Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

2006.09.18 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Poznaniu - PD-2/415-211/06
     ∟Czy w powyższym stanie faktycznym świadczenie w/w czynności wzajemnych , zgodnie z umową o współpracy handlowej nie stanowi przychodu i nie powoduje powstania obowiązku podatkowego w zakresie podatku dochodowego. Podatnik prowadzi działalność gospodarczą. Zajmuje się produkcją surówek, które sprzedaje firmom obcym prowadzącym sprzedaż indywidualnym nabywcom. Podatnik ma zamiar podpisać ze swoimi kontrahentami umowy o współpracy handlowej ,które uregulują zasady zamawiania ,dostaw i sprzedaży towarów .Umowy te szczegółowo określą obowiązki stron umowy. Do obowiązków podatnika związanych z dostawą towarów należeć będzie między innymi dostarczenie do sklepu firmy obcej (drugiej strony umowy)sprzętu-stołu chłodniczego celem ekspozycji i sprzedaży dosta...

2006.09.18 - Izba Skarbowa w Zielonej Górze - II-1/4430-178/06
     ∟Czy spółka ma prawo do odliczenia podatku naliczonego przy nabyciu towarów i usług w przypadku, gdy wydatki te nie stanowią kosztu uzyskania przychodu z uwagi na fakt, iż nie mieszczą się one w limicie wydatków na reklamę publiczną (limit 0,25 % przychodów spółki).

2006.09.15 - Urząd Skarbowy w Nysie - PDA/415-12/PE/06
     ∟Czy wydatki związane z zakupem prezentów dla pacjentów w ramach tzw. programu lojalnościowego powinny być zakwalifikowane do zakupów towarów handlowych nabytych na cele reprezentacji i reklamy tzw. niepublicznej i księgowane w kolumnie 12 podatkowej księgi przychodów i rozchodów w wartości netto wynikającej z faktur VAT do wysokości 0,25% przychodu oraz, co sie z tym wiąże czy podatek od towarów i usług należny z tytułu przekazania prezentów na cele reprezentacji i reklamy niepublicznej wynikający z faktur wewnętrznych VAT powinien być ujęty w kolumnie 14 podatkowej księgi przychodów i rozchodów ("pozostałe wydatki") w momencie przekazania prezentów pacjentom, p...

2006.09.05 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/51/06
     ∟Podatnik w toku swojej działalności z okazji świąt przekazał swoim najlepszym kontrahentom prezenty w postaci alkoholu (butelek wina). Cena jednostkowego prezentu nie przekroczyła 100 zł. Czy wydatki na zakup tych prezentów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2006.09.05 - Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1435/PP1/443–85/1/06/AW
     ∟„Czy od zakupu ciastek, śmietanki do kawy, mleka, kawy, herbaty, w ramach poczęstunku dla kontrahentów na terenie firmy należy naliczyć podatek należny (wystawić fakturę wewnętrzną) jeżeli firmie przysługiwało prawo do odliczenia VAT z tytułu zakupu tych produktów?”

2006.09.01 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-522/06/SZU
     ∟Czy w przyadku przekroczenia limitu 0,25% przychodów można odliczyć podatek naliczony w związku z wydatkami na reprezentację i reklamę?

2006.08.30 - Izba Skarbowa w Rzeszowie Ośrodek Zamiejscowy w Krośnie - IS.IX/3-443/146/06
     ∟Kwestia dokumentowania przekazania towarów na cele reprezentacji i reklamy.

2006.08.29 - Izba Skarbowa w Krakowie - PP-3/4407/76/06
     ∟Czy w przypadku, gdy wydatki na nabycie towarów i usług związanych z reprezentacją i reklamą przekroczą 0,25% przychodu, o którym mowa 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT, to Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z wydatkami przekraczającymi wspomniany limit?

2006.08.25 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-185/06/JW
     ∟Pytanie podatnika dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego VAT na podstawie faktury wystawionej z tytułu nabycia usługi polegającej na organizacji imprezy integracyjnej w świetle ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535 ze zm.).

2006.08.24 - Urząd Skarbowy w Lęborku - ULP-II/423-1/06/BA
     ∟Czy koszt współorganizowania seminarium - konferencji należy uznać za koszt reklamy niepublicznej limitowanej

2006.08.22 - Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach - OG-005/105/PDI/423-6/2006
     ∟Czy wydatki na zakup stojaków, banerów i flag z logo firmy należy zaliczać do kosztów reklamy niepublicznej ? Z treści wniosku wynika, że jednostka w celach promocji swojego znaku towarowego oraz wyrobów przekazuje odbiorcom swoich wyrobów (dealerom) stojaki reklamowe z logo firmy oraz banery i flagi. Bezpośredni sprzedawcy produktów oraz ich klienci wywieszają flagi i banery w miejscach publicznych, dostępnych dla szerokiego, nieokreślonego kręgu odbiorców np. przed swoimi siedzibami. Stojaki z logo firmy służące wyłącznie do prezentacji wyrobów umieszczane są w sklepach i hurtowniach motoryzacyjnych, gdzie też są dostępne dla szerokiego kręgu odbiorców i mają z...

2006.08.11 - Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu - US.II-415/25/2006
     ∟Czy zakup ubrania służbowego może być kosztem uzyskania przychodu?

2006.08.11 - Urząd Skarbowy w Suwałkach - US.III-415/18/94/06
     ∟W której kolumnie podatkowej księgi przychodów i rozchodów: 12 czy też 14, należy zaksięgować otrzymaną fakturę za ogólnokrajową reklamę w Panoramie Firm?

2006.08.11 - Urząd Skarbowy Poznań-Śródmieście - ZD/423-13/06
     ∟Czy wydatki na nabycie produktów spożywczych, w szczególności słodyczy, owoców, soków i obcych usług gastronomicznych, wykorzystywanych przy okazji spotkań biznesowych z przyszłymi lub obecnymi kontrahentami zleceniodawcy Podatnika, Podatnik ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w pełnej wysokości - także gdy przekracza ona limit określony w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? W dniu 29.06.2006r. Spółka z o.o. wystąpiła z wnioskiem o udzielenie pisemnej interpretacji w zakresie stosowania przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, że Podatnik zawarł umow...

2006.08.11 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPD2/423-91/06/JB
     ∟Czy wydatki na akcję marketingową związaną z ofertą prenumeraty czasopism na rok następny powinny być uznane za koszty uzyskania przychodu w roku ich poniesienia (zarachowania).

2006.08.08 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-141/06/JD
     ∟Pytanie podatnika dotyczy ustalenia prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony z tytułu nabycia usług reklamy, tłumaczeń, ogłoszenia w prasie oraz poniesienia kosztów związanych z zatrudnieniem pracownika, które zrefundował podmiot niemiecki.

2006.08.08 - Pomorski Urząd Skarbowy - VI/443-138/06/JD
     ∟Pytanie dotyczy dokumentowania zwrotu przez podmiot niemiecki kosztów zatrudnienia pracownika, reklamy, tłumaczenia dokumentów, ogłoszenia o pracę w prasie, poniesionych przez Podatnika, w świetle ustawy o podatku od towarów i usług.

2006.08.07 - Małopolski Urząd Skarbowy - PO1/423-29/06/63079
     ∟Zapytanie Spółki dotyczyło:rozstrzygnięcia czy w przypadu przekroczenia limitu wydatków na reprezentację i reklamę niepubliczną (0,25% przychodu) podatek VAT naliczony od tych wydatków, a nie podlegający odliczeniu, można uznać za koszt uzysania przychodów.

2006.08.06 - Drugi Śląski Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej - PP/443-65/06/DM-53873
     ∟Zakres i sposób zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej opodatkowania przekazywanych klientom katalogów firmowych oraz wizytówek w świetle przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Z treści wniosku wynika, że Spółka wysyła nieodpłatnie do kontrahentów (urzędy administracji państwowej, agencje reklamowe, banki, prywatne przedsiębiorstwa...) katalogi reklamowe zwierające informacje o oferowanych towarach. Wysyłka katalogów obywa się masowo tj. raz lub dwa razy do roku, a także indywidualnie na prośbę klienta. Są one również dostępne w siedzibie spółki dla każdego potencjalnego klienta bez względu na branż...

2006.08.01 - Urząd Skarbowy w Łomży - PD-415/30/IW/05
     ∟czy koszty związane z wytworzeniem i rozprowadzeniem ulotek reklamujących towary handlowe w firmie współpracującej stanowia koszty uzyskania przychodów

2006.07.28 - Opolski Urząd Skarbowy - PP/443-32-1-GK/06
     ∟Czy czynności przekazania drobnych upominków, gadżetów podmiotom zewnętrznym wykonane w miesiącu styczniu 2006 r. i następnych, podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług i czy Spółce przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego przy nabyciu towarów będących przedmiotem ww. czynności?

2006.07.28 - Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach - PDPD/423-18/06
     ∟czy do ustalenia wysokości limitu , o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka winna przjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT

2006.07.27 - Urząd Skarbowy w Pabianicach - USIIIVAT/443/I/62/2006/RR
     ∟Czy przekazanie na cele reprezentacji i reklamy koszulek z nadrukiem firmowym z przeznaczeniem dla kontrahentów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług ?

2006.07.26 - Urząd Skarbowy w Tychach - US.PD/415/T-83/45/06
     ∟Czy mozna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych z logo firmy? Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że podatniczka prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Aby zaistnieć na rynku ubezpieczeń i sprostać ogromnej konkurencji, zamierza zareklamować towarzystwo ubezpieczeniowe którego jest agentem, poprzez rozdawanie potencjalnym klientom gadżetów reklamowych opatrzonych logo firmy. Przykładowo, gadżety takie zamierza rozdać dzieciom przedszkolnym i zareklamować w ten sposób towarzystwo, chcąc tak pozyskać klienta (ubezpieczyć dzieci od następstw nieszczęś...

2006.07.26 - Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście - 1449/2BV/443/2006/268/KA
     ∟Czy usługa polegająca na udostępnieniu miejsca do emisji reklam na portalu internetowym świadczona na rzecz firmy z siedzibą w Stanach Zjednoczonych powinna być opodatkowana 22 % podatkiem VAT, czy też taką sytuację należy potraktować jako eksport usług i nie naliczać podatku VAT?

2006.07.26 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1–423–156/239/06/RM
     ∟Czy koszty: związane z przelotami, zakwaterowaniem, dojazdem do i z lotniska, przejazdów miejscowych związanych z podróżą do Kanady, usług transportowych, najmu samochodu w Kanadzie, reprezentacji i reklamy i inne związane z realizacją zadań i prowadzeniem bieżących spraw Spółki, poniesione przez udziałowca, będącego Członkiem Zarządu, nie będącego pracownikiem zgodnie z prawem pracy, będą kosztem uzyskania przychodu?

2006.07.25 - Urząd Skarbowy w Bełchatowie - USIII/1236/BT/06
     ∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego od zakupu wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach ?

2006.07.25 - Lubuski Urząd Skarbowy - LUS/I-3/423/31-1aN/06/JW
     ∟Czy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup prezentu (alkoholu) powyżej 100 zł, związanego z reprezentacją i reklamą limitowaną, dla kontrahenta zagranicznego?

2006.07.24 - Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów - 1433/NG/GV/443-54/2006/LŚ
     ∟Podatnik zamierza podjąć współpracę z zagranicznym wydawcą książek do nauki języków obcych. Do zadań podatnika wynikających z umowy będzie należeć projektowanie i realizowanie na rzecz usługobiorcy kompleksowych kampanii reklamowych. Spółka, zobowiązuje się do m.in. budowania wizerunku marki, organizowania prezentacji produktów, przeprowadzania sondaży konsumenckich, organizowania imprez promocyjnych, udziału w targach i wystawach, kreacji i produkcji materiałów reklamowych, opracowywania i współorganizowania sprzedaży premiowanej, organizowania konkursów i loterii. W ramach umowy wnioskodawca będzie organizować akcje promocyjne, programy lojalnościowe i motyw...

2006.07.24 - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu - ZD/406-94/CIT/06
     ∟Czy wydatki na zakup napojów alkoholowych na cele reprezentacji i reklamy, w ramach limitu określonego zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? W dniu 28.04.2006r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Z przedstawionego w podaniu stanu faktycznego wynika, iż Spółka dokonuje zakupu alkoholu, który będzie stanowił poczęstunek dla gości oraz który będzie przekazywany w formie okolicznościowych podarunków. Podatnik prowadzi rozmowy handlowe z kontrahentami, których celem jest po...

43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj