Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: działanie
działanie 36 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2
2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-7/09-3/AS
∟zasadność uwzględnienia zapisów umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania zawartej pomiędzy Rzeczpospolitą Polską a Federalną Republiką Jugosławii dnia 12 czerwca 1997 r. przy wypłacie wynagrodzenia podatkowemu rezydentowi serbskiemu za prowadzenie kampanii prasowej na terytorium Serbii
2009.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-1685/08-2/EŻ
∟Czy akcje promocyjne przedstawione w opisie stanu faktycznego przedmiotowego wniosku mogą być zakwalifikowane jako działania reklamowe w rozumieniu UPDOP, niepodlegające ograniczeniom wynikającym z art. 16 ust. 1 pkt 28 UPDOP? Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją/uczestnictwem w akcjach promocyjnych przedstawionych w opisie stanu faktycznego przedmiotowego wniosku, zwłaszcza wydatki na usługi gastronomiczne i koszty związane z wydaniem alkoholu stanowiącego produkt Spółki, mogą stanowić dla Spółki koszty uzyskania przychodu?
2009.03.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1175/08/PH
∟„Czy bonus pieniężny uzależniony od obrotu oraz upusty cenowe są kosztami uzyskania przychodów?”
2007.12.20 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PV-IV/4407/14-9/2007/MK
∟Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług wynagrodzenia uzyskanego od kontrahenta w zamian za rezygnację ze świadczenia usług na rzecz innego kontrahenta oraz zastosowanie prawidłowej stawki tego podatku
2007.12.20 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PV-IV/4407/14-8/2007/MK
∟Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług czynności polegającej na zobowiązaniu się do powstrzymania się od konkurencji za wynagrodzeniem oraz zastosowanie prawidłowej stawki tego podatku?
2004.07.02 - Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik - PP/443/43/04
∟Jaką stawką opodatkować wycenę nieruchomości dokonaną na rzecz organów administracji?
1 2
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.