Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
2007.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-181/07-2/MŚ
∟Zaliczenie wydatków na imprezę marketingową do kosztów uzyskania przychodów
2007.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-85/07-4/EK
∟Czy wydatek związany z finansowaniem umowy sponsoringu, w zamian za świadczenia pieniężne, ekwiwalentne, o charakterze reklamowym stanowi koszt uzyskania przychodu?
2007.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-90/07/AB
∟Czy można zaliczyć do kosztów reklamy wydatki związane z wykonaniem próbnego tłumaczenia?
2007.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-161/07-2/MŚ
∟W każdym wypadku wydatki poniesione na zakup materiałów opatrzonych w logo Spółki będą stanowiły koszty uzyskania przychodów w oparciu o przepis art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
2007.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-98/07/PC
∟Czy można zakwalifikować wydatki poniesione na zakup gadżetów opatrzonych logo Spółki jako wydatki reklamowe, a w związku z tym wydatki stanowiące koszty uzyskania przychodów?
2007.11.23 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-I/4210-77/07/SP/PP-I
∟W pytaniu zawartym we wniosku Spółka prosiła o wyjaśnienie czy wydatki na organizację opisanego przedsięwzięcia ( konferencja o charakterze szkoleniowo-promocyjnym dla kluczowych klientów Spółki ) mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów.
2007.11.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-77/07-2/IM
∟Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatku na zakup lub wyprodukowanie gadżetów firmowych w postaci kubków, długopisów, kalendarzy, breloczków, koszulek, smyczy opatrzonych w logo przedsiębiorstwa Wnioskodawcy lub jego adresem lub oznaczeniem strony internetowej, przeznaczonych do nieodpłatnego rozprowadzania wśród kontrahentów, kooperantów i potencjalnych klientów.
2007.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-65/07-6/MS
∟Wydatek na organizację koncertu muzycznego z okazji 80-lecia Banku nie może zostać uznany za koszt uzyskania przychodów
2007.11.12 - Izba Skarbowa w Rzeszowie - IS.I/1/4231-10/07
∟1. Czy organizację narady produkcyjnej można zarachować w całości do kosztów działalności i czy będą kosztami uzyskania przychodów?2. Czy koszty narady produkcyjnej należy zarachować w całości do limitowanych kosztów reprezentacji i reklamy?3. Czy należy podzielić koszty przedstawione w stanie faktycznym:- wynajęcie sali i nocleg – jako koszty uzyskania przychodów,- poczęstunek i część artystyczną – jako limitowane koszty reprezentacji i reklamy?
2007.11.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-56/07/PC
∟Czy można zakwalifikować wydatki poniesione na zakup gadżetów opatrzonych logo Spółki jako wydatki reklamowe, a w związku z tym wydatki stanowiące koszty uzyskania przychodów?
2007.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-57/07/AM
∟Czy Spółka wpłaty opłat na Fundusz Rozwoju Marki powinna traktować jako należności o charakterze licencyjnym i pobierać podatek w wysokości 5%, czy też jako usługi reklamowe i nie pobierać podatku?
2007.11.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-249/07/PSZ
∟Czy reklama we własnym zakresie, nie stanowiąza środka trwałego firmy może stanowić koszt uzyskania przychodu?
2007.11.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-324/07/DP
∟Czy koszty związane z: opłaceniem zespołu muzycznego, pokazów rycerskich, usług jazdy konnej, oprawy artystycznej i konferansjerki; zakupem nagród rzeczowych (medali, pucharów) dla zwycięzców gier i zabaw oraz zabezpieczeniem technicznym imprezy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2007.10.26 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PP-II/4110-1/07/ZO
∟czy wydatek poniesiony na zakup odzieży oznaczonej marką R. która następnie będzie używana przez niego osobiście w czasie świadczenia usług w salonie R. albo wydawana pracownikom do czasowego używania wyłącznie w czasie świadczenia pracy, będzie stanowić dla niego koszt uzyskania przychodów w przypadku, gdy obowiązek noszenia odzieży marki R. wynika z zawartej umowy z osobą trzecią oraz gdy będzie on za wykonanie tego świadczenia otrzymywać od tej osoby trzeciej odpowiednie, umówione wynagrodzenie (przypadek 2).
2007.10.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-33/07-2/MC
∟Czy koszty gadżetów z logo – wydawanych przez Spółkę zleceniobiorcom i agentom, rekrutowanym potencjalnym współpracownikom oraz klientom – są dla Spółki kosztem uzyskania przychodów?
2007.10.17 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-59/07/WD
∟czy na podstawie art.15 ust.1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatki poniesione na ubiory służbowe pracowników zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klientów stanowią koszt uzyskania przychodów.
2007.10.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-222/07/PSZ
∟Czy wydatki ponoszone na zakup usług cateringowych oraz artykułów spożywczych związanych z organizowaniem wystaw i imprez promujących sprzedawane pojazdy i świadczone usługi stanowią koszty uzyskania przychodu Spółki?
2007.10.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-22/07-2/IM
∟Zapytanie dotyczy ustalania czy ponoszone wydatki na zakup drobnych przedmiotów oznakowanych logo firmy i w dalszej kolejności rozdawanych publicznie na targach krajowych i zagranicznych mogą być traktowane jako koszty uzyskania przychodu.
2007.10.12 - Izba Skarbowa w Olsztynie - PBF/4117-005-24/07
∟- dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup odzieży. Dyrektor Izby Skarbowej w Olsztynie, działając na podstawie art. 14b § 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm), w związku z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2006 r. Nr 217, poz. 1590) po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 10.08.2007r. na postanowienie Naczelnika Urzędu Skarbowego w Olsztynie z dnia 27.07.2007 r. znak: US.1/415-51/07 w sprawie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, udzielonej na wniosek z dnia 28.06.2007 r. - zmienia zaskarżone postanowienie i uznaje stanowiskoWn...
2007.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-39/07-4/AG
∟W stanie prawnym obowiązującym w 2003 roku, wnioskodawca powinien prawidłowo wykazać wynagrodzenie z tytułu zlecenia zamieszczenia reklamy na stronach internetowych jako przychód należny, wraz z powstaniem należności o zapłatę wynagrodzenia tj. na dzień wystawienia faktury
2007.10.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-27/07-2/MS
∟W przypadku przekazywania przez Wnioskodawcę gadżetów o wyższej wartości, wyselekcjonowanym klientom lub potencjalnym klientom to mimo, iż będą one oznakowane logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub strona internetową, gdy celem wydatku jest tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i budowa odpowiednich relacji z klientami, wydatki takie będą miały charakter reprezentacyjny i w efekcie na podstawie art.16 ust.1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych nie mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów
2007.10.09 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-II/4210-63/07/ZO
∟czy wydatki na flagi narodowe np. Polski, Austrii, Szwajcarii, Niemiec, Unii Europejskiej symbolizujące kraje, z których Spółka nabywa produkty i technologie, a także wydatki na proporczyki z takimi flagami, które umieszcza przed siedzibą firmy albo wykorzystuje jako wystrój podczas spotkań, szkoleń z kontrahentami stanowią koszty uzyskania przychodów (przypadek 3) na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych . Flagi i proporczyki nie zawierają logo firmy „S”.
2007.10.04 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/240/07/JB
∟Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na usługę marketingową świadczoną przez podmiot powiązany (udokumentowaną comiesięczną fakturą VAT) rozliczaną w oparciu o metodę ustalania wynagrodzenia ,,koszt plus" do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 16.11.2006r. o zmianie ustawy - Ordynacja podatkowa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) po rozpatrzeniu wniosku o wydanie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkoweg...
2007.10.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IB-PB3-423-1/07-4/MS
∟Czy przekazane gadżety i prezenty z logo firmy można uznać za materiały reklamowe, a wydatki na ich nabycie uznać, na podstawie art 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, za koszt uzyskania przychodów?
2007.09.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB3/423-10/07/BG
∟gadżety z logo firmy jako koszty uzyskania przychodów
2007.09.26 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WVO/443-78/07/AN
∟Spółka wnosi o potwierdzenie, że dopuszczone są dwa rozwiązania: 1. Od przekazanych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka odlicza podatek VAT z faktur zakupowych, następnie opodatkowuje przekazanie fakturą wewnętrzną wykazując podatek VAT należny, podatek VAT należny jest kosztem uzyskania przychodu. 2. Od przekazanych lub zużytych przez podatnika towarów lub świadczonych usług na potrzeby reprezentacji Spółka nie odlicza podatku VAT z faktur zakupowych, następnie nie opodatkowuje przekazania fakturą wewnętrzną i nie wykazuje podatku VAT należnego.
2007.09.26 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-157/2/07
∟Czy upominek dla kontrahenta (w postaci: kalendarza, kartki świątecznej, wizytownika, portfela i innego typu gadżetów), nieoznaczony logo firmy, należy traktować jako koszt uzyskania przychodów Spółki, czy też stanowi on koszt związany z reprezentacją? W dniu 28.06.2007r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, który uzupełniono w dniach 5.09.2007r. i 18.09.2007r. Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, iż w celu pozyskania nowych zamówień i zagwarantowania dalszej współpracy, Wnioskująca organizuje spotkania z kontrahentami. Spotkania te odbywają się w restauracjach lub organizowane są przez specjalistyczne firmy. W spotkaniach tych obok kontrahentów...
2007.09.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-40/07-2/ES
∟Czy do kosztów uzyskania przychodu można zaliczyć wydatki na zakup strojów i kosmetyków do charakteryzacji wykorzystywanych podczas sesji zdjęciowych i występów publicznych?
2007.09.25 - Urząd Skarbowy w Zgierzu - I-1/415/53/07
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów wydatki ponoszone na zakup: kawy, herbaty, ciastek oraz prezentów dla konsultantek, a także zakup strojów reprezentacyjnych ? Pismem z dnia 22.06.2007r zwróciła się Pani z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji w sprawie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup kawy, herbaty, ciastek i prezentów dla konsultantek oraz zakupu strojów reprezentacyjnych. Do wniosku załączyła Pani: - umowę z dnia 16.09.2003r. zawartą z firmą, a Panią - Okręgowym Kierownikiem Sprzedaży, z której wynika, iż ma ona na celu wprowadzenie oferty produktów w Polsce poprzez działania podejmowane przez Okręgowych Kierowników Sprzedaży na zlecenie, które mają na celu promocję produktów i aktywizację działal...
2007.09.25 - Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim - DP.005/VII/32/2007
∟Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu wydatki na zakup kawy, herbaty, niewielkiej ilości ciastek i paluszków na rzecz sekretariatu i organów stanowiących Spółdzielni?
35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.