Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
2014.10.09 - Minister Finansów - DD9/033/548/KCT/2014/RWPD-107009
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie sposobu opodatkowania przychodów uzyskiwanych z tytułu udostępniania miejsca na reklamy na własnej witrynie internetowej.
2014.10.09 - Minister Finansów - DD9/033/547/KCT/2014/RWPD-107009
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie sposobu opodatkowania przychodów uzyskiwanych z tytułu udostępniania miejsca na reklamy na własnej witrynie internetowej.
2014.10.09 - Minister Finansów - DD9/033/544/KCT/2014/RWPD-107009
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie kwalifikacji do źródła przychodów wynagrodzenia z tytułu udostępniania innym podmiotom powierzchni na stronie internetowej zarządzanej przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
2014.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-814/14-2/JC
∟Czy wydatki na nabycie usług gastronomicznych (obiady, lunche biznesowe, kolacje) oraz poczęstunki, napoje itp. ponoszone przez Spółkę w bezpośrednim związku i w trakcie typowych spotkań biznesowych z kontrahentami lub potencjalnymi klientami, prowadzonych (organizowanych) w lokalach zewnętrznych (restauracjach itp.) lub w siedzibie Spółki, mogą stanowić koszt uzyskania przychodu dla Spółki?
2014.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-782/14-2/JC
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki m.in. na usługi gastronomiczne, usługi cateringowe, zakup produktów spożywczych, gadżetów reklamowych oraz nagród wydawanych w konkursach poniesione w celu świadczenia usług marketingowych?
2014.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/4160-49/14-2/MK
∟Czy w świetle przedstawionego powyżej stanu faktycznego, wynagrodzenie (czynsz) uzyskiwane przez osobę fizyczną, dla której przedmiot umowy nie jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą, z tytułu udostępnienia (części) strony internetowej w celu umieszczenia na niej form reklamowych należy zakwalifikować jako przychód z tytułu umowy o charakterze podobnym do umowy dzierżawy, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 6) Ustawy PIT, i czy w związku z tym nie ciążą na Spółce obowiązki płatnika, o których mowa w Rozdziale 7 Ustawy PIT, a w szczególności w jej art. 41, art. 42 oraz art. 42a?
2014.09.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-695/14-4/MN
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania wyrobów: przekazanie wyrobów klientom Spółki na cele degustacji; przekazanie wyrobów klientom w celu przedstawienia im nowego asortymentu Spółki; przekazanie wyrobów nowym i potencjalnym klientom w celu przedstawienia im asortymentu Spółki; przekazanie wyrobów na targi i wystawy.
2014.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-539/14/MK
∟W jaki sposób należy opodatkować przychody uzyskiwanych z tytułu wydzielenia na prywatnych blogach powierzchni pod reklamy?
2014.09.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-732/14/BK
∟w zakresie możliwości uznania wskazanych we wniosku przychodów za przychody z prowadzonej działalności gospodarczej
2014.09.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-759/14-2/EC
∟Wnioskodawca słusznie uważa, że na Spółce nie będą ciążyły obowiązki płatnika. Jednakże wyrażone przez Wnioskodawcę uzasadnienie tego stanowiska należało uznać za nieprawidłowe. Spółka wskazała bowiem, że przysporzenia majątkowe powstające po stronie osoby fizycznej podlega klasyfikacji jako przychód z innych źródeł. Jednak jak wskazano powyżej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą z tytułu udziału we wskazanych we wniosku Wydarzeniach uzyskają przychód z pozarolniczej działalności gospodarczej. W konsekwencji, w myśl zasady, że wadliwa argumentacja prawna Wnioskodawcy, przy prawidłowo wywiedzionym skutku prawnym, winna skutkować uznaniem stanowiska podatnika za nieprawidłowe, stanowisko Wnioskodawcy należało uznać za nieprawidłowe.
2014.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-252/13/14-9/S/JC
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku z organizacją akcji promocyjnych.
2014.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-290/14-2/MC
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
2014.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-282/14-4/PR
∟Podatek dochodowy od osób prawych w zakresie zwolnienia przedmiotowego dochodu z tytułu zaliczek uiszczanych przez właściciela lokalu użytkowego.
2014.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-569/14-5/KOM
∟Opodatkowanie właściwą stawką podatku VAT usług polegających na występowaniu w filmach, serialach i programach telewizyjnych, spektaklach teatralnych, użyczaniu głosu jako lektor w reklamach i czytelniach, domach kultury, radiu oraz reżyserowaniu filmów i spektakli teatralnych
2014.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-677/14/IZ
∟Czy wymienione w opisie stanu faktycznego wydatki poniesione na organizację uroczystego otwarcia obiektu handlowego będą stanowić koszty pośrednie Spółki w dacie ich poniesienia?
2014.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-659/14/IZ
∟Czy wymienione w opisie stanu faktycznego wydatki poniesione na organizację uroczystego otwarcia obiektu handlowego będą stanowić koszty pośrednie Spółki w dacie ich poniesienia?
2014.08.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-242/11/14-S/KS
∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów dotyczących wydatków związanych z wyposażeniem placów zabaw oraz dotyczących wydatków na reklamę Spółki i produktów.
2014.08.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-625/14/KW
∟Czy przychody z umowy o udostępnienie miejsca na stronie internetowej pod reklamę można zaklasyfikować jako umowę podobną do umowy dzierżawy lub najmu, a tym samym opodatkować osiągane z niej przychody ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych, zgodnie z art 6. ust. 1a u.z.p.d.?
2014.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-285/14-2/AP
∟możliwości zaliczenia wydatków na zakup stroju służbowego do kosztów uzyskania przychodów
2014.08.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-530/14-2/RS
∟1. Czy ponoszone przez SK w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji nieruchomości będą stanowi dla Wnioskodawcy, proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach Spółek, koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c updop?
2. Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzące ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez SK będą stanowiły dla Wnioskodawcy, proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach Spółek, koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami, o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b, i 4c updop?
3. Czy wydatki na usługi reklamy i promocji sprzedawanych nieruchomości oraz koszty finansowania procesu deweloperskiego ze źródeł zewnętrznych, poniesione przez Spółki z o.o. do czasu ich przekształcenia w SK, stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami ze sprzedaży poszczególnych nieruchomości (proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach SK) i w konsekwencji powinny zostać zaliczone przez Wnioskodawcę do kosztów podatkowych w roku podatkowym, w którym osiągnięte zostaną odpowiadające im przychody z tej sprzedaży?
2014.08.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-232c/14/PS
∟Czy koszty działań informujących i promujących zwiększają wartość początkową środków trwałych zmodernizowanych i rozbudowanych w ramach ww. Projektu?
2014.08.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-529/14-2/RS
∟1. Czy ponoszone przez SK w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji nieruchomości będą stanowi dla Wnioskodawcy, proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach Spółek, koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b i 4c updop?
2. Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzące ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez SK będą stanowiły dla Wnioskodawcy, proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach Spółek, koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami o których mowa w art. 15 ust. 4, 4b, i 4c updop?
3. Czy wydatki na usługi reklamy i promocji sprzedawanych nieruchomości oraz koszty finansowania procesu deweloperskiego ze źródeł zewnętrznych, poniesione przez Spółki z o.o. do czasu ich przekształcenia w SK, będą stanowić dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami ze sprzedaży poszczególnych nieruchomości (proporcjonalnie do posiadanego prawa do udziału w zyskach SK) i w konsekwencji powinny zostać zaliczone przez Wnioskodawcę do kosztów podatkowych w roku podatkowym, w którym osiągnięte zostaną odpowiadające im przychody z tej sprzedaży?
2014.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB2/415-275/14-2/AKr
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie opodatkowania dochodów uzyskiwanych z tytułu udostępniania innym podmiotom miejsca na reklamy na prywatnych stronach internetowych.
2014.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-517/14-2/ES
∟Czy wypłacany przez firmę G. czynsz dzierżawy upoważnia Wnioskodawcę do wyboru, z zachowaniem wszystkich wymaganych procedur, opodatkowania zgodnego z określonym w art. 6 ust. la ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz. U. z 1998 r. Nr 144 poz. 930 z późn. zm.)?
2014.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-368/14/LSz
∟W zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem ubrań służbowych oraz uznania udostępnienia strojów służbowych za nieodpłatne świadczenie usług lub nieodpłatną dostawę towarów podlegającą opodatkowaniu
2014.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-687/14/AK
∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć wartość wydatków poniesionych na zakup ubrań służbowych do kosztów uzyskania przychodu?
2014.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-411/14-2/TW
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie sposobu opodatkowania przychodów uzyskiwanych z tytułu odpłatnego korzystania z domen internetowych.
2014.06.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB2/415-267/14-2/MK
∟Czy w świetle przedstawionego powyżej stanu faktycznego, wynagrodzenie (czynsz) uzyskiwane przez osobę fizyczną, dla której przedmiot umowy nie jest związany z prowadzoną działalnością gospodarczą, z tytułu udostępnienia (części) strony internetowej w celu umieszczenia na niej form reklamowych należy zakwalifikować jako przychód z tytułu umowy o charakterze podobnym do umowy dzierżawy, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 6) Ustawy PIT, i czy w związku z tym nie ciążą na Spółce obowiązki płatnika, o których mowa w Rozdziale 7 Ustawy PIT, a w szczególności w jej art. 41, art. 42 oraz art. 42a?
2014.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-323/14-4/JC
∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki na organizację spotkań z potencjalnymi klientami i dealerami Zleceniodawcy, o których mowa w przedstawionym stanie faktycznym (w tym koszty usług gastronomicznych), w związku ze świadczeniem przedmiotowych usług marketingowo-sprzedażowych na rzecz Zleceniodawcy, mogą zostać w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
2014.06.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-147/14/DK
∟1. Czy w związku z nabyciem usługi wsparcia Promocji od Podwykonawcy, Wnioskodawcy przysługiwać będzie prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego zgodnie z art. 86 ust. 1 ustawy o VAT?
2. Czy wydatki ponoszone na zakup od Podwykonawcy usług wsparcia Promocji, które mają na celu zwiększenie sprzedaży lokali mieszkalnych stanowią dla Wnioskodawcy koszty uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.