Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64
2006.07.21 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/31-1bP/06/JW
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup prezentu związanego z reprezentacją i reklamą limitowaną, dla kontrahenta zagranicznego powyżej 100 zł?
2006.07.21 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/27-N/06/JW
∟Czy zakup alkoholu, wręczany podczas spotkań kontrhentom można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów mieszczących się w limicie wydatków na reklamę i reprezentację ?
2006.07.21 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4117-0050/06
∟Czy wydatki poniesione na wysłanie katalogów wraz z kartami zamówienia mogą być zaliczone w całości do kosztów uzyskania przychodów? Decyzja
2006.07.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-171-238/06/RM
∟Czy koszty kuponów gry T-L o wartości 1,40 zł, przekazywanych nieodpłatnie nabywcom kuponów gry T-M w celu uatrakcyjnienia sprzedaży, są kosztami reklamy nielimitowanej czy limitowanej, czy kosztami działalności poniesionymi w celu zwiększenia przychodu i zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych są kosztami uzyskania przychodu?
2006.07.19 - Urząd Skarbowy w Opocznie - US III - 443/10/06/MZ
∟Czy przysługuje możliwość obniżenia podatku należnego o podatek naliczony związany z zakupionymi próbkami, przekazywanymi następnie klientom w ramach czynności reklamy niepublicznej, w sytuacji gdy zakup tych próbek nie stanowi kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ?
2006.07.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB II/423/6/06
∟Czy stanowią koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:koszty poczęstunku klientów Spółki z o. o. , w tym poczęstunku winem podczas psotkania jubileuszowego Spółki,koszty upominków wręczanych kooperantom Spółki, w ramach działalności promocyjnej, w tym również wysoko-gatunkowego unikatowego na rynku polskim wina.
2006.07.12 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB III/436/38/2006/KK
∟Czy podatnik powinien wystąpić o przyznanie numeru VAT UE w sytuacji świadczenia usług "reklamy" na rzecz podatników z innych niż kraj państw Uni Europejskiej ?
2006.07.12 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/4117-0040/06
∟Czy wydatki poniesione z tytułu zakupu usług gastronomicznych podatnik powinien zakwalifikować jako koszty reprezentacji i uwzględnić w kosztach uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej w granicach limitu, czy wydatki te jako stanowiące podstawę jego działalności podlegały będą zaliczeniu w koszty w całości? Decyzja
2006.07.10 - Urząd Skarbowy w Bełchatowie - USI/406-26/3661/JM/06
∟Spółka przedstawiając stan faktyczny sprawy, informuje, iż poniosła wydatki na zakup wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach. Powyższe wydatki dotyczyły zgonu pracownika firmy oraz prezesa spółki nadrzędnej. Wydatki te zostały zaewidencjonowane w koszty reprezentacji i reklamy.W złożonym wniosku Spółka zwraca się z zapytaniem:czy prawidłowo zaliczyła powyższe wydatki w koszty reprezentacji i reklamy ?Zdaniem podatnika, przysługuje mu ujęcie wydatków w kosztach działalności,gdyż czynność ta nie ma charakteru przekazania towarów o konkretnej wartości użytkowej,a wręcz jest obowiązkiem Spółki złożyć hołd zmarłemu pracownikowi cz...
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/4/06/JP
∟Czy podatek VAT naliczony przy nabyciu usług obcych związanych z reprezentacją i reklamą prowadzoną w sposób niepubliczny oraz towarów przekazanych i zużytych na cele reprezentacji i reklamy limitowanej może być odliczony w całości, czy tylko w zakresie, w którym dany wydatek mieści się w limicie na reprezentację i reklamę niepubliczną (zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych)?
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/3/06/JP
∟Czy zużycie produktów spożywczych (np. kawy, herbaty, cukru, mleka, soków itp.) w celu przygotowania drobnych poczęstunków dla gości/kontrahentów zapraszanych na spotkania służbowe w siedzibie Spółki, podlega opodatkowaniu VAT?
2006.07.06 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR2/443-137/1/06/JP
∟Czy wykorzystanie przez Spółkę towarów handlowych pozostających jej własnością na cele reklamowe, bezpośrednio związane z prowadzoną przez podatnika działalnością (jak zamontowanie okna na stojaku demonstracyjnym na wystawie i w punktach sprzedaży detalicznej, montaż okien podczas targów materiałów budowlanych lub pokazie prawidłowego montażu naszych produktów), można traktować jako czynność niepodlegającą opodatkowaniu VAT?
2006.07.05 - Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto - ZMA-4361/01/06
∟Czy istnieje obowiązek składania deklaracji DRA-1 przez zakład pracy chronionej świadczący usługi reklamy napojów alkoholowych, pomimo zwolnienia z opłat na podstawie art. 31 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ?Z opisanego stanu faktycznego wynika, iż Spółka jest zakładem pracy chronionej, który świadczy usługi reklamy piwa. Zgodnie z brzmieniem art. 31 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. Nr 123, poz. 776 ze zm.) prowadzący zakład pracy chronionej lub zakład aktywności zawodowej w...
2006.07.04 - Izba Skarbowa w Gdańsku - OP/443-0005/06/Z
∟Czy można odliczyć w całości podatek VAT od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.06.30 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423/60/MK
∟1.Czy Spółka dokonująca sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora uzyskuje z tego tytułu przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych,2.Czy przychód uzyskany przez Spółkę ze sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora może zostać zaliczony do puli przychodów branych pod uwagę przy ustalaniu rocznej kwoty wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną zaliczonych do kosztów uzyskania przychodów.
2006.06.30 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-154/212/06/PK
∟1. Czy przychodem ze sprzedaży leku po cenie obniżonej o kwotę wynikającą z bonu przedstawionego przy zakupie przez nabywcę, otrzymanego w ramach akcji promocyjnej, jest kwota zapłacona przez nabywcę, odpowiadająca cenie obniżonej, tj. 1 grosz? 2. Czy koszt nabycia przez Spółkę produktów, których sprzedaż objęta jest tą promocją jest w całości kosztem uzyskania przychodu?
2006.06.27 - Izba Skarbowa w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Bielsku-Białej - PBB1/4117-0029/06/3
∟czy wydatki poniesione na reklamę stanowia koszty uzyskania przychodów
2006.06.25 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-36/06/KK
∟Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2006.06.14 - Urząd Skarbowy w Wejherowie - PP/443-34/2/06
∟Czy bez konieczności odprowadzania należnego podatku VAT może podatnik przekazywać bez wynagrodzenia każdemu klientowi przy zakupie towarów torby foliowe bez prowadzenia szczegółowej ewidencji? Postanowienie
2006.06.14 - Urząd Skarbowy w Piasecznie - 1418/ZT/T/443-25/06/SG
∟Wnioskiem z dnia 20.03.2006 r zwrócił się Pan do
2006.06.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-126-181/06/AJ
∟Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie, 3) artykuły spożywcze, wykorzystywane w siedzibie w trakcie spotkań z kontrahentami oraz w niektórych punktach sprzedaży, gdzie gracz może bezpłatnie się nimi poczęstować stanowią koszt uzyskania przychodów, czy koszty te są kosztami reklamy podlegającej limitowi czy też reklamy nielimitowanej?
2006.06.08 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PP/443-23/06
∟Czy rabaty, których wielkość procentowa ustalona jest indywidualnie względem konkretnych kontrahentów, z tytułu:- stałej współpracy lub np. wymiany barterowej,- okazjonalnych (związanych z wystąpieniem konkretnych zdarzeń), "wyprzedaży" powierzchni reklamowej dla wybranej grupy klientów,- ofert "last minute" w odniesieniu do "wyprzedaży" powierzchni reklamowej przed zamknięciem numeru,można zaliczyć do "udokumentowanych, prawnie dopuszczalnych i obowiązkowych rabatów" w rozumieniu ustawy o VAT? P O S T A N O W I E NI E
2006.06.08 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PP/443-22/06
∟Czy w przypadku umieszczenia reklam, po cenie obniżonej o rabaty do 99% w uzasadnionych sytuacjach, np. w celu zapewnienia numeru, należy opodatkować przychód powstały po uwzględnieniu rabatu, czy należy dodatkowo wystawić fakturę wewnętrzną, traktując różnicę pomiędzy wartością cennikową a uzyskanym przychodem jako nieodpłatne świadczenie i od tak wyliczonej wartości naliczyć podatek VAT. P O S T A N O W I E NI E
2006.06.08 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PP/443-19/06
∟Jak powinna być wyliczana wartość części nakładu gazet przekazywanych na cele reklamy i reprezentacji, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku VAT w fakturze wewnętrznej, jeżeli Wydawnictwo nie prowadzi szczegółowego rachunków kosztów wytworzenia jednego egzemplarza gazety? P O S T A N O W I E NI E
2006.06.08 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP1/423-48/06/45397
∟Zapytanie Spółki dotyczy kwestii, czy koszty opisanej we wniosku akcji prowadzonej na rzecz określonej grupy są dla Spółki kosztem uzyskania przychodów?
2006.06.07 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-6/06
∟Czy w przypadku udzielenia rabatów do wysokości 99% wartości świadczenia w odniesieniu do reklam umieszczanych np. w ofercie "last minute", należy doliczyć do przychodu opodatkowanego, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o pdop, wartość cennikową danego modułu, czy też wartość po obniżeniu o udzielony rabat?
2006.06.05 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-4/06
∟Czy wydatki poniesione na opłaty pocztowe związane z rozsyłaniem reklamowych druków bezadresowych (ulotek reklamowych), można zaliczyć do pozostałych kosztów działalności firmy, czy też do kosztów reklamy publicznej lub niepublicznej w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.06.05 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-3/06
∟Czy wartość części nakładu na cele reprezentacji i reklamy stanowi reklamę publiczną czy niepubliczną gdy:a) gazety rozdawane są przypadkowym przechodniom, bez możliwości udowodnienia tego faktu;b) wyłożono kilkadziesiąt egzemplarzy w holu biurowca, który jest ogólnie dostępny dla osób z zewnątrz:c) rozdano część gazet ze zbiorów archiwalnych na dowolnej uczelni wśród studentów i wykładowców;d) gazety rozsyłane są do dobieranych losowo odbiorców np. jako przesyłka bezadresowa;e) gazety rozsyłane są do osób oraz firm, które zgłosiły chęć zapoznania się z zawartością pisma przed ewentualnym zakupem?
2006.06.02 - Urząd Skarbowy w Sopocie - PDOP/423-8/06
∟Czy wartość darowizny w postaci nieodpłatnego udostępnienia powierzchni reklamowej w celu umieszczenia reklam przez organizacje pożytku publicznego może zostać odliczona przez Wydawnictwo od jej dochodu zgodnie z art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2006.06.02 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD1/423-42/06/KK
∟Czy w przypadku przekroczenia limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną, niepodlegający odliczeniu podatek naliczony można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.