Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

2010.02.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1040/09-2/MM
     ∟W jaki sposób należy rozliczyć podatkowo cenę nabycia wartości niematerialnej i prawnej w postaci praw autorskich, tj.:1. czy wynagrodzenie za realizację materiału produkcyjnego, postprodukcję i przygotowanie filmów reklamowych oraz wszelkie inne czynności poza przeniesieniem praw autorskich oraz uzyskaniem zgód i zezwoleń na przeniesienie autorskich praw zależnych przez osoby trzecie powinno podwyższyć wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci praw autorskich do utworu, zgodnie z art. 16a ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 16g ust. 1 pkt 1 w zw. z ust. 3 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych czy też;2. jako wartość początkową wartości niematerialnej i prawnej w postaci nabytych praw autorskich należy przyjąć wyłącznie wartość tych praw ustaloną w umowie, natomiast koszt realizacji materiału produkcyjnego, postprodukcji i przygotowania filmów reklamowych oraz wszelkich inne czynności poza przeniesieniem praw autorskich oraz uzyskaniem zgód i zezwoleń na przeniesienie autorskich praw zależnych przez osoby trzecie należy rozliczyć jednorazowo jako koszt pośredni, bez podwyższania wartości początkowej nabytej wartości niematerialnej i prawnej w postaci praw autorskich?

2010.02.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-1018/09-3/MC
     ∟Czy wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2010.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-712/09-4/AM
     ∟Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki związane z wydawaniem magazynów reklamowych można w całości zakwalifikować jako koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia?

2010.01.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-971/09-6/MC
     ∟Czy wydatki związane z organizowanymi przez Spółkę szkoleniami, w tym wydatki na sport i rozrywkę będą stanowiły koszty uzyskania przychodu?

2010.01.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1666/09-2/AK
     ∟Czy czynności nieodpłatnego przekazania towarów w charakterze upominków z tytułu osiągniętego wysokiego obrotu w transakcjach z Wnioskodawcą podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT?

2010.01.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-824/09/PK
     ∟- nieodpłatne przekazanie egzemplarzy wydawnictwa w celach reklamowych i promocyjnych nie będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT,- nieodpłatne przekazanie egzemplarzy wydawnictwa w celach informacyjnych na rzecz własnych pracowników nie będzie podlegało opodatkowaniu podatkiem VAT,- nieodpłatne przekazanie egzemplarzy wydawnictwa na rzecz bibliotek, zaprzyjaźnionych instytucji kultury (muzea, domy kultury) i jako egzemplarze autorskie, w sytuacji gdy wartość jednego egzemplarza przekracza 10 zł podlega opodatkowaniu podatkiem VAT jako odpłatna dostawa towarów z właściwą dla danej dostawy stawką podatku.

2010.01.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-785/09-3/JC
     ∟Czy wydatki poniesione na zakup ww. upominków oraz na organizację spotkania promocyjnego wraz z organizacją poczęstunku, które zgodnie z przepisami prawa farmaceutycznego stanowią reklamę, jak również w świetle Ustawy NFZ nie stanowią nieuzasadnionej korzyści majątkowej a także wydatki poniesione na usługi gastronomiczne w restauracjach związane z prowadzeniem rozmów biznesowych mogą zostać zaliczone przez Spółkę do kosztów uzyskania przychodów na gruncie Ustawy CIT?

2010.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1106/09-4/KOM
     ∟Czy usługi reklamy należy uznać na niepodlegające opodatkowaniu VAT na terytorium Polski? Czy spółka powinna dokonać korekty faktur w opisany we wniosku sposób?

2010.01.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-970/09-2/AO
     ∟Czy koszty zorganizowania imprezy, podczas której prezentowane są nowe i dotychczasowe modele samochodów, a w szczególności koszty cateringu, mogą być zaliczane do kosztów podatkowych?

2010.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-900/09-8/MC
     ∟1. Czy wydatki, jakie w związku z organizacją szkolenia poniosła Spółka na noclegi klientów, ich transport na terenie Poznania oraz na wyżywienie (catering) można uznać za koszty uzyskania przychodów?2. Czy wydatki związane z organizowaniem szkoleń wyjazdowych dla klientów, do fabryki znajdującej się w Niemczech można uznać za koszty uzyskania przychodów?

2010.01.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-900/09-7/MC
     ∟1. Czy wydatki, jakie w związku z organizacją szkolenia poniosła Spółka na noclegi klientów, ich transport na terenie Poznania oraz na wyżywienie (catering) można uznać za koszty uzyskania przychodów?2. Czy wydatki związane z organizowaniem szkoleń wyjazdowych dla klientów, do fabryki znajdującej się w Niemczech można uznać za koszty uzyskania przychodów?

2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-9/10/MO
     ∟Czy MX może zaliczyć w ciężar kosztów uzyskania przychodów odpowiedni udział wydatków ponoszonych przez Spółkę (przed przekształceniem), które zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów podatkowych nie zostały przez Spółkę zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, gdyż ich moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów będzie miał miejsce po przekształceniu (pytanie oznaczone we wniosku nr 5)?Czy MX może zaliczyć w ciężar kosztów uzyskania przychodów odpowiedni udział odpisów amortyzacyjnych dokonywanych przez SKA nawet jeśli wydatki składające się na koszt wytworzenia środka trwałego były dokonywane przed przekształceniem przez Spółkę (pytanie oznaczone we wniosku nr 6)?

2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-7/10/MO
     ∟Czy koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami, ujmowane dla celów rachunkowych w wartości rozliczeń miedzyokresowych kosztów, a w kosztach w ujęciu rachunkowym z chwilą powstania przychodu ze sprzedaży lokalu, stanowią koszt uzyskania przychodów z chwilą zaliczenia ich do kosztów w ujęciu rachunkowym (pytanie oznaczone we wniosku nr 3)?

2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-6/10/MO
     ∟Czy koszty bezpośrednio związane z przychodami powinny być uznawane za koszty uzyskania przychodów z chwilą powstania przychodu podatkowego ze sprzedaży lokalu, jeśli koszty te zostały poniesione nie później niż z chwilą osiągnięcia tego przychodu i jeśli zakaz zaliczenia tych kosztów nie wynika wprost z art. 16 ust. 1 ustawy o pdop (pytanie oznaczone we wniosku nr 2)?

2010.01.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1199/09/MO
     ∟Czy wymienione kategorie kosztów związanych z działalnością deweloperską należy uznać za koszty bezpośrednio związane z przychodami w rozumieniu art. 15 ust. 4 ustawy o pdop (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)?

2010.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1474/09/EJ
     ∟Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia podatku naliczonego w części związanej z wykonywaniem czynności opodatkowanych przy realizacji projektu pn. „Dialog Kultur. Organizacja Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Sakralnej”.

2009.12.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-1316/09/EJ
     ∟Gminie nie przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. „...”.

2009.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-899/09-4/MC
     ∟Czy ww. koszty ponoszone w związku z organizacją targów stanowią koszty uzyskania przychodów w świetle ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.12.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-554/09/MT
     ∟Czy Wnioskodawca powinien zaliczać do kosztów uzyskania przychodów wydatki związane z organizacją zwiedzania fabryki dla kontrahentów?

2009.12.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-560/09/PS
     ∟Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.

2009.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-594/09-4/AM
     ∟Czy przekazane prezenty (gadżety) z logo firmy oraz przekazane w ramach prezentu towary handlowe (np. model statku), które nie spełniają definicji prezentu o małej wartości są kosztem podatkowym? Czy wydatki związane z zakupem artykułów spożywczych dla pracowników i kontrahentów oraz usług gastronomicznych i catering będą stanowić dla Spółki koszt uzyskania przychodów?

2009.12.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-722/09-2/EŻ
     ∟1. Czy w świetle obowiązujących przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych przychody z reklam kierowane w ramach gospodarki zasobami mieszkaniowymi na fundusz remontowy zwolnione są z podatku?2. Czy w świetle obowiązujących przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych nadwyżka przychodów nad kosztami powstała w roku rozliczeniowym w ramach gospodarki zasobami mieszkaniowymi, przeznaczona na pokrycie kosztów przyszłych okresów, podlega opodatkowaniu?

2009.12.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-497a/09/MK
     ∟W którym roku podatkowym Jednostka ma prawo uznać ponoszone wydatki związane z wytworzeniem programów komputerowych (usługi promocji i reklamy stworzonych programów komputerowych) do kosztów uzyskania przychodu?

2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1047/09/PP
     ∟Czy wyżej opisane nieodpłatne przekazanie takich gadżetów reklamowych, opatrzonych logo Spółki, stanowi wydatek związany z reklamą Spółki, czy jej reprezentacją? Czy takie wydatki stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki?

2009.12.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-741/09/MR
     ∟Dochody z reklamy zamieszczanej na stronie internetowej.

2009.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-777/09-3/JG
     ∟Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przez Spółkę, które następnie są wydawane nieodpłatnie klientom i potencjalnym klientom Spółki, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.12.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-777/09-2/JG
     ∟Czy nieodpłatne otrzymanie próbek towarów, katalogów reklamowych oraz gadżetów reklamowych przez Spółkę, które następnie są wydawane nieodpłatnie klientom i potencjalnym klientom Spółki, powoduje powstanie po stronie Spółki przychodu podlegającego opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2009.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-514b/09/PS
     ∟Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków Uczelni związanych z utrzymaniem i zachęceniem studentów do kontynuowania nauki na kolejnych latach studiów.

2009.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-514a/09/PS
     ∟Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków reklamowych związanych z rekrutacją studentów na studia.

2009.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-524/09-3/AJ
     ∟1.Czy w świetle postanowień art. 1 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 9 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku od spadków i darowizn (dalej PSD) w zw. z art. 2 ust 1 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej PDOF) nagroda pieniężna wypłacona klientowi, w postaci zwrotu kwoty odpowiadającej dziesięciokrotności różnicy w cenie towaru będzie podlegała przepisom ustawy o podatku od spadków i darowizn jako darowizna na rzecz osoby zaliczającej się do III grupy podatkowej ? 2.Czy w razie udzielenia odpowiedzi twierdzącej na powyżej zadane pytanie przychód uzyskany z tytułu otrzymania nagrody pieniężnej przez Klienta nie będzie opodatkowany podatkiem dochodowym od osób fizycznych ? 3.Czy w świetle postanowień art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (dalej PDOP) środki przeznaczone na wypłaty nagród dla klientów w związku z akcją reklamową „10 x zwrot różnicy w cenie” Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?

25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj