Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/250/07/AT
     ∟Dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów poniesionych przez jej kontrahentów na nabycie plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych zawierających logo dostawców, w tym Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/249/07/AT
     ∟dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów ponoszonych przez kontrahentów:* na przygotowanie i druk gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową dostawców, w tym Spółki oraz* przygotowanie, druk i kolportaż wśród swoich klientów ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktachdo kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/243/07/AT
     ∟dotyczy zaliczenia wydatków poniesionych na dofinansowanie różnego rodzaju imprez (zawodów sportowych, konferencji branżowych, targów specjalistycznych) w zamian za wyeksponowanie na nich logo Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/242/07/AT
     ∟dotyczy zaliczenia wydatków na nabycie banerów, flag, stojaków i modeli suchej zaprawy z logo Spółki przekazywanych kontrahentom do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).

2007.08.27 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/203/07/AT
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych takich jak np. kurtki, czapki, portfele, kalendarze, pamięć USB, parasole, ręczniki i tym podobnych upominków, oznakowanych logo Spółki, które następnie są nieodpłatnie, przy okazji targów, szkoleń produktowych, spotkań handlowych a także świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocnych, przekazywane:* dystrybutorom produktów Spółki (czyli bezpośrednim klientom)* wykonawcom robót budowlanych (klientom dystrybutorów)* architektom, którzy nie są klientami ani Spółki ani dystrybutorów, ale mają wpływ na ich decyzje zakupowe poprzez wskazanie w swoich projektach architektonicznych materiałów budowlanych, z których mają być one realizowanemożna zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.

2007.08.22 - Izba Skarbowa w Gdańsku - BI/415-1192/06
     ∟Czy wartość towarów zużytych w trakcie pokazów i prezentacji na targach oraz w trakcie prowadzoneych szkoleń (w części przewyższającej odpłatność za nie) stanowi reklamę publiczną Decyzja

2007.08.21 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-247/07/KM
     ∟Czy koszty w zakresie gadżetów reklamowych, wystroju firmy i terenu wokół niej Spółka może zaliczyć w koszty uzyskania przychodów?

2007.08.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-71/07/MK/1
     ∟Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na:1.organizowanie spotkań integracyjnych dla pracowników Spółki,2.upominki dla klientów z logo Spółki

2007.08.16 - Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni - BP/423-0015/07
     ∟Czy wydatki Spółki poniesione na udział w spotkaniu towarzyskim biznesu morskiego - wykupienia stolika, zakup poczęstunku i napojów - są wydatkami na reklamę i czy mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów?

2007.08.14 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/423-30/07
     ∟Jakie konsekwencje w podatku dochodowym od osób prawnych wywołuje zakup artykułów spożywczych i usług gastronomicznych oraz cateringowych ? Naczelnik Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach działając na podstawie art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j.: Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku z dnia 17.05.2007 r., znak: AKF-272/05/2007 w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w świetle ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t.j.: Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 54 ze zm.) stwierdza, iż przedstawione we wniosku stanowisko jest prawidłowe odnośnie wydatków poniesionych na rzecz pracowników Politechniki a nieprawid

2007.08.14 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/69/07
     ∟Czy wydatki na materiały z logo są kosztami reklamy czyli stanowią koszt uzyskania przychodu w podatku dochodowym od osób prawnych czy też kosztami reprezentacji?

2007.08.14 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I/423-44-424/07/ZDB
     ∟Czy Spółka z o.o. podejmując takie działania jak: rozmieszczenie reklam w tym banerów i stojaków z logo Spółki, wręczanie aktualnym lub potencjalnym nabywcom produkowanych towarów długopisów lub innych towarów-upominków (np. kubki, koszulki, czapeczki, breloczki, smycze itp.) z naniesionym logo (znakiem towarowym ) Spółki, lub gdy przy prezentacji logo towarzyszą elementy wartościujące np. umieszczony na towarze slogan lub znak towarowy użyty jest w związku z konkretnym towarem sprzedawanym przez Spółkę lub, że przedmiotem prezentacji jest sam znak towarowy (marka) Spółki, to czy takie wydatki na reklamę zakładu stanowią koszty uzyskania przychodów ?

2007.08.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–259/07/KUKM
     ∟Czy w opisanej sytuacji poniesione wydatki związane z ufundowaniem nagrody telewizyjnej przez Wnioskodawcę dla laureatów wydarzeń kulturalnych są kosztem uzyskania przychodów?

2007.08.10 - Urząd Skarbowy w Pruszkowie - 1421/AV/443-652/D/DL/07
     ∟ Dotyczy możliwości obniżenia podatku należnego o podatek naliczony zawarty w fakturach dokumentujących poniesione koszty związane z organizacją pokazu ogni sztucznych, czyli towarów sprzedażą których zajmuje się Spółka. Wnioskiem z dn. 14.05.2007 r., Spółka zwróciła się o pisemną interpretację przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, przedstawiając następujący stan faktyczny: Spółka zajmuje się sprzedażą artykułów pirotechnicznych. Kilka razy do roku Spółka organizuje reklamę swoich towarów dla zaproszonych klientów polskich i zagranicznych poprzez organizację prezentacji firmowej. Zaproszenia wysyłane są do wszystkich klientów, którzy znajdują się w bazie adresowej prowadzonej przez Spółkę. Podczas prezentacji Spół...

2007.08.10 - Izba Skarbowa w Warszawie - 1401/BP-I/4210-51/07/IJ
     ∟Czy można zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki związane z imprezami integracyjnymi, przyjęciami świąteczymi i imprezami rekreacyjno- sportowymi dla pracowników firmy?

2007.08.09 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/166/07/AG
     ∟ dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) - w brzmieniu obowiązującym od dnia 01.01.2007r. - wydatków związanych z zakupem artykułów spożywczych, piwa i alkoholu, przeznaczonych do prezentacji maszyn podczas targów i pokazów. Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu - na podstawie art. 15 ust. 1 w ...

2007.08.09 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/164/07/JB
     ∟Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

2007.08.08 - Izba Skarbowa w Lublinie - PR/4218-27/BP/07
     ∟Podatnik ma wątpliwości, czy postępuje prawidłowo, zaliczając całość wydatków związanych z nabyciem materiałów reklamowych do kosztów uzyskania przychodów, czy też powinien te koszty w całości lub w części wyłączyć jako koszty reprezentacji.

2007.08.03 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-95/07/AB
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup towarów z umieszczonym na nich logo przedsiębiorstwa (np. maskotki, smycze, długopisy, kalendarze) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów.

2007.08.03 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-298/07/MF
     ∟Czy są kosztami uzyskania przychodów Spółki - świadczącej usługi telekomunikacyjne (telefonii komórkowej, dostępu do sieci Internet za pomocą telefonu komórkowego) pod marką PP, prowadzącej sprzedaż aparatów telefonicznych i akcesoriów do nich, umożliwiających korzystanie z oferowanych usług - wydatki na zakup lub wyprodukowanie gadżetów - długopisy, smycze, odzież sportowa (koszulki, czapki), kubki, kalendarze, portfele, przenośne nośniki pamięci, wydawanych klientom, kontrahentom, dziennikarzom i agentom sprzedażowym z sieci dystrybucyjnych sprzedających telefony, akcesoria i usługi PP, które są opatrzone logo PP bądź zawierają logo PP i informacje identyfikujące markę PP z rodzajem świadczonych usług - jako wydatki na reklamę i promocję marki PP?...

2007.07.26 - Świętokrzyski Urząd Skarbowy - RO/443-36/07
     ∟Spółka pyta czy przedstawione przez nią stanowisko w zakresie refakturowania kosztów marketingowych jest prawidłowe ? Naczelnik Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach działając na podstawie przepisu art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jedn.: Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Spółki z dnia 24.04.2007 r. (data wpływu do Urzędu: 26.04.2007 r.) w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, stwierdza, iż stanowisko Spółki jest nieprawidłowe. Jak wynika z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego, na podstawie umowy agencyjnej zawartej z francuską firmą (spółką-matką) Spółka dokonuje s...

2007.07.25 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/46/07
     ∟Czy Spółka postąpiła słusznie zaliczając w/w wydatki na zakup gadżetów do kosztów uzyskania przychodów (traktując je jako wydatki na reklamę)?

2007.07.23 - Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty - I/423-49-428/07/ZDB
     ∟Czy dokonanie wydatków związanych z zakupem artykułów żywnościowych takich jak: cukier, kawa, herbata, napoje, paluszki, ciastka jako wyroby cukiernicze, służących bieżącym potrzebom związanym z okazjonalnym poczęstunkiem na zebraniach organu stanowiącego Stowarzyszenia, tj. na zebraniach delegatów oraz na posiedzeniach Komisji Rewizyjnej i posiedzeniach Zarządu oraz na bieżące potrzeby związane z przyjmowaniem w siedzibie Stowarzyszenia kontrahentów i przedstawicieli współpracujących przedsiębiorstw, stanowi koszty uzyskania przychodów ?

2007.07.23 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-215/07/AK
     ∟Czy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki ponoszone na gadżety reklamowe z logo firmy wydawane klientom i potencjalnym klientom stanowią koszty uzyskania przychodu?

2007.07.20 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-267/07/MG
     ∟Czy zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki na tzw. gadżety reklamowe przekazywane potencjalnym klientom, jak również klientom z którymi już Spółka współpracuje, są kosztami reklamowymi i stanowią tym samym koszty uzyskania przychodów.

2007.07.19 - Pomorski Urząd Skarbowy - DP/423-0069/07/AK
     ∟Wątpliwości Podatnika budzi, czy wydatki na materiały informacyjne i reklamowe takie jak: długopisy, ołówki, kalendarze, koszulki, czapki, foldery, torby z materiału, płyty CD, na których nadrukowane zostały informacje dotyczące Spółki m.in. logo oraz firma Spółki zaliczyć można do kosztów uzyskania przychodów.

2007.07.19 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku - WP/415-92/07
     ∟Czy dochód uzyskiwany za udostępnianie powierzchni reklamowych (za prezentację treści reklamowych) poprzez program firmy X dopasowujący reklamę do treści udostępnianej strony może być rozliczony w rocznym zeznaniu podatkowym jako dochód z innych źródeł

2007.07.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-59/07/AB
     ∟1.Czy Podatnik ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszt nabycia i wysyłki kartek świątecznych opatrzonych logo Spółki i hasłem wysłanych kontrahentom Spółki.2.Czy wysłanie kontrahentom takich kartek świątecznych kwalifikuje się do uznania za działanie związane z reklamą Spółki, a w związku z tym, czy podatek VAT należny od nieodpłatnego przekazania kartek będzie stanowił koszt uzyskania przychodów Spółki?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–232/07/KUKM
     ∟Czy wydatki na materiały z logo firmy stanowią reklamę i są kosztem podatkowym?

2007.07.17 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423–229/07/KUKM
     ∟Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jako działania reklamowe ponoszone w celu uzyskania lub zabezpieczenia źródła przychodów?

37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj