Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

2011.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-970/08/11-S/AK
     ∟Czy Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami na cele reprezentacji i reklamy, w części przekraczającej limit w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop - w brzmieniu obowiązującym do 31 grudnia 2006 r. oraz w odniesieniu do wydatków na reprezentację poniesionych po 1 stycznia 2007 r., a także w odniesieniu do innych wydatków, które nie mogłyby być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie updop począwszy od 1 maja 2004 r.?

2011.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-264/11-4/AP
     ∟Czy koszt organizacji ww. imprezy artystycznej jest kosztem uzyskania przychodu firmy?

2011.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-619/11/PC
     ∟Czy ww. wydatki można zaliczyć do wydatków poniesionych na reklamę firmy w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2011.06.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-304/11/PC
     ∟Czy wydatki na zakup alkoholu, który zostanie przeznaczony na nagrody dla uczestników konkursów organizowanych przez Wnioskodawcę będą stanowiły koszty uzyskania przychodu?

2011.05.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-355/11/UH
     ∟Czy przekazanie nieodpłatnie nagród oraz przekazanie nieodpłatnie gadżetów reklamowych, wyrobów (towarów) rodzi obowiązek w podatku VAT?

2011.05.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB1/415-21/11-2/ASZ
     ∟Dochody z tytułu udostępniania miejsca na reklamy na własnych stronach internetowych.

2011.05.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-101b/11/PS
     ∟W zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów poniesionych przez Wnioskodawcę (komplementariusza spółki komandytowej) kosztów sprzedaży lokali mieszkalnych w związku z realizacją projektu budownictwa mieszkaniowego.

2011.05.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-101a/11/PS
     ∟W zakresie momentu zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów poniesionych przez Wnioskodawcę (komplementariusza spółki komandytowej) kosztów sprzedaży lokali mieszkalnych w związku z realizacją projektu budownictwa mieszkaniowego.

2011.05.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-267/11-4/RS
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na organizowanie wyjazdów dla dotychczasowych lub potencjalnie przyszłych klientów stanowią koszt uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o PDOP?

2011.05.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-238/11-4/RS
     ∟Czy wydatki opisane w stanie faktycznym wniosku ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją spotkań roboczych i reprezentacyjnych są przez Spółkę prawidłowo rozliczane dla celów podatku dochodowego od osób prawnych (dalej: podatku CIT) w świetle definicji kosztów uzyskania przychodów zamieszczonej w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: ustawa o CIT)?

2011.05.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-571/11/EJ
     ∟nieodpłatne przekazanie upominków reklamowych nie podlega ustawie o VAT

2011.05.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-190/09/11-S1/AK
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie towaru (mieszkania) mające związek z prowadzonym przedsiębiorstwem (reklama spółki) podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

2011.05.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-190/09/11-S/AK
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie towaru (mieszkania) mające związek z prowadzonym przedsiębiorstwem (reklama spółki) podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

2011.05.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1154/08/11-S/MP
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie towarów (czapeczki, koszulki, kasetony, itp.) na cele reprezentacji i reklamy podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?

2011.05.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-125/11/BJ
     ∟Czy przychody z tytułu oddania powierzchni na stronach internetowych na cele reklamowe wnioskodawca ma traktować jako przychody z działalności wykonywanej osobiście czy jako wynagrodzenie za najem/dzierżawę powierzchni reklamowych?

2011.05.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-349/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2000 roku Nr 54, poz. 654 ze zmianami)?

2011.05.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-155/11/BG
     ∟Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z udziałem w międzyzakładowym turnieju piłkarskim - koszty promocji i reklamy ?

2011.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2-443-1274/08/11-4/S/PW/IZ
     ∟Opodatkowania nieodpłatnego przekazywana towarów

2011.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-61/11-4/JC
     ∟1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na nabycie usług organizacji imprez reklamowych, oprawę muzyczną tych imprez, wynajęcie hali namiotowej i urządzeń rekreacyjno-rozrywkowych, imprezy dla dzieci, obsługę imprez przez hostessy - zważywszy, że w trakcie imprez eksponowano logo Centrum, wydawano gadżety z logo, zamieszczano je na zaproszeniach, w programie artystycznym była mowa o centrum i jego działalności - stanowią koszt uzyskania przychodu Wnioskodawcy?2. Czy wydatki wskazane w pytaniu nr 1 Wnioskodawca winien zaliczyć bezpośrednio w koszty uzyskania przychodu w rozliczeniu za miesiąc, w którym je poniesiono, czy też należy je włączyć do wartości początkowej środków trwałych - budynków Centrum?3. Czy wydatki na catering dla uczestników imprez otwarcia Centrum w miesiącu wrześniu 2010 roku Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, względnie do wartości początkowej środków trwałych wskazanych w pytaniu nr 2?

2011.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10/11-S1/MN
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

2011.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10/11-S/MN
     ∟Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.

2011.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-651/11/LSz
     ∟Przekazywane przez Wnioskodawcę bez wynagrodzenia towary należące do jego przedsiębiorstwa na cele związane z jego przedsiębiorstwem (na w ramach promocji i reklamy Spółki), nie stanowią dostawy towarów, nawet jeżeli podatnikowi przysługiwało prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z nabyciem tych towarów a w konsekwencji czynność ta nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2011.04.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-1099/09/11-7/S/MP
     ∟Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów nie podlega opodatkowaniu VAT z uwagi na fakt, iż czynność ta jest ściśle związana z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem.

2011.04.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-164/11-3/RS
     ∟Czy wydatki związane z korzystaniem z kredytu i wydatki marketingowe będą mogły być kosztem uzyskania przychodów w dniu, na który będzie ujęty koszt w księgach rachunkowych (zaksięgowany)?

2011.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-29/11-3/AK
     ∟Czy Spółka prawidłowo uznała, że w 2011 r. obowiązek podatkowy VAT przy świadczeniu usług polegających na udostępnianiu powierzchni na zewnątrz i wewnątrz taboru tramwajowego i autobusowego z przeznaczeniem na ekspozycję obcej reklamy powstaje zgodnie z art. 19 ust. 13 pkt 4 ustawy o podatku od towarów i usług?

2011.04.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-61/10/ŚS
     ∟W jaki sposób należy rozliczyć dochody uzyskane z tytułu oddania firmie powierzchni prywatnej www. na cele reklamowe?

2011.03.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB4/423-10/11-4/MC
     ∟Czy koszty działań informacyjno - promocyjnych powiększają wartość początkową wytworzonych i rozbudowanych środków trwałych w ramach realizowanego Projektu?

2011.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-1305/10/KB
     ∟możliwość uznania wydatków na zakup ubrań przekazywanych kontrahentom za wydatki reklamowe

2011.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1929/10/AP
     ∟Czy Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów stanowiących koszty uzyskania przychodu ww. nakłady związane z uczestnictwem w targach, a także z organizacją imprez dla kontrahentów?

2011.03.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-2074/08/11-9/S/MP
     ∟Nieodpłatne przekazanie przez Wnioskodawcę nagród rzeczowych nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT z uwagi na fakt, iż przekazanie odbywa się w związku z realizacją celu związanego z prowadzonym przedsiębiorstwem.

19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj