Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo
logo 347 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2012.08.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-551/12-2/AG
∟Czy nieodpłatne przekazanie kontrahentom prezentów o wartości nieprzekraczającej 200,00 zł, opisanych w stanie faktycznym, korzysta ze zwolnienia z podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2012.05.31 - Minister Finansów - DD6-033/11/SOH/PK-1549/2010/2011
∟zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z uroczystością jubileuszową
2012.05.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-111/12/MS
∟Czy wydatki marketingowo-reklamowe dotyczące imprezy branżowej dla firm telekomunikacyjnych, Spółka może zaliczyć do wydatków stanowiących koszt uzyskania przychodu jako koszt reklamy, czy jako niestanowiący koszt uzyskania przychodu, jako koszt reprezentacji?
2012.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1227/11-4/RS
∟Czy koszty związane z organizacją imprez okolicznościowych, w tym obchodów jubileuszu istnienia Agencji oraz spotkań szkoleniowo-integracyjnych, finansowane ze środków obrotowych Agencji, zaliczane do tzw. „kosztów pracowniczych”, stanowią koszty uzyskania przychodu?
2012.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1239/11-5/JC
∟Czy w oparciu o przedstawiony stan faktyczny, prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym możliwe jest zaliczenie przez nią do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych w związku z prowadzonymi działaniami reklamowymi, tj. wydatków na zakup materiałów promocyjnych (odnośnie reklamy produktów leczniczych Rx oraz wyrobów medycznych)?
2012.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-511/11-2/DS
∟W jaki sposób Spółka winna ustalić wartość początkową Praw Autorskich, jako wartości niematerialnej i prawnej, otrzymanych w ramach wniesionej aportem do Spółki zorganizowanej części przedsiębiorstwa?
2012.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-589/11-4/JG
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup drobnych upominków rzeczowych oznaczonych logo Spółki.
2012.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1444/11/PC
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w związku z udziałem jej pracowników w wydarzeniach sportowych, takie jak opłaty za uczestnictwo, stroje sportowe ze znakiem firmowym, sprzęt sportowy, banery reklamowe, transport i zakwaterowanie pracowników, ich ubezpieczenie oraz wyżywienie?
2012.03.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1158/11-2/RS
∟1.Czy wydatki związane z organizacją uroczystej gali stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zm.) - dalej updop? 2.Czy wydatki związane z organizacją pikników rodzinnych (z wyłączeniem wydatków na napoje alkoholowe), zarówno w części dotyczącej pracowników, jak i osób im towarzyszących (dzieci, współmałżonków) oraz zaproszonych gości, stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 updop? 3.Czy wydatki związane z organizacją ekspedycji na Mont Blanc mogą być kosztem uzyskania przychodów Spółki zgodnie z art. 15 ust. 1 updop? 4.Czy koszt wycieczki oraz weekendów w SPA dla laureatów konkursu „Niezwykli ludzie P.” oraz d...
2012.03.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1157/11-4/RS
∟1.Czy koszt organizacji spotkania firmowego w kwocie netto jest kosztem podatkowym? 2.Czy w przypadku konieczności naliczenia VAT należnego od kwoty netto zorganizowanego spotkania, kwota tego VAT będzie kosztem podatkowym.? 3.Czy w przypadku, gdy kwota VAT wykazana na fakturze dotyczącej zorganizowania spotkania firmowego, nie podlega odliczeniu, będzie ta kwota VAT kosztem podatkowym?
2012.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-518/11-3/JG
∟Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1041/11-2/JC
∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wydatki na zakup drobnych gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP?
2011.11.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-962/11-6/AK
∟- zostały spełnione wszystkie przesłanki uprawniające do zastosowania zwolnienia wynikającego z art. 43 ust. 1 pkt 32 cyt. ustawy, względem opłat z tytułu wpisowego za świadczone przez Wnioskodawcę usługi polegające na organizacji imprez sportowych;- przekazywanie przedmiotowych koszulek, czapek, kamizelek nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-7/MM
∟Czy w stanie faktycznym nr 4 przy założeniu, że przekazanie nieodpłatne innych materiałów reklamowych (nie będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy) podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, podatek należny naliczony przez Spółkę na podstawie art. 7 ust. 2 będzie kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych a same wydatki netto (bez VAT) na nabycie takich innych materiałów reklamowych będą kosztem uzyskania przychodów?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-6/MM
∟1. Czy w stanie faktycznym nr 3 wydatki poniesione na zakup drukowanych materiałów reklamowych informacyjnych oraz prezentów małej wartości i próbek wydawanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki?2. Czy w stanie faktycznym nr 5 przy nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom drobnych upominków, nie posiadających logo Spółki, Spółka może zaliczyć poniesione wydatki w wartości netto do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w dacie ich poniesienia a naliczony podatek należny do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.11.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-358/11-10/MM
∟Czy w stanie faktycznym nr 8 wydatki związane z zakupem i wyprodukowaniem towarów -wydawanych kontrahentom w celach reklamowych są kosztami uzyskania przychodów a w razie obowiązku naliczenia podatku należnego na podstawie art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług czy taki podatek należny będzie kosztem uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. b ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2011.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-297/11-2/ŁM
∟1. Czy, w sytuacji, gdy w wyniku wniesienia aportem przedsiębiorstwa lub ZCP do Spółki, w Spółce powstanie dodatnia wartość firmy w rozumieniu art. 16g ust. 2 ustawy o CIT, na podstawie art. 16g ust. 10 i ust. 10a w związku z art. 16b ust. 1 pkt 4 ustawy o CIT Spółka będzie uprawniona do ustaleni wartości początkowej praw autorskich wchodzących w skład przedsiębiorstwa lub ZCP wnoszonego d spółki dla celów amortyzacji, według ich wartości rynkowej?2. Czy Spółka będzie uprawniona do amortyzacji podatkowej wniesionych do niej w ramach aport przedsiębiorstwa lub ZCP praw autorskich od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąp wprowadzenie tych praw do ew...
2011.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-296/11-2/DS
∟1. Czy, w sytuacji, gdy w wyniku wniesienia aportem przedsiębiorstwa lub ZCP do Spółki, w Spółce powstanie dodatnia wartość firmy w rozumieniu art. 16g ust. 2 ustawy o CIT, na podstawie art. 16g ust. 10 i ust. 10a w związku z art. 16b ust. 1 pkt 4 ustawy o CIT Spółka będzie uprawniona do ustaleni wartości początkowej praw autorskich wchodzących w skład przedsiębiorstwa lub ZCP wnoszonego d spółki dla celów amortyzacji, według ich wartości rynkowej?2. Czy Spółka będzie uprawniona do amortyzacji podatkowej wniesionych do niej w ramach aport przedsiębiorstwa lub ZCP praw autorskich od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąp wprowadzenie tych praw do ew...
2011.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-295/11-2/MC
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ustalenia wartości początkowej praw autorskich wchodzących w skład aportu w postaci przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części i momentu rozpoczęcia ich amortyzacji.
2011.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-713/11-5/JC
∟3. Czy wydatki na spotkania z kontrahentami mające charakter eventów stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?4. Czy spotkania mające na celu reklamowanie działalności kontrahentów Spółki stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?
2011.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-586/11-2/MC
∟Czy wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych opatrzonych logo Wnioskodawcy stanowią koszty uzyskania przychodów stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: Ustawa o CIT)?
2011.10.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-811/11/MS
∟Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego, ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki na zakup obuwia i strojów sportowych dla zawodników sekcji piłki ręcznej, stanowią koszt uzyskania przychodów Wnioskodawcy?
2011.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-643/11/AŻ
∟skutki podatkowe przekazania zawodnikom butów oraz strojów sportowych
2011.08.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-178/11-2/DS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2011.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-257/11/PS
∟Czy koszty udziału pracowników w zawodach sportowych (lokalna liga, turnieje organizowane przez kontrahentów) są kosztami uzyskania przychodów Spółki?
2011.07.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-504/11/RSz
∟jaką stawkę podatku VAT należy zastosować w przypadku udzielania zgody na odpłatne i nieodpłatne wykorzystywanie symboli, nazwy K. lub znaków towarowych
2011.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-61/11-4/JC
∟1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na nabycie usług organizacji imprez reklamowych, oprawę muzyczną tych imprez, wynajęcie hali namiotowej i urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych, imprezy dla dzieci, obsługę imprez przez hostessy - zważywszy, że w trakcie imprez eksponowano logo Centrum, wydawano gadżety z logo, zamieszczano je na zaproszeniach, w programie artystycznym była mowa o centrum i jego działalności - stanowią koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy?2. Czy wydatki wskazane w pytaniu nr 1 Wnioskodawca winien zaliczyć bezpośrednio w koszty uzyskania przychodu w rozliczeniu za miesiąc, w którym je poniesiono, czy też należy je włączyć do wartości początkowej środków trwałych - budynków Centrum?3. Czy wydatki na catering dla uczestników imprez otwarcia Centrum w miesiącu wrześniu 2010 roku Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, względnie do wartości początkowej środków trwałych wskazanych w pytaniu nr 2?
2011.04.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/423-12/11/ESZ
∟Czy Spółka może zaliczyć wydatki na zakup upominków do kosztów uzyskania przychodu?
2011.04.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/423-10/11/ESZ
∟Czy Spółka może zaliczyć wydatki na zakup upominków do kosztów uzyskania przychodu?
2011.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1929/10/AP
∟Czy Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów stanowiących koszty uzyskania przychodu ww. nakłady związane z uczestnictwem w targach, a także z organizacją imprez dla kontrahentów?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.