysporzenie majątkowe (przychód), od którego bank jako płatnik powinien pobrać zryczałtowany podatek dochodowy?
2015.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-366/15/ENB
∟Czy świadczenia dokonywane przez bank na rzecz klientów w związku z opisanymi promocjami nie będą stanowić przysporzenia majątkowego (przychodu) klienta, od którego powinien zostać pobrany zryczałtowany podatek dochodowy?
2015.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-377/15-2/JC
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki, które poniosła na organizację promocji o nazwie „Paczki”?
2015.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-201/15-2/MW
∟Czy koszty związane ze sprzedażą lokali mieszkalnych oraz reklamą i promocją prowadzonych inwestycji deweloperskich stanowią koszty uzyskania przychodów inne niż bezpośrednio związane z przychodami uzyskiwanymi ze sprzedaży mieszkań (tzw. koszty pośrednie), które powinny zostać rozliczone w rachunku podatkowym jednorazowo w dacie ich poniesienia, tj. są potrącalne zgodnie z art. 15 ust. 4e w zw. z ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy czym za dzień poniesienia uważa się dzień (datę), na który ujęto dany wydatek w księgach rachunkowych Spółki (zaksięgowano) jako koszt w rozumieniu prawa bilansowego ?
2015.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/4512-247/15/RSz
∟brak możliwości odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pod nazwą: „…”
2015.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/4510-40/15-6/GG
∟Czy koszty związane z zakupem opisanych usług marketingowych o charakterze reklamowym i promocyjnym realizowanych przez sieci sklepów wielkopowierzchniowych będą mogły/mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/4510-40/15-5/GG
∟Czy koszty związane z zakupem opisanych usług marketingowych o charakterze reklamowym i promocyjnym realizowanych przez sieci sklepów wielkopowierzchniowych będą mogły/mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-52/15/LSz
∟Dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług w ramach organizowanej przez Wnioskodawcę imprezy wyjazdowej dla swoich klientów oraz od nabywanych przez Wnioskodawcę nagród przekazywanych uczestnikom konkursów oraz upominków (w tym alkoholu) wręczanych klientom w wybranych okresach np. świątecznych.
2015.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4512-124/15/LG
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego od wydatków dotyczących realizacji projektu pn. „…”
2015.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB2/4511-60/15/IB
∟Czy nagrody jakie Wnioskodawca będzie wydawał w ramach wyżej opisanych akcji promocyjnych mogą korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 Ustawy o PIT, w brzmieniu obowiązującym od 1 stycznia 2015 r.?
2015.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-1059/14-4/JK
∟Bank jako płatnik nie będzie zobowiązany do wykonywania funkcji płatnika w odniesieniu do oferowanych klientom Banku świadczeń w obszarze polityki cenowej bowiem świadczenia te jako oferowane do szerokiego grona Klientów nie będzie stanowiło przychodu podlegającego opodatkowaniu. Wnioskodawca nie będzie miał również obowiązków płatnika w odniesieniu do oferowanych w ramach sprzedaży premiowej, jednorazowych nagród o wartości nieprzekraczających 760 zł, bowiem nagrody te będą korzystać ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W przypadku przekroczenia tej kwoty, Wnioskodawca będzie zobowiązany do pobrania podatku w wysokości 10% nagrody, zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. Bank jako płatnik obowiązany będzie pobrać zryczałtowany podatek w wysokości 19% świadczenia, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy, w odniesieniu do świadczeń oferowanych w ramach promocji i reklamy, tj. kwot pieniężnych, wypłaty za polecenie Klienta, z uwagi na brak zwolnienia tych świadczeń na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy. Natomiast świadczenie w postaci dodania do konta w czasie trwania promocji karty na bezpłatne korzystanie z usług medycznych, będzie korzystało ze zwolnienia na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy, jeżeli jednorazowa wartość tego świadczenia nie przekroczy 200 zł. Bank będzie zobowiązany do poboru 19% podatku od tego świadczenia, gdy jego jednorazowa wartość przekroczy 200 zł.
2015.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/4512-87/15/LG
∟Prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pod nazwą „…”, realizowanego w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi”
2015.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-67/15-4/JL
∟W przypadku sprzedaży towarów/usług po cenach uwzględniających przyznane Kontrahentom rabaty, podstawą opodatkowania w VAT będzie kwota zapłacona za te towary/usługi przez Kontrahentów, tj. cena uwzględniająca przyznane im rabaty, pomniejszona o kwotę należnego podatku, również w przypadku gdy cena po uwzględnieniu rabatu będzie znacznie odbiegać od ceny rynkowej tych towarów/usług (np. sprzedaż za 1 zł).
2015.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-718/14-3/PR
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków z zakresu CSR.
2015.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-168/15-2/JC
∟Czy opisane w stanie faktycznym wydatki związane z programem CSR mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1502/14/AK
∟Czy koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem opisanego Programu w formie sprzedaży premiowej podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów? (pytanie oznaczone we wniosku Nr 2)
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.