Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama
reklama 2085 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-16/AG
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-15/AG
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-14/AG
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-13/AG
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-12/AG
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-11/AG
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?
2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-10/AG
∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?
2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1323/08-4/PW/KOM
∟- prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z wytworzeniem oraz zakupem towarów wydawanych następnie ramach nieodpłatnego przekazania- obowiązek podatkowy z tytułu nieodpłatnego przekazania towarów
2010.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-538/10/MR
∟Dochody z reklamy zamieszczanej na stronie internetowej.
2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-788/10/BG
∟Czy wynagrodzenie ponoszone przez Spółkę na rzecz Stowarzyszenia w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług reklamowych będzie mogło zostać zaliczone w poczet kosztów uzyskania przychodów Spółki?
2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1092/10/JD
∟Czy wydatki ponoszone na nabycie/wytworzenie produktów i towarów handlowych, przekazywanych klientom (potencjalnym klientom) w celu utrzymania dobrych relacji handlowych, zaprezentowania posiadanych produktów i towarów handlowych oraz zwiększenia dokonywanych przez nich zakupów (dalej: „Wydatki"), powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art. 15 ust. 1 updop ?
2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-535/10/AK
∟Czy zapłata za zwykły posiłek w restauracji związany ze spotkaniem z klientem stanowi koszt uzyskania przychodu dla Wnioskodawcy?
2010.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-414/10-4/SP
∟Obowiązek pobrania i wpłacenia podatku, obowiązek sporządzenia i złożenia jakichkolwiek deklaracji, zeznań lub informacji podatkowych wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w związku z planowanymi akcjami promocyjnymi organizowanymi dla Spółki przez Agencję.
2010.08.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-666/09/10-S/MR
∟Czy, w świetle art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług, przekazanie wyżej wymienionych towarów w ramach akcji promocyjnej, marketingowej, reklamowej, bądź sprzedaży premiowej, należy traktować jako dostawę towarów związaną z prowadzonym przedsiębiorstwem i w związku z tym nie naliczać podatku należnego z tytułu tych przekazań?
2010.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-437/10-4/MM
∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z organizacją imprezy z okazji jubileuszu firmy, tzn.:a. koszty usługi kompleksowej organizacji imprezy (w tym cateringu, oprawy artystycznej, aranżacji i wystroju wnętrz, w których odbywała się impreza – z elementami prezentacji dorobku Spółki oraz jej aktualnej oferty),b. koszty druku zaproszeń,c. koszty nabycia wina,d. koszty wykonania skrzynek na wino z grawerem firmowym,mogą zostać zaliczone w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?
2010.08.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-418/10/ICz
∟Co będzie podstawą opodatkowania w przypadku świadczonych przez Wnioskodawcę usług reklamowych w aspekcie ponoszonych kosztów związanych z zakupem usług noclegowych i gastronomicznych oraz czy Wnioskodawca może uwzględniać obniżenie kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego z tytułu zapłaty za usługi noclegowe i gastronomiczne w związku ze specyfiką wykonywanej przez Wnioskodawcę działalności.
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-6/JK
∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-5/JK
∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-4/JK
∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego
2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-3/JK
∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT.Prawo do odliczenia podatku naliczonego
2010.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-231/10/PS
∟W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z zakupem usługi promocyjno-reklamowej związanej ze spotkaniami z kontrahentami.
2010.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-430/10-5/TR
∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika
2010.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-166/10/DK
∟Czy przychód z innych źródeł niż gospodarka zasobami mieszkaniowymi (pożytki z reklam, przychody z lokali użytkowych), podlegające opodatkowaniu przez wspólnotę mieszkaniową podatkiem dochodowym od osób prawnych na zasadach ogólnych, będą też stanowiły przychód do opodatkowania przez Zakład, po zaksięgowaniu w księdze głównej kwoty przychodu odpowiadającego udziałowi w tej wspólnocie (dotyczy wspólnoty posiadającej przychody wyłącznie z innych źródeł niż gospodarka zasobami mieszkaniowymi – wspólnota mieszkaniowa posiadająca w swoich zasobach jedynie lokale użytkowe)?
2010.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-332/10-4/MP
∟Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów w ramach prowadzonych akcji promocyjno – reklamowych jest związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem. Ponieważ z tytułu nabycia przedmiotowych towarów Spółce nie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego, nieodpłatne przekazanie upominków nie mieści się w definicji odpłatnej dostawy towarów zawartej w art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy i w konsekwencji nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
2010.06.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-845/10/PC
∟Czy Spółka postąpi prawidłowo ujmując w kosztach uzyskania przychodów kwoty opłaty w momencie jej poniesienia?
2010.06.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-546/10/PC
∟Czy opłata na rzecz Stowarzyszenia jaką wniesie Spółka jako podmiot obejmujący patronatem kampanię pod hasłem „..." może stanowić koszty uzyskania przychodów w myśl ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-144/10-4/AS
∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki: - wydatków na artykuły spożywcze ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w takich miejscach jak: przychodnie, szpitale, wynajęte na ten cel sale (np. w hotelu),- wydatków na usługi gastronomiczne ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w restauracjach lub innych placówkach gastronomicznych
2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-124b/10/PS
∟Możliwośc zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z organizacją szkoleń dla pracowników Spółki.
2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-124a/10/PS
∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących spotkań (między innymi szkoleń) w ramach spotkań z pracownikami i kontrahentami z grupy.
2010.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-53/09-4/SAP/KOM
∟Należy stwierdzić, iż przedmiotowych usług projektowania graficznego opakowań i etykiet nie można zaliczyć ani do usług reklamy ani do usług doradczych lub do nich podobnych. Nie mieszczą się one w katalogu ww. wyjątków dotyczących miejsca świadczenia usług, wymienionych w art. 27 ust. 2 - 6 oraz art. 28 ustawy o VAT. Wobec powyższego w analizowanej sprawie znajdzie zastosowanie zasada ogólna wynikająca z przepisu art. 27 ust. 1 ustawy. Miejscem świadczenia usług w takim wypadku jest miejsce, gdzie świadczący usługę posiada siedzibę, a w przypadku posiadania stałego miejsca prowadzenia działalności, z którego świadczy usługi - miejsce, gdzie świadczący usługę posiada stałe miejsce prowadzenia działalności; w przypadku braku takiej siedziby lub stałego miejsca prowadzenia działalności - miejsce stałego zamieszkania, z zastrzeżeniem ust. 2-6 i art. 28, tj. terytorium Polski.
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.