Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

2005.07.21 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/174/115/2005/GW
     ∟ Czy Spółka na podstawie ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r jest zobowiązany opodatkowywać podatkiem od towarów i usług towary – materiały promocyjne, w tym prezenty, gadżety przekazywane przez przedstawicieli Spółki podczas spotkań z osobami, do których kierowana jest reklama produktów farmaceutycznych oraz innymi osobami, które biorą udział w obrocie tymi produktami w ramach wykonywania usługi marketingowej zleconej przez podmiot zagraniczny ?

2005.07.21 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni - II-2/4111/415/235/30/05
     ∟Czy wydatki na zakup ulotek reklamowych, które będą rozkładane w lokalu na stolikach lub nadawane przez pocztę jako druki bezadresowe będą stanowiły w całości koszt uzyskania przychodu jako nielimitowana reklama publiczna?

2005.07.19 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/85/05/AMM
     ∟podatnika Wniosek Spółki dotyczy możliwości zakwalifikowania przekazania kontrahentom materiałów ekspozycyjnych w celu oferowania produktów Podatnika do kategorii przekazania próbek w rozumieniu art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od...

2005.07.18 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-173/05
     ∟Podatnik zwrócił się z wnioskiem o wyjaśnienie zasad opodatkowania nieodpłatnego przekazania wskazanych we wniosku towarów na cele związane z reprezentacją i reklamą.

2005.07.14 - Podlaski Urząd Skarbowy - P-I/423/36/IK/05
     ∟Czy ponoszone wydatki reklamowo - promocyjne, które w Spółce A zakwalifikowano do kosztów reklamy limitowanej należy w całości zaliczyć do limitu 0,25% wartości przychodów, czy tylko tą część, która nie zostanie zrefundowana przez Spółkę X? Pismem z 18 kwietnia 2005 r., uzupełnionym 07.06.2005 r., Spółka A zwróciła się z prośbą o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do następującego stanu faktycznego: Zgodnie z podpisaną umową ze Spółką X , Spółka A jako autoryzowany przedstawiciel ma obowiązek przeprowadzać różnego rodzaju akcje promocyjno – reklamowe. A...

2005.07.14 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy - PD3.1-415-15/05
     ∟Czy do kosztów uzyskania przychodów można zaliczyć w całości koszty związane z wydrukowaniem na zamówienie folderów “Turnusy Rehabilitacyjne” i przesłaniem ich pocztą do różnych poradni i ośrodków zajmujących się rehabilitacją osób niepełnosprawnych na terenie kraju.

2005.07.13 - Urząd Skarbowy w Sosnowcu - PD III/423-3/05
     ∟Dotyczy kwestii zaliczania do kosztów uzyskania przychodów zakupu artykułów spożywczych na posiedzenia organów statutowych, Grup Członkowskich oraz na Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni Postanowienie

2005.07.07 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-213/05/LS
     ∟Czy Spółka ma prawo odliczać podatek VAT naliczony, wynikający z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług, które służą reprezentacji i reklamie niepublicznej Spółki, jeżeli kwoty wynikające z tych faktur nie mogą zostać przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów z uwagi na przekroczenie limitu z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT?

2005.07.05 - Urząd Skarbowy w Łęcznej - DM-415/4/05
     ∟Czy i w jaki sposób można zaliczyć w koszty uzyskania przychodu pomoc świadczoną na rzecz klubu sportowego? Prowadzę działalność gospodarczą opodatkowaną w formie podatku liniowego. Chciałabym wesprzeć finansowo klub sportowy, działajacy w formie stowarzyszenia zarejestrowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym. W związku z tym zamierzam zawrzeć umowę sponsoringu, w której zobowiążę się do zakupu określonych rzeczy np. koszulek, butów, napoi itp. w zamian za umieszczenie nazwy mojej firmy na stadionie w czasie rozgrywanych zawodów sportowych. Umieszczenie reklamy mojej firmy podczas imprez sportowych stanowić będzie niewątpliwie rekalmę publiczną nie objętą limite...

2005.06.30 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/HTII/4407/14-29/05/BM
     ∟Jakie jest miejsce opodatkowania VAT-em czynności polegających na szeroko pojętej reklamie produktów leczniczych?

2005.06.27 - Lubelski Urząd Skarbowy - PP1-443/62/05
     ∟Czy przekazanie gazetek reklamowych podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?

2005.06.23 - Urząd Skarbowy w Słupsku - PIII/2/443-70/05
     ∟Czy podatnik powinien opodatkowywać nieodpłatne wypożyczenie swoim kontrahentom szaf kosmetycznych poprzez wystawienie faktury wewnętrznej?

2005.06.23 - Urząd Skarbowy w Kościanie - PD/415-10/05
     ∟ Wnioskodawca prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego opodatkowaną na zasadach ogólnych. Wątpliwość Wnioskodawcy budzi fakt zaliczania do kosztów uzyskania przychodów - jako wydatków na reprezentację limitowaną bądź publiczną - wydatków związanych z wystrojem wnętrza pomieszczeń, w których przyjmowani są klienci oraz osoby przychodzące tylko po informację. Wnioskodawca podnosi fakt, iż w dobie dzisiejszych czasów w dobrym tonie jest utrzymanie pomieszczeń do przyjmowania interesantów w przyjemnych warunkach, które mają zapewnić m.in. dekoracje z kwiatów na biurku czy stole.Zdaniem wnioskodawcy koszty związane...

2005.06.23 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WP/415/186/190/05/JK
     ∟Czy podlegają opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych nagrody o wartości do 760 zł. przyznawane w konkursach ogłaszanych przez środki masowego przekazu(prasa, radio, telewizja)?

2005.06.17 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-III-2-443/62/05/AMM
     ∟Czy stosownie do art. 86 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług Podatnikowi przysługuje odliczenie podatku naliczonego VAT z faktur zakupu usług reklamowych (marketingowych) związanych z organizacją promocji produktów Spółki prowadzoną przez wyspecjalizowaną agencję reklamową ? Z wniosku Spółki X o udzielenie pisemnej interpretacji wynika, iż Podatnik celem zwiększenia sprzedaży podejmuje różne kampanie promujące produkty (np. sprzedaż premiowa, konkursy wiedzy o produktach). Kampanie kierowane są do odbiorców produktów Spółki, a ich całościową obsługę Spółka powierza wyspecjalizowanej agencji reklamowej zawierając w tym celu stosowną umowę. Spółka...

2005.06.17 - Urząd Skarbowy w Wieluniu - III-443/20/05
     ∟W złożonym wniosku podatnik pyta czy na gruncie art. 7 ust. 2 - 7 obowiązującej od 1 maja 2004r. ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) nieodpłatne przekazanie materiałów marketingowych typu: foldery ofertowe, wizytówki, tablice z logo firmy dostarczane do sklepów - kontrahentów prowadzących sprzedaż Jego wyrobów - podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. W dniu 25 kwietnia 2005r. do

2005.06.17 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Rzeszowie - I US.VII/423/1156/7/05
     ∟ Czy w świetle obowiązującej ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) zwrot wydatków udziałowcowi może być zaliczony do kosztów podatkowych spółki w ramach limitowanych kosztów reprezentacji i reklamy (obiady i kolacje z kontrahentami) i delegacji służbowej (przejazdy, noclegi)?

2005.06.16 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/OP/423/T-133/19/2005
     ∟Czy wydatki związane z organizacją konkursu promocyjnego stanowią reklamę czy też powinny być zaliczone bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów?

2005.06.16 - Lubuski Urząd Skarbowy - I-3/423/3/30/JW/2005
     ∟Czy wydatki ponoszone na sponsoring mogą stanowić u podatnika koszt uzyskania przychodu?

2005.06.15 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/WV/443/115/74/2005/SK
     ∟1. Czy w pojęciu usług reklamy , o których mowa w art. 27 ust. 4 pkt. 2 Ustawy o VAT mieszczą się usług i promocyjne marketingowe polegające na informowaniu klientów o istnieniu danej firmy oraz jakości świadczonych przez nią towarów lub usług, organizacji spotkań promocyjnych, kampanii informacyjnych oraz świadczeniu usług związanych z rozwojem rynku zbytu dla produktów lub usług danej firmy?2. Czy w ramach usług wykonywanych przez pośredników działających w imieniu i na rzecz osób trzecich, związanych bezpośrednio ze sprzedażą towarów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia MinistraFinansów z dnia 27.04.2004r. w sprawie wykonywania niektórych przepi...

2005.06.13 - Pomorski Urząd Skarbowy - PV/443-128/IV/2005/DB
     ∟Czy przekazanie artykułów spożywczych zakupionych w celu poczęstunku kontrahentów oraz pracowników w trakcie narad powinno być opodatkowane podatkiem od towarów i usług.

2005.06.13 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/4407-88/05/I
     ∟Pytanie dotyczy opodatkowania wydanych w ramach akcji promocyjnej tzw. "gratisów".

2005.06.13 - Izba Skarbowa w Lublinie - PP1/4407-87/05/I
     ∟Pytanie dotyczy opodatkowania podatkiem VAT upominków i nagród wręczanych po dokonaniu transakcji sprzedaży i zakończeniu akcji promocyjnej?

2005.06.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-314/05/TM
     ∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia całego podatku VAT naliczonego przy wydatkach na reprezentację i reklamę?

2005.06.09 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-55/CIT/05
     ∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów całość poniesionych wydatków, dotyczących nieodpłatnie wydanych odbiorcom detalicznym: toreb foliowych z logo firmy, plakatów reklamowych, stojaczków z plexi z logo firmy, katalogów zawierających informacje dotyczące oferowanych towarów, celem rozpropagowania towarów wśród konsumentów, poprzez ich udostępnienie w punktach sprzedaży detalicznej? Z przedstawionego w złożonym wniosku stanu faktycznego wynika, iż chcąc wzmocnić swoją pozycję na rynku, Spółka zaopatruje odbiorców detalicznych, sprzedających na terenie całego kraju towary zakupione od Niej, w torby foliowe z logo Spółki, plakaty reklamo...

2005.06.09 - Izba Skarbowa w Lublinie - PD.1-4218-31/05
     ∟Czy wartość nagród, upominków może być zaliczona do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości, czy w ramach limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną, Czy zakup nagród i upominków powinien być kosztem 2005 r. czy 2004 r. chociaż został poniesiony w 2005 r.

2005.06.08 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Radomiu - 1424/2150/4111/415/32/05
     ∟dotyczy utraty warunków do opodatkowania w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych w związku z wykonaniem w styczniu 2005r. w ramach prowadzonej działalności gospodarczej usług reklamy oraz doradztwa.

2005.06.08 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - IIUS PBI/PM/423-10/05
     ∟Prawidłowość zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów kosztów związanych z zakupem płytek CD i nagraniem na nich wersji testowych programów antywirusowych

2005.06.03 - Urząd Skarbowy w Bochni - PD/415-16/05
     ∟Czy kosztem uzyskania przychodów są towary zniszczone?Czy zakupione i przekazane na ekspozycje sklepowe towary i wyposażenie można uznać za koszt reprezentacji i reklamy?

2005.06.01 - Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu - 1425/021/443/23/05/IW
     ∟Czy obrót z tytułu działalności reklamowo-promocyjnej jest zwolniony z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 1?

50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj