Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
2016.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-280/16-2/JK
∟PIT - w zakresie skutków podatkowych działań promocyjnych i reklamowych polegających na sponsorowaniu udziału Profesjonalistów Medycznych w konferencjach na podstawie umowy sponsoringu.
2016.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/4511-1-1313/15-2/MKI
∟Obowiązki płatnika w zakresie opodatkowania przychodu z tytułu udostępnienia miejsca na reklamy na witrynie internetowej.
2016.03.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-14/16-7/JK
∟Spółka nie występuje w roli płatnika, tj. z tytułu wydanych upominków i gażdetów nie będzie zobowiązana do wystawienia i przekazania imiennej informacji PIT-8C, nie będzie zobowiązany także do stosowania zwolnienia przedmiotowego wynikającego z art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, bowiem Wnioskodawca będzie działać na rzecz podmiotu zlecającego, jego rola będzie ograniczać się tylko do pośrednictwa w wydawaniu upominków (gadżetów). Obowiązek ten będzie spoczywał na podmiocie zlecającym, ponoszący ekonomiczny (finansowy) ciężar organizacji akcji promocyjno – reklamowych.
2016.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-2/4510-10/16/AnK
∟w zakresie:
ustalenia, czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na wytworzenie swoich wyrobów, przekazywanych nieodpłatnie klientom oraz potencjalnym klientom do przeprowadzenia przez nich testów (prób) lub przekazywanych w ramach reklamy, które nie zostały wyłączone z kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
2016.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-1179/15-2/JO
∟nieuznanie wydania towarów pracownikom sklepów Spółki za nieodpłatną dostawę towarów lub nieodpłatne świadczenie usług podlegające opodatkowaniu
2016.02.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/4510-1023/15-2/MW
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków ponoszonych w związku ze świadczeniem usług o charakterze marketingowym, zarządczym oraz administracyjnym.
2016.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/4511-1488/15-2/MS2
∟Czy - w przypadku umów sponsoringu zawieranych przez Spółkę z Profesjonalistami Medycznymi jako osobami nieprowadzącymi działalności gospodarczej (lub poza działalnością gospodarczą prowadzoną Profesjonalistę Medycznego) - Spółka, jako podmiot obowiązany do sporządzenia informacji o wysokości przychodów (PIT-8C) w związku ze sponsorowaniem Wydarzenia dla Profesjonalisty Medycznego, ma obowiązek wykazać w tej informacji przychód w wysokości wszelkich świadczeń uzyskiwanych przez Profesjonalistę Medycznego w związku z jego uczestnictwem w Wydarzeniu, tzn. w równowartości Kosztów pokrytych przez Spółkę - przy czym w stosunku do Kosztów obejmujących:
opłaty za uczestnictwo Profesjonalisty Medycznego w Wydarzeniu (opłaty rejestracyjne, konferencyjne - tzw. registration fees);
koszty ubezpieczeń osobowych lub majątkowych związanych z przejazdem/przelotem Profesjonalisty Medycznego;
koszty wiz lub innych dokumentów o podobnym charakterze związanych z przejazdem/przelotem Profesjonalisty Medycznego;
inne uzasadnione koszty związane z uczestnictwem Profesjonalisty Medycznego w Wydarzeniu (np. koszty nabycia dodatkowych materiałów konferencyjnych itp.);
- zastosowanie ma zwolnienie z podatku dochodowego od osób fizycznych („PDOF”), o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a UPDOF (jeżeli jednorazowa wartość tych kosztów, pokrytych przez Spółkę w związku z danym Wydarzeniem na podstawie danej umowy sponsoringu, nie przekracza 200 złotych brutto, tzn. z ewentualnym podatkiem od towarów i usług – „podatek VAT”) - a w związku z tym, w zakresie w jakim te rodzaje Kosztów pokryte przez Spółkę stanowią przychód Profesjonalisty Medycznego zwolniony z PDOF, Spółka nie ma obowiązku wykazać tych Kosztów w informacji PIT-8C?
2016.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/4511-1294/15-2/ES
∟w zakresie momentu powstania przychodu
2016.02.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4513-14/15-2/KOM
∟Obowiązek zapłaty przez Wnioskodawcę opłaty w wysokości 10% podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług w myśl art. 132 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi jedynie od wynagrodzenia za publiczną ekspozycję reklamy napojów alkoholowych, bez wynagrodzenia za usługi pomocnicze, sposób wyliczenia kwoty opłaty za publiczną ekspozycję reklamy napojów alkoholowych.
2016.02.02 - Minister Finansów - DD9/033/599/KCT/2014/RD-93239
∟Czy wybrana przez Wnioskodawcę forma opodatkowania przychodu z reklam jest prawidłowa i czy prawidłowo określa moment powstania przychodu?
Czy przychód ze sprzedaży aplikacji Wnioskodawca prawidłowo zakwalifikował jako przychód z tytułu udzielenia licencji do korzystania z praw autorskich?
2016.01.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/4512-1089/15/RS
∟W zakresie uznania za podatnika podatku od towarów i usług z tytułu działalności polegającej na udostępnianiu powierzchni na stronach internetowych.
2016.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-477/15-4/JG
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie opodatkowania dochodów uzyskiwanych przez Spółdzielnię Mieszkaniową.
2016.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-1476/15-2/AN
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2015.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-893/15-2/JŻ
∟Opodatkowanie przekazanych nieodpłatnie towarów w celach reklamowych i promocyjnych.
2015.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-1102/15-2/BC
∟Czy wydatki związane z eksploatacją (usługi naprawy oraz zakup części związanych z tą naprawą) wskazanych powyżej środków trwałych, wykorzystywanych – jak to opisano w stanie faktycznym - do celów reklamy Spółki mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, i potraktowane jako koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami?
2015.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-456/15-4/AO
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę i marketing.
2015.12.15 - Minister Finansów - DD9/033/591/BRT/2014/RWPD-113140
∟1. Jak rozliczyć uzyskiwany z wyżej opisanego tytułu przychód?
2. Czy jest to działalność gospodarcza?
2015.12.15 - Minister Finansów - DD9/033/590/BRT/2014/RWPD-113140
∟Czy przychody uzyskane z tytułu udostępnienia powierzchni emisyjnej przez Wydzierżawiających można kwalifikować jako przychody z „najmu-dzierżawy”?
Czy w związku z taką kwalifikacją przy wypłacie dla Wydzierżawiającego, będącą osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, na Spółce ciąży obowiązek poboru podatku?
Czy dyspozycja wypłaty przesłana w formie elektronicznej przez Wydzierżawiającego, nie prowadzącego działalności gospodarczej jest wystarczającym dla Spółki dokumentem do wypłaty należności?
2015.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-442/15-3/JG
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2015.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-441/15-3/KS
∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacją akcji w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.12.14 - Minister Finansów - DD9/033/603/KCT/2014/RD-93239
∟Do jakiego źródła przychodów należy zaliczyć opisane przychody oraz w jaki sposób określić koszty uzyskania przychodów z tego źródła?
2015.12.14 - Minister Finansów - DD9/033/589/BRT/2014/RWPD-113140
∟Czy umieszczanie reklam firmy na własnej witrynie internetowej należy zakwalifikować do przychodów, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2015.12.09 - Minister Finansów - DD9/033/571/BRT/2014/RWPD-113140
∟Czy przedstawiony sposób uzyskiwania przychodów spełnia wymogi działalności wykonywanej osobiście (niewymagającej rejestracji działalności gospodarczej), z których należy rozliczyć się w składanym do 30 kwietnia po zakończeniu roku podatkowego zeznaniu?
2015.12.09 - Minister Finansów - DD9/033/570/BRT/2014/RWPD-113140
∟Jak należy opodatkować otrzymane środki finansowe z tytułu umieszczania reklam na prywatnych stronach internetowych?
2015.12.09 - Minister Finansów - DD9/033/567/BRT/2014/RWPD-109385
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie opodatkowania dochodów uzyskiwanych z tytułu udostępniania innym podmiotom miejsca na reklamy na prywatnych stronach internetowych.
2015.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/4511-1-871/15-2/MK
∟Warunki stosowania zwolnienie przedmiotowego, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
2015.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/4512-620/15/KG
∟Brak prawa do korekty sprzedaży zaewidencjonowanej przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przypadku zwrotu towaru, gdy klient posiada wyłącznie potwierdzenie zapłaty kartą płatniczą, a płatność może nie być bezpośrednio powiązana z konkretną transakcją.
2015.11.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-415/15-4/AO
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?
2015.11.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-800/15-2/IG
∟Nieodpłatnie przekazane przez Spółkę Towary stanowią próbki, o których mowa w art. 7 ust. 7 ustawy, wyłączone spod opodatkowania na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy. W konsekwencji przekazanie Towarów, które stanowią próbki w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy nie stanowi czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy.
2015.11.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/4511-480/15-4/MD
∟Program lojalnościowy (promocja i reklama) – obowiązki płatnika
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.