Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: logo
logo 347 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2010.01.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-931/09-4/AO
∟Czy, i jeżeli tak kiedy, wydatki podatnika na nabycie ubioru służbowego mogą zostać zakwalifikowane jako koszt uzyskania przychodu?
2009.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-899/09-4/MC
∟Czy ww. koszty ponoszone w związku z organizacją targów stanowią koszty uzyskania przychodów w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-560/09/PS
∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.
2009.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-594/09-4/AM
∟Czy przekazane prezenty (gadżety) z logo firmy oraz przekazane w ramach prezentu towary handlowe (np. model statku), które nie spełniają definicji prezentu o małej wartości są kosztem podatkowym? Czy wydatki związane z zakupem artykułów spożywczych dla pracowników i kontrahentów oraz usług gastronomicznych i catering będą stanowić dla Spółki koszt uzyskania przychodów?
2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1047/09/PP
∟Czy wyżej opisane nieodpłatne przekazanie takich gadżetów reklamowych, opatrzonych logo Spółki, stanowi wydatek związany z reklamą Spółki, czy jej reprezentacją? Czy takie wydatki stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki?
2009.11.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-672/09/BK
∟W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków z tytułu zakupu odzieży specjalistycznej.
2009.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-460/09-3/AJ
∟Czy stanowisko strony francuskiej, stwierdzającej że spółka polska nie ma obowiązku pobrania tzw. podatku u źródła od należności licencyjnych, jest prawidłowe ?
2009.09.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-824/09-3/MN
∟Nieodpłatne przekazanie upominków z logo oraz bez logo w ramach promocji Gminy, wobec których Zainteresowanemu nie będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego (§ 13 ust. 1 pkt 11)
2009.08.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-616/09/MO
∟Czy wydatki na zakup wymienionych wyżej materiałów i usług reklamowych, które nie zawierają logo Spółki a jedynie logo towaru (będącego przedmiotem obrotu Spółki) lub logo jego dostawcy (producenta) zagranicznego, stanowią koszty uzyskania przychodu?
2009.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-274/09-2/DG
∟Czy ponoszone przez Spółkę na organizację Targów wydatki związane z transportem części uczestników targów, kosztami noclegu, wynajmem powierzchni targowej, sceny, nagłośnienia, gadżetami z logo Spółki, ulotkami, folderów, katalogów, wystroju stoisk targowych, wynajęciem ochrony Targów, posiłków w czasie trwania targów oraz kosztu występu artystycznego oraz poczęstunku alkoholem stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-260/09-4/GJ
∟Czy poniesione koszty na rozwój i opracowanie strategii marki na rynku polskim, opracowanie logo wspomagającego markę, koszty strategii marki, specyfikacja techniczna związana z marką powinny zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich faktycznego poniesienia jako koszty pośrednie związane z oczekiwanymi przyszłymi przychodami Spółki ( tzn. odpowiednio w 2007 i 2008r.)?
2009.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-270/09-2/EŻ
∟Czy rozgrywanie przez reprezentację Spółki meczy piłkarskich, w ramach wewnętrznego turnieju spółek z Grupy P. o puchar Prezesa..., w miejscach ogólnie dostępnych (boiskach piłkarskich lub halach sportowych), w przypadku, gdy zawodnicy grają w koszulkach z logo i nazwą Spółki, zaś na stadionie, bądź w hali sportowej eksponowane są banery reklamowe Spółki, można traktować jako wewnętrzną imprezę integracyjno-reklamową oraz koszty związane z jej organizacją jako koszty uzyskania przychodów?
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-305/09-3/MC
∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z uroczystymi obchodami jubileuszu 110 - lecia istnienia Banku podczas Zebrań Grup Członkowskich organizowanych w 2009 roku, w tym w szczególności koszty kateringu, zakupu drobnych upominków, nagród w konkursie oraz zamówienie odpowiedniej ilości monografii na temat Banku , wręczanej następnie uczestnikom Zebrań, będą kosztami uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-304/09-4/MC
∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją jednorazowej imprezy marketingowej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-311/09-2/JB
∟PIT - w zakresie przekazywania ubioru opatrzonego logo
2009.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-242/09-4/MC
∟Czy koszty poniesione na organizację konkursu, czyli m.in. ogłoszenia w prasie, ogłoszenia wywieszone na uczelniach, nagrody pieniężne przekazane laureatom konkursu, zakup nagród rzeczowych, itp. Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2009.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-300/09-4/AD
∟Czy Wnioskodawca postępuje prawidłowo nie naliczając podatku należnego od wydawanych towarów z logo spółki?
2009.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-206/07/09-S/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane ze zorganizowaniem imprezy?2. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki związane z nabyciem gadżetów reklamowych z logo Spółki, nieodpłatnie przekazywanych na rzecz uczestników imprezy mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów?3. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są wydatki związane z organizacją sesji fotograficznej, z której zdjęcia zamieszczono w sklepach w celu promowania marki oraz wykorzystano do wyprodukowania kalendarzy?
2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-5/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?
2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-4/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-64/09/MT
∟Czy poniesione wydatki związane z umową sponsoringu Wnioskodawca może zaliczyć w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?
2009.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-78/09-4/TW
∟Czy wymienione m.in. wydatki związane z organizacją tzw. „dni otwartych”, podczas których prezentowane i reklamowane są najnowsze modele samochodów mogą stanowić koszt uzyskania przychodu?
2009.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-78/09-3/TW
∟Czy wydatki ponoszone na zakup gadżetów i upominków oznakowanych marką i logo firmy dla klientów Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2009.04.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-78/09-2/TW
∟Czy do kosztów uzyskania przychodu Wnioskodawca może zaliczyć zakup ubrań opatrzonych marką i logo firmy dla pracowników pracujących w działach obsługi klientów?
2009.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-58/09-4/MC
∟Czy i po spełnieniu jakich warunków, dla celów podatku dochodowego od osób prawnych, wymienione we wniosku wydatki, poniesione przez Spółkę na świadczenie kompleksowej usługi organizacji spotkania branżowego - Spółka może traktować jako wydatki stanowiące koszt uzyskania przychodów?
2009.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-2/09/AM
∟Czy Spółka może zaliczyć wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) do kosztów uzyskania przychodów?
2009.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-21/09/AT
∟Czy nieodpłatne przekazanie przez podatnika towarów o dowolnej wartości, należących do jego przedsiębiorstwa, na cele związane z prowadzonym przez niego przedsiębiorstwem, jeżeli przysługiwało mu prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony z tytułu ich nabycia, są opodatkowane podatkiem od towarów i usług?
2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-34/09-3/MC
∟Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?
2009.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-34/09-2/MC
∟Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?
2009.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-4/09/AP
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków poniesionych za zakup zegarków opatrzonych logo.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.