Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo

 

logo 347 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2007.07.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-59/07/AB
     ∟1.Czy Podatnik ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszt nabycia i wysyłki kartek świątecznych opatrzonych logo Spółki i hasłem wysłanych kontrahentom Spółki.2.Czy wysłanie kontrahentom takich kartek świątecznych kwalifikuje się do uznania za działanie związane z reklamą Spółki, a w związku z tym, czy podatek VAT należny od nieodpłatnego przekazania kartek będzie stanowił koszt uzyskania przychodów Spółki?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–232/07/KUKM
     ∟Czy wydatki na materiały z logo firmy stanowią reklamę i są kosztem podatkowym?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–229/07/KUKM
     ∟Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jako działania reklamowe ponoszone w celu uzyskania lub zabezpieczenia źródła przychodów?

2007.07.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - I-415/59/07
     ∟Czy w przypadku przekazywania klientom względnie potencjalnym klientom nieodpłatnie, w ramach reklamy, zakupionych gadżetów (kubki, kalendarze, długopisy, smycze, itp.) z umieszczonym na nich logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub stroną internetową ma zastosowanie przepis art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ? Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm. w brzmieniu obowiązującym do dnia 30 czerwca 2007 r.) w związku art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590...

2007.07.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni - DF/415-44/07/DC
     ∟Czy przekazanie pracownikom odzieży do wyłącznego używania w czasie pracy z obowiązkiem zwrotu po upływie określonego czasu stanowi dla pracowników przychód z wynagrodzeń ze stosunku pracy podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych? Postanowienie

2007.07.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/931/KDO/423/52/07/EK
     ∟1.Czy zgodnie ze zmianami ustawy o podatku dochodowego od osób prawnych, wydanie klientom kalendarzy oraz innych upominków (np.: długopisy, pióra, notesy, kamizelki ostrzegawcze, torby) z uwidocznionym logo Spółki jest kosztem uzyskania przychodu jako reklama?2.Czy za moment poniesienia kosztu, w przypadku zakupów dokonanychpo 01-01-2007, uznaje się nabycie reklamowych gadżetów czy też moment ich wydania klientom?3.Czy w przypadku wydania klientowi materiału reklamowego, nabytegoi przyjętego na magazyn materiałów reklamowych przed 01-01-2007za moment poniesienia koszu uważa się datę wydania ?

2007.07.06 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PD II 423-152/1/07/JP
     ∟dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup towarów ze znakiem (logo) firmy W dniu 23.04.2007 r. do Naczelnika Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu wpłynął wniosek Spółki S.A. o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.Jak stanowi art. 14a §1 ustawy Ordynacja podatkowa stosownie do swojej właściwości naczelnik urzędu skarbowego, naczelnik urzędu celnego lub wójt, burmistrz (prezydent miasta), starosta albo marszałek województwa na pisemny wniosek podatnika, płatnika lub inkasenta, mają obowiązek udzielić pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w ich indywidualnych sprawach, w których nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrola podatk...

2007.07.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-89/07
     ∟Czy wydatki na zakup pracownikom ubrań z logo firmy w nowym stanie prawnym, od 1 stycznia 2007r. (art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych), stanowią koszt uzyskania przychodów? W dniu 27 kwietnia 2007r. Spółka złożyła wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który następnie został uzupełniony w dniu 25 maja 2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca w związku z nową koncepcją wizualizacji firmy (nowy reprezentacyjny biurowiec z nowoczesnym wystrojem wnętrz, innowacyjne centrum obsługi klienta, zaplanowane dalsze przedsięwzięcia w dziedzinie logistyki i obsługi klienta), przekazała swoim pracownikom, pracującym w dzia...

2007.06.29 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PD-2/415-119/07
     ∟Czy wydatki na nabycie gadżety w postaci czapek, kubków, smyczy, kurtek, plecaków, długopisów, zapalniczek itp. przedmiotów, jako wydatki związane z reklamą stanowią koszty uzyskania przychodów?

2007.06.28 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PDII/423-140/1/07
     ∟Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup bądź wytworzenie gadżetów oraz strojów sportowych z logo Firmy.W dniu 06.04.2007 r. do Naczelnika Dolnośląskiego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu wpłynął wniosek Banku S.A. o udzielenie interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.Jak stanowi art. 14a §1 ustawy Ordynacja podatkowa stosownie do swojej właściwości naczelnik urzędu skarbowego, naczelnik urzędu celnego lub wójt, burmistrz (prezydent miasta), starosta albo marszałek województwa na pisemny wniosek podatnika, płatnika lub inkasenta, mają obowiązek udzielić pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w ich indywidualnych sprawach, w których nie toczy się postępowanie podat...

2007.06.15 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-144/07/AK
     ∟Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b)zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo Spółki,c)sponsorowanie konferencji i kongresów naukowych, których celem jest informowanie iż sponsorem jest Spółka będący dystrybutorem określonych leków,mogą być uznane za koszt uzyskania przychodów?

2007.05.31 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PDII/415-22-2/07
     ∟Spólka jawna, prowadząca działalność handlową artykułami elektrycznymi w cyklach półrocznych zamawia flagi z materiałów tkanych, na których umieszczone jest ogólne określenie reklamowe oferowanych przez firmę do sprzedaży artykułów elektroinstalacyjnych. W związku z powyższym czy istnieje możliwośc zaliczenia poniesionych wydatków na zakup flag w poczet kosztów uzyskania przychodu?

2007.05.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–122/07/KUKM
     ∟Czy środki przekazane podwykonawcy w postaci poniesionych bezpośrednio przez Spółkę kosztów (nakładów rzeczowych) na modernizację placów zabaw są kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia, tj. ujęcia kosztu w księgach rachunkowych (zaksięgowania) na podstawie otrzymanej od podwykonawcy faktury? Spółka jest organizatorem programu, którego celem jest m.in. kompleksowa modernizacja 10 istniejących, ogólnodostępnych, zaniedbanych placów zabaw w zamian za zamontowanie tablicy reklamowo–informacyjnej Spółki na minimum 2 lat od dnia odbioru zmodernizowanego placu zabaw.

2007.05.15 - Urząd Skarbowy w Płocku - 1419/UDD-415-40/07/AS
     ∟Czy zakup bluz polarowych oznaczonych logo firmy można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu jako wydatek na reklamę firmy.

2007.05.08 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-97/07/RM
     ∟Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu) i eksponowanie standów reklamowych i woblerów (tzw. kiwaczków).

2007.04.24 - Urząd Skarbowy w Suwałkach - US.III-415/11/34/07
     ∟Czy wydatki na nabycie ubrań z logo firmy mogą być uznane za wydatki o charakterze reklamowym i w całości uznane za koszty uzyskania przychodów?

2007.04.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-42/07/MK
     ∟Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy AZ świadczy usługi reklamy w celu zwiększenia zapotrzebowania na produkty lecznicze sprzedawane przez nich na rynku polskim? W zamian za usługi otrzymuje zgodnie z umowamia wynagrodzenie kalkulowane w oparciu o koszty poniesione w danym okresie rozliczeniowym w związku z ich wykonywaniem - wszelkie koszty ponoszone w związku z usługami są zwracane w ramach wynagro...

2007.04.04 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/856/KDO/423/3/07/W.Sz.
     ∟1. czy działania promocyjne polegające na rozdawnictwie oznaczonych logo firmy upominków przekazywanych lekarzom, aptekarzom i hurtownikom, Spółka może w całości uznać za działania reklamowe,2. czy rozdawnictwo oznaczonych logo firmy bonów Sodexho, Spółka może zaliczyć w koszty reklamy,3. czy w stanie prawnym obowiązującym od 01.01.2007r. koszty poniesione w związku z przedstawionymi rozdawniczymi działaniami będą mogły zostać zaliczone w całości do kosztów uzyskania przychodów4. czy koszty poniesione na konsumpcję lub zakup artykułów spożywczych, które są zużywane podczas dozwolonej przez Prawo Farmaceutyczne aktywności polegającej na sponsorowaniu spotkań promocyjnych dla lekarzy można uznać za działania reklamowe stanowiące koszt ...

2007.02.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-57/07/AP
     ∟Czy bon z nadrukiem logo Spółki oraz zaproszeniem do odwiedzenia strony internetowej Spółki może byc potraktowany jako materiał reklamowy?

2007.02.12 - Urząd Skarbowy w Nowym Sączu - PD-3/423-3/07
     ∟1. Czy wydatki poniesione na zakup plakatów informacyjnych, ulotek reklamowych usług polegających na zaprojektowaniu ulotek i plakatu, teczek z logo firmy i adresem, które to wykorzystywane są w związku z akcją reklamową nowej usługi należy zakwalifikować jako koszty reklamy czy jako nakłady inwestycyjne?.2. Czy nalepki z żywicy zawierające nazwę spółki jako właściciela firmy czy też obowiązkowy znaczek wynikający z prawa ochony środowiska stanowią koszt bieżącej działalności?.

2007.02.08 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna - I-415/01/07
     ∟Czy wydatki na zakup towarów, na których umieszczony jest znak (logo firmy), np. kubki, kalendarze, długopisy, smycze, stanowią koszty uzyskania przychodów z działalności gospodarczej ?Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna, działając na podstawie przepisów art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) - uznaje za nieprawidłowe stanowisko przedstawione przez Pana w złożonym w dniu 04 stycznia 2007 r. wniosku w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w Pana indywidualnej sprawie, w której nie toczy się postępowanie podatkowe lub kontrola podatkowa albo postępowanie przed sądem administracyjnym. Zgodnie z art. 14a § 1 cytowanej ...

2007.01.25 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-718/06/BIK
     ∟Spółka zwróciła się z zapytaniem, czy jako podmiot zwolniony przedmiotowo z podatku VAT, w opisanej sytuacji może rozliczyć podatek VAT naliczony dotyczący faktur za utrzymanie „Loga” z podatkiem VAT należnym dotyczącym faktur refakturujących tę usługę.

2006.12.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-296/06/RM
     ∟Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów z klientami warsztatów.

2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-144/2006/AF
     ∟Pytanie dotyczy wysokości stawki podatku od towarów i usług dla wpłat uczestników imprez organizowanych przez stowarzyszenie.

2006.11.22 - Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów - 1438/443/287-143/2006/AF
     ∟Pytanie dotyczy wysokości stawki podatku od towarów i usług dla wpłat sponsorskich otrzymywanych przez stowarzyszenie w zamian za określone świadczenia ekwiwalentne.

2006.11.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-292/06/RM
     ∟Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów „point of sale” („materiały wsparcia punktu sprzedaży” – przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np. listwy napółkowe, bannery i szyldy reklamowe, plakaty, naklejki, standy, kasetony, maszyny, lodówki, automaty, meble, opatrzone logo), które pozostają własnością Spółki, w zamian za zobowiązanie do wykorzystania ich do ekspozycji i sprzedaży wyłącznie produktów Spółki oraz 2) serwis tych urządzeń są kosztami uzyskania przychodów?

2006.10.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-275/06/DP
     ∟Czy wydatki na zakup regałów i stojaków opatrzone logo Spółki, w które Spółka wyposaża punkty sprzedaży Klientów są kosztem uzyskania przychodów nie podlegającym limitowi określonemu w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Stojaki i regały służą uwidocznieniu sprzedaży produktów Spółki prowadzonej przez Klientów.

2006.10.03 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BF-I/4117-30/06/JC
     ∟Czy wydatek poniesiony przez agenta na zakup wymaganego umową agencyjną ubioru służbowego (garnitur, koszula, krawat, obuwie) będzie stanowił koszt uzyskania przychodów?

2006.06.14 - Urząd Skarbowy w Wejherowie - PP/443-34/2/06
     ∟Czy bez konieczności odprowadzania należnego podatku VAT może podatnik przekazywać bez wynagrodzenia każdemu klientowi przy zakupie towarów torby foliowe bez prowadzenia szczegółowej ewidencji? Postanowienie

2006.06.05 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WP/415/531/1/06/JK
     ∟Jak określić wartość wręczanego kontrahentowi prezentu w postaci obrusu?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj