Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: projekt

 

projekt 33318 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031

2011.04.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-43/11/JK
     ∟Gminie nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją przedmiotowego projektu.

2011.04.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-42/11/JK
     ∟Gminie nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją przedmiotowego projektu.

2011.04.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-41/11/JK
     ∟Gminie nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją projektu.

2011.04.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-390/11-4/IB
     ∟Możliwości odzyskania podatku VAT z realizowanego działania „Utworzenie miejsca wypoczynkowo-rekreacyjnego dla mieszkańców i gości"

2011.04.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-45/11/AK
     ∟- Czy ponoszone przez Spółkę wydatki osobowe, poświęcone na bezpośrednią obsługę inwestycji (w części wynikającej z prowadzonej przez pracowników ewidencji czasu pracy) oraz rzeczowe związane z funkcjonowaniem JRP powinny zostać zaliczone do kosztów nabycia lub wytworzenia środków trwałych i w ten sposób zwiększać wartość początkową tychże środków trwałych, dając podstawę do odliczania w ciężar kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych? - Czy wydatki osobowe dotyczące rozliczania dotacji i obsługi pożyczki (w części wynikającej z prowadzonej przez pracowników ewidencji czasu pracy), jako koszty pośrednio związane z inwestycją powinny być księgowane nie jako część nakładów inwestycyjnych, ale jako koszty uzyskania przychodów bieżącej działalności?

2011.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-30/11-4/MN
     ∟Wnioskodawcy przysługuje prawo do obniżenia podatku w związku z realizacją Projektu, zarówno gdy po zakończeniu realizacji projektu nastąpi sprzedaż opodatkowana VAT jaki i w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wnioskodawcy, możliwa sprzedaż opodatkowana VAT nie zostanie zrealizowana. (ochrona patentowa).

2011.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-271/11-5/MS
     ∟Możliwość odzyskania podatku naliczonego w związku z realizacją projektu.

2011.04.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-50/11/EJ
     ∟brak prawa do odliczenia przez spółkę podatku naliczonego w związku realizacją projektu polegającego na przeprowadzeniu zadania badawczego

2011.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-106/11-4/JF
     ∟Fundacja nie ma możliwości odzyskania podatku od towarów i usług w związku z realizacją projektów na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich oraz Uchodźców w ramach przedkładanych sprawozdań Władza Wdrażająca Programy Europejskie (WWPE).

2011.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-390/08/11-S/TW
     ∟Opodatkowanie dochodów osób fizycznych z tytułu wykonywania prac na rzecz projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

2011.03.30 - Minister Finansów - DD3/033/50/KDJ/11/PK-171
     ∟Opodatkowanie dochodów uzyskanych z tytułu stypendiów stażowych wypłacanych w 2010 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Zmiana interpretacji indywidualnejNa podstawie art. 14e § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.), Minister Finansów zmienia z urzędu interpretację indywidualną z dnia 16 września 2010 r., Nr IPPB4/415-512/10-5/MP wydaną przez Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie w imieniu Ministra Finansów, uznającą stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku złożonym w dniu 21 czerwca 2010 r., uzupełnionym w dniu 31 sierpnia 2010 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych dochodów z tytułu stypendiów stażowych wypłacanych w 2010 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, za:prawidłowe w odniesieniu do dochodów, których źródłem finansowania jest Fundusz Pracy i środki z budżetu krajowego,nieprawidłowe w odniesieniu do dochodów, których źródłem finansowania są środki z budżetu Unii Europejskiej,gdyż stwierdza jej nieprawidłowość.UzasadnienieDnia 16 września 2010 r. Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając – na podstawie § 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) - w imieniu Ministra Finansów, wydał interpretację indywidualną dotyczącą podatku dochodowego od osób fizycznych. We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.Wnioskodawca jako beneficjent wypłaca w 2010 r. uczestnikom projektu, tj. osobom bezrobotnym – stypendia z tytułu odbywania stażu (ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, art. 53 pkt 6).Beneficjentami projektu są osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy spełniające kryteria art. 49 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. osoby do 25 roku życia, osoby długotrwale bezrobotne, osoby powyżej 50 roku życia, osoby bez kwalifikacji, bez doświadczenia, bez wykształcenia średniego, samotnie wychowujące dziecko do 18 roku życia, bezrobotni niepełnosprawni, bezrobotni po odbyciu kary pozbawienia wolności.Umowa na realizację projektu zawarta jest na okres od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2013 r. Powiatowy Urząd Pracy realizuje projekt systemowy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Poddziałanie 6.1.3 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Instytucja zarządzająca – Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Instytucją pośredniczącą II stopnia jest Wojewódzki Urząd Pracy.Założeniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) jest finansowanie projektów w sposób następujący: 85% środki unijne, 15% wkład krajowy.Na podstawie dokumentu „Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” z dnia 30 grudnia 2009 r. wydanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego środki na finansowanie projektów systemowych są zapewniane z Funduszu Pracy w ramach części będącej w dyspozycji samorządu województwa jak i części będącej w dyspozycji samorządu powiatu. Wysokość udziału środków w dyspozycji samorządu województwa określa Instytucja Pośrednicząca.Środki te przekazywane są przez dysponenta Funduszu Pracy w miesięcznych transzach zgodnie z harmonogramem załączonym do wniosku o zwiększenie limitu, na rachunki bankowe wyodrębnione dla projektu.Refundacja do dysponenta Funduszu Pracy jest dokonywana po poświadczeniu wydatków przez daną Instytucję Pośredniczącą do Instytucji Zarządzającej w ramach komponentu regionalnego PO KL. Instytucja Zarządzająca informuje ministra właściwego ds. pracy o wysokości zatwierdzonych wydatków w ramach Poddziałania 6.1.3. w danym miesiącu do 10 dnia następnego miesiąca. Na tej podstawie minister właściwy ds. pracy wystawia zlecenie płatności do BGK w celu dokonania refundacji wydatków dla dysponenta Funduszu Pracy. Refundacja dokonywana jest w ramach limitu wydatków części będącej w dyspozycji ministra właściwego ds. pracy. Pismem z dnia 24 sierpnia 2010 r. Nr IPPB4/415-512/10-2/MP wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia przedmiotowego wniosku. Powyższe uzupełniono w terminie.W związku z powyższym Wnioskodawca zadał pytania:czy Powiatowy Urząd Pracy jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych realizując powyższy projekt ma obowiązek pobrać i odprowadzić zaliczkę na podatek dochodowy od wypłaconych stypendiów stażowych osobom bezrobotnym w roku 2010 r....w sytuacji zwolnienia z opodatkowania czy Powiatowy Urząd Pracy powinien korygować dotychczas wpłacone zaliczki na podatek dochodowy sporządzając korekty list wypłat za poszczególne miesiące i dokonać zwrotu potrąconych zaliczek podatku uczestnikom projektu...Przedmiotowa interpretacja została udzielona w zakresie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Natomiast w odniesieniu do pytania Nr 2 wniosek został rozpatrzony odrębnie.Zdaniem Wnioskodawcy:W 2010 r. Wnioskodawca realizując projekt systemowy w ramach PO KL Poddziałanie 6.1.3 i wypłacając stypendia stażowe osobom bezrobotnym będącym uczestnikami projektu – pobiera i odprowadza zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych.Stosując powyższe Wnioskodawca opiera się na dokumencie opracowanym przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego „Zasady finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki” z dnia 30 grudnia 2009 r., w którym zawarto zapis, że: „W ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudniania oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych zakłada się realizację projektów systemowych przez Powiatowe Urzędy Pracy (PUP) finansowanych ze środków Funduszu Pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.). Środki na finansowanie projektów systemowych są zapewniane z Funduszu Pracy w ramach części będącej w dyspozycji samorządu województwa jak i części będącej w dyspozycji samorządu powiatu. Wysokość udziału środków w dyspozycji samorządu województwa określa Instytucja Pośrednicząca. Dofinansowanie projektów systemowych PUP polega na zwiększeniu limitu wydatków Funduszu Pracy dla powiatu na wniosek marszałka województwa lub dyrektora Wojewódzkiego Urzędu Pracy”.Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów, w świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej stanu faktycznego w części dotyczącej opodatkowania dochodów uzyskanych z tytułu stypendiów stażowych wypłacanych w 2010 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, których źródłem finansowania jest Fundusz Pracy i środki z budżetu krajowego uznał za prawidłowe. Z kolei, w części dotyczącej opodatkowania dochodów uzyskanych z tytułu stypendiów stażowych wypłacanych w 2010 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, których źródłem finansowania są środki z budżetu Unii Europejskiej uznał za nieprawidłowe.Stanowisko to uzasadnił w następujący sposób.Zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 51, poz. 307, z późn. zm.) opodatkowaniu podatkiem dochodowym podlegają wszelkiego rodzaju dochody, z wyjątkiem dochodów wymienionych w art. 21, 52, 52a i 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku.Jak wynika z wniosku, Wnioskodawca (Powiatowy Urząd Pracy) realizuje projekt systemowy w ramach PO KL, Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wnioskodawca jako beneficjent wypłaca w roku 2010 uczestnikom projektu, tj. osobom bezrobotnym – stypendia z tytułu odbywania stażu. Beneficjentami projektu są osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP, spełniające kryteria art. 49 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy.Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie zauważył, iż na podstawie art. 49 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.), w stosunku do osób będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy:bezrobotnych do 25 roku życia,bezrobotnych długotrwale albo po zakończeniu realizacji kontraktu socjalnego, o którym mowa w art. 50 ust. 2 pkt 2, albo kobiet, które nie podjęły zatrudnienia po urodzeniu dziecka,bezrobotnych powyżej 50 roku życia,bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych, bez doświadczenia zawodowego lub bez wykształcenia średniego,bezrobotnych samotnie wychowujących co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia,bezrobotnych, którzy po odbyciu kary pozbawienia wolności nie podjęli zatrudnienia,bezrobotnych niepełnosprawnychmogą być dodatkowo stosowane działania określone w art. 50-61a.Stypendium – w myśl art. 2 pkt 35 ww. ustawy – oznacza kwotę wypłacaną z Funduszu Pracy bezrobotnemu lub innej uprawnionej osobie w okresie odbywania szkolenia, przygotowania zawodowego dorosłych, studiów podyplomowych, stażu oraz w okresie nauki w szkole ponadgimnazjalnej albo w szkole wyższej, gdzie studiuje w formie studiów niestacjonarnych.Dnia 28 września 2007 r. Komisja Europejska wydała decyzję w sprawie przyjęcia do realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, który jest jednym z programów operacyjnych służących realizacji Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (Narodowej Strategii Spójności) i obejmuje całość interwencji Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce.Z dniem 1 stycznia 2010 r. do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych wprowadzono przepis art. 21 ust. 1 pkt 137, w myśl którego zwalnia się od podatku dochodowego od osób fizycznych środki finansowe otrzymane przez uczestnika projektu jako pomoc udzielona w ramach programu finansowanego z udziałem środków europejskich, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 oraz z 2010 r. Nr 28, poz. 146).Zgodnie z przepisem art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.), w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2009 r., ilekroć w ustawie jest mowa o środkach europejskich, rozumie się przez to środki, o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt 1, 2 i 4.Do środków europejskich zalicza się zatem:środki pochodzące z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Rybackiego, z wyłączeniem środków, o których mowa w pkt 5 lit. a i b;niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z wyłączeniem środków, o których mowa w pkt 5 lit. c i d:Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014,Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014,Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy;Środki na realizację Wspólnej Polityki Rolnej:Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej "Sekcja Gwarancji",Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji,Europejskiego Funduszu Rolniczego Rozwoju Obszarów Wiejskich.Uwzględniając powyższe, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie do środków europejskich zaliczył m.in. środki pochodzące z funduszy strukturalnych (m.in. Europejskiego Funduszu Społecznego) wymienione w art. 5 ust. 3 pkt 1 ustawy o finansach publicznych.Ponadto, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie zauważył, iż zwolnieniem określonym w art. 21 ust. 1 pkt 137 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych objęci są uczestnicy projektu. Przez uczestników projektu, o których mowa w przywołanym wyżej przepisie, należy rozumieć osoby, dla których faktycznie przeznaczona jest pomoc udzielona w ramach projektu.Mając na uwadze przedstawiony we wniosku stan faktyczny oraz powołane wyżej przepisy prawa Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie stwierdził, iż stypendia stażowe otrzymywane w 2010 r. przez osoby bezrobotne (uczestników projektów PO KL) – jako pomoc udzielona w ramach programu finansowanego z udziałem środków europejskich, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych – korzystają ze zwolnienia od podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 137 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ale tylko w części finansowanej ze środków unijnych. Oznacza to, że Wnioskodawca jako płatnik nie jest obowiązany do poboru zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od ww. stypendiów.Jednocześnie Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie stwierdził, iż świadczenia w postaci stypendiów stażowych (jeżeli nie są finansowane ze środków europejskich, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych), wypłacane w 2010 r. z Funduszu Pracy i części wypłacanej z budżetu krajowego nie są objęte zwolnieniem określonym w art. 21 ust. 1 pkt 137 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i podlegają opodatkowaniu.Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie wskazał także, iż na podstawie art. 35 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, do poboru zaliczek miesięcznych jako płatnicy są obowiązane organy zatrudnienia – od świadczeń wypłacanych z Funduszu Pracy.Zatem, w sytuacji gdy stypendia podlegające opodatkowaniu, stanowią świadczenia wypłacane z Funduszu Pracy, Wnioskodawca ma obowiązek poboru zaliczki na podatek dochodowy oraz zgodnie z art. 39 ust. 1, jest obowiązany w terminie do końca lutego roku następującego po roku podatkowym, przekazać podatnikowi i urzędowi skarbowemu, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy według miejsca zamieszkania podatnika, a w przypadku podatnika, o którym mowa w art. 3 ust. 2a, urzędowi skarbowemu, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy w sprawach opodatkowania osób zagranicznych – imienne informacje sporządzone według ustalonego wzoru, z zastrzeżeniem ust. 5.Na tle przedstawionego stanu faktycznego stwierdzam, co następuje:Za niezgodne z przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych należy uznać stanowisko Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie, uznające, że stypendia stażowe otrzymane w 2010 r. przez osoby bezrobotne, będące uczestnikami projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), finansowanego z udziałem środków europejskich, korzystają ze zwolnienia od podatku na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 137 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 51, poz. 307, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, jedynie w części finansowanej ze środków unijnych.Jak wynika ze stanu faktycznego przedstawionego we wniosku, Wnioskodawca wypłaca w 2010 r. stypendia stażowe z projektu systemowego w ramach Poddziałania 6.1.3 PO KL współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy, opodatkowaniu podatkiem dochodowym podlegają wszelkiego rodzaju dochody, z wyjątkiem dochodów wymienionych w art. 21, 52, 52a i 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku.Podkreślić należy, iż od dnia 1 stycznia 2010 r. katalog zwolnień przedmiotowych określony w art. 21 ustawy został m.in. rozszerzony o pkt 137,

2011.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-476/11/AŚ
     ∟LGR nie ma prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku realizacją operacji w zakresie funkcjonowania Lokalnej Grupy Rybackiej

2011.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-49/11/JK
     ∟Z uwagi na fakt niespełnienia podstawowej przesłanki warunkującej prawo do odliczenia podatku naliczonego, jaką jest związek zakupów z wykonywaniem czynności opodatkowanych, wnioskodawcy nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją projektu.

2011.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-39/11/JK
     ∟Wnioskodawcy nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją projektu.

2011.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-38/11/JK
     ∟Wnioskodawcy nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją projektu

2011.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-37/11/JK
     ∟Wnioskodawcy nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją projektu.

2011.03.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-14/11/JK
     ∟Z uwagi na fakt niespełnienia podstawowej przesłanki warunkującej prawo do odliczenia podatku naliczonego, jaką jest związek zakupów z wykonywaniem czynności opodatkowanych, wnioskodawcy nie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu wydatków związanych z realizacją projektu.

2011.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-295/11-2/MP
     ∟U wnioskodawcy nie wystąpiły przesłanki określone przepisami art. 86 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług, skutkujące odliczeniem podatku w związku z realizacją projektu rozwojowego.

2011.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-7/11-4/AS
     ∟Czy dofinansowanie otrzymane z PO IG będzie stanowiło przychód zwolniony z opodatkowania?

2011.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-355/08/11-7/S/DG
     ∟Czy w świetle art. 15 ust. 4 w związku z art. 15 ust. 1 UPDOP koszty, ponoszone w toku realizacji inwestycji w zakresie budownictwa mieszkaniowego, stanowią koszt uzyskania przychodów w chwili ich poniesienia, czy w chwili osiągania przez Spółkę przychodów ze sprzedaży mieszkań (na podstawie aktów notarialnych)?

2011.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-407/11-3/AK
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Stowarzyszenia, że nie przysługuje mu prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego oraz odzyskania podatku VAT od wydatków poniesionych z tytułu realizacji projektu w ramach PROW 2007-2013 na realizację operacji w zakresie działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”?

2011.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-174/11/AD
     ∟Brak możliwości odliczenia podatku związanego z realizacją projektu.

2011.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-2052/10-5/JK
     ∟Czy Instytut ma prawo do odliczania - strukturą - podatku VAT naliczonego w fakturach zakupu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji projektu „Ochrona patentowa”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?

2011.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-2052/10-4/JK
     ∟Czy Instytut ma prawo do odliczania - strukturą - podatku VAT naliczonego w fakturach zakupu, materiałów i usług niezbędnych do realizacji projektu „Ochrona patentowa”, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?

2011.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-2049/10-5/MR
     ∟Czy Instytutowi przysługuje prawo do odliczania – strukturą – podatku VAT naliczonego w fakturach zakupu materiałów i usług niezbędnych do realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?

2011.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-2049/10-4/MR
     ∟Czy Instytutowi przysługuje prawo do odliczania – strukturą – podatku VAT naliczonego w fakturach zakupu materiałów i usług niezbędnych do realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?

2011.03.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-199/11/EJ
     ∟brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku realizacją projektu polegającego na opracowaniu innowacji technologicznych w zakresie energetyki

2011.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-912/10-4/AS
     ∟kwalifikacja poszczególnych kosztów podatkowych ponoszonych na działania promocyjne i informacyjne w związku z realizowanymi projektami modernizacji linii kolejowych realizowanymi z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, priorytet 7 – „Transport przyjazny środowisku” w ramach Działania 7.1: „Rozwój transportu kolejowego”

2011.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-2091/10-2/TK
     ∟Czy Wnioskodawca ma możliwość odzyskania VAT naliczonego od realizowanych zadań?

2011.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-2086/10-3/TK
     ∟Czy Ochotnicza Straż Pożarna ma możliwość obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur dotyczących zakupów dokonywanych w związku z realizacją operacji sfinansowanej częściowo ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej? (działania 413 PROW2007-2013).

1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj