Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

2008.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-364/08-4/MC
     ∟Czy koszty zakupu wyżej wskazanych artykułów spożywczych na użytek pracowników stanowią koszt uzyskania przychodu, w szczególności nie mieszcząc się w zakresie wyłączenia, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 45 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2008.09.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-364/08-3/MC
     ∟Czy koszty zakupu wyżej wskazanych artykułów spożywczych na użytek posiedzeń organów spółki stanowią koszt uzyskania przychodu, w szczególności nie mieszcząc się w zakresie wyłączenia, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 38a oraz art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2008.09.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-995/08-2/BM
     ∟opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania towarów w związku z prowadzoną działalość informacyjną i promocyjną

2008.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-416/08-7/KS
     ∟Czy Spółka może traktować przedmiotowe wydatki jako koszt uzyskania przychodu?

2008.08.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-416/08-6/KS
     ∟Czy Spółka może traktować przedmiotowe wydatki jako koszt uzyskania przychodu?

2008.08.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-378/08/BWo
     ∟Czy nieodpłatne przekazanie nagród rzeczowych kontrahentom w ramach programu lojalnościowego - akcji promujących sprzedaż oraz towarów reklamowych powoduje konieczność rozliczenia podatku należnego VAT?

2008.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB1/415-683/08-2/JB
     ∟Czy koszty biletów lotniczych (pociągu, autobusu), koszty noclegów związane z organizacją wyjazdu na targi potencjalnych klientów poniesione przez firmę X stanowią koszt uzyskania przychodów dla firmy X?

2008.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-471/08-3/MN
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego, związanego z zakupami towarów przeznaczonych do nieodpłatnego przekazania.

2008.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-471/08-2/MN
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych.

2008.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-301/08-7/KS
     ∟Czy przekazywane niewielkiej wartości nagrody, upominki i gadżety kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, osobom współpracującym ze Spółką (w ogólnym tego słowa znaczeniu osobom mającym wpływ na generowane przez Spółkę przychody) uznać można za reklamę i w związku z tym zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2008.08.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-301/08-6/KS
     ∟Czy przekazywane niewielkiej wartości nagrody, upominki i gadżety kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, osobom współpracującym ze Spółką (w ogólnym tego słowa znaczeniu osobom mającym wpływ na generowane przez Spółkę przychody) uznać można za reklamę i w związku z tym zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2008.08.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-782/08-2/KR
     ∟Z art. 12 ust 3c jasno wynika, iż usługa jest rozliczana w okresach rozliczeniowych wtedy, kiedy strony ustalą takie okresy nie rzadziej niż raz w roku. Z wniosku wynika, iż strony Umowy Usługowej nie ustalają miesięcznych okresów rozliczeniowych. Wobec powyższego przychód z tej umowy powinien być określany na zasadach ogólnych wynikających z art. 12 ust. 3a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Należy również podkreślić, że w opisanym we wniosku stanie faktycznym nie znajdzie zastosowania art. 12 ust. 4 pkt 1 ustawy, gdyż nie mamy tu do czynienia z zaliczką na poczet świadczenia usług w przyszłych okresach sprawozdawczych, z którą prawodawca wiąże brak obowiązku określenia momentu powstania przychodu

2008.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-296/08-4/MC
     ∟1. Czy wydatki poniesione na organizację konferencji i gali można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?2. Czy w przypadku braku możliwości odliczenia podatku VAT od reprezentacji można uznać go za koszt uzyskania przychodów?

2008.08.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-284/08-4/MC
     ∟1. Czy poniesione przez podatnika wydatki, związane między innymi z zorganizowaniem przyjęcia okolicznościowego w postaci poczęstunku przygotowanego i serwowanego przez restaurację działającą w ramach Hotelu; związane z podaniem napojów, w tym napojów alkoholowych przygotowanych i serwowanych przez bar działający w ramach Hotelu; związane z wynajmem miejsc parkingowych dla zaproszonych na ww. przyjęcie gości; z tytułu wynagrodzenia dla firm zajmujących się oprawą muzyczną, graficzną i reklamową wieczoru; na wydrukowanie zaproszeń dla gości na ww. przyjęcie związane z uroczystym otwarciem Hotelu?2. Czy enumeratywnie wskazane powyżej wydatki podatnik może zaliczyć do kosztów prowadzonej działalności gospodarczej w pełnej wysokości?3. W przypadku uznania za nieprawidłowe stanowiska Wnioskodawcy w sprawie oceny prawnej w związku z pytaniem nr 1 oraz 2, które z enumeratywnie wskazanych wydatków mogą lub które nie mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów w pełnej wysokości?

2008.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-709/08/AS
     ∟Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania w ramach akcji promocyjnych i reklamowych prezentów z zakupu i wyrobów własnych.

2008.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-363/08-4/MN
     ∟Prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu wydatków ponoszonych na organizację imprez okolicznościowych.

2008.07.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-319/08-2/ES
     ∟Opodatkowania dochodów uzyskiwanych na podstawie umowy polegajacej na współpracy z firmami z USA, ktorej istotą jest jednorazowe umieszczenie kodu programu w językach HTML/PHP/JavaScript na Wnioskodawcy prywatnych, hobbystycznych stronach internetowych znajdujących się na serwerach w USA. Zainteresowany ma miejsce zamieszkania w Polsce.

2008.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-238/08-4/MC
     ∟Czy wydatki poniesione na zorganizowanie imprezy promującej realizowaną inwestycję oraz na zakup (wynajem) billboardów, broszurek, folderów reklamowych, reklamujących Spółkę oraz realizowaną inwestycję będą stanowić koszty pośrednie Spółki w dacie ich poniesienia?

2008.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-237/08-2/MM
     ∟Czy wydatki na:- zakup produktów spożywczych oraz usług gastronomicznych, w tym alkoholowych,- napiwki,- usługi hotelowe,- usługi transportu lotniczego oraz pozostałego transportu, tj. bilety lotnicze, PKP, Taxi (transport kolejowy, taksówki, komunikacja miejska),- ubezpieczenia uczestników (grupowe, indywidualne),- organizację wycieczek dla uczestników,- opłaty rejestracyjne,- wynajem sal,- materiały konferencyjne, szkoleniowe,- wynagrodzenia wykładowców, prelegentów,- imprezy towarzyszące, tj. bilety do teatru, kina, wycieczki,przeznaczone do obsługi konferencji, szkoleń, spotkań promocyjnych pracowników z innych firm (lekarzy, służb technicznych) w postaci przeszkolenia w zakresie zaawansowanej wiedzy związanej z oferowanym produktem Spółki stanowią w całości koszt uzyskania przychodu?

2008.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-372/08/AW
     ∟Nieodpłatne przekazanie - w ramach akcji promocyjnych i sprzedaży premiowych - towarów (sprzęt AGD i RTV).

2008.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPB1/415-323/08/AP
     ∟Jak rozliczać przychody uzyskiwane z tytułu umieszczania reklam internetowych innych podmiotów na własnej strony internetowej?

2008.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-228/08-3/MC
     ∟Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego (w tym w szczególności przyjętej przez Spółkę strategii marketingowej na kolejne lata) oraz brzmienia wydanej przez Naczelnika Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w P., należy przyjąć, że dla potrzeb rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych można uznać za koszty uzyskania przychodów wydatki na zakup upominków zawierających logo Spółki, których przekazywanie przez Spółkę ma na celu promocję marki oraz utrwalenia oznaczenia firmy w pamięci aktualnych oraz przyszłych nabywców, zachęcając ich w konsekwencji do nabywania produktów Spółki?

2008.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-228/08-2/MC
     ∟Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego (w tym w szczególności przyjętej przez Spółkę strategii marketingowej na kolejne lata) oraz brzmienia wydanej przez Naczelnika Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w P., należy przyjąć, że dla potrzeb rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych można uznać za koszty uzyskania przychodów wydatki na zakup upominków zawierających logo Spółki, których przekazywanie przez Spółkę ma na celu promocję marki oraz utrwalenia oznaczenia firmy w pamięci aktualnych oraz przyszłych nabywców, zachęcając ich w konsekwencji do nabywania produktów Spółki?

2008.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-628/08-3/MS
     ∟VAT - w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych

2008.07.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PP2-443-628/08-2/MS
     ∟VAT - w zakresie odliczenia podatku od towarów i usług od towarów przekazanych na cele reprezentacji

2008.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-241/08/MT
     ∟Czy wydatek na zakup eleganckich, jednorodnych ubrań dla pracowników administracyjnych, opatrzonych logo firmy i wydawanych na podstawie regulaminu pracy należy uznać za wydatek na cele reklamy czy reprezentacji?

2008.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-475/08-2/MK
     ∟Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie użytkowym, wspierających sprzedaż produktów Spółki i reklamujących jej produkty, wymienionych w pkt I stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów? Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie reklamowym, wymienionych w pkt II stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów? Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów oraz artykułów spożywczych przeznaczonych dla pracowników Spółki, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły (oraz nadal mogą) zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów? Czy wydatki na nabycie artykułów spożywczych, przeznaczonych na skromne poczęstunki dla osób trzecich podejmowanych przez Spółkę, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogły (oraz nadal mogą) zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?

2008.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-474/08-2/MK
     ∟Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie użytkowym wspierających sprzedaż produktów Spółki i reklamujących jej produkty, wymienionych w pkt I stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów o charakterze głównie reklamowym, wymienionych w pkt II stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?Czy wydatki na nabycie lub wytworzenie przedmiotów oraz artykułów spożywczych przeznaczonych dla pracowników Spółki, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?Czy wydatki na nabycie artykułów spożywczych, przeznaczonych na skromne poczęstunki dla osób trzecich podejmowanych przez Spółkę, które wiążą się z bieżącą obsługą Spółki, wymienionych w pkt III stanu faktycznego i wykorzystywanych w sposób tam opisany, mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów?

2008.06.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-562/08-2/MK
     ∟Wydatki Spółki poniesione w związku z umową sponsoringu, w zamian za świadczenia niepieniężne, ekwiwalentne o charakterze reklamowym stanowią koszty uzyskania przychodów. Ponadto zaznaczyć należy, że wydatki poniesione na sponsoring stanowią koszt podatkowy tylko w przypadku sponsoringu właściwego, do wysokości równowartości ceny za reklamę sponsora, tj. wartości usług reklamowych wyświadczonych przez sponsorowanego

2008.06.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IP-PB3-423-503/08-2/KR
     ∟Czy w Świetle przedstawionego stanu faktycznego usługa reklamy udokumentowana załączoną umową, fakturami wystawianymi miesięcznie przez K... oraz jedną w roku gazetką z umieszczoną reklamą produktu Spółdzielni stanowi w świetle art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych koszt uzyskania przychodu dla Spółdzielni?

31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj