Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56

2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,

2007.09.24 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-53b/07
     ∟Czy wręczanie kontrahentom oraz klientom indywidualnym gadżetów opatrzonych logo firmy, może stanowić reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop, a jeśli tak, to w jakich okolicznościach?

2007.09.21 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-55/07
     ∟Czy zakup gadżetów takich jak : koszulki polo, kubki, zapalniczki, kalendarze, zegary ścienne, smycze reklamowe, torby nylonowe, ołówki, breloczki stanowi koszt uzyskania przychodów jako wydatki związane z reklamą?

2007.09.20 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/982/KDO/423/87/07/EK
     ∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia metrówek z logo Spółki (miarka składana).

2007.09.18 - Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy - US.OP/423-12/JG/07
     ∟- dotyczy opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych zapłaconej z góry należności za prenumeratę wydawanych gazet i miesięczników i za reklamy umieszczone w tych gazetach.Naczelnik Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Skarbowego w Olsztynie na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) w brzmieniu obowiązującym do 30 czerwca 2007 r., po rozpatrzeniu wniosku Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych zapłaconej z góry należności za prenumeratę wydawanych gazet i miesięczników i za reklamy umieszczone w tych ...

2007.09.18 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/981/KDO/423/86/07/EK
     ∟Dotyczy rodzaju oraz klasyfikacji kosztów nabycia obrazów, kwiatów doniczkowych oraz usług pielęgnacji roślin, założenia trawnika, krzewów ozdobnych.

2007.09.17 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/974/KDO/423/78/07/ES
     ∟Czy wydatki na serwowane w trakcie imprezy promocyjnej posiłki z własnej restauracji podobnie jak wydatki na ulotki i foldery reklamowe rozpowszechniające informacje na temat akcji promocyjnych mogą być potraktowane jako wydatki na cele reklamowe w świetle przepisów obowiązujących po 01.01.2007r.

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-141/07/WP
     ∟Czy koszty spotkań kadry zarządczej z przedstawicielami innych firm i ponoszone w związku z tym wydatki na zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych i upominków stanowią dla Podatnika w całości bieżący koszt uzyskania przychodów, czy też jako koszty reprezentacji nie mogą być zaliczone do kosztów podatkowych zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy ustawy z dnia 15 lutego1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych. (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Postanowienie

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-132/07/JB/1
     ∟Czy stanowią koszty uzyskania przychodów:1.wydatki na nabycie przedmiotów opatrzonych logo Spółki, przekazywanych kontrahentom Spółki, ich klientom, wykonawcom robót budowlanych i architektom,2.wydatki na refundację części albo całości kosztów poniesionychprzez jej kontrahentów na: a) udział w targach branżowych, na których wystawiają oni produkty swoichdostawców, w tym Spółki,b) przygotowanie i druk gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową dostawców, w tym Spółki,c) przygotowanie, druk i kolportaż wśród swoich klientów ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktach,d) nabycie plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych zawierających loga dostawców, w tym Spółki,e) zakup nagród dla swoich klientó...

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-83/07/KK/2
     ∟Czy wydatki na upominki z logo firmy przekazywane pracownikom stanowią koszty uzyskania przychodów.

2007.09.17 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-106/07/KK
     ∟Czy wydatki na rozdawanie próbek wyrobów medycznych pacjentom, lekarzom oraz pielęgniarkom stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w brzmieniu obowiązującym do dnia 31.12.2006r. oraz w brzmieniu obowiązującym po tej dacie.

2007.09.14 - Urząd Skarbowy w Siedlcach - 1426/US210/443-20/07/MK
     ∟Czy Spółce przysługuje prawo do odliczenia podatku od towarów i usług naliczonego w fakturach dotyczących wydatków poniesionych na wynajem powierzchni wystawienniczej, zorganizowania i zabudowy stoisk, zakup gadżetów i nagród ( z logo firmy) dla kontrahentów, nabycie usług cateringowych, wydatki na usługi noclegowe i gastronomiczne dla osób obsługujących targi? P o s t a n o w i e n i e Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r – Ordynacja podatkowa ( jednolity tekst Dz.U.Nr 8 z 2005r, poz. 60 ze zmianami) w związku ze złożonym przez Spółkę wnioskiem z dnia 26.06.2007r w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego – Naczelnik Urzędu Skarbowego uznaje stanowisko wnioskodawcy...

2007.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-3/07-3/IG
     ∟W przypadku świadczenia usług w zakresie kultury – miejscem świadczenia usług jest miejsce gdzie usługi są faktycznie świadczone. W przedmiotowej sprawie miejscem faktycznego świadczenia nie jest Polska i nie dochodzi do importu usług. Nie powstaje obowiązek wystawienia faktury wewnętrznej i naliczenia podatku od towarów i usług.

2007.09.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-334/07/KM
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę, a wymienione w pkt 1 lit. B i C wniosku stanowią koszt uzyskania przychodu dla Spółki?Tożsamy z 1472/ROP1/423-293/07/KM

2007.09.14 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-293/07/KM
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę, a wymienione w pkt 1 lit. B i C wniosku stanowią koszt uzyskania przychodu dla Spółki?Tożsamy z 1472/ROP1/423-334/07/KM

2007.09.13 - Lubelski Urząd Skarbowy - PD.423-49/07
     ∟ Jakie koszty należy zaliczyć do kosztów reprezentacji, a jakie do kosztów reklamy, czy kosztów bieżącego funkcjonowania firmy?

2007.09.13 - Dolnośląski Urząd Skarbowy - PDII/423-271/1/07
     ∟Pytanie podatnika dotyczyło możliwości uznania poniesionych przez Spółkę wydatków za związane z działalnością reklamową i zaliczenia ich do kosztów podatkowych.Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Spółka, w celu rozwoju i stymulacji sprzedaży oferowanych produktów we wszystkich kanałach dystrybucyjnych, podejmuje szereg działań wspierających procesy sprzedażowe, które są skierowane przede wszystkim do lekarzy, właścicieli aptek i hurtowni farmaceutycznych. Do najważniejszych z nich można zaliczyć:1) wręczanie upominków o znikomej wartości (do 100 zł brutto) lekarzom, właścicielom aptek i hurtowni podczas składania wizyt promocyjnych przez pracowników Spółki. Upominkami tym są m. in. drobny sprzęt medyczny, meble biurowe, sprzę...

2007.09.12 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-42/194/07/JB
     ∟dotyczy uznania wydatków na zakup artykułów spożywczych dla pracowników za koszty uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.). Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) w związku z art. 4 ustawy z dnia 16.11.2006r o zmianie ustawy Ordynacji podatkowej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 217, poz. 1590) po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie uznania wydatków na zakup artykułów spożywczych dla pracowników za kosz...

2007.09.12 - Urząd Skarbowy w Skarżysku-Kamiennej - DP/415-23/07
     ∟Czy wydatki na zakup koszulek, długopisów, kartek świątecznych, kubków, smyczy posiadających logo firmy oraz zakup kawy i herbaty dla kontrahentów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ? Naczelnik Urzędu Skarbowego w Skarżysku-Kam., działając na podstawie art. 14a § 1 oraz § 4 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r,. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu Pana wniosku z dnia 22.06.2007 r. (data wpływu do Urzędu Skarbowego w Skarżysku-Kam. 03.07.2007 r.) w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów z działalności gospodarczej wydatków na zakup koszulek, długopisów, kartek świątecznych, kubków, smyczy, karteczek s...

2007.09.12 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-113/07/MM
     ∟Czy prawidłowe jest zakwalifikowanie wydania garniturów w koszty reklamy, czy należy je zakwalifikować do świadczeń na rzecz pracowników.

2007.09.11 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/973/KDO/423/77/07/EK
     ∟Dotyczy daty potrącenia kosztu związanego z zakupem usługi zamieszczenia reklamy firmy Spółka z o. o. w napisach końcowych filmu pod roboczym tytułem „XX - wybitny inżynier budowy mostów w Stanach Zjednoczonych".

2007.09.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-335/07/DUM
     ∟Spółka stoi na stanowisku, iż przedstawione przez nią czynności przekazania przedmiotów nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Według Spółki również przeznaczenie kwiatów i artykułów dekoracyjnych na potrzeby aranżacji biura nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2007.09.11 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-314/07/DUM
     ∟Spółka stoi na stanowisku, iż przedstawione przez nią czynności przekazania przedmiotów nie podlegają opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Według Spółki również przeznaczenie kwiatów i artykułów dekoracyjnych na potrzeby aranżacji biura nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2007.09.10 - Podkarpacki Urząd Skarbowy - PUS.I/423/64/07
     ∟Czy koszty zakupu czasopism są kosztami reklamy, czy też są to koszty reprezentacji (darowizny)?

2007.09.10 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-85/07/MK
     ∟1.czy reklamy świetlne zawierające tylko logo, zainstalowane na budynku wynajmowanym przez Spółkę mogą być uznane za środki trwałe Spółki, podlegające amortyzacji orazczy dokonując odpisów amortyzacyjnych można stosować stawkę w wysokości20%,2.czy wydatki związane z nabyciem i umieszczeniem reklam świetlnych z logoSpółki poprzez dokonywane odpisy amortyzacyjne mogą być zaliczone dokosztów uzyskania przychodów?

2007.09.10 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-326/07/MF
     ∟Czy art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ma zastosowanie (czy będą to wydatki reprezentacyjne) w stosunku do wydatków poniesionych na upominki (książki, pióra, zegarki, talerze, kosmetyki w większości oznaczone logo miesięcznika “M”, którego wydawcą jest Spółka), przekazywane stałym kontrahentom-podmiotom zlecającym zamieszczenie reklamy w „M”, podczas akcji promocyjnych przeprowadzanych z okazji świąt i uroczystości m. in. Dnia Kobiet, Bożego Narodzenia, Dnia Wiosny?

2007.09.07 - Łódzki Urząd Skarbowy - ŁUS-II-2-423/191/07/JB
     ∟dotyczy zaliczenia wydatków ponoszonych na zakup artykułów reklamowych takich jak np. latarki, długopisy, smycze, kubki, t-shirty i tym podobnych upominków, niosących informację o firmie i jej produktach, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).

2007.09.07 - Urząd Skarbowy w Strzyżowie - US.II.423/12/2007
     ∟Dot. zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu wydatków na zakup gadżetów reklamowych z logo firmy oraz kawy, herbaty, ciastek i soków na potrzeby sekretariatu do przyjmowania gości, interesantów.

2007.09.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-111/07-2/BM
     ∟Czy przekazanie kontrahentom kalendarzy firmowych i katalogów można uznać za przekazanie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych o których mowa w art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług?

2007.09.06 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/RPP1/443-318/07/TARP
     ∟W związku z zaistniałym stanem faktycznym Strona zwróciła się do tutejszego organu podatkowego z prośbą o zajęcie stanowiska czy w świetle przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1241 ze zm.), w opisanej powyżej sytuacji w związku z wykonywaniem:1. usług polegających na stworzeniu koncepcji i zbudowaniu strony internetowej, 2. usług polegających na prowadzeniu akcji hostessowych, na Spółce z o.o. IQ Marketing ciąży obowiązek wniesienia opłaty, o której mowa w art. 13#178; ust. 1 wskazanej ustawy?

36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj