Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
2015.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-11/15-2/JG
∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na podstawie zawartych Umów w związku z promocją Spółki, mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-1059/14-4/JK
∟Bank jako płatnik nie będzie zobowiązany do wykonywania funkcji płatnika w odniesieniu do oferowanych klientom Banku świadczeń w obszarze polityki cenowej bowiem świadczenia te jako oferowane do szerokiego grona Klientów nie będzie stanowiło przychodu podlegającego opodatkowaniu. Wnioskodawca nie będzie miał również obowiązków płatnika w odniesieniu do oferowanych w ramach sprzedaży premiowej, jednorazowych nagród o wartości nieprzekraczających 760 zł, bowiem nagrody te będą korzystać ze zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W przypadku przekroczenia tej kwoty, Wnioskodawca będzie zobowiązany do pobrania podatku w wysokości 10% nagrody, zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. Bank jako płatnik obowiązany będzie pobrać zryczałtowany podatek w wysokości 19% świadczenia, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 4b ustawy, w odniesieniu do świadczeń oferowanych w ramach promocji i reklamy, tj. kwot pieniężnych, wypłaty za polecenie Klienta, z uwagi na brak zwolnienia tych świadczeń na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy. Natomiast świadczenie w postaci dodania do konta w czasie trwania promocji karty na bezpłatne korzystanie z usług medycznych, będzie korzystało ze zwolnienia na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy, jeżeli jednorazowa wartość tego świadczenia nie przekroczy 200 zł. Bank będzie zobowiązany do poboru 19% podatku od tego świadczenia, gdy jego jednorazowa wartość przekroczy 200 zł.
2015.04.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-21/15-2/AP
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
2015.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-103/15-2/JC
∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku ze spotkaniami z klientami poza siedzibą Spółki zarówno w miejscowości, w której znajduje się ta siedziba jak i poza miejscowością, w tym za granicą, na usługi gastronomiczne (posiłki i napoje w restauracjach) stanowią koszt uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 Ustawy CIT?
2015.03.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-675/14-2/PR
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na degustację wyrobów własnej produkcji.
2015.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-333/13-6/15-S/MM
∟1)Czy uzyskiwane przez właścicieli stron internetowych, którzy będą osobami fizycznymi nieprowadzącymi w tym zakresie działalności gospodarczej (osobami prywatnymi), przychody z tytułu wynagrodzenia za umowę nienazwaną podobną do umowy dzierżawy należy zakwalifikować do źródła wymienionego w art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 361, z późn. zm.)?
2)Czy Spółka będzie z tego tytułu płatnikiem zaliczek na podatek dochodowy?
2015.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-650/14-4/PR
∟Podatek dochodowy od osób prawych w zakresie zwolnienia przedmiotowego dochodu z tytułu wpłat od właścicieli lokali użytkowych.
2015.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-1390/14-4/AN
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie opodatkowania usług reklamowych.
2015.03.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-945/14/MK
∟Czy zwolnione z podatku dochodowego są upominki w ramach promocji i reklamy otrzymywane przez osoby niezwiązane z Urzędem Miasta żadnym stosunkiem prawnym?
2015.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-1464/14-2/JS
∟Wynagrodzenie wypłacane użytkownikowi za polecenie aplikacji innym użytkownikom oraz za wypełnianie płatnych ankiet wyświetlanych za pomocą aplikacji Wnioskodawcy, należy zakwalifikować do źródła przychodu określonego w treści art. 20 ust. 1 ustawy w zw. z art. 10 ust. 1 pkt 9 o podatku dochodowym od osób fizycznych, tj. przychodu z innych źródeł. W konsekwencji, Wnioskodawca jest obowiązany do sporządzenia na rzecz użytkownika informacji PIT-8C, o której mowa w art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2015.02.18 - Minister Finansów - DD9/033/597/BRT/2014/RD-93239
∟W jaki sposób należy rozliczyć dochody uzyskane z tytułu uczestnictwa w programie reklamowym G. (A., A.)?
2015.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-307/11-4/15-S/MM
∟Czy przychód z czynszu z umowy dzierżawy znaku towarowego może zostać opodatkowany ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 3 lit. a) w związku z art. 6 ust. 1a ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne?
2015.02.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-944/14-2/JK3
∟zwolnienie z opodatkowania wygranej w konkursie
2015.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1039/14-4/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych działalności wspólnoty mieszkaniowej dla członka tejże wspólnoty.
2015.01.29 - Minister Finansów - DD9/033/576/KCT/2014/RWPD-113140
∟Czy czynsz uzyskiwany z tytułu emisji reklam na powierzchni reklamowej przez wydawców można kwalifikować jako przychody z tytułu dzierżawy określone w art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych jeżeli wydawca będzie osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a na Wnioskodawcy nie będą ciążyć obowiązki, o których mowa w art. 41 ww. ustawy gdyż wydawca jest zobowiązany samodzielnie wpłacać zaliczki na podatek dochodowy zgodnie z art. 44 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy?
2015.01.29 - Minister Finansów - DD9/033/575/KCT/2014/RWPD-113140
∟Czy czynsz uzyskiwany z tytułu emisji reklam na powierzchni reklamowej przez wydawców można kwalifikować jako przychody z tytułu dzierżawy określone w art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych jeżeli wydawca będzie osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a na wnioskodawcy nie będą ciążyć obowiązki, o których mowa w art. 41 ww. ustawy gdyż wydawca jest zobowiązany samodzielnie wpłacać zaliczki na podatek dochodowy zgodnie z art. 44 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy?
2015.01.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1067/14-4/PS
∟W konsekwencji, zgodnie z brzmieniem ww. przepisu, obowiązek składania urzędom skarbowym sprawozdania wraz z opinią i raportem podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych, w terminie 10 dni od daty zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego, oraz odpisu uchwały zgromadzenia zatwierdzającej sprawozdanie finansowe dotyczy wyłącznie podatników podatku dochodowego w Polsce. Jak wskazano powyżej, Wnioskodawca nie jest podatnikiem podatku dochodowego w Polsce, wobec czego nie podlega obowiązkowi składania rocznych sprawozdań finansowych do urzędu skarbowego.
2015.01.28 - Minister Finansów - DD9/033/556/KCT/2014/RWPD-107439
∟Wynagrodzenie z tytułu udostępniania przez Wydawców, będących osobami fizycznymi, w ramach programu, miejsca na reklamy na własnych stronach internetowych, o ile nie jest uzyskiwane w ramach pozarolniczej działalności gospodarczej, należy kwalifikować do źródła przychodów najem, dzierżawa lub inne umowy o podobnym charakterze (art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy). Osoby fizyczne (Wydawcy) otrzymujące z tego tytułu wynagrodzenie, stosownie do art. 44 ust. 1 pkt 2 ustawy, mają obowiązek wpłacania w ciągu roku podatkowego zaliczki na podatek dochodowy według zasad określonych w ust. 3, z zastrzeżeniem ust. 3f-3h. W konsekwencji osobom tym przysługuje prawo wyboru opodatkowania tych przychodów na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz. U. Nr 144, poz. 930, z późn. zm.). Oznacza to, że na Wnioskodawcy, wypłacającym z tego tytułu wynagrodzenie, nie ciążą obowiązki płatnika określone w art. 41 ust. 1 i art. 42a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2015.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1078/14-2/KS
∟Czy ponoszone w opisanym zdarzeniu przyszłym koszty reklamy, obejmujące opisany sponsoring, będą stanowiły dla Spółki koszt uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1015/14-4/MK
∟Należy uznać za prawidłowe stanowisko Wnioskodawcy, że wydatki ponoszone obecnie w tracie realizacji budowy budynku; na reklamę / targi, foldery/ spełniają przesłankę z art. 15 ust. 1 updop i Spółka może zaliczyć je do kosztów dla celów podatkowych w momencie ich poniesienia zgodnie z art. 15 ust 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ponieważ stanowią typowe koszty pośrednie pomimo że Spółka realizuje aktualnie tylko jedną inwestycję.
2015.01.19 - Minister Finansów - DD9/033/573/BRT/2014/RWPD-113140
∟Czy przychody z tytułu oddania powierzchni na stronach internetowych na cele reklamowe wnioskodawca ma traktować jako przychody z działalności wykonywanej osobiście czy jako wynagrodzenie za najem/dzierżawę powierzchni reklamowych?
2015.01.16 - Minister Finansów - DD9/033/545/KCT/2014/RWPD-107009
∟Obowiązki płatnika.
2015.01.09 - Minister Finansów - DD10.8221.1.2015.MZO
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów ponoszonych w związku z prowadzeniem działań w ramach strategii CSR
2015.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-985/14-2/MW
∟wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie określenia czy w świetle art. 15b ust. 1 i ust. 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy terminie płatności określonym w stanie faktycznym, Spółka będzie zobowiązana do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów o kwotę wynikającą z faktury wystawionej przez kontrahenta,jeżeli jej nie ureguluje poprzez potrącenie w terminie 30 dni od daty upływu terminu płatności na rzecz kontrahenta, który nastąpi po upływie 14 dni od zakończenia Kampanii Reklamowej, nie później jednak, niż do dnia zakończenia obowiązywania umowy.
2014.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1049/14-3/KOM
∟Opodatkowanie podatkiem VAT usług polegających na udziale w produkcjach reklamowych
2014.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1048/14-3/KOM
∟Opodatkowanie podatkiem VAT usług polegających na udziale w produkcjach reklamowych.
2014.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1047/14-3/KOM
∟Opodatkowanie podatkiem VAT usług polegających na udziale w produkcjach reklamowych.
2014.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1050/14-2/MT
∟Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych i informacyjnych, których cena nabycia przekracza 10 zł.
2014.12.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1183/14/PC
∟Czy koszty promocji projektów - w szczególności koszt ogłoszeń prasowych promujących projekt, koszt billboardu, koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych - powiększają wartość początkową ulepszanych (przebudowywanych) środków trwałych, stanowiąc tym samym wydatki na ulepszenie środków trwałych?
2014.12.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1354/14/SD
∟Czy wydatki na artykuły spożywcze i usługi gastronomiczne nabywane przez Spółkę dla zaproszonych osób tj. promotorów, przedstawicieli handlowych, odbiorców handlowych; podczas szkoleń produktowych mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.