Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo
logo 347 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2006.05.09 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-135/145/06/MC
∟Czy wydatki na zakup opakowań z logo firmy i adresami sklepów, wydawanych nieodpłatnie klientom zakupującym towar w celu zapakowania go, są kosztami podatkowymi zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, czy kosztami reklamy niepublicznej zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28? Spółka prowadzi działalność handlową polegającą na sprzedaży detalicznej.
2006.05.08 - Urząd Skarbowy Warszawa-Praga - 1434/PV/443-65a/06/MAS
∟Stowarzyszenie, zgodnie z zapisami w statucie prowadzi działalność wydawniczą, będącą wynikiem prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych oraz pozostałych nauk humanistycznych i społecznych. W efekcie przeprowadzonych prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie nauk o kulturze fizycznej i sporcie Stowarzyszenie wydaje książkę, pozyskując na ten cel środki z darowizn i od sponsora. Sponsor przekazuje środki finansowe w zamian za wydrukowanie w powyższej książce jego reklamy. W przedmiotowej sprawie Strona przedstawia stanowisko, iż środki otrzymane od sponsora na wydanie książki podlegają zwolnieniu od podatku VAT, gdyż zdaniem ...
2006.04.20 - Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie - II US. I. PB/423-9/05
∟Czy wydatek podatnika poniesiony na zakup odzieży roboczej (kombinezon roboczy i podkoszulek), na której widnieje znak towarowy sprzedawanych przez niego towarów, przekazanej następnie w dużej ilości (np. 300 szt. i więcej) klientowi będącemu znacznym nabywcą jego towarów należy ująć jako koszty reprezentacji nielimitowanej?
2006.01.11 - Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie - PP.005/68/2005
∟Czy wypłacona przez sponsora nagroda, związana z umową reklamową, za zdobycie tytułu Drużynowego Mistrza Polski jest opodatkowana podatkiem od towarów i usług?
2005.10.14 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/108/05/AG
∟Czy wydatki na zakup regałów (ekspozytorów) z logo firmy udostępnianych kontrahentom podlegają zaliczeniu do kosztów reprezentacji i reklamy nielimitowanej?
2005.09.09 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/423-0019/05/PA
∟Czy wydatki poniesione na nabycie systemu identyfikacji imiennej obejmującej m.in. znak graficzny, logo, listownik, wizytówki oraz identyfikator imienny Spółka może zaliczyć bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów oraz czy wydatki te mają charakter wydatków na reprezentację i reklamę firmy?
2005.09.09 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPF/415-75/05/ML
∟"Czy przekazane jednorazowe upominki w formie bonów z logo i informacją o działalności firmy, nie przekraczające wartości 100 zł., korzystają ze zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych"?
2005.07.28 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-191-180/05/PS
∟Czy zakup regałów/gablot o jednostkowej cenie do 3.500 zł oznakowanych logo Spółki-dystrybutora narzędzi i urządzeń dla instalatorów, wstawionych do placówek handlowych klientów (hurtowni, sieci handlowych) w celu ekspozycji dostarczanych im narzędzi (tylko towarów Spółki) jest reklamą publiczną nielimitowaną i jednorazowo kosztem uzyskania przychodów?
2005.07.11 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/159/05/MJS
∟Czy opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług podlega czynność nieodpłatnego przekazania toreb i pudełek z logo firmy służących do opakowania sprzedawanych wyrobów ? Z wniosku o udzielenie interpretacji, dotyczącej opodatkowania podatkiem od towarów i usług określonym w ustawie z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) czynności nieodpłatnego przekazania toreb i pudełek z logo firmy służących do opakowania sprzedawanych wyrobów wynika, iż Spółka w związku z prowadzonym przedsiębiorstwem ponosi szereg wydatków na cele reprezentacji i reklamy, które służą informowaniu klientów, pozyskiwaniu nowych odbiorców, promowaniu...
2005.05.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/75/40/2005/JZ
∟- czy przekazanie produktów Spółki na warunkach wskazanych we wniosku powinno być traktowane jako przekazanie próbek w rozumieniu art. 7 ust. 3 oraz 7 ust. 7 ustawy o VAT i tym samym, nie powinno podlegać opodatkowaniu;- czy wydanie prezentów o małej wartości, w sytuacji, gdy wartość tych prezentów jestznikoma oraz gdy są one wydawane osobom przypadkowym, nieidentyfikowalnym przez Spółkę, powinno być ewidencjonowane tylko i wyłącznie w celu określenia momentu, w którym łączna wartość prezentów przekazanych przez Spółkę osiągnie wartość 0,125% sprzedaży opodatkowanej w poprzednim roku podatkowym;
2005.05.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-110/88/05/AF
∟Pytanie Spółki dotyczy zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na wyeksponowanie sprzedawanych towarów bezpośrednio jak też za pośrednictwem regionalnych dystrybutoów dystrybutorów oraz udostępniania placówkom handlowym materiaów (środków trwałych) wyposażonych w logo firmy i amortyzacjji tych środków twałych.
2005.03.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423- 30/05/AW
∟Pytanie Spółki dotyczy zmożliwości zaliczenia do kosztów uzyskani przychodów wydatków na reklamę produktów leczniczych.
2005.03.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-08/28/05/PS
∟Czy koszt udostępnionych placówkom handlowym witryn chłodzących i nalewaków oraz urządzeń i przedmiotów, tzw. point of sale, służących umożliwieniu i wsparciu sprzedaży produktów Spółki, działającej w dziedzinie produkcji, sprzedaży i dystrybucji napojów, soków i wód mineralnych, jest kosztem poniesionym w celu uzyskania przychodów?
2004.12.31 - Izba Skarbowa w Warszawie - PD-005U-785/04/WD
∟Czy stanowią w pełnej wysokości koszty uzyskania przychodów Oddziału wydatki związane z wymienionymi działaniami w zakresie reklamy leków (produktów), m. in.: 1) działania reklamowe i promocyjne w środowisku lekarskim dotyczące produktów S wydawanych na recepty (w tym dystrybucja ulotek, imienny mailing, rozdawnictwo przedmiotów (gadżetów)?
2004.12.13 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/423-259/04
∟Czy wydatki na zakup płyt CD, opakowań, taśm pakowych z logo Firmy można zaliczyć do kosztów bieżących, nie podlegających limitowi reklamy i reprezentacji? Spółka podnosi, iż zamierza nagrywać swój „katalog techniczny” na płyty CD dla klientów (obecnych i nowych). Katalog ten pozwoli na zapoznanie się z asortymentem Firmy wraz z danymi technicznymi, normami niezbędnymi do sklasyfikowania przez klienta towaru, który chce kupić. Jednostka nadmienia jednocześnie, iż katalog zostanie przekazany nieodpłatnie klientom podczas targów oraz „zostanie wykorzystany do bieżącego przekazania na potrzeby klientów, zamawiania towaru i jego kupna”. Pona...
2004.05.24 - Izba Skarbowa w Poznaniu - PD-F/415-111/04
∟Czy wartość zakupionej przez spółkę odzieży dla pracowników należy doliczyć do przychodu pracowników w sytuacji, gdy odzież ta jest własnością pracodawcy, zaopatrzona jest w znaki charakterystyczne dla firmy (logo), może być używana wyłącznie w pracy a używanie jej w okreslonych sytuacjach należy do obowiązków pracowników? Z przedstawionego w nadesłanym zapytaniu stanu faktycznego wynika, że spółka jest jednostką świadczącą usługi dla przedsiębiorstw w zakresie projektowania i wdrażania systemów zarządzania tj. certyfikującą. Charakter tej działalności wiąże się z udziałem pracowników w uroczystościach związanych z wręczaniem certyfikatów kli...
2004.03.09 - Urząd Skarbowy w Koninie - PDI-415/7/04
∟Czy zakupione na podstawie faktury VAT prawa do korzystania z nazwy firmy oraz jej logo stanowią wartości niematerialne i prawne podlegające amortyzacji ? Z przedstawionego w piśmie stanu w przedmiotowej sprawie wynika, że podatnicy na podstawie faktury VAT zakupili prawo do korzystania z nazwy firmy, jej logo oraz wyłączność do handlu kotłami olejowymi i gazowymi oraz osprzętem firmy X, a także prawo do serwisowania wyżej wymienionych urządzeń. Na tle takich okoliczności podatnicy występują z zapytaniem, czy zakupione prawa należy potraktować, jako wartość niematerialną i prawną i czy istnieje możliwość zwrotu podatku VAT od w/w faktury.Jednocześnie strona ...
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.