Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: reklama

 

reklama 2085 / 481753  │  a   b   c   d   e   f   g   h   i   j   k   l   m   n   o   p   q   r   s   t   u   v   w   z  

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-16/AG
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?

2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-15/AG
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?

2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-14/AG
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?

2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-13/AG
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?

2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-12/AG
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?

2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-11/AG
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?

2010.09.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB1/415-657/10-10/AG
     ∟Czy wydatki poniesione przez Spółkę na nabycie towarów i usług w opisanych we wniosku sytuacjach stanowią koszt uzyskania przychodu dla Strony w rozumieniu art. 22 ust. 1 updof, w tej części w jakiej - zgodnie z art. 8 ust. 1 w zw. z ust. 2 pkt 1 updof - jest on określany (przyporządkowany Stronie) proporcjonalnie do udziału w zysku posiadanym przez Stronę w Spółce?

2010.09.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1323/08-4/PW/KOM
     ∟- prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z wytworzeniem oraz zakupem towarów wydawanych następnie ramach nieodpłatnego przekazania- obowiązek podatkowy z tytułu nieodpłatnego przekazania towarów

2010.08.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-538/10/MR
     ∟Dochody z reklamy zamieszczanej na stronie internetowej.

2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-788/10/BG
     ∟Czy wynagrodzenie ponoszone przez Spółkę na rzecz Stowarzyszenia w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług reklamowych będzie mogło zostać zaliczone w poczet kosztów uzyskania przychodów Spółki?

2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-1092/10/JD
     ∟Czy wydatki ponoszone na nabycie/wytworzenie produktów i towarów handlowych, przekazywanych klientom (potencjalnym klientom) w celu utrzymania dobrych relacji handlowych, zaprezentowania posiadanych produktów i towarów handlowych oraz zwiększenia dokonywanych przez nich zakupów (dalej: „Wydatki"), powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art. 15 ust. 1 updop ?

2010.08.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB1/415-535/10/AK
     ∟Czy zapłata za zwykły posiłek w restauracji związany ze spotkaniem z klientem stanowi koszt uzyskania przychodu dla Wnioskodawcy?

2010.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB4/415-414/10-4/SP
     ∟Obowiązek pobrania i wpłacenia podatku, obowiązek sporządzenia i złożenia jakichkolwiek deklaracji, zeznań lub informacji podatkowych wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w związku z planowanymi akcjami promocyjnymi organizowanymi dla Spółki przez Agencję.

2010.08.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-666/09/10-S/MR
     ∟Czy, w świetle art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług, przekazanie wyżej wymienionych towarów w ramach akcji promocyjnej, marketingowej, reklamowej, bądź sprzedaży premiowej, należy traktować jako dostawę towarów związaną z prowadzonym przedsiębiorstwem i w związku z tym nie naliczać podatku należnego z tytułu tych przekazań?

2010.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/423-437/10-4/MM
     ∟Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z organizacją imprezy z okazji jubileuszu firmy, tzn.:a. koszty usługi kompleksowej organizacji imprezy (w tym cateringu, oprawy artystycznej, aranżacji i wystroju wnętrz, w których odbywała się impreza – z elementami prezentacji dorobku Spółki oraz jej aktualnej oferty),b. koszty druku zaproszeń,c. koszty nabycia wina,d. koszty wykonania skrzynek na wino z grawerem firmowym,mogą zostać zaliczone w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?

2010.08.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-418/10/ICz
     ∟Co będzie podstawą opodatkowania w przypadku świadczonych przez Wnioskodawcę usług reklamowych w aspekcie ponoszonych kosztów związanych z zakupem usług noclegowych i gastronomicznych oraz czy Wnioskodawca może uwzględniać obniżenie kwoty podatku należnego o kwoty podatku naliczonego z tytułu zapłaty za usługi noclegowe i gastronomiczne w związku ze specyfiką wykonywanej przez Wnioskodawcę działalności.

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-6/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-5/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-4/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT. Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.08.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-741/10-3/JK
     ∟Czy opłatę pobieraną od partnerów banku należy opodatkować podstawową 22% stawką podatku VAT.Prawo do odliczenia podatku naliczonego

2010.07.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-231/10/PS
     ∟W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z zakupem usługi promocyjno-reklamowej związanej ze spotkaniami z kontrahentami.

2010.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB2/415-430/10-5/TR
     ∟Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika

2010.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-166/10/DK
     ∟Czy przychód z innych źródeł niż gospodarka zasobami mieszkaniowymi (pożytki z reklam, przychody z lokali użytkowych), podlegające opodatkowaniu przez wspólnotę mieszkaniową podatkiem dochodowym od osób prawnych na zasadach ogólnych, będą też stanowiły przychód do opodatkowania przez Zakład, po zaksięgowaniu w księdze głównej kwoty przychodu odpowiadającego udziałowi w tej wspólnocie (dotyczy wspólnoty posiadającej przychody wyłącznie z innych źródeł niż gospodarka zasobami mieszkaniowymi – wspólnota mieszkaniowa posiadająca w swoich zasobach jedynie lokale użytkowe)?

2010.06.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-332/10-4/MP
     ∟Nieodpłatne przekazanie przez Spółkę towarów w ramach prowadzonych akcji promocyjno – reklamowych jest związane z prowadzonym przez Spółkę przedsiębiorstwem. Ponieważ z tytułu nabycia przedmiotowych towarów Spółce nie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego, nieodpłatne przekazanie upominków nie mieści się w definicji odpłatnej dostawy towarów zawartej w art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy i w konsekwencji nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.

2010.06.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-845/10/PC
     ∟Czy Spółka postąpi prawidłowo ujmując w kosztach uzyskania przychodów kwoty opłaty w momencie jej poniesienia?

2010.06.07 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-546/10/PC
     ∟Czy opłata na rzecz Stowarzyszenia jaką wniesie Spółka jako podmiot obejmujący patronatem kampanię pod hasłem „..." może stanowić koszty uzyskania przychodów w myśl ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/423-144/10-4/AS
     ∟możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki: - wydatków na artykuły spożywcze ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w takich miejscach jak: przychodnie, szpitale, wynajęte na ten cel sale (np. w hotelu),- wydatków na usługi gastronomiczne ponoszonych podczas spotkań promocyjnych organizowanych przez Spółkę i dotyczących reklamy dystrybuowanych przez nią produktów leczniczych w restauracjach lub innych placówkach gastronomicznych

2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-124b/10/PS
     ∟Możliwośc zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z organizacją szkoleń dla pracowników Spółki.

2010.05.31 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/423-124a/10/PS
     ∟Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących spotkań (między innymi szkoleń) w ramach spotkań z pracownikami i kontrahentami z grupy.

2010.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-53/09-4/SAP/KOM
     ∟Należy stwierdzić, iż przedmiotowych usług projektowania graficznego opakowań i etykiet nie można zaliczyć ani do usług reklamy ani do usług doradczych lub do nich podobnych. Nie mieszczą się one w katalogu ww. wyjątków dotyczących miejsca świadczenia usług, wymienionych w art. 27 ust. 2 - 6 oraz art. 28 ustawy o VAT. Wobec powyższego w analizowanej sprawie znajdzie zastosowanie zasada ogólna wynikająca z przepisu art. 27 ust. 1 ustawy. Miejscem świadczenia usług w takim wypadku jest miejsce, gdzie świadczący usługę posiada siedzibę, a w przypadku posiadania stałego miejsca prowadzenia działalności, z którego świadczy usługi - miejsce, gdzie świadczący usługę posiada stałe miejsce prowadzenia działalności; w przypadku braku takiej siedziby lub stałego miejsca prowadzenia działalności - miejsce stałego zamieszkania, z zastrzeżeniem ust. 2-6 i art. 28, tj. terytorium Polski.

23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj