Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: podstawa opodatkowania
podstawa opodatkowania 11534 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/4510-1-243/15/16-S/DS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie uznania Spółki dominującej z siedzibą w UE za zagraniczną spółkę kontrolowaną oraz uznania spółek amerykańskich i spółek z siedzibą w UE za zagraniczne spółki kontrolowane.
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-512/16-2/LSz
∟Dotyczy ustalenia podstawy opodatkowania w podatku VAT udzielanych aptekom rabatów pośrednich, sposobu ich dokumentowania oraz terminu obniżenia podstawy opodatkowania i podatku należnego.
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-9/KB
∟W przypadku, gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, w jakiej wysokości Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód i przychód Spółki „AM” powstały w konsekwencji Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-8/KB
∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy powstanie obowiązku zapłaty (lub zwiększenie kwoty) podatku od dochodów zagranicznej spółki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-7/KB
∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT dla Spółki „AM”, CO.12, CO.13 CO.17 lub Spółki „K.I.”?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-6/KB
∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.17, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.17 za zagraniczną spółkę kontrolowaną?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-5/KB
∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.13, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.13 za zagraniczną spółkę kontrolowaną?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-4/KB
∟Czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.12, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o CIT albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.12 za zagraniczną spółkę kontrolowaną?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-3/KB
∟Czy w wyniku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód Spółki „K.I.”, w rozumieniu art. 24a ust. 6 ustawy o CIT w przypadku, gdy Spółka „K.I.” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-2/KB
∟Czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania
wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o CIT, w przypadku, gdy Spółka „AM” będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-10/KB
∟W przypadku uznania, że stanowisko dotyczące pytania nr 2 jest nieprawidłowe, tj. gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki „AM” na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki „AM” ponad 50% przychodów Spółki „AM”, ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki „AM” niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 i CO.17 otrzymanego przez Spółkę „AM” w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółki „AM” wskazaną w umowie Połączenia?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-704/16-1/KB
∟Czy dla celów stosowania art. 24a ustawy o CIT, w tym w celu ustalenia dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o CIT, Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 przeprowadzone na podstawie przepisów kanadyjskich powinno być traktowane jak połączenie, o którym jest mowa w ustawie o CIT?
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-9/BG
∟czy w przypadku, gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, w jakiej wysokości Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód i przychód Spółki AL Ltd. powstały w konsekwencji Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 w przypadku, gdy Spółka AL Ltd. będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-8/BG
∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy powstanie obowiązku zapłaty (lub zwiększenie kwoty) podatku od dochodów zagranicznej spółki kontrolowanej, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-7/BG
∟czy Połączenie CO.12, CO.13, CO.17 będzie skutkować powstaniem przychodu, o którym mowa w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych dla Spółki AL Ltd., Spółki CO.12, CO.13, CO.17 oraz Spółki KI.
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-6/BG
∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.17, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.17 za zagraniczną spółkę kontrolowaną
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-5/BG
∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.13, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.13 za zagraniczną spółkę kontrolowaną
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-4/BG
∟czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodów CO.12, o którym mowa w art. 24a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych albo zwiększenia kwoty takiego podatku, w przypadku uznania CO.12 za zagraniczną spółkę kontrolowaną
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-3/BG
∟czy w wyniku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17 Wnioskodawca powinien rozpoznać dochód Spółki KI, w rozumieniu art. 24a ust. 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w przypadku, gdy Spółka KI będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-2/BG
∟czy w przypadku Połączenia CO.12, CO.13 i CO.17, Wnioskodawca ma prawo do zastosowania wyłączenia, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, dla celów kalkulacji dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 tej ustawy, w przypadku, gdy Spółka AL Ltd. będzie traktowana jako zagraniczna spółka kontrolowana
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-10/BG
∟czy w przypadku gdyby zastosowania nie znalazło wyłączenie z opodatkowania, o którym mowa w art. 10 ust. 2 pkt 1 ustawy o CIT, czy Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 będzie powodować po stronie Wnioskodawcy obowiązek zapłaty podatku od dochodu Spółki AL Ltd. na podstawie art. 24a ust. 1 ustawy o CIT w przypadku, gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki AL Ltd., rozpoczynającym się w momencie Połączenia, nie będzie spełniony warunek z art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. c ustawy o CIT lub gdy w pierwszym roku podatkowym Spółki AL Ltd. ponad 50% przychodów Spółki AL Ltd., ustalonych zgodnie z ustawą o CIT, nie będzie pochodziło z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT, przy czym przy kalkulacji powyższej proporcji w przychodach Spółki AL Ltd., niepochodzących z tytułów wymienionych w art. 24a ust. 3 pkt 3 lit. b ustawy o CIT w pierwszym roku, jako przychód należy w szczególności uwzględnić nadwyżkę łącznej wartości rynkowej majątku CO.12, CO.13 i CO.17 otrzymanego przez Spółkę AL Ltd. w ramach Połączenia ponad kwotę kapitału Spółki AL Ltd. wskazaną w umowie Połączenia
2016.10.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-695/16-1/BG
∟czy w celu ustalenia dochodu, o którym mowa w art. 24a ust. 6 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Połączenie CO.12, CO.13 i CO.17 przeprowadzone na podstawie przepisów kanadyjskich powinno być traktowane jak połączenie, o którym mowa w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych
2016.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - 1061-IPTPP1.4512.467.2016.2.MW
∟otrzymane dofinansowanie ze środków UE oraz budżetu państwa na realizację projektu jest obrotem w rozumieniu art. 29 ust. 1 ustawy,
wkład pieniężny od przedsiębiorców stanowi obrót w rozumieniu art. 29 ust. 1 ustawy
2016.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-703/16-2/KB
∟Czy dla celów ustalenia podstawy opodatkowania w rozumieniu art. 24a ust. 4 ustawy o CIT, Spółek Zagranicznych uznanych za zagraniczne spółki kontrolowane, Wnioskodawca powinien dokonać przeliczenia wartości podstawy opodatkowania obliczonej w walucie funkcjonalnej Spółek Zagranicznych na polskie złote z zastosowaniem kursu średniego waluty funkcjonalnej ogłoszonego przez NBP z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego ostatni dzień roku podatkowego danej Spółki Zagranicznej?
2016.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-702/16-1/SK
∟sposobu przeliczenia wartości podstawy opodatkowania dochodów Spółek Zagranicznych uznanych za zagraniczne spółki kontrolowane.
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - 1061-IPTPP1.4512.399.2016.3.AK
∟uwzględnienie otrzymanych dotacji od jednostek samorządu terytorialnego oraz do projektów szkoleniowych i staży zawodowych zagranicznych w kalkulacji proporcji sprzedaży, o której mowa w art. 90 i art. 91 ustawy.
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - 1061-IPTPP1.4512.398.2016.3.AK
∟uznanie czy otrzymane dotacje z EFS należy uwzględniać w podstawie opodatkowania,
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - 1061-IPTPP1.4512.338.2016.3.AK
∟uznanie czy otrzymane dotacje oświatowe z jednostek samorządu terytorialnego należy uwzględniać w podstawie opodatkowania
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPP2.4512.697.2016.1.KOM
∟w zakresie określenia podstawy opodatkowania dla aportu znaku towarowego do sp. z o.o. w zamian za udziały
2016.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - 1462-IPPP2.4512.683.2016.1.KOM
∟Czy podstawą opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności polegającej na aporcie znaku towarowego do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością będzie wartość nominalna nabytych udziałów pomniejszona o kwotę należnego podatku od towarów i usług?
83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.