Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: automat do gier
automat do gier 79 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2012.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-888/09/12-4/S/KG
∟Wnioskodawca świadczy usługi pośrednictwa w zakresie zawierania zakładów wzajemnych (zgodnie z terminologią ustawową - usługi o podobnym charakterze). Zatem podstawę opodatkowania stanowią kwoty uiszczone przez nabywców (wpłacone stawki przy zawieraniu zakładów) pomniejszone o kwoty pobranego podatku od gier oraz kwoty wypłaconych wygranych: w przypadku zakładów bukmacherskich o kwoty faktycznie wypłaconych wygranych, wyliczonych wg ustalonych kursów, a w przypadku totalizatorów o kwoty przeznaczone na wypłatę wygranych tzw. pulę, którą dzieli się między graczy w zależności od stopnia wygranej.
2012.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-519/12-4/EN
∟Czy od stycznia 2009 r. podstawą opodatkowania podatkiem VAT w przypadku gier na automatach będzie kwota stanowiąca różnicę między kwotą uzyskaną z wymiany żetonów do gry lub wpłaconą do kasy salonu i zakredytowaną w pamięci automatu lub wpłaconą do automatu a sumą wygranych uzyskanych przez uczestników gier oraz należnym podatkiem od gier?
2012.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-519/12-3/EN
∟Czy od stycznia 2009 r. podstawą opodatkowania podatkiem VAT w przypadku gier cylindrycznych, grach w kości i grach w karty, z wyjątkiem gry na automatach – będzie kwota stanowiąca różnicę pomiędzy sumą wpłat gotówkowych z tytułu wymiany żetonów w kasie i na stole gry a sumą wypłaconych z kasy kwot za zwrócone żetony oraz należnym podatkiem od gier?
2012.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-567/12-5/MM
∟podstawą opodatkowania podatkiem VAT w przypadku działalności w zakresie gier na automatach o niskich wygranych będzie różnica między wpłatami, a wypłatami z urządzenia (automatu o niskich wygranych), stanowiąca postać innego wynagrodzenia za wykonanie usługi pomniejszona o należny zryczałtowany podatek od gier urządzanych na każdym z automatów oraz pomniejszona o kwotę należnego podatku VAT.
2012.07.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-420/12-2/IG
∟Czy Spółka prawidłowo postąpi nie ujmując w ewidencji podstaw opodatkowania fikcyjnych zdarzeń i nie odprowadzi od tego podatku od gier?
2012.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-21/12-5/KK
∟: podstawą opodatkowania podatkiem VAT w przypadku działalności w zakresie gier na automatach o niskich wygranych jest różnica między wpłatami, a wypłatami z urządzenia (automatu o niskich wygranych), stanowiąca postać innego wynagrodzenia za wykonanie usługi pomniejszona o należny zryczałtowany podatek od gier urządzanych na każdym z automatów oraz pomniejszona o kwotę należnego podatku VAT. Rodzaj dokumentuinterpretacja indywidualnaSygnaturaIPTPP3/443A-21/12-5/KKData2012.04.30ReferencjeIPTPP3/443A-21/12-4/KK, interpretacja indywidualnaAutorDyrektor Izby Skarbowej w ŁodziTematPodatek od towarów i usług --> Podstawa opodatkowaniaUstawa o grach hazardowychSłowa kluczoweautomat do gierobrótpodstawa opodatkowaniaIstota interp...
2012.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/443A-21/12-4/KK
∟podstawą opodatkowania podatkiem VAT w przypadku działalności w zakresie gier na automatach o niskich wygranych będzie różnica między wpłatami, a wypłatami z urządzenia (automatu o niskich wygranych), stanowiąca postać innego wynagrodzenia za wykonanie usługi pomniejszona o należny zryczałtowany podatek od gier urządzanych na każdym z automatów oraz pomniejszona o kwotę należnego podatku VAT.
2012.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-76/12-2/IŚ
∟Z uwagi na to, że trwałe wycofanie z eksploatacji części automatów do gier skutkuje niedopełnieniem zasadniczej przesłanki z art. 16a ust. 1 updop, tj. wyrejestrowane automaty trwale nie będą wykorzystywane w działalności gospodarczej Spółki - Spółka prawidłowo postąpiła zaprzestając dokonywania ich amortyzacji podatkowej.
2012.02.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1314/11-2/IG
∟Czy Spółka powinna rozpoznać przychód w automacie w wyższej kwocie i odprowadzić podatek od gier pomimo, iż nie było wpłaty środków pieniężnych, czy w kwocie rzeczywiście uzyskanej?
2011.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-491/11/PK
∟podstawa opodatkowania w loterii audioteksowej
2011.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-157/11-5/JG
∟CIT - w zakresie konsekwencji podatkowych likwidacji odłączonej części składowej środka trwałego
2011.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-316/11/TS
∟Jaką stawką podatku VAT winny być opodatkowane usługi świadczone przez Spółkę: bilety wstępu do rodzinnego centrum zabaw, bilety wstępu na dodatkowe atrakcje, jakimi są samochodziki dla dzieci oraz lokomotywa na terenie parku rozrywki, bilety wstępu na organizowane przez Spółkę urodziny dla dzieci oraz korzystanie z automatów znajdujących się na terenie parku rozrywki?
2011.05.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-14/11-2/TW
∟1. Czy sprzedaż w roku 2011 lub latach następnych automatów do gier o niskich wygranych, wytworzonych przez sprzedającego we własnym zakresie i przekazanych od lutego 2009 r. na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej podlega podatkowi akcyzowemu? 2. Czy fizyczna likwidacja w roku 2011 lub latach następnych automatów do gier o niskich wygranych, wytworzonych przez sprzedającego we własnym zakresie i przekazanych od lutego 2009 r. na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej podlega podatkowi akcyzowemu?
2011.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-890/09/11-7/S/MS/MM
∟Wnioskodawca świadczy usługi pośrednictwa w zakresie udostępniania graczom automatów o niskich wygranych (zgodnie z terminologią ustawową -usługi o podobnym charakterze). Zatem podstawę opodatkowania stanowi różnica między wpłatami, a wypłatami z urządzenia (automatu o niskich wygranych), stanowiąca postać innego wynagrodzenia za wykonanie usługi pomniejszona o należny zryczałtowany podatek od gier urządzanych na każdym z automatów.
2011.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-26/11-2/IŚ
∟Czy Spółka może zakwalifikować do kosztów podatkowych odpisy amortyzacyjne od automatów czasowo zawieszonych w eksploatacji?
2011.02.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-772/10-4/DP
∟Czy koszty wynagrodzeń kancelarii prawnych prowadzących sprawy Spółki stanowią koszty uzyskania przychodu Spółki?
2011.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-818/10-4/IG
∟1. Czy datą zawieszenia eksploatacji jest data faktycznego wyłączenia automatu potwierdzona wpisem w księdze kontroli eksploatacji automatu, czy też data wskazana w poz. 51 zgłoszenia zawieszenia eksploatacji automatu (GL-2)? 2. W którym dniu ustaje obowiązek opłaty podatku od gier dla automatów o niskich wygranych, tj. w dacie faktycznego wyłączenia automatu z eksploatacji potwierdzonego wpisem do księgi kontroli eksploatacji automatu, czy też w dacie wskazanej w poz. 51 zgłoszenia zawieszenia eksploatacji automatu (GL-2).
2010.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-608/10-2/MC
∟1. Czy Spółka B. sp. z o.o. może zakwalifikować koszt wynagrodzenia przysługujący sprzedającemu z tytułu dysponowania przez B. automatami do gry do kosztów podatkowych?2. W którym okresie Spółka może zakwalifikować koszt podatkowy wynikający z faktury za wynagrodzenie jeśli faktura wystawiona jest w 2010r., a koszty dotyczą okresu 2008r. oraz 2009r.?3. Czy naliczona dotychczasowa amortyzacja automatów do gry w latach 2008, oraz 2009r. jest kosztem podatkowym w latach ich użytkowania?
2010.11.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-566/10-2/IŚ
∟Czy Spółka może zakwalifikować do kosztów podatkowych odpisy amortyzacyjne od automatów czasowo zawieszonych w eksploatacji?
2010.11.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-561/10-2/IŚ
∟odpisy amortyzacyjne - dotyczące automatów do gier, czasowo zawieszonych w eksploatacji w danym punkcie - mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów.
2010.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-596/10-4/GJ
∟Czy kara umowna będzie stanowiła podatkowy koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-451/10-4/EB
∟1. W którym roku na podstawie informacji otrzymywanych z Urzędów Celnych Spółka powinna prawidłowo dokonać rozliczenia automatów i sporządzić karty rozliczeniowe i na ich podstawie rozpoznać z tego tytułu przychody, koszty?2. W którym roku Spółka powinna zaliczyć do kosztu uzyskania przychodu otrzymane faktury od serwisantów i właścicieli lokali?
2010.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-476/10-4/IG
∟1. Czy datą uruchomienia automatu jest data faktycznego włączenia automatu do eksploatacji potwierdzona wpisem w księdze kontroli eksploatacji automatu, czy też data wykazana w poz. 40 zgłoszenia przemieszczenia automatu (GL-2)?2. W którym dniu powstaje obowiązek podatku od gier dla automatów o niskich wygranych, tj. w dacie faktycznego włączenia automatu do eksploatacji, potwierdzonego wpisem do księgi kontroli eksploatacji automatu, czy też w dacie wskazanej w poz. 40 zgłoszenia przemieszczenia automatu (GL-2)?
2010.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-853/10/BK
∟w zakresie ustalenia częstotliwości, z jaką należy dokonywać otwarcia automatów wrzutowych w celu rozliczenia dochodów z pozarolniczej działalności gospodarczej prowadzonej przy ich użyciu
2010.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-598/10/BK
∟w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego w przypadku świadczenia usług przy wykorzystaniu automatów wrzutowych
2010.08.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-65/10-2/TK
∟Na jakich warunkach Wnioskodawca powinien prowadzić ewidencję w celu ustalenia podstawy opodatkowania i obliczania wysokości podatku od gier, tj.:czy w przedmiotowym zakresie Wnioskodawca powinien stosować przepisy wykonawcze wydane na gruncie uprzednio obowiązującej ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 ze zm.) tj. rozporządzenia z dnia 3 czerwca 2003 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 102, poz. 948 ze zm.) oraz rozporządzenia z dnia 5 listopada 2009 r. w sprawie kontroli wykonywania przez służbę celną w zakresie urządzania i prowadzenia gier i zakładów wzajemnych (Dz. U. Nr 188, poz. 1459), czy też powinien prowadzić ww. ewidencję wg wzoru określonego w rozporządzeniu z dnia 4 stycznia 2010 r. w sprawie dokumentacji prowadzonej przez podmioty prowadzące działalność w zakresie gier hazardowych (Dz. U. Nr 8, poz. 57) wydanym na podstawie ustawy o grach hazardowych?
2010.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-94/10-2/MM
∟1. Czy Spółka w pozycji 14 POG - 4/R ma wykazywać automaty zawieszone tylko w danym okresie rozliczeniowym tj. w deklaracji za grudzień automaty zawieszone w grudniu?2. Czy spółka ma wykazywać w poz. 14 załącznika POG - 4/R w danym okresie rozliczeniowym również automaty zawieszone bezterminowo w poprzednich okresach rozliczeniowych i czy taki sposób wykazywania ma być kontynuowany przez cały czas zawieszenia automatów w poszczególnych deklaracjach POG 4, do czasu odwieszenia lub wycofania automatów z eksploatacji?3. W której pozycji załącznika POG - 4/R mają być wykazywane automaty najpierw zawieszone, a następnie wycofane w danym okresie rozliczeniowym?
2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-758/09-2/MB
∟Czy w sytuacji posiadania zezwolenie udzielonego przez Ministerstwo Finansów na prowadzenie salonu gier na automatach na okres 6 lat i rozwiązania umowy najmu w lokalizacji, w której prowadzony jest ten salon w okresie wcześniejszym z przyczyn ekonomicznych (nierentowność salonów), przykładowo po 4 latach pozostała część opłaty z udzielonego zezwolenia, która była rozliczana dotychczas proporcjonalnie może być zaliczona jednorazowo do kosztu uzyskania przychodów?
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-776/07-3/KOM
∟W opisanym stanie faktycznym obowiązek podatkowy z tytułu podatku akcyzowego powstaje, jak słusznie zauważa Wnioskodawca, z chwilą zużycia automatu w bieżącej działalności gospodarczej Spółki. Zgodnie z przepisem art. 6 ust. 1 w związku z art. 4 ust. 1 pkt 3 oraz art. 4 ust. 2 pkt 9 ustawy o podatku akcyzowym obowiązek podatkowy powstaje w momencie sprzedaży, przy czym za sprzedaż uznaje się również zużycie wyrobów akcyzowych na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej;Jak podano w opisie - automaty wykorzystywane są przez Spółkę przez okres kilku lat, do momentu ich rzeczywistego wyeksploatowania, a następnie są likwidowane i wyrejestrowywane. W związku z powyższym ten właśnie moment — likwidacji i wyrejestrowania automatu należy uznać za moment jego zużycia i tym samym moment powstania obowiązku podatkowego.
2009.06.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-70/09/ZG
∟Podstawą opodatkowania działalności w zakresie gier na automatach o niskich wygranych będzie kwota wpłacona przez uczestników gier.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.