Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-829/11-3/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę opisane wyżej koszty finansowania budowy związane z zaciągniętymi pożyczkami i kredytami bankowymi (takie jak prowizje bankowe, odsetki oraz ewentualnie zrealizowane różnice kursowe) stanowiły będą koszty bezpośrednie w myśl art. 15 ust. 4, 4b oraz 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15.02.1992 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)?

2011.10.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-829/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę opisane wyżej koszty promocji oraz reklamy sprzedawanych przez Spółkę mieszkań (wraz z miejscami garażowymi) stanowiły będą koszty bezpośrednie w myśl art. 15 ust. 4, 4b oraz 4c ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15.02.1992 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)?

2011.10.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-713/11-5/JC
     ∟3. Czy wydatki na spotkania z kontrahentami mające charakter eventów stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?4. Czy spotkania mające na celu reklamowanie działalności kontrahentów Spółki stanowią, zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy CIT, koszty uzyskania przychodów?

2011.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-588/11-2/MC
     ∟Czy rozliczając zakończoną inwestycję – wybudowany budynek biurowo – usługowy Spółka słusznie pominęła w kosztach jej wytworzenia nakłady poniesione w trakcie realizacji inwestycji na komercjalizację, reklamę i marketing, zaliczając te wydatki do kosztów bieżących działalności Spółki?

2011.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-586/11-2/MC
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych opatrzonych logo Wnioskodawcy stanowią koszty uzyskania przychodów stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej: Ustawa o CIT)?

2011.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-181/11/JK
     ∟Wnioskodawca w przedstawionym stanie faktycznym miał obowiązek uiszczenia (określenia wysokości i odprowadzenia na konto właściwego urzędu skarbowego) przedmiotowej opłaty, o której mowa w art. 132 ust. 1 ustawy w wysokości 10% podstawy opodatkowania świadczonej usługi reklamowej. Faktem jest bowiem, iż Wnioskodawca w opisanej sytuacji świadczy usługę będącą reklamą napojów alkoholowych, w rozumieniu art. 21 pkt 3 ustawy, emitowaną przez Spółkę na łamach wydawanych gazet.

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-723/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-723/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-722/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-722/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-721/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-721/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-720/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-720/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-719/11-3/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-719/11-2/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-643/11/AŻ
     ∟skutki podatkowe przekazania zawodnikom butów oraz strojów sportowych

2011.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1168/11/JD
     ∟Czy koszt publikacji przekazywanych jako forma reklamy, reprezentacji oraz przekazywanych publikacji na rzecz bibliotek, zgodnie z właściwą ustawą, zaprzyjaźnionym instytucjom kultury (muzea, domy kultury, szkoły) oraz przekazania egzemplarzy autorskich, a także przekazania publikacji w celach informacyjnych na rzecz własnych pracowników jako egzemplarze robocze jest kosztem uzyskania przychodu?

2011.09.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-863/09/11-4/S/BM/KOM
     ∟Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania towarów na cele reprezentacji i prawa do odliczenia podatku naliczonego od tego przekazania

2011.09.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-919/11-2/JF
     ∟Świadczona usługa jest kompleksową usługą marketingową świadczoną poza terytorium kraju.

2011.09.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4441-42/11-3/HMW
     ∟Opodatkowanie przekazania towarów w ramach działań marketingowych.

2011.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-428/09/11-S/MK
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów w ramach działań promocyjnych i reklamowych.

2011.09.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-258a/11/AW
     ∟Czy koszty związane z organizacją jubileuszu można zaliczyć do kosztów „uzyskania dochodu”, z wyjątkiem wydatków na alkohol serwowany podczas spotkania wieczornego?

2011.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-650/11-4/RS
     ∟Czy koszty finansowania procesu deweloperskiego pochodzącego ze źródeł zewnętrznych ponoszone przez Spółkę będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-650/11-3/RS
     ∟Czy ponoszone przez Spółkę w trakcie całego procesu inwestycyjnego koszty reklamy i promocji sprzedawanych przez Spółkę produktów będą stanowiły w przypadku Spółki koszty bezpośrednie, o których mowa w art. 15 ust 4, 4b i 4c ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 74, poz. 397 ze zmianami)?

2011.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-268/11-3/KS
     ∟Czy opłaty za usługi marketingowe oraz za ekspozycję towarów naliczone Podatnikowi na podstawie zawartej umowy dostawy stanowią koszt uzyskania przychodów Podatnika zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych w związku z art. 16 ust. 1 pkt 66 tej ustawy?

2011.09.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-773/09/11-6/S/MP
     ∟Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę w ramach akcji promujących sprzedaż produktów należących do jej przedsiębiorstwa nagród na rzecz ostatecznych odbiorców, przedstawicieli handlowych, właścicieli punktów sprzedaży hurtowej i detalicznej, serwisantów, instalatorów i innych podmiotów współpracujących ze Spółką nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego na fakturach dokumentujących zakup tych nagród.

2011.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-986/11-2/MP
     ∟Dane nanoszone na materiały będące przedmiotem niniejszego wniosku spełniają kryteria informacji czy reklamy, a co za tym idzie przekazanie tych materiałów bez wynagrodzenia Klientom pozostawać będzie poza zakresem podatku od towarów i usług.

2011.09.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-597/11/ASz
     ∟Co, w przypadku nabycia nagrody za cenę uwzględniającą przyznany rabat, należy przyjąć za podstawę opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych: wartość nagrody rzeczowej po uwzględnieniu rabatu (tj. wartość wynikającą z faktury zakupu nagrody), czy wartość wyjściową, cennikową, przed rabatem?

2011.09.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-242/11-4/KS
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów dotyczących wydatków związanych z wyposażeniem placów zabaw oraz dotyczących wydatków na reklamę Spółki i produktów.

17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj