Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-4/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-3/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-44/08-2/MC
∟Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów:- są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:1) organizowaniem dla kontrahentów szkoleń/konferencji o charakterze instruktażowym, dotyczących kwestii technicznych oferowanych towarów (funkcjonowanie, użytkowanie, serwis, etc.);2) zapraszaniem kontrahentów Spółki na targi branżowe oraz wyjazdy, w trakcie których prezentowane są fabryki X w Niemczech – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.;3) nieodpłatnym przekazywaniem kontrahentom gadżetów (towarów takich jak kalendarze, długopisy, portfele, kubki, etc.) opatrzonych w logo Spółki – tj. wydatki na nabycie gadżetów oraz opatrzenie ich w logo Spółki;4) organizowaniem wewnętrznych/nieodpłatnych szkoleń dla pracowników Spółki oraz osób trzecich świadczących na rzecz Spółki usługi pośrednictwa sprzedaży, w zakresie kwestii handlowych (nowowprowadzone towary do asortymentu, techniki sprzedaży, obsługa klienta, implementacja innych wytycznych polityki handlowej Spółki, etc.) – tj. wydatki organizacyjne, przejazd, nocleg, wyżywienie, etc.- związany z wydatkami/przekazaniami/zużyciem na reprezentację nieodliczony naliczony VAT lub naliczony należny VAT.
2008.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-8/08-2/MN
∟Moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku świadczenia usług polegających na publicznym reklamowaniu wyrobów kontrahenta oraz zakupie określonej ilości produktów w kolejnych okresach rozliczeniowych, a także przy wypłacie zaliczki.
2008.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-523/07-2/ES
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na organizację konferencji i reklamy firmy oraz usługę cateringową? Czy można odliczyć podatek naliczony od usługi organizacji konferencji i reklamy firmy od usługi cateringowej oznaczonej symbolem PKWiU 55.5 ze stawką 7 % VAT?
2008.03.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-40/08-4/MM
∟Czy dochody wspólnoty takie, jak: odsetki od środków pieniężnych na rachunkach i lokatach bankowych, odsetki od bieżących zaległości właścicieli – zapłacone lub tylko naliczone, otrzymane odszkodowania OC (regres) za szkodę na nieruchomości, zwrot kosztów sądowych i komorniczych z windykacji właścicieli, otrzymane środki pieniężne z tytułu reklam na budynku lub wynajmu części wspólnych właścicielom są związane z gospodarką mieszkaniową. Czy jest to działalność gospodarcza?
2008.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-37/08-3/MM
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na zakup koszulek można zakwalifikować do kosztów uzyskania przychodu Spółki?
2008.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-761/07-2/SAP
∟Czy Strona może odliczyć podatek VAT naliczony od usługi cateringowej oznaczonej symbolem PKWiU 55.5 (opodatkowanej wg stawki 7%) oraz od usługi organizacji konferencji i reklamy firmy?
2008.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-542/07/LSz
∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania nagród w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
2008.03.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-19/08-2/MM
∟1. Czy wydatki związane z umieszczeniem informacji o firmie i jej produktach związane z sytuacją przedstawioną w pkt. a i b są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia?2. Czy wydatki związane z wykonaniem tablicy z logo firmy umieszczanej na ukończonym budynku mieszkalnym są kosztami reklamy i należy zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodów w momencie poniesienia?3. Czy w przypadkach wymienionych we wniosku w pkt. a i b istnieje różnica w sposobie kwalifikacji tych kosztów w 2006 i w 2007 roku w związku ze zmianą przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących od początku 2007r.?
2008.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-754/07-2/JB
∟Opodatkowanie usług reklamy świadczonych przez polskiego podatnika na rzecz podmiotów mających siedzibę na terenie państw członkowskich
2008.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-376/07/JS
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup alkoholi w okresie świątecznym z przeznaczeniem na prezenty dla kontrahentów.
2008.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-335/07/RSz
∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki poniesione w związku z organizacją imprez integracyjnych dla pracowników w ramach święta branżowego, z wyjątkiem usług noclegowych i gastronomicznych.
2008.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-152/08/AB
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków poniesionych na zakup gadżetów reklamowych posiadających utrwalone logo, adres oraz numer telefonu Spółki.
2008.02.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-153/08-2/KCH
∟Jeżeli zostaną spełnione przesłanki wynikające z art. 86 oraz 88 ustawy, stronie będzie przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony wynikający z faktur zakupu sprzętu medycznego
2008.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-222/07-4/MC
∟1. Czy całość kosztów zorganizowanych spotkań szkoleniowo-reklamowych tj. wynajem sali ze sprzętem, zaproszenia, materiały biurowe (notesy, długopisy, metrówki), noclegi, wyżywienie, parkingi i inne usługi dodatkowe można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?2. Do jakiej grupy kosztów należy zaliczyć wydawanie gadżetów – czy będą to materiały reklamowe w całości zaliczone do kosztów uzyskania przychodów czy działania reprezentacyjne nie zaliczone do kosztów uzyskania przychodów? Czy prawidłowo jest kwalifikowane bezpłatne wydanie towarów handlowych na cele reklamy jako koszty uzyskania przychodów?
2008.02.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-308/07/BWo
∟Czy w związku z wykonaniem ww. umów Wnioskodawca zobowiązany jest do wnoszenia opłaty, o której mowa w art. 132 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi?
2008.02.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-490/07-2/KB
∟Otrzymane przez Spółkę od zagranicznych podmiotów próbki produktów leczniczych, nie stanowią przedmiotu handlowego, a jedynie służą do celów reklamowych promujących konkretne produkty lecznicze. Nieodpłatne otrzymanie próbek produktów leczniczych wytwarzanych przez podmioty zagraniczne w celu ich późniejszego nieodpłatnego przekazania osobom uprawnionym do wypisywania recept, nie stanowi przysporzenia o charakterze definitywnym, które znalazłoby odzwierciedlenie w majątku podatnika, a więc nie zostaje wykreowany po stronie Spółki przychód podatkowy
2008.02.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-295c/07/ASz
∟opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów na cele związane z promocją i reklamą
2008.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-692/07-3/SAP
∟Czy Spółka ma prawo do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych przez sprzedawców a dokumentujących usługi reklamy i promocji świadczone zgodnie z umowami o współpracy i porozumieniami?
2008.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-673/07/KM
∟Czy nieodpłatne przekazanie towarów na cele związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będących drukowanymi materiałami reklamowymi i informacyjnymi, ani prezentami o małej wartości i próbkami stanowi dostawę w rozumieniu art. 5 i art. 7 ustawy o podatku od towarów i usług i w związku z tym podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
2008.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-240/07-2/HS
∟Wnioskodawca ponosi cały szereg wydatków bezpośrednio i pośrednio związanych z realizacją kompleksowej usługi organizacji targów
2008.02.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-239/07-3/MC
∟Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki poniesione na zakup towarów z umieszczonym na nich logo przedsiębiorstwa (np. maskotki, smycze, długopisy, kalendarze, kubki, podkładki, koszulki, kartki świąteczne) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów?
2008.02.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-235/07-2/MC
∟Czy ponoszone wydatki na:1) zakup kwiatów ciętych, służących do wystroju pomieszczeń Spółki tj. recepcji, gabinetów oraz zakup dekoracji w postaci choinek, lampek, stroików, bombek, pisanek, a także zakup usług dekoratorskich z okazji świąt, w celu udekorowania budynku i pomieszczeń Spółki,2) zakup usług cateringowych, artykułów spożywczych oraz koszty występów artystycznych, które to wydatki ponoszone są przy okazji organizacji imprez o charakterze reklamowym, promocyjnym, czy też przy okazji organizacji targów, wystaw czy sympozjów, w których uczestniczy Spółka, stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów na podstawie przepisu art. 15 ust. 1 ustaw...
2008.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-179/07-3/IM
∟Czy wszystkie wydatki reklamowe ponoszone przez firmę Wnioskodawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, stanowią koszty uzyskania przychodów.
2008.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-289/07/AK
∟Czy Spółka może koszty poniesione na zakup kamizelek i nadruk logotypu zakwalifikować jako wydatki poniesione na reklamę i tym samym zaliczyć je do kosztów podatkowych?
2008.02.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-479/07-4/ER
∟Czy w opisanym stanie faktycznym od dnia 1 stycznia 2007 r. podatnik jest zobowiązany w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w szczególności czy dochody uzyskiwane z tytułu czynszu najmu ściany budynku należącego do podatnika są dochodami uzyskanymi z gospodarki zasobami mieszkaniowymi?
2008.02.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-637/07-2/IG
∟Czy przedstawiona powyżej usługa stanowiąca usługę reklamy o której mowa wart. 27 ust. 4 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług podlega opodatkowaniu w miejscu w którym nabywca usługi posiada siedzibę tj. w tym przypadku w Republice Czeskiej?
2008.02.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-135/07-2/MN
∟Obniżenie podatku należnego o podatek naliczony z faktur dokumentujących wydatki na organizację spotkania/imprezy integracyjnej i motywacyjnej dla pracowników.
2008.02.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-245/07/AK
∟Czy Spółka może całość kosztów reklamy jednorazowo uznać za koszty uzyskania przychodów w momencie ich poniesienia, a comiesięczny czynsz zaliczyć do kosztów bieżącej działalności?
33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.