Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
2012.03.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - ILPP2/443-1669/11-2/AK
∟Czy w opisanej sytuacji prawidłowe jest stanowisko, zgodnie z którym uzyskanie zwrotu kosztów poniesionych przez Spółkę w ramach rozliczenia Polis stanowi czynność niepodlegającą podatkowi od towarów i usług, a w efekcie zwrot kosztów oraz wcześniejsza zbiorcza zapłata do Producenta mogą być udokumentowane przez Spółkę notami księgowymi?
2012.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-589/11-4/JG
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup drobnych upominków rzeczowych oznaczonych logo Spółki.
2012.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-1134/11-4/WS
∟Opodatkowanie dochodów z innych źródeł.
2012.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1444/11/PC
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione w związku z udziałem jej pracowników w wydarzeniach sportowych, takie jak opłaty za uczestnictwo, stroje sportowe ze znakiem firmowym, sprzęt sportowy, banery reklamowe, transport i zakwaterowanie pracowników, ich ubezpieczenie oraz wyżywienie?
2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-884/11-4/MP
∟Powyższe oznacza, że na Wnioskodawcy istotnie nie będą ciążyły obowiązki płatnika, o których mowa w art. 41 ust. 1 cyt. ustawy, bowiem Wnioskodawca nie będzie wypłacał świadczeń, o których mowa w tymże przepisie, tj. ani świadczeń z tytułu działalności wykonywanej osobiście, określonej w treści art. 13 pkt 2 i 4-9 powyższej ustawy, ani praw majątkowych, o których mowa w art. 18 cyt. ustawy. Jak bowiem wykazano powyżej wskazane przychody należy kwalifikować do tzw. przychodów z „innych źródeł”.
2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-6/MP
∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody o wartości nie przekraczającej 760 złotych brutto, związane zorganizowaną przez Spółkę na zlecenie Kontrahenta akcją sprzedaży premiowej, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-5/MP
∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody, w związku z reklamą i promocją Kontrahenta Spółki i oferowanych przez niego towarów lub usług, prowadzoną wśród pracowników sklepów mających w ofercie produkty Kontrahenta Spółki w ramach akcji marketingowych (polegających na promowaniu ekspozycji lub osiągnięciu pułapu sprzedaży produktów Kontrahenta Spółki), o wartości nie przekraczającej 200 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2012.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-841/11-4/MP
∟Czy wydanie przez Spółkę nagrody w organizowanym konkursie, ogłaszanym za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej zamieszczonej w sieci internet, a jednorazowa wartość nagrody nie przekracza kwoty 760 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody w organizowanym konkursie, w którym warunkiem udziału jest zakup produktów lub usług, a jednorazowa wartość nagrody nie przekracza kwoty 200 złotych brutto, korzysta ze zwolnienia przedmiotowego w podatku dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?Czy wydanie przez Spółkę nagrody w organizowanym konkursie, w którym w...
2012.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-962/11/AA
∟Jaką formę opodatkowania należy zastosować i jak prawidłowo rozliczyć podatek z programu partnerskiego polegającego na zamieszczaniu płatnych linków (reklamy) na stronie internetowej?
2012.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1489/11-4/MK
∟czynności wydania towarów w ramach akcji marketingowo - reklamowych oraz prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego przy nabyciu tych towarów przekazywanych osobom trzecim
2012.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1695/11-2/EK
∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych (wykonanych z folii)
2012.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1503/11-5/AK
∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym, Prezenty nieodpłatnie przekazywane przez Spółkę, w sposób opisany w powyższym stanie faktycznym i zdarzeniu przyszłym, na rzecz Obdarowanego/Obdarowanych, mogą być uznane za prezenty małej wartości w rozumieniu przepisów o VAT i tym samym ich wydanie nie podlega opodatkowaniu VAT?
2012.02.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-518/11-5/JG
∟Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2012.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-518/11-3/JG
∟Czy wydatki na reklamę i promocję, szczegółowo przedstawione w opisie stanu faktycznego, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2012.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-307/11-2/KSU
∟Czy na podstawie art. 6 ust. 1a ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne można przychody uzyskiwane z tytułu udostępnienia miejsca na stronie internetowej zaliczyć do przychodów z tytułu umowy podobnej do umowy dzierżawy (ewentualnie najmu) i opodatkować je ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych?
2012.01.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1593/11/LSz
∟W przedmiotowej sprawie towary w postaci pojedynczych cegieł, przekazywane nieodpłatnie przez Spółkę stanowią próbki w rozumieniu art. 7 ust. 3 i 7 ustawy o VAT i tym samym wydanie tych towarów nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.Natomiast nieodpłatne przekazanie towarów (ekspozytorów oraz cegieł w ilości wyliczonej do wykonania ekspozycji reklamowych - fragmentu ściany, muru lub chodnika) nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT gdyż nie następuje ani odpłatna dostawa towarów ani odpłatne świadczenie usług.
2012.01.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1481/11/AT
∟Opodatkowania nieodpłatnego przekazania drukowanych materiałów reklamowych.
2012.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1476/11-3/AK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania prezentów małej wartości.
2012.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1476/11-2/AK
∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania prezentów małej wartości.
2012.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4441-63/11-3/HMW
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania towarów.
2012.01.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-528/11/MK
∟Zakres zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup butelek z winem, zakup etykiet z nadrukiem logo i firmy Spółki, transport butelek z nadrukiem do siedziby Spółki.
2012.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-266/11-2/KJ
∟Czy wydatki ponoszone przez Przedsiębiorstwo na wytworzenie swoich wyrobów - obuwie do użytku w pracy, przekazywane nieodpłatnie klientom (potencjalnym klientom) do przeprowadzenia przez nich testów (prób) lub przekazywane w ramach reklamy, powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2012.01.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1092/11-2/RS
∟Czy w świetle przepisów art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej; ustawa o CIT) środki przeznaczone na wypłaty dla klientów w związku z realizacją akcji „zwrot różnicy w cenie” Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2012.01.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1381/11-3/LK
∟określenie miejsca świadczenia usług oraz prawa do odliczenia z tytułu ich nabycia
2011.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1145/11-2/IZ
∟dotyczy opodatkowania przekazywanych kontrahentom przedmiotów i urządzeń do reklamowania produktów Spółki oraz prawa do odliczenia podatku związanego z ich zakupem
2011.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1077/11-6/MM
∟Na Wnioskodawcy ciąży obowiązek uiszczenia przedmiotowej opłaty, o której mowa w art. 13#178; ust. 1 ustawy w wysokości 10% podstawy opodatkowania świadczonych usług reklamowych, bowiem Zainteresowany bierze udział w świadczeniu usług będących reklamą napojów alkoholowych w rozumieniu art. 2#185; pkt 3 ustawy.
2011.12.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1041/11-2/JC
∟Czy w przedstawionym stanie faktycznym wydatki na zakup drobnych gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP?
2011.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1143/11/BG
∟w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku z funkcjonowaniem drużyny piłki nożnej
2011.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1469/11-2/RD
∟Czy na podstawie art. 5 ust. 1 pkt, 1 oraz art. 8 ust. 1 oraz art. 28b ust. 1 art. 29 ust. 1 ustawy o podatku od towarów usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535,z zm.) - dalej zwanej „Ustawą” w opisanym stanie faktycznym, świadczenie Spółki stanowić będzie kompleksową usługę marketingową, opodatkowaną w miejscu w którym klient Spółki ma swoją siedzibę lub stałe miejsce zamieszkania?
2011.12.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-1047/11-3/RS
∟Czy koszty finansowania ze źródeł zewnętrznych procesu developerskiego ponoszone przez R. Sp. z o.o. Spółka Komandytowa będą stanowiły dla M. Sp. z o.o. koszty bezpośrednie w rozumieniu art. 15 ust. 4, 4b i 4c ustawy z 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 roku Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.