Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
2006.09.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PD-2/415-211/06
∟Czy w powyższym stanie faktycznym świadczenie w/w czynności wzajemnych , zgodnie z umową o współpracy handlowej nie stanowi przychodu i nie powoduje powstania obowiązku podatkowego w zakresie podatku dochodowego. Podatnik prowadzi działalność gospodarczą. Zajmuje się produkcją surówek, które sprzedaje firmom obcym prowadzącym sprzedaż indywidualnym nabywcom. Podatnik ma zamiar podpisać ze swoimi kontrahentami umowy o współpracy handlowej ,które uregulują zasady zamawiania ,dostaw i sprzedaży towarów .Umowy te szczegółowo określą obowiązki stron umowy. Do obowiązków podatnika związanych z dostawą towarów należeć będzie między innymi dostarczenie do sklepu firmy obcej (drugiej strony umowy)sprzętu-stołu chłodniczego celem ekspozycji i sprzedaży dosta...
2006.09.18 - Izba Skarbowa w Zielonej Górze - II-1/4430-178/06
∟Czy spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług w przypadku, gdy wydatki te nie stanowią kosztu uzyskania przychodu z uwagi na fakt, iż nie mieszczą się one w limicie wydatków na reklamę publiczną (limit 0,25 % przychodów spółki).
2006.09.15 - Urząd Skarbowy w Nysie - PDA/415-12/PE/06
∟Czy wydatki związane z zakupem prezentów dla pacjentów w ramach tzw. programu lojalnościowego powinny być zakwalifikowane do zakupów towarów handlowych nabytych na cele reprezentacji i reklamy tzw. niepublicznej i księgowane w kolumnie 12 podatkowej księgi przychodów i rozchodów w wartości netto wynikającej z faktur VAT do wysokości 0,25% przychodu oraz, co sie z tym wiąże czy podatek od towarów i usług należny z tytułu przekazania prezentów na cele reprezentacji i reklamy niepublicznej wynikający z faktur wewnętrznych VAT powinien być ujęty w kolumnie 14 podatkowej księgi przychodów i rozchodów ("pozostałe wydatki") w momencie przekazania prezentów pacjentom, p...
2006.09.05 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/51/06
∟Podatnik w toku swojej działalności z okazji świąt przekazał swoim najlepszym kontrahentom prezenty w postaci alkoholu (butelek wina). Cena jednostkowego prezentu nie przekroczyła 100 zł. Czy wydatki na zakup tych prezentów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2006.09.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443–85/1/06/AW
∟„Czy od zakupu ciastek, śmietanki do kawy, mleka, kawy, herbaty, w ramach poczęstunku dla kontrahentów na terenie firmy należy naliczyć podatek należny (wystawić fakturę wewnętrzną) jeżeli firmie przysługiwało prawo do odliczenia VAT z tytułu zakupu tych produktów?”
2006.09.01 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-522/06/SZU
∟Czy w przyadku przekroczenia limitu 0,25% przychodów można odliczyć podatek naliczony w związku z wydatkami na reprezentację i reklamę?
2006.08.30 - Izba Skarbowa w Rzeszowie Ośrodek Zamiejscowy w Krośnie - IS.IX/3-443/146/06
∟Kwestia dokumentowania przekazania towarów na cele reprezentacji i reklamy.
2006.08.29 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/4407/76/06
∟Czy w przypadku, gdy wydatki na nabycie towarów i usług związanych z reprezentacją i reklamą przekroczą 0,25% przychodu, o którym mowa 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT, to Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami przekraczającymi wspomniany limit?
2006.08.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-185/06/JW
∟Pytanie podatnika dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT na podstawie faktury wystawionej z tytułu nabycia usługi polegającej na organizacji imprezy integracyjnej w świetle ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535 ze zm.).
2006.08.24 - Urząd Skarbowy w Lęborku - ULP-II/423-1/06/BA
∟Czy koszt współorganizowania seminarium - konferencji należy uznać za koszt reklamy niepublicznej limitowanej
2006.08.22 - Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach - OG-005/105/PDI/423-6/2006
∟Czy wydatki na zakup stojaków, banerów i flag z logo firmy należy zaliczać do kosztów reklamy niepublicznej ? Z treści wniosku wynika, że jednostka w celach promocji swojego znaku towarowego oraz wyrobów przekazuje odbiorcom swoich wyrobów (dealerom) stojaki reklamowe z logo firmy oraz banery i flagi. Bezpośredni sprzedawcy produktów oraz ich klienci wywieszają flagi i banery w miejscach publicznych, dostępnych dla szerokiego, nieokreślonego kręgu odbiorców np. przed swoimi siedzibami. Stojaki z logo firmy służące wyłącznie do prezentacji wyrobów umieszczane są w sklepach i hurtowniach motoryzacyjnych, gdzie też są dostępne dla szerokiego kręgu odbiorców i mają z...
2006.08.11 - Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu - US.II-415/25/2006
∟Czy zakup ubrania służbowego może być kosztem uzyskania przychodu?
2006.08.11 - Urząd Skarbowy w Suwałkach - US.III-415/18/94/06
∟W której kolumnie podatkowej księgi przychodów i rozchodów: 12 czy też 14, należy zaksięgować otrzymaną fakturę za ogólnokrajową reklamę w Panoramie Firm?
2006.08.11 - Urząd Skarbowy Poznań-Śródmieście - ZD/423-13/06
∟Czy wydatki na nabycie produktów spożywczych, w szczególności słodyczy, owoców, soków i obcych usług gastronomicznych, wykorzystywanych przy okazji spotkań biznesowych z przyszłymi lub obecnymi kontrahentami zleceniodawcy Podatnika, Podatnik ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości - także gdy przekracza ona limit określony w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 29.06.2006r. Spółka z o.o. wystąpiła z wnioskiem o udzielenie pisemnej interpretacji w zakresie stosowania przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Podatnik zawarł umow...
2006.08.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423-91/06/JB
∟Czy wydatki na akcję marketingową związaną z ofertą prenumeraty czasopism na rok następny powinny być uznane za koszty uzyskania przychodu w roku ich poniesienia (zarachowania).
2006.08.08 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-141/06/JD
∟Pytanie podatnika dotyczy ustalenia prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony z tytułu nabycia usług reklamy, tłumaczeń, ogłoszenia w prasie oraz poniesienia kosztów związanych z zatrudnieniem pracownika, które zrefundował podmiot niemiecki.
2006.08.08 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-138/06/JD
∟Pytanie dotyczy dokumentowania zwrotu przez podmiot niemiecki kosztów zatrudnienia pracownika, reklamy, tłumaczenia dokumentów, ogłoszenia o pracę w prasie, poniesionych przez Podatnika, w świetle ustawy o podatku od towarów i usług.
2006.08.07 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-29/06/63079
∟Zapytanie Spółki dotyczyło:rozstrzygnięcia czy w przypadu przekroczenia limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną (0,25% przychodu) podatek VAT naliczony od tych wydatków, a nie podlegający odliczeniu, można uznać za koszt uzysania przychodów.
2006.08.06 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-65/06/DM-53873
∟Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej opodatkowania przekazywanych klientom katalogów firmowych oraz wizytówek w świetle przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Z treści wniosku wynika, że Spółka wysyła nieodpłatnie do kontrahentów (urzędy administracji państwowej, agencje reklamowe, banki, prywatne przedsiębiorstwa...) katalogi reklamowe zwierające informacje o oferowanych towarach. Wysyłka katalogów obywa się masowo tj. raz lub dwa razy do roku, a także indywidualnie na prośbę klienta. Są one również dostępne w siedzibie spółki dla każdego potencjalnego klienta bez względu na branż...
2006.08.01 - Urząd Skarbowy w Łomży - PD-415/30/IW/05
∟czy koszty związane z wytworzeniem i rozprowadzeniem ulotek reklamujących towary handlowe w firmie współpracującej stanowia koszty uzyskania przychodów
2006.07.28 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-32-1-GK/06
∟Czy czynności przekazania drobnych upominków, gadżetów podmiotom zewnętrznym wykonane w miesiącu styczniu 2006 r. i następnych, podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i czy Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów będących przedmiotem ww. czynności?
2006.07.28 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - PDPD/423-18/06
∟czy do ustalenia wysokości limitu , o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka winna przjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT
2006.07.27 - Urząd Skarbowy w Pabianicach - USIIIVAT/443/I/62/2006/RR
∟Czy przekazanie na cele reprezentacji i reklamy koszulek z nadrukiem firmowym z przeznaczeniem dla kontrahentów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?
2006.07.26 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/415/T-83/45/06
∟Czy mozna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych z logo firmy? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że podatniczka prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Aby zaistnieć na rynku ubezpieczeń i sprostać ogromnej konkurencji, zamierza zareklamować towarzystwo ubezpieczeniowe którego jest agentem, poprzez rozdawanie potencjalnym klientom gadżetów reklamowych opatrzonych logo firmy. Przykładowo, gadżety takie zamierza rozdać dzieciom przedszkolnym i zareklamować w ten sposób towarzystwo, chcąc tak pozyskać klienta (ubezpieczyć dzieci od następstw nieszczęś...
2006.07.26 - Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1449/2BV/443/2006/268/KA
∟Czy usługa polegająca na udostępnieniu miejsca do emisji reklam na portalu internetowym świadczona na rzecz firmy z siedzibą w Stanach Zjednoczonych powinna być opodatkowana 22 % podatkiem VAT, czy też taką sytuację należy potraktować jako eksport usług i nie naliczać podatku VAT?
2006.07.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1–423–156/239/06/RM
∟Czy koszty: związane z przelotami, zakwaterowaniem, dojazdem do i z lotniska, przejazdów miejscowych związanych z podróżą do Kanady, usług transportowych, najmu samochodu w Kanadzie, reprezentacji i reklamy i inne związane z realizacją zadań i prowadzeniem bieżących spraw Spółki, poniesione przez udziałowca, będącego Członkiem Zarządu, nie będącego pracownikiem zgodnie z prawem pracy, będą kosztem uzyskania przychodu?
2006.07.25 - Urząd Skarbowy w Bełchatowie - USIII/1236/BT/06
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupu wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach ?
2006.07.25 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/31-1aN/06/JW
∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup prezentu (alkoholu) powyżej 100 zł, związanego z reprezentacją i reklamą limitowaną, dla kontrahenta zagranicznego?
2006.07.24 - Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów - 1433/NG/GV/443-54/2006/LŚ
∟Podatnik zamierza podjąć współpracę z zagranicznym wydawcą książek do nauki języków obcych. Do zadań podatnika wynikających z umowy będzie należeć projektowanie i realizowanie na rzecz usługobiorcy kompleksowych kampanii reklamowych. Spółka, zobowiązuje się do m.in. budowania wizerunku marki, organizowania prezentacji produktów, przeprowadzania sondaży konsumenckich, organizowania imprez promocyjnych, udziału w targach i wystawach, kreacji i produkcji materiałów reklamowych, opracowywania i współorganizowania sprzedaży premiowanej, organizowania konkursów i loterii. W ramach umowy wnioskodawca będzie organizować akcje promocyjne, programy lojalnościowe i motyw...
2006.07.24 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-94/CIT/06
∟Czy wydatki na zakup napojów alkoholowych na cele reprezentacji i reklamy, w ramach limitu określonego zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? W dniu 28.04.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż Spółka dokonuje zakupu alkoholu, który będzie stanowił poczęstunek dla gości oraz który będzie przekazywany w formie okolicznościowych podarunków. Podatnik prowadzi rozmowy handlowe z kontrahentami, których celem jest po...
43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.