Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68
2005.10.03 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443-156/05/AW
∟Czy Stronie przysługuje możliwość odliczenia VAT naliczonego związanegoz zakupem towarów przekazywanych w zamian za umieszczenie firmy w folderze wystawowym, przy jednoczesnym wyłączeniu tych towarów z opodatkowania podatkiem VAT?
2005.09.30 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu - PDII/415-30-2/2005
∟Czy wydatki poniesione na zakup koszulek, długopisów itp. gadżetów z logo firmy, które następnie w momencie sprzedaży są wręczane klientom jako premia, stanowią koszty uzyskania przychodów objęte limitem o którym mowa w art. 23 ust.1 pkt 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych? P o s t a n o w i e n i e
2005.09.29 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-244-238/05/AW
∟Czy wydatki na: wynajem Sali, wynajem niezbędnego sprzętu technicznego (np. rzutnik, ekran), wyżywienie i koszty noclegów podczas szkolenia, koszty związane z opłaceniem trenerów (krajowych i zagranicznych), dekoracja Sali wykładowej (materiały dekoracyjne, produkty), materiały szkoleniowe (ulotki, foldery, broszury) mogą stanowić k.u.p.
2005.09.28 - Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu - DPP-005-52/05
∟Czy przekazywane próbki towarów i materiały informacyjne oraz reklamowe są opodatkowane podatkiem VAT ? W związku z art. 5 ust. 1 pkt 1, art.7 ust.2 i art.88 ust.1 pkt i ust.3 pkt 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług ( Dz.U. Nr 54, poz. 535 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o pisemną interpretację co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, złożonego w dniu 01 lipca 2005r, w sprawie opodatkowania przekazywanych próbek towarów oraz materiałów informacyjnych i reklamowych,
2005.09.27 - Urząd Skarbowy w Nowym Sączu - PP/443-166/05
∟Czy nieodpłatne przekazanie prezentów o małej wartości oraz drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług oraz czy w tym przypadku Spółce przysługuje odliczenie podatku naliczonego od zakupu prezentów o małej wartości oraz drukowanych materiałów informacyjnych i reklamowych w zakresie jakim są związane z działalnością opodatkowaną?
2005.09.26 - Urząd Skarbowy Poznań-Nowe Miasto - ZPA/443-68/2005
∟Podatnik pyta, czy ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w pełnej wysokości, w przypadku nabycia środków trwałych, stanowiących zakupy związane tylko z czynnościami nieodpłatnymi oraz w sytuacji nabycia pozostałych towarów i usług związanych zarówno ze sprzedażą opodatkowaną i sprzedażą nie podlegającą opodatkowaniu, jeżeli w ramach reklamy swoich usług wykonuje świadczenia nieodpłatne. Dnia 20 lipca 2005r. Spółka złożyła w trybie art. 14a § 1 ustawy Ordynacja podatkowa wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji, co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego.Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że podmiot...
2005.09.26 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-332/2/05/IK
∟Czy Spółka ma obowiązek opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem oraz czy Spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z nieodpłatnym przekazaniem towarów na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem?
2005.09.26 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-332/1/05/IK
∟Czy Spółka ma bezwarunkowe prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z dostawami towarów, o których mowa w art. 7 ust. 3, 4 i 7 ustawy z dnia 11 marca 2004r oraz czy Spółka ma obowiązek opodatkowania czynności, o których mowa w w/w artykule niezależnie od związku celu przekazania tych towarów z prowadzonym przedsiębiorstwem?
2005.09.23 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NTR1/443-315/05/AM
∟Strona jest dealerem samochodowym dokonującym sprzedaży samochodów na terenie kraju. Dla wsparcia sprzedaży przekazuje klientom różnego rodzaju drukowane materiały reklamowe i informacyjne (katalogi handlowe, informacje o parametrach technicznych pojazdów, wizytówki). Dodatkowo w ramach promocji przekazywane są prezenty o małej wartości, np. breloki, długopisy, nalepki. Materiały te są przygotowywane przez wykonawców zewnętrznych i za ich przygotowanie Strona otrzymuje faktury z wykazaną kwotą podatku naliczonego. W związku z tym Strona zwróciła się z zapytaniem, czy w związku ze zmianą art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,...
2005.09.22 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/NUR1/443-333/05/AP
∟czy podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego od nieodpłatnie przekazanych materiałów informacyjnych i reklamowych oraz drobnych upominków?
2005.09.22 - Małopolski Urząd Skarbowy - DP3/443-27/05/MI/67381
∟Czy w świetle ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług spółka ma prawo do obniżenia podatku naliczonego przy zakupie towarów, następnie przekazanych pracownikom jako świadczenie rzeczowe?
2005.09.21 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/443/128/2005; RO/443/128/1/2005
∟- Czy nieodpłatne przekazanie towarów na cele reprezentacji i reklamy podlega opodatkowaniu podatkiem VAT?- Czy VAT naliczony przy nabyciu tych towarów może zostać odliczony?- Czy Spółka może odliczyć VAT naliczony z faktur związanych z zakupem towarów i usług przekazanych lub zużytych na potrzeby reprezentacji i reklamy niepublicznej, gdy zostanie przekroczony limit 0,25% przychodu w podatku dochodowym? Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że podatnik jest czynnym podatnikiem podatku VAT i dokonuje sprzedaży w całości opodatkowanej podatkiem od towarów i usług. W celu zwiększenia realizowanych przychodów ze sprzedaży, Spółka podejmuje działania z z...
2005.09.21 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/i/4407/197/05
∟1) Czy można potraktować zakup kawy, śmietanki do kawy, soku, jako świadczenia na rzecz pracowników i odliczyć podatek naliczony i nie traktować ich jako koszty reprezentacji i reklamy?2) Czy przy kosztach reprezentacji i reklamy należy odliczyć podatek naliczony od faktur zakupowych (a na koniec miesiąca wystawiać zbiorczą fakturę wewnętrzną dokumentującą sprzedaż i podatek należny) oraz czy można przy zakupie na reprezentację i reklamę nie odliczać podatku naliczonego?
2005.09.20 - Urząd Skarbowy w Myślenicach - PD-1/415/13/2005
∟Podatniczka prowadzi działalność polegającą na wykonywaniu usług przedstawicielskich firmy(...) organizując spotkania w domach prywatnych i miejscach publicznych. Czy zakupione przez nią produkty spożywcze używane podczas prezentacji urządzenia, stanowią koszt uzyskania przychodu?
2005.09.20 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB III/436/66/2005/kk
∟Czy przysługuje prawo do odliczania VAT naliczonego z otrzymanych faktur zakupu w związku z nabyciem lub wytworzeniem drukowanych materiałów rekalmowych i informacyjnych, przekazywanych nastęnie nieodpłatnie swoim kontrahentom lub potenecjalnym przyszłym klientom w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa, którego przedmiotem działalności są wyłącznie czynności opodatkowania? W dniu 7 lipca 2005r. został złożony wniosek, uzupełniony w dniu 31 sierpnia 2005r. w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. Stan faktyczny przedstawiony we wniosku: ...
2005.09.19 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-207/229/05/MC
∟Czy od 01.01.2004 r. Spółka ustalając podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych może odliczyć od swojego dochodu wartość darowizn polegających na nieodpłatnym udostępnieniu powierzchni reklamowych w tytułach prasowych wydawanych przez Spółkę organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego?
2005.09.16 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/FD1/415/35/05/SS
∟Prowadzę działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży suchej karmy dla zwierzą, sprowadzanej z USA. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej uczestniczę w targach oraz wystawach dla psów, organizowanych przez Związek Kynologiczny, na których prezentuję swój towar oraz funduje nagrody w postaci pucharów, koszulek, czapek. Wszystkie fundowane nagrody opatrzone są znakiem firmowym przedsiębiorstwa, a dodatkowe informacje o firmie i sprzedawanych przez nią wyrobach zamieszczane są przez organizatora imprezy w folderach wystawowych. W związku z powyższym moje pytanie dotyczy możliwości zaliczenia w całości wydatków poniesionych w związku z uczestnictwem w wystawa...
2005.09.16 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-182-86/05
∟Czy kwota jaką „Y” zapłaci Spółce „X” z tytułu udziału w kosztach reklamy i promocji produktu Campari prowadzonej przez Spółkę „X” stanowi dla podatnika przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych.
2005.09.16 - Kujawsko-Pomorski Urząd Skarbowy - ZD/423-182-85/05
∟Czy koszty poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w celu wykonania w Polsce usług o charakterze promocyjno-reklamowym na rzecz „Y” będą stanowiły w całości koszt uzyskania przychodu.
2005.09.13 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-494/2005/JJ
∟Spółka uważa, że w tej sytuacji nie jest zobowiązana do naliczenia podatku należnego z tytułu nieodpłatnego przekazania towarów i usług. W związku z wnioskiem Spółki z dnia 09.06.2005 r. (data wpływu do Urzędu 05.07.2005), w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu stosowania przepisów prawa podatkowego,
2005.09.09 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPF/415-75/05/ML
∟"Czy przekazane jednorazowe upominki w formie bonów z logo i informacją o działalności firmy, nie przekraczające wartości 100 zł., korzystają ze zwolnienia od podatku dochodowego od osób fizycznych"?
2005.09.09 - Izba Skarbowa w Białymstoku - PBI/4218i-3/MS/05
∟Czy wydatki reklamowe, którymi Spółka A zostaje obciążona przez swojego agenta, a które potem będą zrefundowane przez Spółkę X, w Spółce A należy kwalifikować jako pozostałe koszty, czy też mają one być zaliczone do kosztów reklamy limitowanej lub nielimitowanej w zależności od formy przeprowadzonej akcji reklamowo-promocyjnej. Wnioskiem z dnia 18 kwietnia 2005 roku (wpłynął do Urzędu w dniu 19 kwietnia 2005 roku) Spółka A zwróciła się do
2005.09.08 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZP/443-245/05
∟Podatnik zwraca się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na następujące zapytania w zakresie podatku VAT:1. Czy wydanie materiałów informacyjnych i reklamowych przez Spółkę stanowi dostawę towarów w rozumieniu art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, a w związku z tym, czy powstaje obowiązek opodatkowania przekazania w/w materiałów przez Wnioskującą?2. Czy próbki, zamieszczone na "Palecie barw spoin do glazury oraz "Palecie barw tynków i farb" mogą zostać uznane za "próbki" w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy o podatku od towarów i usług, a w związku z tym, czy przekazanie ich, pozostanie wolne od opodatkowania podatkiem VAT, czy też ...
2005.09.08 - Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I USB III/436/64/2005/KK
∟Czy przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT od nabytych, drukowanych materiałów reklamowych, informacyjnych i prezentów o małej wartości, wydanych nieodpłatnie na cele związane z prowadzoną opodatkowaną działalnością gospodarczą?
2005.09.07 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - Jan Pietrzyk
∟Jak należy traktować przekazanie do zużycia podczas czynności reprezentacyjnych, towarów (np. napojów, w tym koniaku, kawy, herbaty, śmietanki, mleka czy słodyczy zakupionych w celu poczęstowania klienta) należących do przedsiębiorstwa podatnika na jego własne potrzeby związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, jeżeli wydatki na ten cel mogły być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
2005.09.07 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - III-2/443-150/05/JP
∟Jak należy traktować przekazanie do zużycia podczas czynności reprezentacyjnych, towarów (np. napojów, w tym koniaku, kawy, herbaty, śmietanki, mleka czy słodyczy zakupionych w celu poczęstowania klienta) należących do przedsiębiorstwa podatnika na jego własne potrzeby związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, jeżeli wydatki na ten cel nie mogły być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?
2005.09.07 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - III-2/443-148/05/JP
∟Czy w przypadku:przekazania jednej osobie w.w. prezentów o jednostkowej cenie przekraczającej 5 zł, jeżeli przekazanie to nie jest ujęte w ewidencji pozwalającej na ustalenie tożsamości osoby, której prezenty wręcza się,przekazania jednej osobie w.w. upominków o łącznej wartości nieprzekraczającej w roku podatkowym wartości 100 zł, jeżeli nie jest prowadzona ewidencja pozwalająca na ustalenie tożsamości osoby, której upominki wręcza się,przekazania ww. upominków o wartości przekraczającej 100 zł, należy wystawiać faktury wewnętrzne?
2005.09.07 - Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście - III-2/443-147/05/JP
∟Jakie dane winna zawierać ewidencja, o której mowa w art. 7 ust. 4 pkt 1 ustawy PTU?
2005.09.06 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/PD-4230Z-52/05/IJ
∟Pytanie dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych ze szkoleniami dla swoich klientów.
2005.09.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - BP/423-0021/05/BA
∟Czy wydatki związane z organizacją na zlecenie zagranicznych instytucji i stowarzyszeń naukowych konferencji, seminariów i zjazdów naukowych Spółka może ująć w kosztach uzyskania przychodów w całości czy do wysokości 0,25% przychodów?
48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.