Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
2005.07.21 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/174/115/2005/GW
∟ Czy Spółka na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r jest zobowiązany opodatkowywać podatkiem od towarów i usług towary – materiały promocyjne, w tym prezenty, gadżety przekazywane przez przedstawicieli Spółki podczas spotkań z osobami, do których kierowana jest reklama produktów farmaceutycznych oraz innymi osobami, które biorą udział w obrocie tymi produktami w ramach wykonywania usługi marketingowej zleconej przez podmiot zagraniczny ?
2005.07.21 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni - II-2/4111/415/235/30/05
∟Czy wydatki na zakup ulotek reklamowych, które będą rozkładane w lokalu na stolikach lub nadawane przez pocztę jako druki bezadresowe będą stanowiły w całości koszt uzyskania przychodu jako nielimitowana reklama publiczna?
2005.07.19 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/85/05/AMM
∟podatnika
Wniosek Spółki dotyczy możliwości zakwalifikowania przekazania kontrahentom materiałów ekspozycyjnych w celu oferowania produktów Podatnika do kategorii przekazania próbek w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od...
2005.07.18 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-173/05
∟Podatnik zwrócił się z wnioskiem o wyjaśnienie zasad opodatkowania nieodpłatnego przekazania wskazanych we wniosku towarów na cele związane z reprezentacją i reklamą.
2005.07.14 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/423/36/IK/05
∟Czy ponoszone wydatki reklamowo - promocyjne, które w Spółce A zakwalifikowano do kosztów reklamy limitowanej należy w całości zaliczyć do limitu 0,25% wartości przychodów, czy tylko tą część, która nie zostanie zrefundowana przez Spółkę X? Pismem z 18 kwietnia 2005 r., uzupełnionym 07.06.2005 r., Spółka A zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Zgodnie z podpisaną umową ze Spółką X , Spółka A jako autoryzowany przedstawiciel ma obowiązek przeprowadzać różnego rodzaju akcje promocyjno – reklamowe. A...
2005.07.14 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy - PD3.1-415-15/05
∟Czy do kosztów uzyskania przychodów można zaliczyć w całości koszty związane z wydrukowaniem na zamówienie folderów “Turnusy Rehabilitacyjne” i przesłaniem ich pocztą do różnych poradni i ośrodków zajmujących się rehabilitacją osób niepełnosprawnych na terenie kraju.
2005.07.13 - Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PD III/423-3/05
∟Dotyczy kwestii zaliczania do kosztów uzyskania przychodów zakupu artykułów spożywczych na posiedzenia organów statutowych, Grup Członkowskich oraz na Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni Postanowienie
2005.07.07 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-213/05/LS
∟Czy Spółka ma prawo odliczać podatek VAT naliczony, wynikający z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług, które służą reprezentacji i reklamie niepublicznej Spółki, jeżeli kwoty wynikające z tych faktur nie mogą zostać przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów z uwagi na przekroczenie limitu z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT?
2005.07.05 - Urząd Skarbowy w Łęcznej - DM-415/4/05
∟Czy i w jaki sposób można zaliczyć w koszty uzyskania przychodu pomoc świadczoną na rzecz klubu sportowego? Prowadzę działalność gospodarczą opodatkowaną w formie podatku liniowego. Chciałabym wesprzeć finansowo klub sportowy, działajacy w formie stowarzyszenia zarejestrowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym. W związku z tym zamierzam zawrzeć umowę sponsoringu, w której zobowiążę się do zakupu określonych rzeczy np. koszulek, butów, napoi itp. w zamian za umieszczenie nazwy mojej firmy na stadionie w czasie rozgrywanych zawodów sportowych. Umieszczenie reklamy mojej firmy podczas imprez sportowych stanowić będzie niewątpliwie rekalmę publiczną nie objętą limite...
2005.06.30 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/HTII/4407/14-29/05/BM
∟Jakie jest miejsce opodatkowania VAT-em czynności polegających na szeroko pojętej reklamie produktów leczniczych?
2005.06.27 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP1-443/62/05
∟Czy przekazanie gazetek reklamowych podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?
2005.06.23 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-70/05
∟Czy podatnik powinien opodatkowywać nieodpłatne wypożyczenie swoim kontrahentom szaf kosmetycznych poprzez wystawienie faktury wewnętrznej?
2005.06.23 - Urząd Skarbowy w Kościanie - PD/415-10/05
∟ Wnioskodawca prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego opodatkowaną na zasadach ogólnych. Wątpliwość Wnioskodawcy budzi fakt zaliczania do kosztów uzyskania przychodów - jako wydatków na reprezentację limitowaną bądź publiczną - wydatków związanych z wystrojem wnętrza pomieszczeń, w których przyjmowani są klienci oraz osoby przychodzące tylko po informację. Wnioskodawca podnosi fakt, iż w dobie dzisiejszych czasów w dobrym tonie jest utrzymanie pomieszczeń do przyjmowania interesantów w przyjemnych warunkach, które mają zapewnić m.in. dekoracje z kwiatów na biurku czy stole.Zdaniem wnioskodawcy koszty związane...
2005.06.23 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WP/415/186/190/05/JK
∟Czy podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagrody o wartości do 760 zł. przyznawane w konkursach ogłaszanych przez środki masowego przekazu(prasa, radio, telewizja)?
2005.06.17 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/62/05/AMM
∟Czy stosownie do art. 86 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług Podatnikowi przysługuje odliczenie podatku naliczonego VAT z faktur zakupu usług reklamowych (marketingowych) związanych z organizacją promocji produktów Spółki prowadzoną przez wyspecjalizowaną agencję reklamową ? Z wniosku Spółki X o udzielenie pisemnej interpretacji wynika, iż Podatnik celem zwiększenia sprzedaży podejmuje różne kampanie promujące produkty (np. sprzedaż premiowa, konkursy wiedzy o produktach). Kampanie kierowane są do odbiorców produktów Spółki, a ich całościową obsługę Spółka powierza wyspecjalizowanej agencji reklamowej zawierając w tym celu stosowną umowę. Spółka...
2005.06.17 - Urząd Skarbowy w Wieluniu - III-443/20/05
∟W złożonym wniosku podatnik pyta czy na gruncie art. 7 ust. 2 - 7 obowiązującej od 1 maja 2004r. ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) nieodpłatne przekazanie materiałów marketingowych typu: foldery ofertowe, wizytówki, tablice z logo firmy dostarczane do sklepów - kontrahentów prowadzących sprzedaż Jego wyrobów - podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. W dniu 25 kwietnia 2005r. do
2005.06.17 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie - I US.VII/423/1156/7/05
∟ Czy w świetle obowiązującej ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) zwrot wydatków udziałowcowi może być zaliczony do kosztów podatkowych spółki w ramach limitowanych kosztów reprezentacji i reklamy (obiady i kolacje z kontrahentami) i delegacji służbowej (przejazdy, noclegi)?
2005.06.16 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/OP/423/T-133/19/2005
∟Czy wydatki związane z organizacją konkursu promocyjnego stanowią reklamę czy też powinny być zaliczone bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów?
2005.06.16 - Lubuski Urząd Skarbowy - I-3/423/3/30/JW/2005
∟Czy wydatki ponoszone na sponsoring mogą stanowić u podatnika koszt uzyskania przychodu?
2005.06.15 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/115/74/2005/SK
∟1. Czy w pojęciu usług reklamy , o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt. 2 Ustawy o VAT mieszczą się usług i promocyjne marketingowe polegające na informowaniu klientów o istnieniu danej firmy oraz jakości świadczonych przez nią towarów lub usług, organizacji spotkań promocyjnych, kampanii informacyjnych oraz świadczeniu usług związanych z rozwojem rynku zbytu dla produktów lub usług danej firmy?2. Czy w ramach usług wykonywanych przez pośredników działających w imieniu i na rzecz osób trzecich, związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia MinistraFinansów z dnia 27.04.2004r. w sprawie wykonywania niektórych przepi...
2005.06.13 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-128/IV/2005/DB
∟Czy przekazanie artykułów spożywczych zakupionych w celu poczęstunku kontrahentów oraz pracowników w trakcie narad powinno być opodatkowane podatkiem od towarów i usług.
2005.06.13 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/4407-88/05/I
∟Pytanie dotyczy opodatkowania wydanych w ramach akcji promocyjnej tzw. "gratisów".
2005.06.13 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/4407-87/05/I
∟Pytanie dotyczy opodatkowania podatkiem VAT upominków i nagród wręczanych po dokonaniu transakcji sprzedaży i zakończeniu akcji promocyjnej?
2005.06.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-314/05/TM
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia całego podatku VAT naliczonego przy wydatkach na reprezentację i reklamę?
2005.06.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-55/CIT/05
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów całość poniesionych wydatków, dotyczących nieodpłatnie wydanych odbiorcom detalicznym: toreb foliowych z logo firmy, plakatów reklamowych, stojaczków z plexi z logo firmy, katalogów zawierających informacje dotyczące oferowanych towarów, celem rozpropagowania towarów wśród konsumentów, poprzez ich udostępnienie w punktach sprzedaży detalicznej? Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż chcąc wzmocnić swoją pozycję na rynku, Spółka zaopatruje odbiorców detalicznych, sprzedających na terenie całego kraju towary zakupione od Niej, w torby foliowe z logo Spółki, plakaty reklamo...
2005.06.09 - Izba Skarbowa w Lublinie - PD.1-4218-31/05
∟Czy wartość nagród, upominków może być zaliczona do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości, czy w ramach limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną, Czy zakup nagród i upominków powinien być kosztem 2005 r. czy 2004 r. chociaż został poniesiony w 2005 r.
2005.06.08 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu - 1424/2150/4111/415/32/05
∟dotyczy utraty warunków do opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych w związku z wykonaniem w styczniu 2005r. w ramach prowadzonej działalności gospodarczej usług reklamy oraz doradztwa.
2005.06.08 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - IIUS PBI/PM/423-10/05
∟Prawidłowość zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów kosztów związanych z zakupem płytek CD i nagraniem na nich wersji testowych programów antywirusowych
2005.06.03 - Urząd Skarbowy w Bochni - PD/415-16/05
∟Czy kosztem uzyskania przychodów są towary zniszczone?Czy zakupione i przekazane na ekspozycje sklepowe towary i wyposażenie można uznać za koszt reprezentacji i reklamy?
2005.06.01 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/021/443/23/05/IW
∟Czy obrót z tytułu działalności reklamowo-promocyjnej jest zwolniony z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 1?
50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.