Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,
2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53b/07
∟Czy wręczanie kontrahentom oraz klientom indywidualnym gadżetów opatrzonych logo firmy, może stanowić reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop, a jeśli tak, to w jakich okolicznościach?
2007.09.21 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-55/07
∟Czy zakup gadżetów takich jak : koszulki polo, kubki, zapalniczki, kalendarze, zegary ścienne, smycze reklamowe, torby nylonowe, ołówki, breloczki stanowi koszt uzyskania przychodów jako wydatki związane z reklamą?
2007.09.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/982/KDO/423/87/07/EK
∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia metrówek z logo Spółki (miarka składana).
2007.09.18 - Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy - US.OP/423-12/JG/07
∟- dotyczy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych zapłaconej z góry należności za prenumeratę wydawanych gazet i miesięczników i za reklamy umieszczone w tych gazetach.Naczelnik Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowego w Olsztynie na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) w brzmieniu obowiązującym do 30 czerwca 2007 r., po rozpatrzeniu wniosku Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych zapłaconej z góry należności za prenumeratę wydawanych gazet i miesięczników i za reklamy umieszczone w tych ...
2007.09.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/981/KDO/423/86/07/EK
∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia obrazów, kwiatów doniczkowych oraz usług pielęgnacji roślin, założenia trawnika, krzewów ozdobnych.
2007.09.17 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/974/KDO/423/78/07/ES
∟Czy wydatki na serwowane w trakcie imprezy promocyjnej posiłki z własnej restauracji podobnie jak wydatki na ulotki i foldery reklamowe rozpowszechniające informacje na temat akcji promocyjnych mogą być potraktowane jako wydatki na cele reklamowe w świetle przepisów obowiązujących po 01.01.2007r.
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-141/07/WP
∟Czy koszty spotkań kadry zarządczej z przedstawicielami innych firm i ponoszone w związku z tym wydatki na zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych i upominków stanowią dla Podatnika w całości bieżący koszt uzyskania przychodów, czy też jako koszty reprezentacji nie mogą być zaliczone do kosztów podatkowych zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy ustawy z dnia 15 lutego1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych. (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Postanowienie
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-132/07/JB/1
∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów:1.wydatki na nabycie przedmiotów opatrzonych logo Spółki, przekazywanych kontrahentom Spółki, ich klientom, wykonawcom robót budowlanych i architektom,2.wydatki na refundację części albo całości kosztów poniesionychprzez jej kontrahentów na: a) udział w targach branżowych, na których wystawiają oni produkty swoichdostawców, w tym Spółki,b) przygotowanie i druk gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową dostawców, w tym Spółki,c) przygotowanie, druk i kolportaż wśród swoich klientów ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktach,d) nabycie plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych zawierających loga dostawców, w tym Spółki,e) zakup nagród dla swoich klientó...
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-83/07/KK/2
∟Czy wydatki na upominki z logo firmy przekazywane pracownikom stanowią koszty uzyskania przychodów.
2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-106/07/KK
∟Czy wydatki na rozdawanie próbek wyrobów medycznych pacjentom, lekarzom oraz pielęgniarkom stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym do dnia 31.12.2006r. oraz w brzmieniu obowiązującym po tej dacie.
2007.09.14 - Urząd Skarbowy w Siedlcach - 1426/US210/443-20/07/MK
∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku od towarów i usług naliczonego w fakturach dotyczących wydatków poniesionych na wynajem powierzchni wystawienniczej, zorganizowania i zabudowy stoisk, zakup gadżetów i nagród ( z logo firmy) dla kontrahentów, nabycie usług cateringowych, wydatki na usługi noclegowe i gastronomiczne dla osób obsługujących targi? P o s t a n o w i e n i e Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r – Ordynacja podatkowa ( jednolity tekst Dz.U.Nr 8 z 2005r, poz. 60 ze zmianami) w związku ze złożonym przez Spółkę wnioskiem z dnia 26.06.2007r w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego – Naczelnik Urzędu Skarbowego uznaje stanowisko wnioskodawcy...
2007.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-3/07-3/IG
∟W przypadku świadczenia usług w zakresie kultury – miejscem świadczenia usług jest miejsce gdzie usługi są faktycznie świadczone. W przedmiotowej sprawie miejscem faktycznego świadczenia nie jest Polska i nie dochodzi do importu usług. Nie powstaje obowiązek wystawienia faktury wewnętrznej i naliczenia podatku od towarów i usług.
2007.09.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-334/07/KM
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę, a wymienione w pkt 1 lit. B i C wniosku stanowią koszt uzyskania przychodu dla Spółki?Tożsamy z 1472/ROP1/423-293/07/KM
2007.09.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-293/07/KM
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę, a wymienione w pkt 1 lit. B i C wniosku stanowią koszt uzyskania przychodu dla Spółki?Tożsamy z 1472/ROP1/423-334/07/KM
2007.09.13 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-49/07
∟ Jakie koszty należy zaliczyć do kosztów reprezentacji, a jakie do kosztów reklamy, czy kosztów bieżącego funkcjonowania firmy?
2007.09.13 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PDII/423-271/1/07
∟Pytanie podatnika dotyczyło możliwości uznania poniesionych przez Spółkę wydatków za związane z działalnością reklamową i zaliczenia ich do kosztów podatkowych.Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka, w celu rozwoju i stymulacji sprzedaży oferowanych produktów we wszystkich kanałach dystrybucyjnych, podejmuje szereg działań wspierających procesy sprzedażowe, które są skierowane przede wszystkim do lekarzy, właścicieli aptek i hurtowni farmaceutycznych. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:1) wręczanie upominków o znikomej wartości (do 100 zł brutto) lekarzom, właścicielom aptek i hurtowni podczas składania wizyt promocyjnych przez pracowników Spółki. Upominkami tym są m. in. drobny sprzęt medyczny, meble biurowe, sprzę...
2007.09.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-42/194/07/JB
∟dotyczy uznania wydatków na zakup artykułów spożywczych dla pracowników za koszty uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w związku z art. 4 ustawy z dnia 16.11.2006r o zmianie ustawy Ordynacji podatkowej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie uznania wydatków na zakup artykułów spożywczych dla pracowników za kosz...
2007.09.12 - Urząd Skarbowy w Skarżysku-Kamiennej - DP/415-23/07
∟Czy wydatki na zakup koszulek, długopisów, kartek świątecznych, kubków, smyczy posiadających logo firmy oraz zakup kawy i herbaty dla kontrahentów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ? Naczelnik Urzędu Skarbowego w Skarżysku-Kam., działając na podstawie art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r,. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu Pana wniosku z dnia 22.06.2007 r. (data wpływu do Urzędu Skarbowego w Skarżysku-Kam. 03.07.2007 r.) w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów z działalności gospodarczej wydatków na zakup koszulek, długopisów, kartek świątecznych, kubków, smyczy, karteczek s...
2007.09.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-113/07/MM
∟Czy prawidłowe jest zakwalifikowanie wydania garniturów w koszty reklamy, czy należy je zakwalifikować do świadczeń na rzecz pracowników.
2007.09.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/973/KDO/423/77/07/EK
∟Dotyczy daty potrącenia kosztu związanego z zakupem usługi zamieszczenia reklamy firmy Spółka z o. o. w napisach końcowych filmu pod roboczym tytułem „XX - wybitny inżynier budowy mostów w Stanach Zjednoczonych".
2007.09.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-335/07/DUM
∟Spółka stoi na stanowisku, iż przedstawione przez nią czynności przekazania przedmiotów nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Według Spółki również przeznaczenie kwiatów i artykułów dekoracyjnych na potrzeby aranżacji biura nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
2007.09.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-314/07/DUM
∟Spółka stoi na stanowisku, iż przedstawione przez nią czynności przekazania przedmiotów nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Według Spółki również przeznaczenie kwiatów i artykułów dekoracyjnych na potrzeby aranżacji biura nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
2007.09.10 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/64/07
∟Czy koszty zakupu czasopism są kosztami reklamy, czy też są to koszty reprezentacji (darowizny)?
2007.09.10 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-85/07/MK
∟1.czy reklamy świetlne zawierające tylko logo, zainstalowane na budynku wynajmowanym przez Spółkę mogą być uznane za środki trwałe Spółki, podlegające amortyzacji orazczy dokonując odpisów amortyzacyjnych można stosować stawkę w wysokości20%,2.czy wydatki związane z nabyciem i umieszczeniem reklam świetlnych z logoSpółki poprzez dokonywane odpisy amortyzacyjne mogą być zaliczone dokosztów uzyskania przychodów?
2007.09.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-326/07/MF
∟Czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ma zastosowanie (czy będą to wydatki reprezentacyjne) w stosunku do wydatków poniesionych na upominki (książki, pióra, zegarki, talerze, kosmetyki w większości oznaczone logo miesięcznika “M”, którego wydawcą jest Spółka), przekazywane stałym kontrahentom-podmiotom zlecającym zamieszczenie reklamy w „M”, podczas akcji promocyjnych przeprowadzanych z okazji świąt i uroczystości m. in. Dnia Kobiet, Bożego Narodzenia, Dnia Wiosny?
2007.09.07 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/191/07/JB
∟dotyczy zaliczenia wydatków ponoszonych na zakup artykułów reklamowych takich jak np. latarki, długopisy, smycze, kubki, t-shirty i tym podobnych upominków, niosących informację o firmie i jej produktach, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
2007.09.07 - Urząd Skarbowy w Strzyżowie - US.II.423/12/2007
∟Dot. zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków na zakup gadżetów reklamowych z logo firmy oraz kawy, herbaty, ciastek i soków na potrzeby sekretariatu do przyjmowania gości, interesantów.
2007.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-111/07-2/BM
∟Czy przekazanie kontrahentom kalendarzy firmowych i katalogów można uznać za przekazanie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych o których mowa w art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług?
2007.09.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-318/07/TARP
∟W związku z zaistniałym stanem faktycznym Strona zwróciła się do tutejszego organu podatkowego z prośbą o zajęcie stanowiska czy w świetle przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1241 ze zm.), w opisanej powyżej sytuacji w związku z wykonywaniem:1. usług polegających na stworzeniu koncepcji i zbudowaniu strony internetowej, 2. usług polegających na prowadzeniu akcji hostessowych, na Spółce z o.o. IQ Marketing ciąży obowiązek wniesienia opłaty, o której mowa w art. 13#178; ust. 1 wskazanej ustawy?
36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.