Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62
2006.11.29 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/021/443/54/06/IW
∟Pytanie dot. opodatkowania podatkiem VAT usług reklamowo-sponsorskich.
2006.11.24 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-356/06/KM
∟Spółka wystąpiła z prośbą o potwierdzenie, że jest uprawniona do traktowania wynagrodzenia wypłacanego sieci sklepów/punktom handlowym za usługi reklamowe i promocyjne oraz za realzację odpowiedniej wysokosci obrotów produktami Spółki jako koszty uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 updop, zgodnie z którym kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów, z wyjatkiem kosztów wyminionych w art. 16 ust. 1 updop.
2006.11.15 - Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku - DF/415-1146/06/FD
∟Jak należy opodatkować dochody uzyskiwane z tytułu zamieszczania płatnych reklam zagranicznych firm na serwisie internetowym
2006.11.14 - Izba Skarbowa w Łodzi - PB I-2/4117/IN – 19/PUS Ł-G/06/MM
∟Czy nieodpłatne otrzymanie próbek od kontrahentów i ich dalsze nieodpłatne przekazanie potencjalnym odbiorcom kreuje przychód w formie nieodpłatnego świadczenia w myśl przepisów art. 11 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ?
2006.11.10 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/423/59/AMK/06
∟W jakim momencie należy zaliczyć do przychodów usługi w zakresie reklamy innych podmiotów gospodarczych na autobusach, świadczone przez podatnika w ciągu kilku okresów sprawozdawczych? Wnioskiem z 18.09.2006 r. (data wpływu 19.09.2006 r.), podatnik zwrócił się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Podatnik świadczy m.in. usługi w zakresie reklamy innych podmiotów gospodarczych na posiadanych autobusach. Spółka nanosi na swój autobus reklamę zleceniodawcy i utrzymuje ją tam przez ściśle określony okres czasu. Usługa ...
2006.11.08 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473//697/WD/423/87/06/EG
∟Czy wydatki poniesione wspólnie z innym przedsiębiorstwem na zorganizowanie stoiska targowego można potraktować jako koszty na reklamę publiczną nie ograniczoną w części 0,25% przychodów?
2006.10.31 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/139/06/AT
∟Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatków poniesionych na organizację imprezy - piknik w stylu europejskim.
2006.10.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-480/06/DMJ
∟Ograniczenie wynikające z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie ma zastosowania do wydatków na reklamę i reprezentację o charakterze niepublicznym, pomimo, że ich koszty nie zostały odliczone w kalkulacji podatku dochodowego ze względu na przekroczenie limitu 0,25%. Spółka zwraca się o potwierdzenie swojego stanowiska.
2006.10.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-478/06/DMJ
∟Ograniczenie wynikające z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie ma zastosowania do wydatków na reklamę i reprezentację o charakterze niepublicznym, pomimo, że ich koszty nie zostały odliczone w kalkulacji podatku dochodowego ze względu na przekroczenie limitu 0,25%. Spółka zwraca się o potwierdzenie swojego stanowiska.
2006.10.29 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-201/06
∟Czy w sposób prawidłowy Spółka ustala wielkość przychodów stanowiących podstawę obliczenia limitu kosztów na reprezentację i reklamę, przyjmując do wielkości również przychód z tytułu otrzymanej dywidendy, wymieniony w art. 22 updop? W dniu 29.08.2006r. do tutejszego organu podatkowego wpłynął wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, w kontekście sposobu ustalania limitu 0,25% przychodów, mającego zastosowanie przy zaliczaniu do kosztów uzyskania przychodów wydatków na cele reprezentacji i reklamy prowadzonej w sposób "niepubliczny". Spółka otrzymała w roku podatkowym dywidendę z tytułu udz...
2006.10.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0121/06/AK
∟Spółka ma wątpliwości czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na podarunki dla kontrahentów w postaci alkoholu jako wydatki na reprezentację i reklamę niepubliczną
2006.10.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/109/06/MK
∟Czy akcja motywacyjna skierowana do pracowników sprzedawców hurtowych i detalicznych produktów Spółki ma charakter wsparcia sprzedaży i nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a tym samym jest kosztem uzyskania przychodów w całości.
2006.10.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-250/29673/06/DP
∟Czy wydatki, w związku z którymi brak w dniu bilansowym dokumentów (faktur), są kosztami uzyskania przychodów w roku podatkowym, w którym otrzymano dokumenty, czy też te, w stosunku do których dokumenty otrzymano po zakończeniu roku podatkowego, ale przed terminem złożenia CIT-8 lub datą rzeczywistego złożenia CIT-8, w zależności od ich związku pośredniego lub bezpośredniego z przychodami danego roku podatkowego, tj. gdy związek jest bezpośredni - są kosztami roku, w którym osiągnięto przychód z nimi związany, a gdy pośredni - kosztami następnego roku podatkowego, tj. roku, w którym je poniesiono? Dotyczy opłaty dystrybucyjnej, opłat stałych, m. in. telekomun...
2006.10.20 - Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek - 1437/ZI/443/336/DJW/06
∟Spółka prosi o potwierdzenie, że: wydawanie towarów oraz przekazywanie wcześniej zakupionych usług w celu realizacji kompleksowej usługi reklamowej na podstawie umów o świadczenie usług reklamy, promocji i profesjonalnych nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT – odrębnie od wykonanej usługi reklamowej, zgonie z art. 7 ust. 2 oraz art. 8 ust. 2 ustawy o VAT.oraz Spółka zachowuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającego z nabycia towarów i usług, zwiąanych ze świadczeniem powyższych usług na rzecz kontrahentów spółki, zgodnie z art.. 86 ust. 1 oraz 86 ust. 8 ustawy o VAT.
2006.10.20 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-172/05/AŁ
∟Czy ma prawo do obniżenia podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego związanego z nabyciem usług zaliczonych do reklamy i reprezentacji niepublicznej?
2006.10.20 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-152/05/AŁ
∟W ramach prowadzonej akcji reklamowo - marketingowej skierowanej do kontrahentów, w tym do placówek medycznych (np. szpitali, gabinetów lekarskich, przychodni medycznych), zamierza przekazać upominki w postaci usług obcych, np. usług remontowych. Usługa remontowa wykonywana będzie na rzecz współpracujących placówek medycznych, przy czym nabywcą usługi będzie Strona i na nią firma remontowo - budowlana wystawi fakturę za usługę. Spółka ma wątpliwości, czy po jej stronie wystąpi świadczenie podlegające opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, w związku z finansowaniem usług obcych wykonywanych na rzecz jej kontrahentów?
2006.10.20 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PH-I/4407/14-151/05/AŁ
∟Spółka zamierza przekazać na cele reprezentacji i reklamy bony upoważniające do zakupu towarów oraz karnety na basen, siłownię, a także do salonów kosmetycznych lub fryzjerskich. Bony i karnety będą wręczane nieodpłatnie podmiotem współpracującym, a także lekarzom, farmaceutom i innym osobom, które mogą mieć wpływ na zwiększenie sprzedaży produktów leczniczych Spółki.
2006.10.10 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-19/06
∟Czy reklama prowadzona za pośrednictwem Internetu jest traktowana jako reklama publiczna czy też niepubliczna w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.10.10 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-18/06
∟Czy koszty związane z opłaceniem usługi rozdysponowania nakładu promocyjnego wśród spółek kolporterskich, oraz koszty przesyłki gazet o tychże spółek stanowią dla spółki pytającej koszty reklamy publicznej czy też niepublicznej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.10.10 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-17/06
∟Czy nabywane przez Spółkę usługi reklamowe w ramach umów barterowych stanowią koszty reklamy i reprezentacji publicznej czy niepublicznej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.10.09 - Urząd Skarbowy w Płocku - 1419/UPO-415/159/06/MP/1
∟Czy kara pieniężna za zajęcie pasa drogowego przez umieszczenie reklamy, jest kosztem uzyskania przychodu w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, czy do kosztów uzyskania przychodu wydatek należy zaliczyć w terminie zapłaty raty, czy też w terminie wydania decyzji o nałożeniu kary pieniężnej ?
2006.10.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR2/443-278a/06/AR
∟ Strona zwróciła się z pytaniem, jaką stawkę podatku należy stosować na wystawianych przez Stronę fakturach na rzecz następujących kontrahentów:1)podmiotów będących podatnikami podatku VAT zarejestrowanymi w Polsce,2)będących podmiotami posiadającymi siedzibę bądź miejsce zamieszkania na terytorium Polski, nie będących zarejestrowanymi podatnikami VAT w Polsce, 3)będących podatnikami podatku od wartości dodanej zarejestrowanymi w innym kraju Unii Europejskiej, 4)podmiotów, nie będących podatnikami podatku od wartości dodanej, mających miejsce zamieszkania lub posiadającymi siedzibę na terytorium Unii Europejskiej.
2006.10.03 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/4061-160/06
∟Czy wydatek na zakup alkoholu wręczanego w formie upominku stanowi koszt uzyskania przychodu w ramach wydatku na reprezentację i reklamę, zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 12.07.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Natomiast w dniu 17.08.2006r. wpłynęło do organu podatkowego uzupełnienie tegoż wniosku. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż Spółka zorganizowała w dniach 15-17.06.2006r., na terenie hal produkcyjnych należących do Spółki, prezentację Swoich produktów. Obecnych było po...
2006.09.26 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-006-433/06/KK
∟Czy VAT naliczony z faktur, które służą reprezentacji i reklamie niepublicznej, w przypadku przekroczenia limitu 0,25% przychodów powinien być zaliczony do kosztów ogólnych czy do kosztów limitowanej reprezentacji i reklamy?
2006.09.22 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-97/06/ŁK/1
∟ Strona wnosi o wyjaśnienie czy „ odpłatne udostępnienie przez Wspólnotę elewacji budynku na tablicę informacyjną lub reklamę, której właścicielem jest osoba lub podmiot należący do Wspólnoty Mieszkaniowej jest opodatkowane podatkiem od towarów i usług”?
2006.09.20 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Białymstoku - RO-XV/443/PDOF-344/443/AM/06
∟czy wydatki na organizację prezentacji ma Pan prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w całości, czy z ograniczeniem wynikającym z art. 23 ust. 1 pkt. 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
2006.09.19 - Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu - DPD/415-12/06
∟Czy wartość nabywanych towarów w związku z prowadzoną akcją promocyjną (premiową) stanowi w całości koszt uzyskania przychodów? We wniosku o udzielenie interpretacji przepisów prawa podatkowego Podatnik zwrócił się z zapytaniem dotyczącym zaliczania w koszty uzyskania przychodów wartości nabywanych towarów w związku z prowadzoną sprzedażą promocyjną oraz rozliczania podatku VAT. Podatnik prowadząc akcję promocyjną nabywa towary, które przeznacza na te cele, jak również do celów promocyjnych przeznacza własne wyroby. Towary te, za pośrednictwem dystrybutorów, przekazywane są nieodpłatnie w ramach prowadzonej akcji, po spełnieniu określonych warunków. We ...
2006.09.18 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0101/06/AK
∟Podatnik ma wątpliwości, czy wartość sprzedawanych promocyjnie bluz i lekarstw w cenie zakupu stanowi w całości koszt uzyskania przychodów, czy też koszt ten podlega limitowaniu.
2006.09.18 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-137/2/06
∟ Interpretacje podatkowe Rodzaj dokumentupostanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowegoSygnaturaZP/443-137/2/06Data2006.09.18AutorPierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w PoznaniuTematPodatek od towarów i usług --> Odliczenie i zwrot podatku. Odliczanie częściowe --> Odliczenie i zwrot podatku --> Wyłączenie stosowania obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnegoPodatek od towarów i usług --> Odliczenie i zwrot podatku. Odliczanie częściowe --> Odliczenie i zwrot podatku --> Odliczenie podatkuSłowa kluczoweodliczenie podatku od towarów i usługprzekazanie towarówreklamareprezenta...
2006.09.18 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-137/1/06
∟Wnioskująca zwróciła się z zapytaniem, czy Podatnikowi przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od ww. wydatków poniesionych na reprezentację i reklamę niepubliczną, które nie stanowią kosztów uzyskania przychodu ze względu na przekroczenie limitu wskazanego w art. 16 ust. 1 pkt 28) ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.