Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
2009.08.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-290/09-2/AM
∟Wydatki wynikające z duplikatów faktur za lata poprzednie, dotyczące usług zrealizowanych w poprzednich latach finansowych nie będą stanowiły kosztów uzyskania przychodów roku bieżącego. Reasumując, stanowisko Wnioskodawcy, iż duplikaty faktur kosztowych za lata poprzednie (usługi zrealizowane w poprzednich latach finansowych, w przypadku których wpływ dokumentów do działu księgowości nastąpił w roku bieżącym) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów roku bieżącego jest nieprawidłowe.
2009.08.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-274/09-2/DG
∟Czy ponoszone przez Spółkę na organizację Targów wydatki związane z transportem części uczestników targów, kosztami noclegu, wynajmem powierzchni targowej, sceny, nagłośnienia, gadżetami z logo Spółki, ulotkami, folderów, katalogów, wystroju stoisk targowych, wynajęciem ochrony Targów, posiłków w czasie trwania targów oraz kosztu występu artystycznego oraz poczęstunku alkoholem stanowią dla Spółki koszty uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-255/09/MT
∟Czy wydatki poniesione w związku z organizacją Konferencji stanowią koszty uzyskania przychodów Spółki?
2009.07.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB3/423-270/09-2/EŻ
∟Czy rozgrywanie przez reprezentację Spółki meczy piłkarskich, w ramach wewnętrznego turnieju spółek z Grupy P. o puchar Prezesa..., w miejscach ogólnie dostępnych (boiskach piłkarskich lub halach sportowych), w przypadku, gdy zawodnicy grają w koszulkach z logo i nazwą Spółki, zaś na stadionie, bądź w hali sportowej eksponowane są banery reklamowe Spółki, można traktować jako wewnętrzną imprezę integracyjno-reklamową oraz koszty związane z jej organizacją jako koszty uzyskania przychodów?
2009.07.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-835/09/BG
∟Czy taki wydatek (reklama najemców – osób wchodzących w skład Rady Nadzorczej) jest ograniczony art. 16 ust. 1 pkt 38a ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?(pytanie oznaczone we wniosku jako Nr 3)
2009.07.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-834/09/BG
∟Czy taki wydatek (reklama najemców będącymi akcjonariuszami) jest ograniczony art. 16 ust. 1 pkt 38 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?(pytanie oznaczone we wniosku jako Nr 2)
2009.07.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-481/09/BG
∟Czy taki wydatek (reklama najemców nie będących akcjonariuszami) można uznać za koszt uzyskania przychodów?(pytanie oznaczone we wniosku jako Nr 1)
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-305/09-3/MC
∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z uroczystymi obchodami jubileuszu 110 - lecia istnienia Banku podczas Zebrań Grup Członkowskich organizowanych w 2009 roku, w tym w szczególności koszty kateringu, zakupu drobnych upominków, nagród w konkursie oraz zamówienie odpowiedniej ilości monografii na temat Banku , wręczanej następnie uczestnikom Zebrań, będą kosztami uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-304/09-4/MC
∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją jednorazowej imprezy marketingowej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-303/09-2/MC
∟Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją corocznej imprezy promocyjnej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-159/09-4/DG
∟CIT w zakresie:- kwalifikacji wydatków na reklamę,- kwalifikacji kosztów wynagrodzenia prowizyjnego,- kwalifikacji kosztów prowizji ,- kwalifikacji kosztów odsetek od kredytu,- kwalifikacji wydatków na aranżację apartamentu pokazowego
2009.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-727/09/CzP
∟„Czy koszty reklamy dotyczące tej konkretnej inwestycji developerskiej, ponoszone w latach 2007, 2008, 2009 są kosztami innymi niż koszty bezpośrednio związane z przychodami i podlegają potrąceniu w dacie ich poniesienia?”
2009.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-374/09/CzP
∟„Czy koszty reklamy dotyczące tej konkretnej inwestycji developerskiej, ponoszone w latach 2007, 2008, 2009 są kosztami innymi niż koszty bezpośrednio związane z przychodami i podlegają potrąceniu w dacie ich poniesienia?”
2009.06.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-241/09-2/MC
∟Czy wydatek na zakup paralotni (poprzez dokonywane odpisy amortyzacyjne) oraz wydatki na przeszkolenie pracownika będą stanowiły w Spółce koszt uzyskania przychodu?
2009.06.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-242/09-4/MC
∟Czy koszty poniesione na organizację konkursu, czyli m.in. ogłoszenia w prasie, ogłoszenia wywieszone na uczelniach, nagrody pieniężne przekazane laureatom konkursu, zakup nagród rzeczowych, itp. Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
2009.06.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-423/09-2/AT
∟Czy nieodpłatne przekazanie kalendarzy opisanych w zdarzeniu przyszłym podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2009.06.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-300/09-4/AD
∟Czy Wnioskodawca postępuje prawidłowo nie naliczając podatku należnego od wydawanych towarów z logo spółki?
2009.05.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-307/09-2/AA
∟Czy w świetle obowiązujących w 2008 roku przepisów w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych zakup ww. odzieży można zaliczyć do kosztów podatkowych działalności, czy też stanowią one koszty reprezentacji?
2009.05.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-260/09-3/AT
∟1. Czy Wnioskodawca miał prawo do odliczenia podatku VAT od zakupionych kalendarzy ?2. Czy przekazanie nieodpłatne tych kalendarzy należało opodatkować podatkiem VAT ?
2009.05.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-353/09-2/AD
∟Czy Wnioskodawcy przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wypłacenie wynagrodzenia dla Najemców w postaci „incentive fee”?
2009.05.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-369/09-2/SJ
∟Czy w przypadku, gdy gazeta będzie posiadać mniej niż 33% powierzchni reklamowej ale do pisma będzie dołączona bezpłatna wkładka reklamowa niestanowiąca części czasopisma, Zainteresowany będzie mógł skorzystać z opodatkowania przychodu ze sprzedaży gazety, stawką 0%?
2009.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-206/07/09-S/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane ze zorganizowaniem imprezy?2. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki związane z nabyciem gadżetów reklamowych z logo Spółki, nieodpłatnie przekazywanych na rzecz uczestników imprezy mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów?3. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są wydatki związane z organizacją sesji fotograficznej, z której zdjęcia zamieszczono w sklepach w celu promowania marki oraz wykorzystano do wyprodukowania kalendarzy?
2009.05.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-234/09-6/MC
∟Czy poniesione przez Spółkę wydatki z prowadzoną działalnością gospodarczą poniesione na produkcję alkoholu przekazanego na reklamę (degustacje) mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-5/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?
2009.04.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-114/09-4/MC
∟1. Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?2. Czy dla zaliczenia ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (a zatem traktowania - ich jako wydatki reklamowe) istotna jest wartość jednostkowa przekazywanych towarów reklamowych, a jeżeli tak, jaka jest górna granica wartości takich towarów, aby możliwe było zaliczenie ponoszonych wydatków do kosztów uzyskania przychodów (np. aby nie uznać ich charakteru za reprezentacyjny)?
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-190/09-3/JB
∟Towary oznaczone jako testery, spełniające kryteria do uznania ich za próbki w rozumieniu art. 7 ust. 7, powoduje, że ich przekazanie klientom bądź wydanie przedstawicielom handlowym w celu dalszego ich przekazania wśród klientów, nie stanowi dostawy towarów w rozumieniu art. 7 ust. 2 ustawy i nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Dostawy towarów w myśl art. 7 ustawy nie stanowi również zużycie towarów oznaczonych jako testery przez przedstawicieli handlowych podczas bezpośrednich prezentacji, co powoduje, że czynność ta nie rodzi obowiązku opodatkowania podatkiem od towarów i usług.
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-117/09-5/MC
∟1. Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka prawidłowo zalicza do kosztów podatkowych wydatki na wymienione w niniejszym piśmie działania reklamowe produktów leczniczych, tj. zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych, usług cateringowych?2. Czy zakup kwiatów i galanterii cukierniczej Spółka prawidłowo kwalifikuje do kosztów reprezentacji, co powoduje wyłączenie wydatków z kosztów podatkowych?
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-117/09-4/MC
∟1. Czy w świetle art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka prawidłowo zalicza do kosztów podatkowych wydatki na wymienione w niniejszym piśmie działania reklamowe produktów leczniczych, tj. zakup artykułów spożywczych, usług gastronomicznych, usług cateringowych?2. Czy zakup kwiatów i galanterii cukierniczej Spółka prawidłowo kwalifikuje do kosztów reprezentacji, co powoduje wyłączenie wydatków z kosztów podatkowych?
2009.04.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-64/09/MT
∟Czy poniesione wydatki związane z umową sponsoringu Wnioskodawca może zaliczyć w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?
2009.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-190/09-2/JB
∟Nieodpłatne przekazanie towarów wypełniających ustawowe definicje próbek lub prezentów o małej wartości nie podlega opodatkowaniu VAT. Przekazanie towarów, które zostaną zużyte w czasie bezpośrednich prezentacji u klienta nie spełnia przesłanek stanowiących o dostawie towarów, zatem nie podlega opodatkowaniu VAT.
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.