Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
2015.07.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-188/15-4/JG
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2015.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-28/15/AW
∟Czy Spółka ma prawo zaklasyfikować wydatki związane ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako koszty uzyskania przychodów?
2015.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-3/4510-199/15/AW
∟Czy Spółka ma prawo zaklasyfikować wydatki związane ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako koszty uzyskania przychodów?
2015.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-82/15/NL
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych w związku z zakupem prezentów o małej wartości mających charakter materiałów reklamowych (gadżety promocyjne, upominki reklamowe) oznaczonych logo firmy, przekazywanych kontrahentom.
2015.07.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-80/15/AJ
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków poniesionych w związku z zakupem prezentów o małej wartości mających charakter materiałów reklamowych (gadżety promocyjne, upominki reklamowe) oznaczonych logo firmy, przekazywanych kontrahentom.
2015.07.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-2-1/4511-37/15/BD
∟Kwalifikacji do właściwego źródła przychodu wynagrodzenia z tytułu udostępnienia innym podmiotom powierzchni na stronie internetowej zarządzanej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
2015.07.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB-1-1/4511-49/15/AJ
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej, wydatków związanych z organizacją imprezy reklamowej
2015.07.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-273/15-4/JC
∟1. Czy w przedstawionym stanie faktycznym wskazane wydatki m.in. na nabycie usług gastronomicznych i posiłków dla pracowników oraz kontrahentów, w tym napojów alkoholowych, usług noclegowych, biletów lotniczych, kolejowych, usług transportu (taxi), poniesione w celu świadczenia usług wsparcia sprzedaży na rzecz Spółki i które to wydatki stanowią w całości podstawę kalkulacji wynagrodzenia należnego Oddziałowi z tytułu świadczonych usług stanowią w całości koszt uzyskania przychodów Oddziału?
2. Czy w przedstawionym stanie faktycznym wskazane koszty używania samochodów osobowych niestanowiących składników majątku Oddziału, poniesione w celu świadczenia usług wsparcia sprzedaży na rzecz Spółki i które to wydatki stanowią w całości podstawę wynagrodzenia należnego Oddziałowi z tytułu świadczonych usług stanowią w całości koszt uzyskania przychodów Oddziału?
3. Czy w przedstawionym stanie faktycznym wskazane odpisy amortyzacyjne od wartości początkowej środków trwałych oddanych do nieodpłatnego używania kontrahentom Spółki, które to odpisy stanowią w całości podstawę kalkulacji wynagrodzenia należnego Oddziałowi z tytułu świadczonych usług stanowią w całości koszt uzyskania przychodów Oddziału, w tym także za miesiące, w których składniki te były oddane do nieodpłatnego używania?
4. Czy w przedstawionym stanie faktycznym wskazane rezerwy oraz krótkoterminowe rozliczenia kosztów utworzone przez Oddział w związku ze świadczeniem usług wsparcia sprzedaży na rzecz Spółki, które stanowią w całości podstawę wynagrodzenia należnego Oddziałowi z tytułu świadczonych usług stanowią w całości koszt uzyskania przychodów Oddziału?
5. W przypadku gdy odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań jest negatywna to czy w przedstawionym stanie faktycznym ma zastosowanie art. 12 ust. 4 pkt 6a ustawy o CIT, innymi słowy, czy Oddział ma prawo nie zaliczyć do przychodów podatkowych część należnego od Spółki wynagrodzenia stanowiącą zwrot wydatków, które nie zostały zaliczone do kosztów podatkowych Oddziału zgodnie z ustawą o CIT?
2015.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-327/15-3/KOM
∟Opodatkowanie podatkiem VAT usług polegających na udziale aktorki w serialu telewizyjnym i akcjach reklamowo-promocyjnych.
2015.06.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-129/15-2/JG
∟kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w ramach organizacji wydarzenia jubileuszowego dla klientów i potencjalnych kontrahentów Spółki oraz pracowników Spółki.
2015.06.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-313/15-6/JC
∟Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego wydatki ponoszone przez Spółkę na nabycie usług oraz artykułów wymienionych w opisie stanu faktycznego, udokumentowanych raportami wydatków i paragonami fiskalnymi, albo odpowiednio biletami mogą stanowić koszt uzyskania przychodów Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, a w konsekwencji Spółka może zaliczać przedmiotowe wydatki do kosztów uzyskania przychodów?
2015.06.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-223/15-4/AD
∟Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków związanych z organizacją imprezy jubileuszowej oraz zakupem ławek z logo Wnioskodawcy i logo produktu.
2015.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - PPP1/4512-272/15-2/AKo
∟Zasadność wystawiania dwóch odrębnych faktur za usługi marketingowe oraz za przekazane bony.
2015.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-127/15-2/JG
∟Czy na gruncie prawa podatkowego wszystkie ww. rodzaje kosztów związane z organizacją uroczystości jubileuszowej stanowią koszty uzyskania przychodów?
2015.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-261/14-2/KC
∟w zakresie określenia powstania obowiązku podatkowego dla usług realizacji kampanii reklamowej na podstawie art. 19a ust. 2 ustawy
2015.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-377/15-2/JC
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki, które poniosła na organizację promocji o nazwie „Paczki”?
2015.05.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-165/15-2/KT
∟W zakresie obowiązków rejestracyjnych i dokumentacyjnych z tytułu świadczenia na rzecz podmiotu irlandzkiego usług udostępniania powierzchni reklamowej na stronie internetowej (usługa V.)
2015.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-199/15-4/JC
∟Czy wydatki na artykuły spożywcze i usługi gastronomiczne nabywane przez Spółkę podczas spotkań promocyjnych mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie przepisów art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U.2014.851 j.t), (dalej: „Ustawa CIT”)?
2015.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-224/15-2/JC
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym koszty noclegów ponoszone przez Spółkę w związku ze spotkaniami biznesowymi z udziałem Pracowników i Agentów Spółki, będą w pełni stanowiły koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art.15 ust. 1 updop?
2015.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-223/15-2/JC
∟1) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym koszty spotkań biznesowych ponoszone przez Spółkę w ramach pierwszego przypadku (tj. koszty spotkań biznesowych z udziałem Pracowników Spółki), w tym również koszty poniesione na ewentualną konsumpcję w ramach tych spotkań, będą w pełni stanowiły koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 updop?
2) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym koszty spotkań biznesowych ponoszone przez Spółkę w ramach drugiego przypadku (tj. wydatki na spotkania biznesowe uwzględnione w wynagrodzeniu Agenta), w tym również wydatki poniesione na ewentualną konsumpcję w ramach tych spotkań, będą w pełni stanowiły koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 updop?
3) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym koszty spotkań biznesowych ponoszone przez Spółkę w ramach trzeciego przypadku (tj. zwrot kosztów poniesionych przez Agenta w imieniu i na rzecz Spółki, związanych ze spotkaniami biznesowymi), w tym również wydatki na ewentualną konsumpcję w ramach tych spotkań, będą w pełni stanowiły koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 updop?
2015.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-201/15-2/MW
∟Czy koszty związane ze sprzedażą lokali mieszkalnych oraz reklamą i promocją prowadzonych inwestycji deweloperskich stanowią koszty uzyskania przychodów inne niż bezpośrednio związane z przychodami uzyskiwanymi ze sprzedaży mieszkań (tzw. koszty pośrednie), które powinny zostać rozliczone w rachunku podatkowym jednorazowo w dacie ich poniesienia, tj. są potrącalne zgodnie z art. 15 ust. 4e w zw. z ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, przy czym za dzień poniesienia uważa się dzień (datę), na który ujęto dany wydatek w księgach rachunkowych Spółki (zaksięgowano) jako koszt w rozumieniu prawa bilansowego ?
2015.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/4510-40/15-6/GG
∟Czy koszty związane z zakupem opisanych usług marketingowych o charakterze reklamowym i promocyjnym realizowanych przez sieci sklepów wielkopowierzchniowych będą mogły/mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/4510-40/15-5/GG
∟Czy koszty związane z zakupem opisanych usług marketingowych o charakterze reklamowym i promocyjnym realizowanych przez sieci sklepów wielkopowierzchniowych będą mogły/mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
2015.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-189/15-2/JC
∟Czy nabywane przez Spółkę usługi gastronomiczne i cateringowe oraz zakup artykułów spożywczych i napojów na potrzeby świadczonych usług, o których mowa w przedstawionym stanie faktycznym mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
2015.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-209/15-2/MPe
∟w zakresie zwolnienia z podatku od towarów i usług świadczenia usług związanych z produkcją audycji telewizyjnych
2015.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/4512-82/15/KG
∟Gmina nie ma prawa do odliczenia VAT naliczonego w związku z organizacją imprezy o charakterze kulturalno-rozrywkowym.
2015.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/4511-1-29/15-6/AG
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów, a także dotyczącej uznania dojazdów na zawody za delegacje.
2015.04.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-26/15-2/ISZ
∟W zakresie uznania świadczenia Spółki za jedną kompleksową usługę marketingową oraz w zakresie określenia miejsca opodatkowania usług świadczonych przez Spółkę
2015.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-15/15-4/AM
∟Czy otrzymane od kontrahenta nieodpłatnie przez Wnioskodawcę próbki towarów, przed przed dokonaniem właściwej transakcji kupna-sprzedaży, w przypadku gdy próbka towaru nie ma charakteru konsumpcyjnego, nie stanowi pełnowartościowego produktu lecz jest próbką, która nie może być przedmiotem sprzedaży a jej celem jest jedynie sprawdzenie przez potencjalnego klienta cech i właściwości produktu - stanowi dla Wnioskodawcy przychód na gruncie podatku dochodowego od osób prawnych?
2015.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-13/15-2/JG
∟Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na podstawie zawartych Umów związane z promocją Spółki mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.