Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44

2010.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-399/10/MS
     ∟Czy wydatki związane z hotelarstwem, cateringiem, biletami do kin i teatrów, kartami wstępu i wejściówkami, wydawnictwami (plan targów, katalog, informator branżowy, materiały konferencyjne itp.) wycieczkami krajoznawczymi, uroczystymi posiłkami, usługami transportowymi oraz usługami tłumaczy związanymi z zaproszeniem na targi:a) zwiedzających - m. in. przedstawicieli ministerstw, rządu, władz samorządowych, parlamentarzystów, przedstawicieli placówek dyplomatycznych, kierownictw firm, izb i samorządów gospodarczych - potencjalnych kontrahentów dla wystawców, obecność których to osób stanowi dla wystawców przesłankę do uczestnictwa w targach,b) członków rad programowych poszczególnych targów, członków komisji konkursowych oceniających jakość produktów,c) przedstawicieli instytucji będących współorganizatorami targów są kosztami uzyskania przychodów bezpośrednio związanymi z przychodami w rozumieniu art. 15 ust. 4 ustawy o CIT?

2010.05.27 - Minister Finansów - DD3/033/79/CRS/10/277
     ∟Czy przychody uzyskane z tytułu udostępnienia powierzchni emisyjnej przez Wydzierżawiających można kwalifikować jako przychody z „najmu-dzierżawy”?Czy w związku z taką kwalifikacją przy wypłacie dla Wydzierżawiającego, będącą osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, na Spółce ciąży obowiązek poboru podatku?Czy dyspozycja wypłaty przesłana w formie elektronicznej przez Wydzierżawiającego, nie prowadzącego działalności gospodarczej jest wystarczającym dla Spółki dokumentem do wypłaty należności?

2010.05.27 - Minister Finansów - DD3/033/78/CRS/10/276
     ∟Czy umieszczanie reklam firmy na własnej witrynie internetowej należy zakwalifikować do przychodów, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 6 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2010.05.27 - Minister Finansów - DD3/033/77/CRS/10/PK-362
     ∟1. Jak rozliczyć uzyskiwany z wyżej opisanego tytułu przychód?2. Czy jest to działalność gospodarcza?

2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-429/10/MS
     ∟Czy koszty nieodpłatnie przekazanych kontrahentom i przyszłym kontrahentom Spółki wytwarzanych przez Spółkę produktów stanowią koszt uzyskania przychodów w rozumieniu Ustawy CIT?

2010.05.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-422/10/MS
     ∟Czy koszty nieodpłatnie przekazanych kontrahentom i przyszłym kontrahentom Spółki wytwarzanych przez Spółkę produktów stanowią koszt uzyskania przychodów w rozumieniu Ustawy CIT?

2010.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-353/10/MS
     ∟Czy w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na zakup ww. gadżetów reklamowych stanowią dla Spółki koszt uzyskania przychodów?

2010.05.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-106/10-2/AS
     ∟Czy wydatki ponoszone w związku z udziałem w spotkaniach biznesowych z kontrahentami oraz ich organizowaniem (w tym wydatki na nabycie usług gastronomicznych, zakupy artykułów spożywczych) stanowią koszty uzyskania przychodów dla Banku?

2010.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-86/10-4/AS
     ∟1) Czy wydatki ponoszone w związku ze spotkaniami z kontrahentami w siedzibie Spółki na napoje i poczęstunek, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawych z dnia 15 lutego 1992 r. (dalej: ustawa o CIT)?2) Czy wydatki ponoszone przez Spółkę na zakup posiłków w restauracji w związku ze spotkaniem biznesowym z kontrahentem, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o CIT?

2010.05.05 - Minister Finansów - DD3/033/67/CRS/10/PK-271
     ∟Dochód z tytułu działalności polegającej na udostępnianiu miejsca reklamowego na stronach internetowych jest dochodem z działalności wykonywanej osobiście, o którym mowa w art. 13 pkt 8 lit. a) ustawy o podatku dochodowym. Zaliczki na podatek dochodowy od uzyskiwanego wynagrodzenia z tytułu świadczenia tych usług powinny być odprowadzane przez Spółkę jako płatnika

2010.04.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-158/10-2/AG
     ∟Czy koszty wymienione we wniosku można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako koszty reklamy?

2010.04.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10-6/MN
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.

2010.04.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-156/10-4/MN
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.

2010.04.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1721/08-7/AZ/KOM
     ∟VAT - w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów

2010.04.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-105/10-2/KG
     ∟świadczona przez Wnioskodawcę kompleksowa usługa nie zawiera się w wyjątkach od ogólnej zasady zawartej w przepisie art. 28b ust. 1. W związku z tym miejscem świadczenia przez Wnioskodawcę na rzecz Kontrahenta mającego siedzibę w Szwajcarii usługi kompleksowej o której mowa w przedmiotowym wniosku, będzie miejsce w którym usługobiorca tych usług posiada siedzibę. Tym samym usługa te nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT na terytorium Polski.

2010.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-173/10-2/MN
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupu ultra lekkiego statku powietrznego oraz paliwa do jego napędu.

2010.03.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-498/10/BG
     ∟Czy ponoszone przez Wnioskodawcę w/w koszty promocji i reklamy, a w szczególności wydatki z tytułu rozmieszczenia tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz przekazywanych do mediów ogłoszeń i broszur, stanowiące wymóg przyznania środków Funduszu Spójności, powinny zostać zaliczone do kosztów nabycia lub wytworzenia środków trwałych i w ten sposób zwiększać wartość początkową tychże środków trwałych, dając podstawę do odliczania w ciężar kosztów uzyskania przychodów odpisów amortyzacyjnych, czy też mogą być traktowane jako koszty uzyskania przychodów bieżącej działalności?

2010.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/1/415-224/10/JS
     ∟Czy wydatek na zakup paralotni (poprzez dokonywane odpisy amortyzacyjne), będzie stanowił w firmie koszt uzyskania przychodu?

2010.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-1292/09-4/JL
     ∟Usługi świadczone przez Wnioskującą nie zostały wymienione w art. 27 ust. 4 cyt. ustawy. W związku z tym, miejscem świadczenia tych usług nie będzie miejsce, gdzie nabywca usługi posiada siedzibę. Do usług świadczonych przez Wnioskującą nie ma zastosowania art. 27 ust. 3 ustawy. Zatem na podstawie cytowanych przepisów oraz okoliczności przedstawionych we wniosku należy stwierdzić, że miejsce świadczenia tych usług należy ustalić w oparciu o przepis art. 27 ust. 1 cyt. ustawy.

2010.03.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1155/09-2/MC
     ∟Czy wydatki poniesione na wydanie publikacji książkowej mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu?

2010.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBII/1/415-935/09/MK
     ∟Jak należy opodatkować otrzymane środki finansowe z tytułu umieszczania reklam na prywatnych stronach internetowych?

2010.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-1076c/09/MD
     ∟Miejsce świadczenia usług, stawki podatku dla nich właściwe oraz przeliczanie kwot wyrażonych w walutach obcych.

2010.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-862/08/10-S/AK
     ∟Czy czynności nieodpłatnego przekazania towarów na cele promocji i reklamy Spółki dokonywane w ramach i związane z prowadzoną działalnością są opodatkowane podatkiem od towarów i usług?

2010.02.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-939/09-4/JB
     ∟1. Czy można wydatki zaliczyć do wydatków poniesionych na reklamę firmy w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

2010.02.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-32/10/EJ
     ∟brak podstaw do opodatkowania VAT otrzymanej dotacji i prawo do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. „....”

2010.02.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-689/09/PS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup gadżetów opatrzonych logo firmy.

2010.02.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1128/09/AW
     ∟Czy Wnioskodawca ma prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego związanego z zakupem usługi gastronomicznej podczas spotkania handlowego?

2010.02.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-700/09/DK
     ∟Czy koszty poniesione przez Spółkę na wyjazd dla kontrahentów można uznać jako koszty uzyskania przychodu?

2010.02.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-771/09-4/JC
     ∟1. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z podejmowaniem działań wskazanych w punkcie od 1 do 3 skierowanych do Klientów posiadających „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszty promocji i wsparcia sprzedaży i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?2. Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacja corocznych Bali w których uczestniczą Klienci posiadający „Złote Karty” można zakwalifikować jako koszt reklamy i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?

2010.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1040/09-3/MM
     ∟W jaki sposób należy rozliczyć podatkowo cenę nabycia wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji, przy założeniu, że licencja będzie wykorzystywana dłużej niż rok, tj.:1. czy wynagrodzenie za wyprodukowanie filmu reklamowego i spotu radiowego i za przeniesienie własności nośników powinno podwyższyć wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji, zgodnie z art. 16a ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 16g ust. 1 pkt 1 w zw. z ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych czy też;2. jako wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji należy przyjąć wyłącznie jej określoną w umowie wartość natomiast wynagrodzenie za wyprodukowanie reklamy i wynagrodzenie za przeniesienie własności nośników należy rozliczyć jednorazowo jako koszt pośredni, bez podwyższania wartości początkowej nabytej wartości niematerialnej i prawnej w postaci licencji?

24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj